18 kwietnia rozpoczyna się kampania T‑Mobile dla firm, w której klienci operatora promują rozwiązania MagentaBiznes.
W kwietniowej kampanii oferty MagentaBiznes, biorą udział przedsiębiorcy, którzy na co dzień korzystają z usług T‑Mobile. W pierwszym spocie wystąpiła Katarzyna Molska, architekt krajobrazu, która od 1997 r. prowadzi własną firmę. Rozmawia z nią Dorota Wellman, która wzięła udział również w kampanii wizerunkowej operatora - Codziennie setki klientów wracają do T‑Mobile.
Kampania MagentaBiznes opowiada historię firmy, która podobnie jak tysiące małych i średnich firm w Polsce, potrzebuje prostej oferty i elastyczności w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Dodatkowo w kampanii podkreślana jest również możliwość dokupienia urządzeń.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych. Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun.
Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide Polska.