Orange kolejny raz krytykuje kablówki i ich "internet światłowodowy"

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0

Orange kolejny raz krytykuje swoich kablowych konkurentów za używanie w komunikacji marketingowej określenia "internet światłowodowy".

UPC od dłuższego czasu używa w swoich reklamach tego określenia. Kablowy operator tłumaczy to tym, że w swojej sieci szkieletowej i na ostatniej mili wykorzystuje światłowody i to jest wystarczający powód, aby informować klientów, że są podłączeni do internetu światłowodem.

Orange twierdzi, że jest to wprowadzanie klientów w błąd i próba podpięcia się pod aktualną "modę na internet światłowodowy". Według Orange, UPC i inni operatorzy kablowi podłączają do jednego światłowodu o wiele więcej klientów, a ich kable koncentryczne w bloku mają dużo gorszą jakość i są bardzo mało odporne na zakłócenia radiowe. 

Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange, przygotował specjalny film, w którym podkreśla zalety światłowodu i porównuje go do kablówki.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: