Szansa na odzyskanie utraconych pieniędzy w POP-ie

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 65

Od 8.11.2004 r. w sieci Idea dostępna jest zupełnie nowa usługa odzyskania utraconych środków finansowych, która jest dostępna dla użytkowników ofert Idea POP, Dla Każdego i Jednej Idei na kartę oraz dla abonentów oferty Jedna Idea mix. Korzystanie z usługi nie obejmuje abonentów ofert IdeaMIX, IdeaMIX TP oraz pozostałych ofert abonamentowych w Idei.

Usługa ta polega na możliwości odzyskania przez użytkownika/abonenta niewykorzystanych środków finansowych, które aktualnie są tracone w dniu zakończenia terminu ważności doładowania konta (przypisanego do odpowiednich wartości doładowań np. miesiąc w przypadku doładowania o wartości 25 zł) lub po przejściu użytkownika do okresu pasywnego (okres Y, w którym użytkownik nie może wykonywać połączeń wychodzących i wysyłać SMSów).

Warunkiem niezbędnym do skorzystania z usługi przez użytkownika/abonenta jest dokonanie ponownego doładowania konta w ciągu maksymalnie do 5 dni od dnia przejścia do okresu pasywnego lub zakończenia terminu ważności środków z doładowania. Po dokonaniu doładowania konta utracone środki finansowe wracają na konto użytkownika/abonenta.

Doładowanie uprawniające użytkownika/abonenta do zwrotu utraconych środków finansowych może być dokonane w dowolny sposób tzn. za pomocą kart zdrapek, elektronicznych kanałów doładowań – ATM, terminale w punktach sprzedaży sieci Idea, numeru TP S.A. 0 300 900 900, Internetu, SMSa, posiadanych punktów Profit itp. i dotyczy następujących wartości: 10 zł, 25 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł. 

Zwrot środków finansowych użytkownikowi/abonentowi dokonywany w ramach usługi dotyczy tylko i wyłącznie środków znajdujących się na koncie głównym, nie są natomiast zwracane środki finansowe uzyskane w promocji i znajdujące się na koncie promocyjnym np. bonusowe doładowania itp. 
Zwrot środków finansowych w ramach skorzystania z usługi nastąpi w terminie maksymalnie do 2 dni po dokonaniu przez użytkownika/abonenta doładowania konta. 
Usługa odzyskiwania środków finansowych nie wymaga dokonywania aktywacji przez użytkownika/abonenta, a korzystanie z niej nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Opinie:

Opinie archiwalne (65):

Komentuj

Komentarze / 65

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-16 16:41
    wreszscie ktos sie za to wziol bo to byla paranoja
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-11-16 16:42
    Skoro się pilnowało ostatniego dnia to co to da te dodatkowe pięć dni? Tak jak było tylko 5 dni później. Eh...
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2004-11-16 16:45
    Ten kto daje i odbiera niech się w piekle poniewiera :) - i tak mi się to niepodoba.Po co ten cały cyrk z zabieraniem i oddawananiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-16 16:51
    Już myślałem, że chodzi o jakieś dziwne rzeczy dziejące się w POPie z kasą z konta a tu tylko o pieniądze użytkowników chodzi!! No fajnie, że chociaż te 5 dni... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    skrot pisze: 2004-11-16 16:54
    Jak dla mnie OK... Kiedys stracilem ponad 50 zeta przez wlasne gapiostwo... Te 5 dni tedy by mnie uratowalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-16 17:03
    a juz myslalem, ze zwracaja kase tym co rezygnuja :-0
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-16 17:04
    WOW - :) no się Idea szarpnęła na dodatkowe 5 dni:) Ciekawe czy wymogły to skargi użytkowników (chyba do UOKiKu Ideę za to skarżyli?) - a w TakTaku nie ginie kasa wcale ani po 5 ani po 10 dniach, nie trzeba się przejmować tak długo jak się ma okres do odbierania połączeń. W Heyah tak samo - żadna kasa nie znika, nie ginie, wszystko się ładnie sumuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    pietia pisze: 2004-11-16 17:05
    Dlatego pop przegrywa u mnie z konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-16 17:06
    Ja uważam osobiście, że mimo wszystko to, że ta kasa w POPie przepada to jest nieuczciwość ze strony Idei - takie małe złodziejstwo - małe bo w regulaminie stoi i każdy się na to godzi - złodziejstwo - bo jednak przepadają pieniądze, których się nie wydało na rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-16 17:08
    No ale oczywiście lepsze to niż nic na początek - pewnie wielu to dupę uratuje przed utratą kasy.
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-11-16 17:17
    No koniec z tym oszustwem... ale chyba lepiej by bylo gdyby nie musieli oddawac tylko nie kasowali tych srodkow... ale lepszy rydz jak nic
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2004-11-16 17:19
    a ja tego nie kumam.. w simplusie nawet po 3 m-cach od zablokowania połączeń wychodzących jak się doładowało to tamta kasa była od ręki dopisywana. Może mi to ktoś wyjaśnić??
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-11-16 17:26
    szkoda ze w ideii nie moze być tak jak u konkurencji, tylko zawsze gorzej:(((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-16 17:29
    ***ktos: bo w Simplusie, TakTaku i w Heyah są uczciwsi niż w Idei? Może dlatego:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-16 17:30
    zlodziejstwo zaczyna miec troszke krotsze nogi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-16 17:39
    ktos - w Simplusie i 365 dni kasa nie przepada :-) Wyjaśnieć nie ma co - jak locco mówi - to takie małe "złodziejstwo" jest po prostu :-) No ale fakt - zasady każdy akceptuje więc nie ma się co czepiać. glodek - tam od razu gorzej... jest i lepiej gdzie niegdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2004-11-16 17:54
    Ta promocja to chyba tylko reklama sieci idea aby widac bylo ze ludzie w idei ciezko pracuja ;). Niemozna poprosty zrobic kart waznych o te 5 dni dluzej . Niedlugo wymysla rewelacyjna promocje polegajaca na kupnie w osiedlowym sklepiku chrupek z rabatem pod warunkiem ze bedziemy miec tel w idei wyslemy smsa platnego 5 zl. Nastepnie w terminie 342 dni idea zwroci nam koszt esemesa pod warunkiem ze wyslemy do producenta opakowanie z kodem kreskowym PARANOJA !.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-11-16 17:55
    No i fajnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2004-11-16 17:56
    Oczywiscie kazda promocja powinna cieszyc uzytkownikow ale juz niedlugo zginiemy w tej ofercie promocyjnej ! Normalni uzytkownicy nie sledza na bierzaca nowosci operatorow komprkowych ! Zreszta ci co je nawet czytaja i tak sie gubia w tej skomplikowanej ofercie
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-11-16 18:02
    Sprawa wydaje się bardzo prosta wystarczy żeby kasa na koncie zostawała do końca ważności numeru, a nie jakieś tam kombinacje i kropka.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-16 18:18
    Mi to się nie przyda, bo ja zawsze wszystko wytracam na koniec ważności karty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-16 18:19
    Ale bomba !!! Dają 5 dni wiecej !!! Brawo !!! Hehehehehehehehehehe.... W TT Ery to mozna odbierać połączenia nawet 9 miesięcy i to co pozostało nigdy nie przepada no chyba że karta zostanie deaktywowana! ERA górą !!! POPelina to syf...
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-16 18:22
    Pozatym Era przypomina SMSem 10 i 2 dni o tym że rozmowy wychodzące zostaną zablokowane. A Pop specjalnie nie przypomina o tym aby kasa przepadła - czysty zysk!
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-16 18:24
    no i dobre!! zaczynaja myslec o zapominalskich:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-11-16 18:24
    zawsze nie jedna osoba uatuje pare groszy, gdy zapomni zakupic zdrapke,.,,,, szkoda ze nie ma tego co w tt i sim+,,, gdzie kasa jest "zamrażana"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-16 18:25
    Simplus też przypomina mimo że tak jak idea nie zabiera tego co nie zostało wykorzystane... I dlatego i z wielu innych powodów nie mam znajomych w popie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Swinoujscie pisze: 2004-11-16 19:11
    Hmm chociaz mi sie nie zdarzylo nigdy aby na moim popie chocby zblizal sie koniec terminu to sadze ze ta oferta jest dobra choc i tak chyba powinni zrobic ze odzyskuje sie calosc po kolejnym doladowaniu bez wzgledu na jego czas.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-11-16 19:19
    O kurde - to ja nawet nie wiedziałem, że kasa przepada w Popie w razie końca okresu na wykonywanie połączeń. Jak to - przecież to nielogiczne - skoro konto jest ważne na połączenia przychodzące - to czemu ma kasa przepadać?
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2004-11-16 19:54
    A od kilku dni nowość !!! Doładowując konto punktami PROFIT również przedłużamy ważność konta !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    The Man pisze: 2004-11-16 20:17
    Dżejk: trzeba by cie zaszlachtować...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-11-16 20:32
    ***szejk *** ja doladowalem juz kilkakrotnie konto punktami profit i za kazdym razem przedluzalo mi okres waznosci wiec nie wiem skad ci sie wzielo ze to dziala dopiero od kilku dnie sory ale gupoty opowiadasz....a jesli chodzi o idee to jest to jedyna siec ktora zabiera pieniadze ... szkoda jak ktos sobie przez czyjas nie uwage zabieral pieniadze teraz niby to 5 dni ma wystarczyc dla osob ktore zapomnialy... ale mimo wszystko jak mozna komus zabrac pieniadze???
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-11-16 20:34
    sory za przekrecenie nicka *** dzejk
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-16 20:39
    medion: POP przypomina 14, 7, 2 i w ostatni dzien o zablokowaniu poloczeniach wychodzacych
    0
  • Users Avatars Mini
    gopix pisze: 2004-11-16 21:24
    Patrzcie, idea zabiera kasę, ale jest jedyną siecią, która, po tym jak zabierze kase, to daje ROK (minus czas który minął od doładowania do zabrania kasy) powtarzam ROK na odbieranie połączeń, a nie tak jak to ma w plusie, czy erze, że jak doładuje sobie 50zl, to rozmawiam 3 miesiące, a odbieram 4 (od doładowania) więc tylko miesiąc dłużej. W idei mogę być rok bez kasy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krst pisze: 2004-11-16 21:33
    Idea się chyba pomyliła, miało być 5 miesięcy LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2004-11-16 21:35
    Doładowanie uprawniające użytkownika/abonenta do zwrotu utraconych środków finansowych może być dokonane w dowolny sposób tzn. za pomocą kart zdrapek, elektronicznych kanałów doładowań – ATM, terminale w punktach sprzedaży sieci Idea, numeru TP S.A. 0 300 900 900, Internetu, SMSa,b posiadanych punktów Profit b/ itp. i dotyczy następujących wartości: 10 zł, 25 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł. tylko ciekawi mnie jak doladowac swojego popa swoimi punktami skoro konto jest zablokowane ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2004-11-16 21:42
    O kurcze to ja nawet o tym nie wiedziałem że kasa przepada. Jakby co w róce do simplusa mój stary numer jest jeszcze aktywny bo idea zaczyna mnie powoli denerwowac. Jeszcze tylko przetesuje GPRS w IDEI ale na razie odpowiedniego fona nie mam:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-11-16 22:45
    No to są kpiny ... łaskawie informują ,że zwrócą jak doładujesz konto... Pierwszy raz w historii gsm w Polsce i chyba na świecie widzę ,że operator się chwali tym ,że jak mnie okradnie zerując konto to mi odda to jeśli mu zapłącę W CIĄGU 5 DNI... TO SIĘ W GŁOWIE NIE MIEŚCI !!! Mogli to nazwać PROMOCJA DOŁADUJ ZŁODZIEJA!
    0
  • Users Avatars Mini
    ARNOLD pisze: 2004-11-16 23:00
    Nic Wam nie chce mowic ale Wam chyba odjxxxxxlo na maxa. Najlepiej miec wszystko za darmo. Nie co ja gadam, przeciez OPY powinny Wam wszystkim jeszcze doplacac za to ze chcecie u nich kozystac z telefonu. Oczywiscie jeszcze P900 za to ze sie zdecydujecie wziasc od OPA zestaw startowy za jedyne 0,00PLN. Ludzie zastanowcie sie co wy tak naprawde chcecie?? Chyba prawie wszystkim sie Wam w glowach poprzewracalo, albo nie, co nie ktorzy sie z chuxxxmi na lby pozamieniali. A jeszcze inni to wieczni pesymisci i przeciez Idea jest be wiec trzeba ja gnoic. A tak wogole to idac dalej Waszym tokiem rozumowania; BALCEROWICZ MUSI ODEJSC!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lech pisze: 2004-11-16 23:37
    Niedawno uzupełniłem Tak Taka ,któremu wyszła ważność w maju i na koncie pozostało ok.25 Zł. Myślałem ,że przepadło. Włączam telefon a tu miłe zaskoczenie karta działa ,kupiłem zdrapkę za 50 Zł.doładowałem i mam teraz 75 Zł. Podoba mi się,nie jak POPie-godzina 0:00 i na koncie też jest 0,00 , czyste złodziejstwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-11-16 23:38
    Co wam powiem to wam powiem ale to jest dla mnie dziwne bo takich problemow z kas nigdy nie mieli taktakowcy i simplusowcy a tu ci promocja wkoncu dogonili konkurencje!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-11-16 23:43
    .....****..... złodzieje! ..... Teraz wpadli na ten pomysł a tydzien temu ukradli mi 40 pln tylko dlatego ze cos sie zwalilo w systemie i nie było ostrzezenia o wygasaniu konta............. :[[[[
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-11-17 00:02
    ktos to ładnie nazwał: PARANOJA, w XXI wieku, w cywilizowanym kraju ktoś w ramach promocji oddaje niesłusznie zabrane pieniadze!!! Po prostu skandal! I dziwie sie jak ludzie moga to akceptowac. Gdybym miał takie cudo co mi kradnie moje, czasami cięzko zarobione pieniądze to z okrzykiem na ustach Popa do klopa szybko spuściłbym wodę, nawet 2 razy tak dla pewności, że nie wypłynie...
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-11-17 00:08
    no coz po prostu telekomuna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2004-11-17 00:18
    ***eranet pięknie to ująłeś, brawo! Mój SIM+) leżał w szufladzie 10 miesięcy i teraz jak podziękowałem IdeiMix, Simplus dalej żyje, mało tego, 25 zł z groszami które mi na nim kiedyś zostało teraz mogę sobie wydzwonić lub wypisać, 10 miesięcy i niczego nie ukradli, SIM+) rulezzz
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-11-17 00:38
    wow cale 5 dni.czemu nie 6?zalosne! Sim+) rulezzz!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    XXX pisze: 2004-11-17 01:15
    Idea (czytaj POP) po pierwsze jesli chce byc postrzegana OK to musi kasa mozliwa do wykorzystania byc tak dlugo jak aktywny jest numer, po drugie oferta darmowe weekendy powinna byc platna np 5 zl za weekend a nie jakies kombinacje z doladowaniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-17 01:49
    Jak zwykle większość narzeka. Czy jak nie będziecie płacić rachunków za telefon na abo, to też operator będzie łaskawie czekać??? Jak się chce mieć telefon, to wiążą się z tym pewne zobowiązania. Jak wam się nie podoba zerowanie konta, to nie musicie korzystać z Idei. W regulaminie wyraźnie jest napisane, że kasa jest zabierana i nie jest to złodziejstwo. Korzystając z POPa, użytkownik godzi się na regulaminowe warunki. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kozikpl pisze: 2004-11-17 06:46
    zgadzam sie z Tmkiem19, zgadzamy sie na to, więc nie gadajmy ze to złodziejstwo. Tak jest a nie inaczej- Trudno, moze jeszcze to zmienią z czasem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2004-11-17 07:52
    ***Tonek19 tu nie chodzi o nieznajomość regulaminu, tylko o normalne warunki, szczegolnie że konkurencja nie stosuje tak perfidnych metod wzbogacania się i nie porównuj z abo, bo to właśnie pre-paid jest po to by nie płacić go co miesiąc, by nie być zmuszanym do comiesięcznego wydatku, a w tym przypadku w pewien sposób użytkownicy są zmuszani, jeśli nie chcą stracić swych często ciężko zarobionych pieniędzy. Nie podoba mi sie zerowanie konta dlatego od 2001 jestem w SIM+ (z drobną przerwą).
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-11-17 08:42
    Łaskawcy... Będą oddawać to co nie do nich należy
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-11-17 08:48
    a swoja droga era i plus sa nie kosekwentni sztucznie utrzymujac wazny nr nawet przez rok bo skoro data na połaczenia wychodzaca na karcie jest ustalona to zrozumiale ze po wyznaczonym terminie to powinno przepasc a co maja powiedziec ci ktorzy maja abonament i po min przepadna, nikt mi ich nie odda chyba ze kupie sobie NKM za 2,44. Co nie znaczy ze jestem przeciwny zeby kasa zostawala.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-11-17 09:00
    poza tym ostatnio spotkalem sie sytuacja w TT ze kiedys dostlem gratisowo startera data wazn byla do 30.06.2004 w ub tyg wlozylem do tel i o dziwo nr byl aktywny wiec, wyraznie widac ze wszyscy operat na sile utrzymuja nieaktywne nr a potem sie przescigaja ile to maja abo, zwlaszcza era jest w tym najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    wm pisze: 2004-11-17 09:56
    Zgadzam się, że to zerowanie konta to złodziejstwo. Ale wg mnie jak ktoś nie korzysta z telefonu to po co mu on??? Ja korzystam sporadycznie a nie zdarzyło mi się jeszcze żeby wydać mniej niż 17 PLN miesięcznie (tyle wystarczy żeby utrzymać numer w POPie - 50 PLN / 3 miesiące). Telefon stacjonarny jest droższy w utrzymaniu, bo jest abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-17 09:58
    Normalnie łaska. Coś co jest standardem np. w Simplusie (nie traci się kasy) tu jest nowatorską usługą. Brawo Idea, tak dalej...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-11-17 10:58
    bardzo dobre idea pod tym wzgledem jest bardzo dobra taka drobnostka a cieszy.mi sie to osobiscie nie przyda bo pieniadze z popa zawsze wykorzystuje
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-11-17 12:33
    Ja mam TakTaka nieaktywnego od 4 miesięcy który powinien byc już wyłączony a dalej działa i mam na koncie parę groszy i Era nie przywłaszcza w tak wredny sposób kasy jak %#$@$%#@%& do klopa:P
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-11-17 12:34
    tam miało byc J.U.D.E. A i p.o.p.a no ładnie jak te słowa są dla Moderatora Gola brzydkie,hehehe...:-)) (coś jest na rzeczy) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-17 12:46
    ***magmike*** Nikt nie zmusza cię do ładowania POPa co miesiąc. Kupisz zdrapkę 100/110 i możesz dzwonić 5 miesięcy i później jeszcze 7 miesięcy odbierać połączenia. Nie u każdego operatora musi być tak samo w ofertach prepaid. Po to właśnie mamy 3 operatorów, żeby oferty się różniły. Jak ci się nie podoba, to nie korzystaj i kropka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-11-17 14:58
    kibel w simplusie nie ma takich trików po prostu jak doładujesz w 30dni to kase masz,a nie na siłe Dołąduj to odzyszkasz...BETON
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-11-17 17:31
    przesadzacie. niemile to zabieranie kasy, ale sprawa jest jasna i glosno ogloszona w regulamnie od samgo poczatku popa. wiec o co chodzi? jak uwazacie ze to zlodziejstwo to zgloscie do prokuratury (*wlo - przepraszam za kopiowanie toku myslenia ale na logike nie ma na razie patentow ;) inna sprawa ze sam popa miec bym nie chcial. chcialem przez chwilke jak wprowadzili nowego popa z smsami zagranicznymi za 20gr. ale teraz w sim+ tez sa.
    0
  • Users Avatars Mini
    IVI pisze: 2004-11-17 18:33
    wy jesteście nienormalni, po pierwsze kazydy wybiera to co mu odpowiada. po drugie tel jest po ty by z niego kożystać a nie ciułać pieniążki... po trzecie w idei jest teraz nowy starter za 10zł i podpisyje sie na niego umowe na czas nieokr. na miesieczny koszt t 10zł i po tej dyszce doładowuje ie konto, wiec jak ktos malo dzwoni niech sobie kupi nowy starter. minuta kosztuje 75 gr, 20gr sms, mms40, i jak nie wykorzysta 10zł to przechodzi dalej i sie wykorzystuje w pierwszej kolejnoscin trala la la
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2004-11-17 19:11
    Jeśli ktoś nie pamięta to przypomne, że w simplusie też kiedyś kasa przepadała.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-11-17 21:35
    a może ktos przypomni czy w Tak-Taku kasa przepadała?.....*klops, dostałes kiedyś od sprzedawcy regulamin pre-paida? Czysta ciekawośc, a mnie chodzi tylko i wyłącznie o zasady, nic więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuj pisze: 2004-12-06 13:54
    Zał osni sa ci złodziieje z idei. Na pohybel idei
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: