T-Mobile: przeprowadzamy 1400 testów globalnie i 70 lokalnie zanim smartfon trafi do naszej sieci

Newsy
Opinie: 55
Opinie: 55

Polski T-Mobile przygotował artykuł, w którym twierdzi, że z różnych względów lepiej kupić telefon w salonie operatora niż na wolnym rynku.

Globalnie T-Mobile przeprowadza prawie 1400 różnych testów pod kątem bezpieczeństwa i optymalizacji zanim urządzenie trafi do portfolio Grupy DT. Dodatkowo prawie kolejnych 70 testów i optymalizacji jest robione w w Polsce.

T-Mobile twierdzi, że smartfon kupiony w ich sieci to:

1. Lepszy zasięg

Testując urządzenia operatorzy często modyfikują oprogramowanie modułu radiowego, tak by jak najlepiej dostosować je nie tylko w konfiguracji nadajników, ale nawet do sposobu, w jaki najczęściej korzystamy z telefonu w konkretnym regionie. Urządzenia produkowane z myślą o rynku azjatyckim często dostosowane są do trzymania w lewej ręce. Smartfon sprowadzony np. z Chin, mimo obsługi wszystkich niezbędnych pasm i standardów może więc działać gorzej niż jego lokalny odpowiednik, właśnie z powodu takich szczegółów.

2. Szybsze połączenie i wyższa prędkość

Jednym z największych wyzwań w komunikacji mobilnej jest utrzymanie jakości połączenia. Mowa o sytuacji w której sieć jest mocno obciążona lub gdy np. poruszamy się z dużą prędkością. Dostosowanie telefonu do potrzeb konkretnego operatora pozwala upewnić się, że będzie on przełączał się odpowiednio szybko między częstotliwościami, standardami, czy mówiąc ogólnie: nadajnikami. Telefony kupione na wolnym rynku pozbawione są tej przewagi. Ciekawym przypadkiem jest tu np. konieczność przejścia z połączenia LTE na 3G w czasie próby nawiązania połączenia głosowego i z powrotem, kiedy zakończymy rozmowę. Smartfony oferowane przez operatorów optymalizowane są pod kątem szybkiej zmiany standardu połączenia, co oznacza, że będąc w zasięgu LTE możemy wyraźnie szybciej nawiązać połączenie, a po skończonej rozmowie nasz smartfon umożliwi nam skorzystanie z transmisji danych w LTE najszybciej, jak to tylko możliwe.

3. Nowe funkcje

Najnowsze funkcjonalności na początku najczęściej dostępne są wyłącznie na wybranych urządzeniach, posiadających sprawdzone i odpowiednio dostosowane oprogramowanie. Klienci T-Mobile mogą korzystać z HD Voice a od 17.11 VoLTE oraz VoWiFi. Do tego jednak jest potrzebne urządzenie które będzie „nauczone” nowego standardu. To odbywa się poprzez dystrybucję aktualizacji oprogramowania sprawdzonego i przetestowanego przez T-Mobile.

4. Dłuższy czas działania

Dzięki dostosowaniu oprogramowania, operatorzy gwarantują, że smartfony kupione u nich są zoptymalizowane pod kątem działania właśnie w ich sieci. Oznacza to, że są w stanie dużo mniej energii poświęcać na kontakt ze stacjami bazowymi. W efekcie różnica w czasie działania tego samego modelu o standardowej konstrukcji i ze standardowym oprogramowaniem w porównaniu do telefonu z salonu konkretnego operatora, może wynosić nawet kilkanaście-kilkadziesiąt procent.

5. Bezpieczne preinstalowane aplikacje

Chociaż operatorzy często oferują swoim klientom dodatkowe korzyści podczas korzystania z aplikacji partnerów (darmowe pakiety, okresy próbne czy jak w T-Mobile – możliwość korzystania z aplikacji bez uszczuplania limitu danych), trudno byłoby oczekiwać, że użytkownicy będą ręcznie wyszukiwać i instalować odpowiednie apki. W wypadku telefonów zakupionych u operatorów, serwisy te są dostępne od pierwszego uruchomienia urządzenia i jeżeli znajdują się na naszym smartfonie, możemy mieć pewność, że są sprawdzone, bezpieczne i możemy zaufać, że będą działały właśnie tak, jak od nich tego oczekujemy.

6. Lepsza jakość aktualizacji oprogramowania

Chociaż dla fanów nowych technologii najnowsza wersja oprogramowania to podstawa, to jednak zwykły użytkownik ceni sobie przede wszystkim stabilność i niezawodne działanie telefonu. Niestety, obu największym systemom operacyjnym zdarzały się ostatnio wpadki przy aktualizacjach – problemy z baterią czy z zasięgiem. Wprawdzie testy operatorów zajmują trochę czasu, jednak pozawalają im wyeliminować tego typu usterki i zagwarantować, że aktualizacja pozbawiona jest takich niedociągnięć.

7. Sprawdzony serwis

Przy zakupie u operatora wiadomo, gdzie oddać urządzenie gdy się zepsuje i nawet zagubienie faktury nie będzie stanowić problemu. Nie ma także ryzyka, że smartfon pochodził będzie z nielegalnego źródła lub że utknie w punkcie celnym na granicy.

Opinie:

Opinie archiwalne (55):

Komentuj

Komentarze / 55

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    W pisze: 2016-11-18 15:37
    no nie wszystkie powyższej listy są w swiadomosci osób, które jak mantrę powtarzaja, ze nie bierze sie telefonów od operatora
    -4
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2016-11-18 15:48
    przecież dzisiaj nie ma 1 kwietnia, po co więc ten artykuł...?
    13
  • Users Avatars Mini
    Rysiek pisze: 2016-11-18 15:58
    Są ludzie którym pasuje branie telefonów od operatora ma to swoje plusy nawet jeśli o serwis chodzi.
    -10
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2016-11-18 16:09
    nie każdy wie, że część usług do których trzeba napisać coś w sofcie telefonu, nie ma prawa działać na niebrandowanych telefonach. a potem wielkie zdziwienie
    -8
  • Users Avatars Mini
    janosik pisze: 2016-11-18 16:14
    na logikę najlepszy zasieg + jakość rozmów, jakośc połaczenia będą miec na start ci, ktorzy kupili telefon u danego operatora. oczywiste i dotyczy wszystkich telekomów
    -17
  • Users Avatars Mini
    Kafel pisze: 2016-11-18 16:17
    Rysiek, a to mnie rozbawiłeś. Serwis u operatora? Proszę bardzo. Miałem telefon od T Mobile. Telefon mimo zalogowania w sieci cały czas niedostępny. Złożyłem reklamację. Najpierw wymienili tylko sim. Nie pomogło. Telefon trafił do serwisu. Serwis stwierdza brak usterki. Po interwencji Rzecznika Konsumentów telefon wraca do mnie bo serwis twierdzi że usterki nie stwierdzono. O dziwo telefon działa. Sam cudownie się naprawił? Można powiedzieć czemu jestem niezadowolony? Ano dlatego, że gdyby usterka wystąpiła ponownie mógłbym żądać wymiany na nowy, a tak telefon ma w papierach że nigdy nie był wadliwy.
    9
  • Users Avatars Mini
    W pisze: 2016-11-18 16:21
    przede wszystkim sprawne przełaczanie miedzy 3g a LTE bo to od zawsze byla bolączka w chińskich telefonach
    11
  • Users Avatars Mini
    janosik pisze: 2016-11-18 16:25
    telefon brany od operatora traci mniej energii żeby złapac kontakt ze stacjami bazowymi. możba sie niemiło zdziwic ze telefon brany z wolnego rynku dziala o kilkanascie czy kilkadziesiąct procent krócej niż ten od telekoma wziety. techniczne niuanse ale tak to wyglada czy nam sie podoba czy nie
    -14
  • Users Avatars Mini
    pikatchu pisze: 2016-11-18 16:35
    jak szykuje sie update oprogramowania - przechodzi wtedy testy u opeartora, eliminuje błędy. kiedy idzie update na niebrandowany telefon, sznasa na bład czy to Windows, Android, iOS jest wielka, a potem zbiorowa histeria w sieci wylewane, ze z telefonu nie mozna korzystac po upgradzie
    -11
  • Users Avatars Mini
    7 pisze: 2016-11-18 16:53
    ściagajac telefon z zagranicy mozna sie przejechac, bo ten egzmeplarz moze byc optymalizowany pod pracę w innej czesci swiata
    1
  • Users Avatars Mini
    xxxx pisze: 2016-11-18 17:18
    Ten artykul to chuba jakis zart. Jest iPhone i jego iOS i tutaj nie potrzeba zadnego wymyslnego optymalizowania czy niewiadomo czego. To co przedstawia artykul to masakra. Dzieki takkm praktyka telefony z Androidem po 1-2 latach nie dostaja zanych uaktualnien. Niestety czesto dotyczy to uaktualnien bezpieczenstwa.
    20
  • Users Avatars Mini
    Bartez pisze: 2016-11-18 17:31
    Ja wolę mieć na gotowe, wszystko ustawione w punkcie mojego op i ok. Jak sie cos dzieje dzwonie na infolinie T mobile i wszystko mi ogarniaja.
    -21
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-18 17:45
    Xxxx, dokładnie, takiego steku bzdur to ja dawno nie czytałem. Każdy kto ma jakieś pojęcie powie, że im mniej zgrzebany telefon tym lepiej, dlatego Motorole i nexusy są w cenie i tak samo jak Windows phone czy ios, ponieważ żaden operator nie miesza w systemie te telefony działają i wiele lepiej od innych. Dam też przykład z doświadczenia moja żona posiada Galaxy s4 bez brandu z wolnego rynku i wszystko działa płynnie choć jest u nas prawie 2 lata, jej koleżanka podsiada w abonamencie T-Mobile ten sam telefon i on ledwie zipie, a prawie nic na nim nie ma, już nie wspomnę o przeładowaniach aplikacji nagłym ich zamknięciu z powodu błędu, i nawet aplikacja do SMS-ów potrafi się wywalić. Krótko mówiąc telefony na wolnym rynku są znacznie tańsze niż u operatorów, i stąd te nieudolne próby wciskania ludziom kitu.
    30
  • Users Avatars Mini
    Bbb pisze: 2016-11-18 18:05
    Większej kupy kłamstw dawno nie widziałem... Oby Wam dużo zapłacili za taki artykuł.
    31
  • Users Avatars Mini
    Ccc pisze: 2016-11-18 18:14
    @up a jakiejs merytoryki się doczekam? Bo z chęcią zapoznamy się z kontrargumentacja
    0
  • Users Avatars Mini
    TGIF pisze: 2016-11-18 19:30
    przenosiłem w tym roku numer z orange do play i jest roznica w tym, jak długo - a raczej teraz o ile krocej - trzyma bateria. telefon niestety wiesza sie do tego stopnia, że wywala mnie ze spotify kiedy przegladam internet
    3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-18 20:07
    TGIF, tak się u ciebie stało ponieważ masz zasyfiony brandem Orange telefon, pewnie jeszcze z simlockiem, którego musiałeś zdjąć, nie wiem czemu, ale telefony po zdjęciu simlocka Orange chodzą fatalnie.
    7
  • Users Avatars Mini
    TGIF pisze: 2016-11-18 20:10
    @troip fakt, ze miałem simlocka ale ciezko jest miokrslic czy to fakt jego zdjecia wplynal tak znaczaco na dzialanie tego telefonu. obstawiam jesnak oprogramowanie
    -2
  • Users Avatars Mini
    Lucy pisze: 2016-11-18 20:24
    i to mnie przekonuje, dlatego zawsze kupuje tel na abonament
    -16
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-11-18 20:33
    Dział Marketingu wyprodukował piękna bajkę a dział PR ją przyklepał....
    21
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-11-18 20:38
    Płatne T-rolle dały głos, @rysiek,krzysiek,janosik i inne płatne klakiery T-mobile - rzygać się chce waszą wazeliną, nawet nie umiecie napisać tego przyzwoicie. Większego steku bzdur już dawno nie czytałem, telefon bierze się wyłącznie z wolnego rynku bez syfu operatorskiego. Równie dobrze T-mobile mogło się pochwalić że lepiej brać ich niż innego operatora, czym również by rozbawili do łez.
    30
  • Users Avatars Mini
    A pisze: 2016-11-18 21:22
    Poziom chamstwa w komentarzach powala
    -20
  • Users Avatars Mini
    Alien pisze: 2016-11-18 21:24
    Każdy operator wg was wciska kit i trzeba brać tel na rynku.a jakby przyszło do gadki który telefon to tez byście zarzucili ze każdy z producentów łze Mania prześladowcza
    -20
  • Users Avatars Mini
    Jupik pisze: 2016-11-18 21:51
    wole jednak placic raty i miec spokoj z serwisem, to jest taniej jakby nie liczyc.
    -20
  • Users Avatars Mini
    Jupik pisze: 2016-11-18 21:51
    raty tzn abonament
    -22
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2016-11-18 22:47
    Jak czytam, że telefon o wiele taniej można kupić na wolnym rynku niż u opa - tak jak to komentuje Troip - to żal mi go. Jak pisze, że telefony z Windowsem są w cenie to już płaczę ze śmiechu. Od kilku lat jestem w Orange - wiele razy to już pisałem więc i żadna to tajemnica. Dlaczego tak jestem? Cena telefonu + jakość usług to dwa kryteria dla mnie najważniejsze. I nie ma znaczenia jaki to będzie op jeśli je spełni. Obecnie mam umowę na P9 w ratach w abo. Cena w ratach za niego to 1700 zł. Znajdź mi Panie Troip, ten telefon w tej cenie na wolnym rynku, nawet na dzień dzisiejszy w tej cenie!!!!
    -20
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2016-11-18 22:55
    Przepraszam za oficjalną formę bo po wypowiedziach sądzę jednak, że Troip to gimnazjalista. Kupuje w komisach to i ma taniej. A że wyświetlacz w fonie lekko pęknięty to taki "mały szkopuł" bo tylko Gorilla pękła więc będzie dobrze. Podaje jeszcze przykład Samsungów, które same w sobie są już zamulone TouchWizem.
    -16
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2016-11-18 23:04
    Aaaa no i jeszcze teoria spiskowa Troipa, ze telefony Orange po zdjęciu simlocka chodzą fatalnie. Ręce opadają!!! Simlocka ściąga się zwykłym kodem!!! Więc nie ma ingerencji w oprogramowanie. Mam już takie dwa fony! Co więcej, często oddając telefon do serwisu dostaje się naprawiony telefon brandowany ale bez simlocka, działający tak jak ten z simlockiem!!!
    -23
  • Users Avatars Mini
    Ochlaniec pisze: 2016-11-18 23:27
    Ale tu syf, ile zachwalaczy na poczatku, ide dalej bo za szybko wytrzezwieje
    -5
  • Users Avatars Mini
    ffd pisze: 2016-11-18 23:33
    widzę , ze paroby z tobile plusują 7 zł za godzinkę wpadnie. Brawo chamy... cham człowiek bez kultury i ogłady -Parobek! kiedyś na roli teraz w biurze tmobile tyra pańszczyznę u Pana! do roboty !
    11
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-18 23:41
    Qsqs, proszę bardzo 1634 PLN, nowy huawei P9 z gwarancją producenta http://allegro.pl/nowy-huawei-p9-eva-l09-titanium-grey-gw36-lte-plus-i6603620209.html Do tego za 30 PLN z rabatem topup center prepaid z no-limitem i 16 GB neta np, w Virgin mobile, jakiś czas temu było 4 GB potem 8 GB a teraz 16 GB. To są oferty dynamiczne, trzeba być kompletnym frajerem, żeby dać się zabetonować na 2/3 lata w abonamencie. Nikt przy zdrowych zmysłach nie powie że abonamenty z przełomu 2013/2014, mają atrakcyjne oferty. Tak samo jest obecnie, oferty wzięte dzisiaj w 2018/2019 roku będą żenujące. Prepaid ma zawsze aktualna ofertę, i przy roku ważności konta można sobie zasilić konto nawet raz do roku i mieć święty spokój, lub podpiąć kartę płatniczą i mieć wolność wyboru lepszej oferty w każdej chwili. A co do telefonu to bardziej rozgarnięci ludzie zawsze wybiorą telefon z czystym softem.
    16
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-18 23:53
    No Qsqs, teraz ty się pochwal jaki wziąłeś abonament na ile miesięcy i co w nim dostałeś, ile zapłaciłeś za tego P9 na start, jakiej wysokości raty za niego dostałeś, a i ile zapłaciłeś opłaty aktywacyjnej.
    19
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-11-19 00:09
    Qsqs, powiem ci jeszcze, a mówię to z doświadczenia, że dobrze skonfigurowany z nie brandowanym oprogramowaniem alcatel idol 4 kładzie na łopatki p9, jakością dźwięku i szybkością działania, nie same benchmarki się liczą. Alcatel uruchamia się w 31 sekund, p9 potrzebuje prawie 47 sekund na brandzie T-Mobile. Tak samo uruchamianie większości aplikacji następuje szybciej. A, jeśli chodzi o jakość dźwięku to p9 przy Idolu gra jak tania chińszczyzna za 100 $ z Ali expres.
    17
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-11-19 00:41
    A może tak redakcja GOLa odniosłaby się do treści newsa? A już szczególnie do tego zmasowanego ataku różowych naganiaczy. Aż zbiera na wymioty! Następnym razem pod takim artykułem proponowałbym dodać adnotację: "Artykuł SPONSOROWANY". :-]
    11
  • Users Avatars Mini
    Jedikaiah pisze: 2016-11-19 03:51
    Ale to co T- mobile pisze nie dotyczy i-phone, ktorego do testow dopiero dostaja, Jak zostanie zaprezentowany....i tak VoLTE nie dziala prawidlowo w t-mobile ( Telekom ) niemieckim i od prawie 2 miesiecy walcza z usterka....
    2
  • Users Avatars Mini
    Komik pisze: 2016-11-19 08:55
    Widać ze tu sami eksperci z dostępem do tajnych info i tajnych badań i dlatego wiedzą zawsze wszystko o sprzęcie lepiej niż operator
    -6
  • Users Avatars Mini
    Kejti pisze: 2016-11-19 10:28
    A w T Mob mialam pierwsza Iphone chyba 5s. I taki plus w porownaniu do innych sieci
    -11
  • Users Avatars Mini
    Ogi pisze: 2016-11-19 15:37
    Przedstawiciele T-Mobile Polska uważają, że urządzenie kupione u nich jest znacznie lepsze, niż kupione w wolnej sprzedaży. Ha, ha, ha. Bloatware, dużo zbędnych aplikacji, zbędny branding, często umieszczany nawet na obudowie smartfona - to właśnie te rzeczy zazwyczaj kojarzą nam się z telefonami zakupionymi od operatorów komórkowych. T-Mobile Polska twierdzi jednak, że nabycie takiego urządzenia od operatora telekomunikacyjnego to same zalety! Nie wiem co biorą, ale to musi być mocna rzecz. Jako najważniejszą cechę smartfonów zakupionych od operatora, T-Mobile wymienia znacznie lepszy zasięg i towarzyszące temu zalety. Oprogramowanie jest modyfikowane przed wprowadzeniem smartfona do dystrybucji w taki sposób, aby działało jak najlepiej z daną siecią. Zmiany na poziomie systemowym mają wpłynąć pozytywnie także na jakość rozmów i jeszcze sprawniejsze działanie transmisji danych. Wiąże się to także z mniejszym zużyciem baterii, gdyż urządzenie szybciej łączy się ze stacjami bazowymi. Kuriozalne wydaje się wymienianie przez operatora jako zalety... dodatkowych aplikacji instalowanych w systemie. T-Mobile zwraca uwagę, że preinstalowane badziewne narzędzia są bezpieczne i przynoszą użytkownikowi smartfona wymierne korzyści (np. możliwość bezpłatnego korzystania z danej aplikacji przez określony okres próbny). Po którym kasują jak za zboże. Uważają, że w ich sieci użytkownikami są głąby, które nie umieją same znaleźć aplikacji w Google Play... ;) Prawdziwa ja bez trzymanki zaczyna się w punkcie związanym z aplikacjami oprogramowania. Przedstawiciele sieci twierdzą bowiem, że brandowane oprogramowanie (na którego aktualizacje czeka się wiekami, a często się ich po prostu nie otrzymuje) jest lepsze, bo działa stabilniej niż oficjalne dystrybucje, którym często towarzyszą błędy. T-Mobile chce przekuć długi czas oczekiwania na aktualizacje w zaletę twierdząc, że aby przygotować oprogramowanie dobre jakości, potrzeba na to czasu. Kupujecie te argumenty?
    12
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-11-19 19:55
    @Ogi Nikt normalny nie kupi:-) A już największy kit i śmiech to twierdzenie że taki zbrandowany jakimś śmieciem T-mobile telefon "ma lepszy zasięg", no to już jest poziom gimnazjum, ale są ludzie którzy w to wierzą. Zgodnie z teoriami speców z T-mobile to właściwie telefon z czystym softem producenta wogóle nie powinien działać w żadnej sieci!
    14
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-11-19 23:23
    To napewno ktos rrznie glupa za kase i pisze jak idiota. A z jakiej sieci korzysta rzad? Moze to sprawka nadpremiera i sponsoruje te wypociny.
    3
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2016-11-20 07:19
    W mojej opinii tego typu "reklamy" nie mają absolutnie żadnej wartości dla większości czytelników GSM ONLINE, jedynie zniechęcają ich do dalszego odwiedzania strony. W tekście Pana Wojciecha Piechockiego brakuje rzetelnych danych, które mógłby zweryfikować postronny użytkownik. Łatwiej więc uwierzyć w bajkę o siedmiu krasnoludkach, niż w treść punktów wychwalających oprogramowanie od T-mobile.
    7
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-11-20 12:42
    @Michał Jak wzięli za to pieniądze to napiszą ci wszystko czego zażyczył zamawiający (T-mobile).
    5
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2016-11-20 15:54
    Każdy sprzedaje się w zakresie, jaki uważa za stosowny / opłacalny. Nie mam nic przeciwko takiej wolności. Szkoda tylko, że kolejny portal stacza się do poziomu rynsztokowego.
    3
  • Users Avatars Mini
    goldenmen pisze: 2016-11-20 17:36
    oferty słabo sie sprzedaja bo telefony strasznie drogie mają i abonamenty tez to teraz wymyślili że ich telefony są niby lepsze niż u konkurencji a według mnie operatorzy mają gorszy sort fonów bo producent ma mniejsza marże na fonie sprzedanym operatorowi niż na wolny rynek i robi z gorszych podzespołów fona.operatorzy kupują fony z rabatami 50% często i producent ma dlatego mniejszy zysk na fonie .pomyślcie jak producenci proszków i żywności robią gorsze serie danych produktów do dyskontów to producenci fonów tego nie robią.
    0
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-11-20 18:39
    Po analizie wypowiedzi chwalacych tmobile mysle ze to jest jedna osoba pod roznymi nickami,wskazuje na to styl wypowiedzi i jest to zrobione po to zeby ludzie skakali sobie do gardeł bo to podnosi atrakcyjnosc portalu, i mam nadzieje ze autor artykulu nie maczal w tym palcow.
    -2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-11-21 00:40
    Tutaj o pieniądze chodzi. Ktoś bierze kasę.
    -2
  • Users Avatars Mini
    W4Ready pisze: 2016-11-21 10:13
    Jak sprzęt od operatora może mieć lepszy serwis, skoro prawie wszystkie urządzenia z polskiej dystrybucji (operatorskiej i ze sklepów) trafiają do osławionych Regenersis i CCS?
    1
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2016-11-21 10:13
    Kilkanaście badziewnych aplikacji (których najczęściej nie da się usunąć), opóźnienia w aktualizacjach, wolniejsze działanie systemu i krótszy czas pracy na baterii. Oto uroki korzystania z telefonu brandowanego przez operatora...
    1
  • Users Avatars Mini
    GGG pisze: 2016-11-21 11:38
    mam brandowany telefon w orange, swoadoma decyzja dot. weryfikacji updatu softu i zabezpieczen
    -4
  • Users Avatars Mini
    W4Ready pisze: 2016-11-21 12:38
    @GGG: Simlock także był świadomym wyborem (w Polsce tylko Orange je zakłada, choć nie na każdym egzemplarzu).
    -2
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-11-21 14:03
    ja tez wziąłem w orange bo innego wyboru nie miałem - simloki prawdopodobnie maja wszystkie prócz lumii czy to nokii czy Microsoftu. Co do samej aktualizacji do windows 10 otrzymałem ja dobiero po 4 miesiącach- mówili że testują oprogramowanie Microsoftu- bzdura bo ten sam telefon lumia 830 dostał windows 10 w t mobilu czy plusie czy nawet w playu około tygodnia po wydaniu przez Microsoft!!! Co oni tak testują ???? telefon kupiony na wolnym rynku od razu miał aktualizacje i chodził normalnie. Żeby nie było - nie chodzi mi o insiderów tylko normalnych użytkowników. denerwują mnie aplikacje na siłę wciskane przez operatorów - każdy to robi - jedne da się usunąć inne może nie. tapety, loga itp. a to że taki czy inny telefon można kupic taniej??? - wystarczy weść w gogle i sobie zobaczyć że tak . u operatora mamy raty i zawsze ten telefon jest droższy. serwis? przecież to jest ten sam serwis!!!
    -3
  • Users Avatars Mini
    poldon pisze: 2016-11-21 16:39
    @GGG super swiadoma decyzja do przejscia do Krola "Orange" Awarii. Brawo. jedyna zacofana sieć trzymajaca sie z uporem simlocka. tak desperacko probowął klientow trzymac
    3
  • Users Avatars Mini
    what's up pisze: 2016-11-21 16:43
    co za wspaniały wysyp komentarzy od szczęśliwych "użytkowników"orange. trzeba trochę pozytywnego buzzu w sieci robić pod artykułem o t-mobile, kiedy przyszło orange wreszcie przeprosić za kłamliwą kampanię porównawczą. nie potraficie nawet z klasą przegrać
    4
  • Users Avatars Mini
    remigiusz pisze: 2016-11-21 16:44
    @GGG W4Ready @darek piękne pomarańczowe kółko wzajemnej adoracji! a tak btw to polecam przeczytac sobie przeprosimy waszego orange do tmobile, najwyższy czas zaczac grać uczciwie
    4
  • Users Avatars Mini
    FAZ pisze: 2016-11-21 16:58
    Trzeba mieć niezły tupet zeby tak orangem spamować pod artykułem o t-mobile. I tak nie odciagnie to uwagi od banerów na stronie z płatnymi przeprosinamy za szkalowanie TM.
    1

Rekomendowane: