T-Mobile potwierdza zmiany w swojej strukturze

Newsy
Opinie: 21
Opinie: 21
Dorota Kuprianowicz-Legutko

T-Mobile Polska przygotował oficjalny komunikat dotyczący zmian w swojej strukturze w centrali firmy. Oto jego treść:

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych.

T‑Mobile Polska od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką. Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy. Nowa struktura organizacyjna T‑Mobile to kolejny etap wdrażania, przyjętej w 2017 roku, strategii rozwoju firmy.

Jednocześnie, od 1 grudnia 2017 roku Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję Członka Zarządu T‑Mobile Polska i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie. Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 roku zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła liczne projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Opracowała również szereg programów wewnętrznych, związanych z utrzymaniem talentów, rozwojem ekspertów czy mentoringiem.

Struktura, którą dziś ogłaszamy, zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy. Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta
– powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska oraz dodał – Do naszego zespołu dołączyli doświadczenie menagerowie z rynku, wnosząc do firmy swoją wiedzę i kompetencje, ale szczególnie cieszę się z awansów w ramach organizacji. Jestem głęboko przekonany, że doświadczenie Doroty Kuprianowicz-Legutko przyczyni się do rozwoju talentów wewnątrz firmy.

Zmiany organizacyjne w T‑Mobile Polska opierają się przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie najlepszych doświadczeń klientów.

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bolo pisze: 2017-09-21 17:22
    Poznasz operatora dobrego po czynach jego. Póki co to nic nie znaczący bełkot korporacyjny.
    5
  • Users Avatars Mini
    Kibol pisze: 2017-09-21 17:44
    A jak, jeden pierdzistołek wyleci to usiądzie drugi i będzie pierdział. Takie zmiany tylko w timobail
    2
  • Users Avatars Mini
    Rock pisze: 2017-09-21 17:57
    Niemcy całkowicie pogubili się w kierowaniu dawną Erą. Od lat nie mają żadnej dobrej koncepcji. Kto by pomyślał jeszcze 10 lat temu, że sieć będzie miała najmniejszą ilość klientów, że taki Play wyprzedzi go o lata świetlne. Nie ma co pisać. Ta sieć jest bardzo lipnie zarządzana.
    5
  • Users Avatars Mini
    Pucio pisze: 2017-09-21 18:10
    Zostawcie Titanica (T-Mobile), nie wyciągajcie Go, tam ciągle gra muzyka (analogia do dobrze bawiącego się zarządu i kierownictwa), a Oni w tańcu spią! (czyli są ślepi i głusi na zmieniający się świat).
    3
  • Users Avatars Mini
    sn pisze: 2017-09-21 18:42
    roszady personalne, prezesi na własnej działalności wystawiaja faktury na miliony a po roku do widzenia. i tak co rok, co dwa...tak się generuje koszty i nie płaci podatków....bełkot korporacyjny jak ktoś napisał. przychodzi pewnie bezwzględna baba i pozwalnia z 10% załogi....i będzie 10% zysków więcej..
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-09-21 19:27
    to samo robiła kiedyś Magdalena Gera-Pikulska.... kto pamięta, ten wie.
    2
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-21 19:46
    @kibol. dlaczego admin nie kasuje wpisów tego durn ia ? przecież to przypa ł i sieje spamem. adminie do dzieła !
    0
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-21 19:46
    @kibol. dlaczego admin nie kasuje wpisów tego durn ia ? przecież to przypa ł i sieje spamem. adminie do dzieła !
    0
  • Users Avatars Mini
    Kibol pisze: 2017-09-21 19:51
    @głupku, nie podszywaj sie pod Pati, idz do USC - tam dają imiona, dadzą ci Zygmunt, Heniek albo Teofil
    0
  • Users Avatars Mini
    Kibol pisze: 2017-09-21 19:59
    @głupku co ma admin do mnie? Ja jestem grzeczny, to ty siejesz zamęt
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-09-21 21:13
    Ten kibol to typowy przyklad zezwierzecenia i chamstwa. Powinien być zlikwidowany już w zyciu plodowym jako osobnik nie mający mozgu.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Kibol pisze: 2017-09-21 22:52
    @głupku czyli tak samo jak ty
    1
  • Users Avatars Mini
    Kibol pisze: 2017-09-21 23:01
    @głupku aż mnie świeżbi żeby ci nastukać moim specjalnie wyprofilowanym kijem, ala mam taką zasade - chorych nie bije
    -1
  • Users Avatars Mini
    grymcio pisze: 2017-09-22 13:15
    I bardzo dobrze, T-Bombaj jest o lata świetle przed Plusem jeśli chodzi o usługi i obsługę klienta, nie ma ciągłych awarii sieci jak Oranż i ma przyzwoity zasięg, a nie jak Plej kolejowanie na samym końcu. Podsumowując przeszedłem we wrześniu z Plusa do T i jestem bardzo zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-09-23 18:18
    Szanowni Państwo, Bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Dziękuję.
    -20
  • Users Avatars Mini
    xoxoxo pisze: 2017-09-24 10:50
    zęby ma porządne, polecam magda gesler
    0
  • Users Avatars Mini
    mkn pisze: 2017-10-02 17:38
    @up: cała jest porządna do kuchni do naleśników co najwyżej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2017-10-03 12:51
    Pierwsze selfie z iPhone 8? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    iphoneski 2 pisze: 2017-10-05 09:54
    iphoneski pij meliske
    4
  • Users Avatars Mini
    iphoneski 2 pisze: 2017-10-05 09:55
    iphoneski nic o PLAY nie pisze szkoda.
    6

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: