Rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0
Nowe cen smartfonów w T-Mobile

Właśnie rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile i towarzysząca jej kampania „Śmieszne ceny”.

W ramach wyprzedaży dostępne są m.in. smartfony Samsung Galaxy A40 za 1 zł w abonamencie 79 zł miesięcznie i Huawei P30 lite za 1 zł w abonamencie 89 zł / mies.

W każdej z powyższych ofert użytkownik otrzymuje nielimitowane usługi telekomunikacyjne, a także gigapaczkę internetu. Do zestawu z telefonem Huawei jest to 15 GB, natomiast w ofercie ze smartfonem Samsung dostaniemy 30 GB internetu.

W promocyjnych ofertach abonamentowych znajdziemy też inne modele smartfonów przecenionych na złotówkę:

  • Huawei P smart 2019
  • Huawei P smart 2019 + głośnik bluetooth Huawei CM-51
  • Huawei P smart 2019 + Huawei Band 2 Pro
  • Huawei P smart 2019 + waga Huawei Smart Scale
  • Huawei P smart Z
  • Huawei P30
  • LG K40
  • Motorola One Action
  • Nokia 4.2
  • Nokia 4.2 + ładowarka i uchwyt samochodowy
  • Nokia 5.1 Plus
  • Samsung Galaxy A20e
  • Samsung Galaxy A20e + Samsung Galaxy Fit
  • Samsung Galaxy A40 + ładowarka i uchwyt samochodowy
  • Samsung Galaxy A40 + Samsung Galaxy Fit
  • Samsung Galaxy A70
  • Samsung Galaxy A70 + Samsung Galaxy Fit e

W załączeniu poniżej dostępne są pełne cenniki urządzeń.

Okazje cenowe są również dostępne w ofercie MIX.

Za złotówkę można kupić smartfon Nokia 5.1 Plus w zobowiązaniu miesięcznym za 50 zł.

W promocji MIX 30 dostępna jest także Motorola Moto G7 Play.

W załączeniu poniżej dostępne są pełne cenniki urządzeń.

W promocyjnych cenach T‑Mobile oferuje również zestawy zawierające usługę internetu mobilnego wraz z tabletami.

Wśród nich znajduje się tablet Lenovo TAB E10, którego cena zostanie obniżona z 299 zł do 99 zł.

Tablet Huawei MediaPad T5 10 z mocnym procesorem został przeceniony na 1 zł (z 99 zł).

W ofercie z dostępem do sieci za 69 zł miesięcznie można kupić również laptop Acer Aspire 1 z mobilnym routerem Alcatel Link Zone Cat7. Zestaw kosztuje 1 zł.

W ramach kampanii, której motywem są zabawnie zaprojektowane niskie ceny, zostały przygotowane dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio, Internecie, nośnikach OOH, a także w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Promocja „Śmieszne ceny” potrwa do końca stycznia. Wszystkie produkty objęte nowymi cenami oraz szczegóły promocji można znaleźć tutaj.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: