Magenta Biznes - startuje kampania

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

18 kwietnia rozpoczyna się kampania T‑Mobile dla firm, w której klienci operatora promują rozwiązania MagentaBiznes.

W kwietniowej kampanii oferty MagentaBiznes, biorą udział przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z usług T‑Mobile. W pierwszym spocie wystąpiła Katarzyna Molska, architekt krajobrazu, która od 1997 r. prowadzi własną firmę. Rozmawia z nią Dorota Wellman, która wzięła udział również w kampanii wizerunkowej operatora - Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile.

Kampania MagentaBiznes opowiada historię firmy, która podobnie jak tysiące małych i średnich firm w Polsce, potrzebuje prostej oferty i elastyczności w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Dodatkowo w kampanii podkreślana jest również możliwość dokupienia urządzeń.

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych. Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun.

Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide Polska.

Wszystkie informacje o ofercie Magenta Biznes znajdują się tutaj

Opinie:

Rekomendowane: