T-Mobile rozpoczął kampanię wspierającą małych i średnich przedsiębiorców

Newsy
Opinie: 0
T-Mobile rozpoczął kampanię wspierającą małych i średnich przedsiębiorców

T-Mobile rozpoczął kampanię Magenta Biznes, której celem jest wsparcie małych i średnich firm, zarówno w zakresie usług telekomunikacyjnych, jak i przeciwdziałania stereotypom związanym z prowadzeniem własnej działalności. Inicjatywa opiera się na autentycznych historiach przedsiębiorców – klientów T-Mobile – którzy pomimo społecznych i rynkowych barier zdecydowali się rozpocząć działalność gospodarczą.

Kampania porusza kwestie trudności, z jakimi spotykają się właściciele firm na początku swojej drogi: wątpliwości otoczenia, brak wiary w powodzenie biznesu czy nierówność szans. Przykładowe wypowiedzi przytaczane w materiałach kampanii, takie jak „Stolarka to nie biznes dla kobiet” czy „Duże firmy Cię przebiją”, pokazują realne społeczne bariery, które wciąż funkcjonują.

Oprócz przekazu społecznego, kampania wiąże się z aktualną ofertą dla firm. W ramach Magenta Biznes T-Mobile oferuje m.in. nielimitowany internet, obsługę klienta 24/7 i elastyczne pakiety usług, a także promocję umożliwiającą korzystanie z usług przez pierwsze sześć miesięcy bez opłat abonamentowych.

Kampania prowadzona jest w mediach ogólnopolskich, internecie, przestrzeni publicznej i punktach sprzedaży. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje VML, ARC (Grupa Publicis) oraz dom mediowy Mindshare. Po stronie T-Mobile działania koordynuje Departament Zarządzania Marką i Customer Experience.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: