Szybko rośnie spontaniczna znajomość marki Orange

Newsy
Opinie: 29

Grupa TP podała, że na koniec I kw. 2006 r. penetracja telefonii komórkowej (kart SIM) w Polsce wynosiła 80.5%. Oznacza to wzrost z 76.6% na koniec zeszłego roku. Liczba aktywnych kart SIM wynosiła według szacunków Orange 30.7 mln. Penetracja telefonii stacjonarnej spadła natomiast z 32.2% do 32%.

Na rynku DLD (połączenia międzystrefowe) Telekomunikacja Polska zanotowała spadek udziału w ruchu z 74.1% do 72.3%. Na rynku F2M TP zwiększyła swój udział z 74.6% na koniec zeszłego roku do 74.9% na koniec 1Q2006. Na rynku rozmów międzynarodowych operator odnotował spadek z 64.2% do 63.4%. Na rynku połączeń lokalnych udział TP spadł z 82.3% do 80.7%.

TP zamierza już w II kw. wprowadzić usługę TV over DSL, w III kw. usługę Video on Demand, a pod koniec roku ofertę Rent a Game. W III kw. pojawi się także wspólny portal dla użytkowników telefonii stacjonarnej i komórkowej ze zintegrowaną książką adresową i jednorodnym systemem logowania.

Na koniec marca wzrosła znacznie spontaniczna znajomość marki Orange - z 44.5% pod koniec zeszłego roku do 57%.

Opinie:

Opinie archiwalne (29):

Komentuj

Komentarze / 29

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2006-04-29 03:16
    reklama zrobila swoje.
    0
  • Users Avatars Mini
    peacock pisze: 2006-04-29 03:58
    buehehe, no wkoncu fakt-> coraz wiecej ludzi wie, ze mozna zepsuc cos takiego, czym byla IDEA!! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-04-29 09:16
    przy takiej reklamie trudno aby bylo inaczej
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-29 09:17
    to pewne dzieki tym absurdalnym drogim uslugom takim jak tv przez wap za 14 zl tak ? kazdy kto o tym uslyszal musi wiedziec ze orange wpadlo na taki pomysl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-04-29 10:28
    Haha to pewnie dzięki kosmicznym cena i reklamie hahah
    0
  • Users Avatars Mini
    doktor pisze: 2006-04-29 12:06
    ale czy ta spoleczna znajomosc marki zwiazana jest cyro na 24 miesiace:) bo tv kazdy oglada wiec znac zna :] . No ja tez znam, ale za zadne skarby do oragne bym sie nie przeniosl. Chyba ze dostane telek sluzbowy w Orange :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 13:11
    Nic dziwnego przecież. Ja bym się zapytał dlaczego tak wolno rośnie - do znajomoći marki Idea jeszcze jej daleko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-29 13:24
    co z tego że wzrosła rozpoznawalność marki orange ale chyba tylko przez to że ludzie juz mają dość jej i że nic nowego nie wprowadza na rynek a jesli już są jakieś promocje to trzeba za nie płacić dodatkowo
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-04-29 13:27
    Proponowalbym zrobic badania odbierania marki Idea vs. Orange a nie samego faktu znajomosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2006-04-29 13:29
    Na czym polegają badania spontanicznej znajomości marki? Ankieter pyta, czy zna Pan/i markę Orange? Czy jak?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-04-29 13:36
    Swego czasu natrafilem w Internecie (koniec 2005 lub poczatek 2006 roku) na 'badania' przeprowadzone na roznych grupach respondentow. Zadawano max. 2 pytania: czy posiada Pan / Pani telefon komorkowy, (jesli tak to) w jakiej sieci / u jakiego operatora... Uogolnione wyniki (dla wszystkich grup): sposrod osob nie posiadajacych tel w (Era, Plus, z uwzgl. Heyah i SS) ok. 90% odpiedzialo 'Idea' lub 'Centertel' . ... obraz spontanicznej znajomosci 'Orange' jako nazwy sieci / ew. operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2006-04-29 13:37
    mniej więcej na tym to polega, opórcz innych pytani w ankiecie, człowiek dostaje pytanie czy słyszał coś o marce oragne, czy takowa jest czego dot. pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-04-29 13:40
    *** marnet - ankieter moze zapytac: 'jakie zna Pan / Pani marki / nazwy sieci / operatorow telefoni komorkowej w Polsce'. Ludzie udziela oczywiscie odpowiedzi zawierajacych takze nazwy takie jak Era, Plus, czy np. Tak-Tak lub Sami Swoi, znajomosc marki Orange 'obliczy sie' uwzgledniajac stosunek odpowiedzi w ktorych pojawily sie / lub nie zostaly wymienione Idea i/lub Orange oraz stosunek odp. Idea vs. Orange. Przy okazji mozna zrobic badania dot. pozostalych 'brandow'.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-29 17:27
    badania lub analizę ich wyników zawsze można tak ułożyć aby udowodnić słuszność postawionej tezy
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-29 18:13
    kto konczyl socjologie lub / i badania spoleczne ten wie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-29 18:18
    zreszta wszyscy znaja glosne afery wszechczasow , ludzi niezbyt godziwych w historii itd itd itd znajomosc czyli rozpoznawalnosc czegos nie oznacza ze to cos jest dobre - ba wprost przeciwnie - skandalizowanie sluzy rozpoznawalnosci - i tym bezplatnym pomyslem dla marketingowcow orange ;) koncze swoj wywod - no chyba ze orange sadzi ze grosz do grosza i bedzie kokosza - po co sie meczyc ;) - wystarczt kogutowi postawic browca i wszyscy znaja juz nazwe najlepszej marki - nawet w nocy o polnocy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-29 20:51
    *rollo 16:13: kto wie ten wie, większość nie wie ;-) Pytanie: operator jest, żeby świadczyc usługi na satysfakcjonującym ludzi poziomie czy po to, żeby jego marka była spontanicznie rozpoznawalna?
    0
  • Users Avatars Mini
    dr pisze: 2006-04-30 00:03
    to jest soczek pomaranczowy zafirku kochany
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-30 00:57
    to prawda - tymis :) - tylko ze pewnie niektorzy mysla tak :) - rozpoznaja nas a skoro jestesmy znani to napewno dobrzy w swoje klocki - a potem cyro i byc moze 2 lata placzu a moze tylko malego rozczarowania a moze zadowolenia ? wazne zeby kogos poprostu zlapac niech placi - inna sprawa ze czepianie sie rozpoznawalnosci to obrona argumentow za rebrandingiem - jeszcze sie okaze ze oplata licencyjna za rozpoznawalne logo jest smieszna w stosunku do "benefitow" spomaranczowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-30 01:40
    rollo: ludzie od teorii typu "rozpoznają nas a skoro jesteśmy znani to napewno dobrzy w swoje klocki" też są rozliczani z efektów swojej pracy. Widocznie to przynosi wymierne efekty i dlatego karmi się potencjalny target takimi rzeczami jak spontaniczna znajomość, lider technologiczny, możesz więcej no i oczywiście darmowy, darmowy, darmowy... Jaki jest transfer przy transmisji danych, dlaczego włączony telefon leżący obok kominikuje nam, że abonent niedostępny, to już nieistotne szczegóły ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2006-04-30 17:43
    Równie spontanicznie rośnie znajomość Leppera.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2006-05-01 00:53
    A ja spontanicznie niedługo opuszczam tą chorą sieć! :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-05-01 00:57
    *polak mały: z tego wynika, że spontanicznie poznałeś znajomość marki :-))) Tak czy siak poprawisz statystyki bo spontanicznie reagujesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2006-05-01 12:38
    Ja jestem w Orange w ab leci juz 3 rok, na przestrzeni tych lat cena za min pol naprawde spadla, ale zatrzymala sie na 0,75zl i mysle, ze poki apetyt 3 operatorow telefonii komorkowej jeszcze jest, to niepredko zobaczymy cene przykladowo0,35zl poza siec. To sie zadnej stronie nie oplaca dlatego takie sa ceny, a nie inne! Coś się rusza z cena za polaczenie sieciowe, ale to tez nie do konca jest fear, poniewaz to takie "przywiazanie klienta" do siebie wpajac mu aby dzwonil jedynie do sieci i TP
    0
  • Users Avatars Mini
    Emcer pisze: 2006-05-01 13:01
    Jakby na rynek dostala sie siec "3" to by sie niezle dzialo w Polsce. W Anglii ta siec niezle juz namieszala, szkoda ze polskie opy jej nigdy nie dopuszcza na rynek :(
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2006-05-01 14:25
    Świadoma, ale czy pozytywna? To jest pytanie
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-05-01 15:19
    To wszystko dzieki gnębieniu pracowników w pracy. Orange nie szanuje swoich pracowników. To taki obóz pracy jak w Biedronce.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-05-01 17:45
    ***tomek to ich podpier**** do TVNu :) i będzie znowu sprawa - może sie ludzie odwrócą od tej zachlannej Francuskiej sieci :P
    0
  • Users Avatars Mini
    robur pisze: 2006-05-03 15:32
    Rosnie znajomość, ale ten op nie powinien sie z tego cieszyć. Wszyscy znają, rozpoznają, ale raczejod tej złej strony :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: