T-Mobile Polska bez szefa marketingu - Frederic Perron zrezygnował

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
T-Mobile Polska bez szefa marketingu - Frederic Perron zrezygnował

Frederic Perron, członek zarządu i dyrektor ds. rynku prywatnego T‑Mobile Polska opuszcza firmę z końcem lipca. Frederic Perron kierował działalnością pionu B2C firmy od roku 2017. W tym czasie odpowiadał między innymi za bardzo udane wprowadzenie oferty Internetu Domowego (FMS), planów rodzinnych oraz oferty rozrywkowej, które doprowadziły do stworzenia oferty w pełni konwergentnej, zaspokajającej pełne spektrum potrzeb nowoczesnego gospodarstwa domowego. W tym czasie operator znacznie poprawił wskaźniki satysfakcji i lojalności klientów, a także zwiększył ich liczbę.

Odejście Frederica Perrona z T‑Mobile Polska jest bezpośrednią konsekwencją jego decyzji o powrocie do Kanady, w celu objęcia funkcji CEO znanej firmy.

Proces wyboru kandydata na stanowisko członka Zarządu T‑Mobile Polska ds. rynku prywatnego trwa. Do czasu jego rozstrzygnięcia, pion B2C pozostanie pod bezpośrednim nadzorem prezesa Zarządu T‑Mobile Polska Andreasa Maierhofera.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: