1 grudnia 2017r. startuje nowa kampania T‑Mobile na kartę - NeverEnding – promująca ofertę za 25 zł obejmującą nielimitowane rozmowy i SMS-y w kraju i UE oraz 10 GB pakiet danych . Aktywację oferty T‑Mobile będzie premiować okularami VR.
Okulary będzie można odebrać w salonach T‑Mobile. Liczba zestawów jest ograniczona.
Z propozycji mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i Ci, którzy korzystają już z usług T‑Mobile na kartę . Warunkiem jest aktywowanie na swoim koncie opcji NeverEnding. Pakiet można aktywować w każdym punkcie sprzedaży T‑Mobile lub za pomocą bezpłatnego SMS-a o treści START, który należy wysłać pod numer 469.
Promocję wspierać będzie kampania reklamowa. Emisja spotów wystartuje 1.12.
Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital, OOH i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.