W ostatni piątek w Hali Mery w Warszawie odbył się jedyny w Polsce koncert zespołu The Black Eyed Peas, sponsorowany przez firmy: Motorola oraz Polską Telefonię Cyfrową.
Wśród czterech tysięcy fanów byli także nowi użytkownicy sieci Era, którzy nawiązując w ostatnim czasie współpracę z operatorem, otrzymywali bilet na koncert. Grupa The Black Eyed Peas podczas koncertu zagrała takie hity, jak: "Shut up," "Where Is the Love?", "Let's Get It Started", czy "Hey Mama". Ponadto gwiazdy zaskoczyły fanów kilkoma utworami z nowej płyty zatytułowanej "Monkey business".
Przed koncertem fani mieli okazję przekonać się o zaletach muzycznego telefonu Motorola E398 oraz poznać MotoGlyph, który daje wyjątkowe możliwości kreowania indywidualnych dzwonków, przy wykorzystaniu utworów The Black Eyed Peas.
The Black Eyed Peas powstał na początku lat dziewięćdziesiątych. Zespół tworzą will.i.am, apl.de.ap, Taboo oraz Fergie. Pierwszy album zatytułowany "Behind The Front" ukazał się w 1998 roku, a jego sukces powtórzyły również dwa kolejne albumy: "Bridging The Gap" (2000) oraz "Elephunk" (2003). Grupa zdobyła ogromne grono fanów na całym świecie, zarówno wśród miłośników hip-hopu, jak i muzyki pop.
W tej chwili The Black Eyed Peas, posiada na swoim koncie miliony sprzedanych płyt. Podczas ostatniej gali muzycznej w Rzymie, w listopadzie 2004 roku, zespół otrzymał nagrodę w kategorii Najlepszy Wykonawca Pop 2004.
Po koncercie w Polsce The Black Eyed Peas wystąpi jeszcze w Amsterdamie - 2 lutego.