Startuje ogólnopolska kampania wizerunkowa T‑Mobile

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

9 marca T‑Mobile rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową.

Do udziału w spotach firma zaprosiła swoich klientów. 

Pierwszy ze spotów, w którym wzięła udział Dorota Wellman można obejrzeć poniżej. Kolejne dwa będzie można zobaczyć od 16.03

 

Równolegle ze startem kampanii T‑Mobile uruchamia specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli testować jakość jego usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych. Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są tutaj

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na ekranach kin, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych w tym szeroko w social media.

Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Opinie:

Rekomendowane: