Zdalny IT Serwis - nowa usługa dla firm w T-Mobile

Newsy
Opinie: 2
Opinie: 2

T-Mobile przygotował nową usługę Zdalny IT Serwis ze wsparciem technicznym dla przedsiębiorców. 

Dzięki zdalnemu, telefonicznemu serwisowi IT otrzymają oni doraźne wsparcie w kwestiach związanych z konfiguracją i instalacją oprogramowania, przywracaniem funkcjonalności sprzętów, aplikacji lub systemów operacyjnych zainstalowanych na komputerach, tabletach, smartfonach, modemach oraz routerach.

Gdy przedsiębiorca, będący klientem Zdalnego Serwisu IT napotka problem, wystarczy, że zadzwoni pod dedykowany, serwisowy numer, a ekspert techniczny T-Mobile udzieli mu profesjonalnych wskazówek jak go rozwiązać. Jeśli okaże się, że ze względu na złożoność usterki serwis nie będzie w stanie rozwiązać jej podczas połączenia, wtedy skontaktuje się on z taką osobą w późniejszym terminie aby pomóc przedsiębiorcy i rozwiązać jego problem. Docelowo, jeśli właściciel firmy wyrazi na to zgodę, serwis samodzielnie usunie usterkę za pomocą programu do zdalnego dostępu do pulpitu. Infolinia serwisowa czynna jest przez siedem dni w tygodniu, od godziny 7:00 do 23:00.

Dostępne pakiety

Do wyboru są trzy pakiety Zdalnego Serwisu IT, dzięki którym można objąć wsparciem kolejno 1, 3 lub 5 urządzeń. Ich konfiguracja jest dowolna. W przypadku pakietu z 3 urządzeniami może to być jeden komputer i dwa smartfony, lub np. komputer, smartfon i tablet – wszystko zależy od wymogów danego biznesu. Wszystkie zestawy upoważniają do trzykrotnego skorzystania z pomocy technicznej na każde urządzenie w jednym cyklu rozliczeniowym. Jeśli jednak okaże się, że limit ten zostanie wyczerpany, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych konsultacji.

1 urządzenie 3 urządzenia 5 urządzeń
5 zł
netto
7,50 zł
netto
10 zł
netto

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane: