TeliaSonera unifikuje swój branding

Newsy
Żródło: TeliaSonera
Opinie: 0

TeliaSonera wprowadziła nową wspólną tożsamość marki. Nowa tożsamość odzwierciedla połączenie znaczenia spółki na rynku międzynarodowym i silnego przywiązania do rynku lokalnego, a także jej tradycję jako jednego z pionierów branży telekomunikacyjnej. Aby uczcić tą okazję, TeliaSonera wprowadza bardzo atrakcyjną ofertę na roaming danych w telefonach komórkowych w państwach skandynawskich i bałtyckich.



18 głównych marek spółki TeliaSonera zostanie połączonych w jedną atrakcyjną tożsamość marki, zachowując jednak dotychczasowe nazwy. Podstawa nowej tożsamości marki została wprowadzona już w 2009 r. w działaniach spółki TeliaSonera w Europie i Azji, a ostatnio została jeszcze bardziej rozwinięta i rozszerzona na kraje skandynawskie i bałtyckie (*). Działania związane ze zmianą marki dotyczyć będą ponad 300 sklepów detalicznych, 1000 szyldów i około 500 elektronicznych punktów kontaktowych, w tym internetowych witryn spółki w krajach skandynawskich i bałtyckich, które co miesiąc notują prawie 7 milionów unikatowych odwiedzających.

Obszar działania grupy rozciąga się dziś od krajów skandynawskich i bałtyckich poprzez całą Europę i Azję aż do Nepalu, a liczba jej klientów przekracza 150 milionów.

Począwszy od 12 maja, nowa tożsamość marki zostanie wprowadzona w spółkach Netcom i NextGenTel (Norwegia), Telia (Dania), Telia (Szwecja), Sonera (Finlandia), EMT i Elion (Estonia), Omnitel (Litwa), TeliaSonera, TeliaSonera Finans i TeliaSonera International Carrier. Jest ona już w użyciu w spółkach Kcell (Kazachstan), Geocell (Gruzja), Ncell (Nepal), Tcell (Tadżykistan), Azercell (Azerbejdżan), Moldcell (Mołdawia), a w spółce Ucell (Uzbekistan) zostanie wprowadzona w czerwcu. Nowa marka, w ciepłym fioletowym kolorze, ma budzić skojarzenia z jednością, dynamiką, codziennością.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: