Rusza noworoczna wyprzedaż urządzeń w T-Mobile

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0

28 grudnia ruszyła w T‑Mobile noworoczna Hot Wyprzedaż urządzeń: smartfony, tablety i laptopy.

Wśród propozycji znajdują się np.: Huawei Mate 20 lite w cenie niższej o 400 zł, Samsung Galaxy A6+, w cenie niższej o 300 zł, laptop Lenovo Yoga 520-14 z mobilnym routerem WiFi LTE w cenie niższej o blisko 500 zł oraz Huawei P20 w cenie na start niższej o 500 zł w ofercie dla firm.

Klienci rynku prywatnego mogą wybierać spośród kilkunastu smartfonów, przecenionych nawet o blisko 900 zł.

Bazą ofertową jest T‑Mobile – Bez Limitu.

Pełna lista przecenionych w ofertach głosowych urządzeń przedstawia się następująco:

 

Wysokość abonamentu 
(w zł)

Cena wyjściowa
(w zł)

Cena promocyjna
(w zł)

1.

Huawei Mate 20 lite

90

499

99

2.

Motorola Moto G6

80

199

1

3.

LG K11

70

99

1

4.

LG Q6

80

199

1

5.

Nokia 5.1

70

49

1

6.

Samsung Galaxy A6+

80

399

99

7.

Sony Xperia XA1

70

99

1

8.

Xiaomi Redmi 5

70

99

1

9.

iPhone 7 32 GB

150

299

1

10.

iPhone 6s 32 GB

130

899

1

Umowy zawierane są na 24 miesiące, z oferty mogą skorzystać nowi i przedłużający umowę klienci.

Także w ofercie MIX przygotowane zostały dwie propozycje:

  • Huawei Y5 2018 za 1 zł w MIX 30 (przecena ze 199 zł)
  • Huawei Y6 2018 za 1 zł w MIX 40 (przecena ze 199 zł)

W ofercie z Internetem zostały przygotowane 4 propozycje:

  • Laptop Lenovo Yoga 520-14 i mobilny router WiFi LTE (Alcatel Link Zone) – zestaw za 1 zł  (z 499 zł) w abonamencie miesięcznym w wysokości 159,99 zł/mies. i ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
  • Laptop gamingowy ASUS ROG Strix GL503VD w zestawie z gamingową myszą i stacjonarnym routerem WiFi CA LTE dostępny będzie za 99 (poprzednio 449 zł) w abonamencie w wysokości 209,99 zł/mies. w ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
  • Lenovo TAB 4 10 – tablet za 9 zł (wcześniej 49 zł) w ofercie z limitem 50GB i abonamencie w wysokości 59,99 zł/mies. (umowa na 24 mies.) lub za 39 zł (wcześniej 149 zł) w ofercie z limitem 30GB i abonamencie 39,99 zł/mies. (Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.)
  • Samsung Galaxy TAB S3 – który przeceniony został w każdej taryfie, nawet o 800 zł. Np. zestaw za 1 zł w abonamencie 159,99 zł/mies. i ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.

Raty

24

Wysokość miesięcznego
zobowiązania
(w zł)

39,99

59,99

69,99

99,99

129,99

159,99

209,99

Cena wyjściowa 
(w zł)

2 599 zł

2 399 zł

2 299 zł

1 899 zł

1 599 zł

1 249 zł

599 zł

Cena promocyjna
(w zł)

1 899 zł

1 699 zł

1 549 zł

1 299 zł

1 099 zł

799 zł

399 zł

przecena

700 zł

700 zł

750 zł

600 zł

500 zł

450 zł

200 zł

 

Raty

36

Wysokość miesięcznego
zobowiązania
(w zł)

39,99

39,99

59,99

69,99

99,99

129,99

159,99

209,99

Cena wyjściowa 
(w zł)

2 599 zł

2 499 zł

2 199 zł

2 099 zł

1 399 zł

799 zł

499 zł

1 zł

Cena promocyjna
(w zł)

1 899 zł

1 699 zł

1 499 zł

1 299 zł

999 zł

499 zł

1 zł

1 zł

przecena

700 zł

800 zł

700 zł

800 zł

400 zł

300 zł

498 zł

0 zł

 

Promocyjna oferta została przygotowana także dla klientów biznesowych. 

W jej ramach cena na start smartfonu Huawei P20 64 GB jest niższa aż o 500 zł z VAT (przecena z 599 zł do 99 zł z VAT).

Do telefonu w promocyjnej cenie można dobrać dowolną ofertę MagentaBIZNES np. nielimitowany Internet dla wszystkich w firmie, a ponadto rozmowy, SMSy i MMSy i dodatkowo 100 minut do UE już za 60 zł netto/miesięcznie.

Klienci mogą też wybrać ofertę za 40 zł netto/miesięcznie z pakietem Internetu 10 GB i dodatkowymi 30 GB przez pierwsze trzy miesiące.

Ofertę wyprzedażową T‑Mobile będzie promował w kampanii reklamowej Hot Wyprzedaż, która ruszy także 28 grudnia.

Przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne prezentujące główne zalety promowanych smartfonów:

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach TV, radiu, na nośnikach OOH (citylightach) i internecie.

Przygotował ją Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: