Nowa reklama promująca ofertę TV Cyfrowego Polsatu

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Nowa kampania Cyfrowego Polsatu

Ruszyła najnowsza kampania Cyfrowego Polsatu, która zachęca do skorzystania z ofert telewizji satelitarnej lub internetowej, w których do pakietów podstawowych można dodawać pakiety dodatkowe z ulubionymi kanałami, np. sportowymi czy filmowymi.

W spocie wcielający się w ojca Jacek Braciak w sobotni poranek skutecznie zachęca synów do posprzątania strychu i garażu, w zamian za co dołączy do pakietu podstawowego M ich ulubione pakiety sportowe i filmowe.

Szczegóły kampanii:

  • Kreacja - Agencja Grey Group
  • Produkcja - TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja wideo – Xantus, postprodukcja audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser - Piotr Janowski
  • Media - TV, radio, online
  • Dom mediowy - Vizeum

W ofercie telewizji satelitarnej i kablowej IPTV można wybierać pomiędzy 3 podstawowymi pakietami:  Pakiet S - w cenie 20 zł/mies. oferuje 50 kanałów w telewizji satelitarnej oraz 56 w telewizji kablowej IPTV, Pakiet M - w cenie 30 zł/mies. zapewnia dostęp do 72 kanałów w telewizji satelitarnej lub 78 w telewizji kablowej IPTV oraz Pakiet L – w cenie 60 zł/mies., w którym znajdują się 124 kanały w telewizji satelitarnej lub 135 w telewizji kablowej IPTV. Każdy z zestawów można uzupełnić o Pakiety Premium: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Ekstraklasa, HBO i HBO GO, Cinemax, FilmBox, Dla dzieci czy Dla dorosłych.

W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe: Wygodny – 28 kanałów w cenie 20 zł/mies., Komfortowy – 45 kanałów w cenie 30 zł/mies. oraz Bogaty – 94 kanały w cenie 60 zł/mies. Do każdego z nich można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni. Do wyboru są pakiety sportowe: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Sport oraz filmowe: HBO i HBO GO, Filmbox Premium, Filmy i Seriale oraz Pakiet Dzieci i Pakiet Rozrywka.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: