TP rozwija błękitną linię tp 9393

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 6

Telekomunikacja Polska wprowadziła dodatkowe funkcje Twojego osobistego konta w TP na błękitnej linii tp 9393. Dzięki nowym funkcjom Twojego osobistego konta w TP klienci Telekomunikacji Polskiej dzwoniąc na błękitną linię tp 9393 mogą sami automatycznie zamówić wybrany plan telefoniczny, zmodyfikować lub zrezygnować z wybranych usług oraz odsłuchać dane o rachunkach.

Przez błękitną linię tp 9393 klienci mogą odsłuchać informacje na temat szczegółowego bilingu z ostatniego okresu rozliczeniowego, sprawdzić z ostatnich trzech miesięcy dane dotyczące faktur oraz zestawienie wpłat. Nowością Twojego osobistego konta w TP jest również możliwość sprawdzenia stanu realizacji zgłoszonych awarii i reklamacji.

Aby korzystać z Twojego osobistego konta w TP należy skontaktować się z doradcą błękitnej linii tp 9393 i aktywować 6-cyfrowy numer PIN. Korzystanie z Twojego osobistego konta w TP jest bezpłatne. Wystarczy po połączeniu z automatycznym menu na błękitnej linii tp 9393 wybrać tonowo cyfrę 4. Twoje osobiste konto w TP jest dostępne zarówno na błękitnej linii tp 9393, jak i na www.tp.pl.

Błękitna linia tp 9393 obsługuje miesięcznie 3 mln połączeń, z czego 45 proc. dzwoniących korzysta z automatycznej obsługi, a 55 proc. wybiera połączenie się z doradcą.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-05-09 22:19
    blekitna linia sie rozwija,jak na takiego kolosa cieniutko niestety!!!!;-)Netia takie uslugi juz dawno swiadczy bez wiekszego rozglosu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-05-09 22:57
    Dokładnie jestem tak jak mówi kolega wyżej
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-05-09 23:00
    hahaha zgodze sie z tym "Błękitna linia tp 9393 obsługuje miesięcznie 3 mln połączeń, z czego 45 proc. dzwoniących korzysta z automatycznej obsługi" powod? wiekszosc ludzi w starszym wieku gubi sie w automatycznej obsludze i nie dochodzi juz do momentu polaczenia z konsultantem ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    tepsik pisze: 2006-05-10 03:28
    PiteR aby polaczyc sie z konultantem, nazlezy wybrac zero, dla tych ktorzy posiadaj starsze telefony na IVR uruchomiony jest serwis glosowy, tak czy inaczej pozostanie jakis procent abonentow ktorzy nie chca korzystac ze wszystkich informacji i bez nadania PINu wola polaczyc sie z konsultantem 93 93
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-05-10 03:49
    No i co że rozwijają się. Niech sobie w du... wsadzą tą błękitna linie. Nie ma jak załatwić sprawe osobiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-05-10 12:05
    ***vod - nie tylko netia ale też dialog orange era plus. hehehe dziękujemy Ci tpsa może czerwony dywan trzeba rozwinąć ;))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: