"Telefon do Mamy" na The European MarketPlace on CSR 2006

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 5

Wśród najlepszych praktyk biznesowych zaprezentowanych na „The European MarketPlace on CSR 2006” w Brukseli znalazł się projekt Telekomunikacji Polskiej „Telefon do Mamy”.

„Telefon do Mamy” to autorski projekt TP realizowany od października 2003 roku w ramach programu Telekomunikacja Polska Dzieciom. Polega na zakładaniu w szpitalach kolorowych i przyjaznych dzieciom aparatów telefonicznych, z których korzystają bezpłatnie, dzięki specjalnym kartom telefonicznym dostarczanym przez TP. Obecnie działa już 1059 telefonów w niemal każdym ze szpitalnych oddziałów dziecięcych w Polsce. Do tej pory dzieci wykorzystały ponad 320 000 darmowych kart telefonicznych i rozmawiały z bliskimi przez ponad 10 mln minut.

- Udział projektu „Telefon do Mamy” w „The European MarketPlace on CSR 2006” jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Szereg nagród dla tej akcji świadczy o tym, że nasze działania społeczne doceniają nie tylko dzieci, rodzice i lekarze, ale także najlepsi w Europie specjaliści Public Relations” - powiedział Marek Hancke, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TP.

Targi „The European MarketPlace on CSR” są organizowane przez CSR Europe, sieć organizacji promujących koncepcję odpowiedzialnego biznesu w Europie zrzeszającą 60 wiodących korporacji międzynarodowych. Poprzez 18 partnerów narodowych w skład CSR Europe wchodzi kolejne 1400 firm. Organizacja powstała w 1995 jako inicjatywa Przewodniczącego Komisji Europejskiej Jacques Delors’a i liderów europejskiego biznesu.

„Telefon do Mamy” jest jedynym projektem z Polski, który zakwalifikował się na targi z pośród ponad 500 zgłoszeń. Z Europy Środkowej i Wschodniej zakwalifikowały się jeszcze tylko dwa projekty, oba ze słowackich oddziałów międzynarodowych koncernów.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: