T‑Mobile: To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

2 kwietnia 2019 r. T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o hasło przewodnie: Bez nonsensów

Fazę Teaserową można było obserwować w ciągu ubiegłego tygodnia.

W pierwszej odsłonie T‑Mobile obiecuje, że obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak nowi, a także podkreśli, że – tylko w T‑Mobile – aktualni klienci mogą skorzystać z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.

Kampania rozpocznie się 45-sekundowym spotem wizerunkowym. Jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk, epizodycznie występuje w nim Monika Brodka. Film opowiada historię gościa restauracji: stałego, dobrze znanego klienta, który jest po imieniu z obsługą, do którego oczko puszcza występująca artystka. Jego niepomierne zdziwienie budzi fakt, że nie może on zamówić nowej pozycji w menu restauracji, ponieważ – jak się okazuje – jest ona zarezerwowana tylko dla nowych gości. Przez tę czytelną analogię T‑Mobile wskazuje absurd, jakim jest proponowanie stałym klientom ofert słabszych niż te oferowane nowym klientom przychodzącym do sieci.

W tej fazie działania prowadzone będą w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię w dalszej kolejności (od 03.04) uzupełni 15 sekundowy spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A50 za 1 zł a następnie, z Huawei P30 Lite.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką wraz z agencją DDB&tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digital (w tym social media) odpowiada agencja VML.

Opinie:

Rekomendowane: