Według badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Tak wysoki poziom rozpoznawalności marki po zaledwie dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej, prowadzonej w całej Polsce.
Pierwszym krokiem wprowadzającym markę T-Mobile na rynek była kampania wizerunkowa, która wystartowała 5 czerwca br. Promowała ona główne przesłanie i hasło marki „Chwile, które łączą”. W lipcu i sierpniu działania reklamowe skierowane zostały na promocję nowych ofert sieci: nielimitowanych rozmowy w kraju i za granicą, ofertę roamingu, najnowszych smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofercie T-Mobile na kartę. Najnowsze badania Millward Brown SMG/KRC wskazują, że spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła aż o 40 punktów procentowych, z poziomu 3% do 43%. Oznacza to, że prawie połowa badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej. Znacznie wzrosła także tzw. wspomagana znajomość marki, w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy - 75% pytanych zadeklarowało, że zna T Mobile (poprzednio ten odsetek wynosił 31%). Dodatkowo, coraz więcej osób uważa, że marka jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna.