UMTS w Idei wystartuje w 2005 r.

Newsy
Żródło: skaner.net.pl
Opinie: 61

Dzięki serwisowi www.skaner.net.pl prezentujemy wywiad z Jackiem Kalinowskim, rzecznikiem sieci Idea. Henryk Chorążewski pyta o plany Idei związane z technologią UMTS oraz o popularność serwisu Świat Idei.

Plik w formacie MP3 znajduje się tutaj (2.87 MB)

Opinie:

Opinie archiwalne (61):

Komentuj

Komentarze / 61

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    HumunD pisze: 2004-09-12 21:53
    Tak jak GPRS w Popie buhaha
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-09-12 21:59
    ale mają tempo, no tylko pozazdrościć, całe szczęście że mam za stary telefon i nie potrzebuje czegoś takiego.Ale niema co , Idea jak zawsze ostatnia! I to kiedy... w 2005 r.buhahahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-09-12 22:05
    widac Szanowny serwis robi wszystko (nawet nagranie wywiadu), zeby honor idei ratowac :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-09-12 22:17
    Śmiejecie się z Plusa i Simplusa, ale przynajmniej w tej sieci UMTS już działa; nawet dla pre-paidowców. Zresztą, skąd się bierze tyle krytyki wobec Simplusa (tzn. w komentarzach pod innymi artykułami) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-09-12 22:49
    Gonzales* Weź pod uwagę to, że ani Era ani Plus nie wprowadziły tej technologii jako pierwsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-09-12 22:38
    Maciek * a nie zauważyłeś, że to jest prawidłowość? I jest to obojętne, czy jest to Era, Plus czy Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-12 22:42
    Tak się składa, że w przypadku technologii UMTS wygra ten, kto wystartuje ostatni, a zanim wystartuje, przeanalizuje wszystkie błędy i problemy poprzedników :). Nie da się wprowadzić "gładko" i bez kłopotów tak skomplikowanej technologii, a wszelkie komolikacje są w stanie przyćmić wrażenie wywołane przez "bycie pierwszym".
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-09-12 22:50
    Gonzales, ale jesli ktos 1szy wystartuje to do czasu wprowadzenia przez IDEE UMTS'u naprawi swoje bledy. IDEA musialaby wystartowac z UMTS'em na cala polske z wylaczeniem wsi aby stac sie konkurencja. Albo wprowadzic naprawde tanie aparaty UMTS. Zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-12 22:54
    ***Haiper: w danym kraju, rzecz jasna :). ***Musli: może i naprawi; ale zanim naprawi, fama pójdzie w świat a ta może odstraszyć potencjalnych klientów. W każdym razie podziwiam Twój optymizm co do tempa rozwoju UMTS w Polsce :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-09-12 22:57
    *** Gonzales -- zgadza sie i popieram w calej rozciaglosci.. :) tak sie sklada, ze ten kto pierwszy ponosi najwieksze koszty -- musi sie zareklamowac, ze on pierwszy (:P), musi uswiadomic potencjalnych uzytkownikow co to i czym sie je, itp. ostatni spijaja pianke (odpadaja w/w koszty).. poza tym: po co tak jezdzicie po idei? ile z was korzysta teraz z tego "uemteesa" w plusie czy erze? 3? 5? przestancie byc smieszni! a gdy dotrze w koncu do was to co napisalem powyzej (odnosnie kosztow bycia pierwszym) to uswiadomicie sobie, ze ta "ostatnia" idea wyjdzie na tym najlepiej, a i Wy, jako klienci, mniej za to (w ostatecznym rozrachunku) zaplacicie.. pzdr dla Gonzalesa i zdrowo myslacych.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-09-12 22:57
    Bardzo dobrze, że tak późno. Lepiej się przygotują, zasięg nie będzie tylko w Warszawie i jeszcze kilku większych miastach. Nie chcą ładować kasy w wielką niewiadomą. Nie ma chętnych na korzystanie z tej usługi w takim stopniu, by szybko zrównoważyć poniesione nakłady.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-09-12 22:59
    A tak ściślej Plus i Era ma, od kogo się uczyć. W innych krajach już działa UMTS.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-09-12 23:02
    Q * Kto jeździ po Idei? A jeśli chodzi o reklamę to i tak Idea wprowadzając będzie ja reklamowała, więc nie rozumiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-12 23:34
    Złotousty pan rzecznik jak zwykle niczego konkretnego nie powiedział , a nagadał się przez 3 minuty ;-) He he ... Co do UMTS - to proste ,że nie ma wielkiego zainteresowania... Do tej pory mamy przecież iście UMTS- owe ceny za zwykłe połączenia , więc z czym do ludzi. Osobiście mając abonament ciągle się zastanawiam dwa razy, czy połączenie które mam wykonać jest doprawdy konieczne czy też się obejdzie ,szczególnie jak skończą się zawarte w abonamenciue minuty. A łaskawca Plus robi promocję ,że rozmowa video w cenie zwykłej.Gdybym miał tel 3 G to zastanawiałbym się dokładnie tak samo. Do czego to właściwie zwykłemu Kowalskiemu potrzebne? Idea niewiele straci na opóźnienu UMTS , Heyah nie ogeruje nawet gprs a rozwija się prężnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-09-12 23:06
    Idea ma czas na wprowadzenie UMTSu do 1 stycznia 2006 roku i na pewno zdąży. UMTS powinien stać się popularniejszy. Jak na razie większość użytkowników nie wie, co to jest i jak tego używać. Plus i Era mogą to pokazać, ludzie się trochę nauczą, a Idea później wprowadzi i pewnie nieco niższe ceny zaoferuje, a i zasięg będą mieli pewnie lepszy. Nie ma ich tak bez przerwy co krytykować. Jak się komuś tak Idea nie podoba, to niech z jej usług nie korzysta. Ma jeszcze 2 "dużo lepszych" operatorów do wyboru. Po co się męczyć z Ideą???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-12 23:06
    ***Haiper: i tu się zgadzam. Polscy operatorzy mogliby co nieco przejąć od tych zagranicznych Zwłaszcza brytyjskich. Ale sądząc po działaniach Plusa, na razie nie zanosi się :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-09-12 23:09
    ***Gonzales*** Co takiego fajnego oferują brytyjscy operatorzy? Ich oferty kompletnie nie znam, a ciekawi mnie to, że dużo osób tak zachwala ich. Podaj jakieś przykłady. Linki do operatorów znam, ale nie mam czasu teraz tego analizować i czytać. Z góry dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-12 23:09
    Natomiast ***Q ma rację pisząc o kosztach promocji. Otóż aby sprzedać UMTS trzeba będzie intensywnie wypromować korzyści, które z tejże usługi płyną. Więc ci pierwsi poniosą zasadnicze koszty, reszta po prostu się podepnie :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-12 23:11
    ***Tomek: najwyższa oferta operatora "3G": 750 minut, 150 SMSów [telefon UMTS gratis] za 40 funtów miesięcznie. Przez pierwszy rok - połowa abonamentu :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-09-12 23:16
    ***Gonzales A te minuty i esy to przez całe dni do wszystkich sieci, czy wieczorami wewnątrz sieci???
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-09-12 23:17
    Gonzales * To jak szybko dany op wprowadza na rynek nowe rozwiązania świadczy o nim. Czym robi to szybciej tym lepiej jest odbierany. Fakt, że w początkowej fazie korzystają z tych usług tylko „możni tego świata„ ale czy tez nie oni najwięcej wydają? I czy nie z nich operatorzy maja największe przychody?
    0
  • Users Avatars Mini
    orestes pisze: 2004-09-12 23:36
    no cóz idea rzczywiscie ostatnia , ale musze przyznac racj***Gonzalesowi, ze w ten sposob wygra, ma wiecej czasu na przygotawanie inwestycji i stworzenie oferty konkurencyjnej. zreszta przez nastepne kilka lat i tak umts bedzie dla wielu nieosiagalny
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-13 00:16
    Taa ***Haiper, to jest odwieczny problem - czy lepiej dopieścić 100 bogatych przynoszących po 1000 czy może lepiej 1000 przynoszących po 100?? A co do wizerunku - oczywiście, kto wprowadza nowe technologie ten jest lepiej postrzegany. Racz tylko zauważyć, że te rozwiązania muszą być dostępne terytorialnie, przystępne cenowo i stabilne technicznie. UMTS póki co nie podpada pod żadną z tych kategorii, przynajmniej w polskich warunkach :).
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2004-09-13 00:24
    to tak jak z IBOA ostatni wystartowali i jeszcze mają problemy co za nieudaczna siec występuję z niej całe szczescie
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-09-13 00:41
    ciekawe ile prawdy jest w tym co tu pisza
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-13 00:43
    ja osobiscie wole zeby nad zasiegiem gsm idea pracowala nadal i nowe btsy stawiala i nie zaczela sie ja era zachowywac ktora jakos przed rokiem prawie ze przestala poprawiac swoj zasieg czego rezultatem jest to ze konkurencja ma zasieg porownywalny, a czasami nawet leopszy i jeszce go powieksza.....
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-09-13 02:30
    **Gonzales: Ales wykombinowal z teoria, ze kto pierwszy ten ma gorzej. Mysle, ze to nie o to chodzi. Plus pokazal pewien prestiz i to, ze jest liderem we wdrazaniu nowych technologii, a Idea swoje zacofanie tez musi jakos zakamuflowac. Tak czy inaczej liczy sie cena/jakosc a nie to kto pierwszy czy ostatni. A czy ostatni ma tak dobrze jak piszesz? Moja teoria brzmi, straci pt. klientow, gdyz ci skorzystaja z uslug konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-09-13 02:48
    Gonzales: pakiet 250mb poza szczytem za 50 zlotych to nie jest oferta konkurencyjna cenowo?? ew 100mb w szczycie za ta sama cene? a mi sie wydawalo ze jest i to bardzo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-13 03:00
    ***Tkubon: zdziwiłbym się, gdybyś zgodził się ze mną. Plus póki co usiłuje pokazać, że jest liderem we wdrażaniu nowych technologii. Ba, mam wrażenie, że robi wszystko, aby ludzie nie mieli ochoty korzystać z nowej technoologii. Ceny telefonów zaporowe, cały czas promocja Polkomtela jako lidera. Gdyby chcieli realnie stymulować sprzedaż szeroko pojętego UMTS, położyliby na co innego nacisk. Czy zacofanie jest takie złe? Może lepiej być zacofanym perfekcjonistą, niż niedopracowanym liderem? Aczkolwiek Idea i tak pod tę trzecią kategorię - niedopracowanego zacofańca - podpada. Zaś co do Twojej teorii - aby ktoś stracił, ktoś musi zyskać. W takim modelu UMTS jak mamy teraz trudno mówić o jakiejkolwiek stracie, ponieważ ten system jest dostępny dla wszystkich abonentów i użytkowników, pod warunkiem, że mają telefon UMTS :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-13 03:06
    ***Pinkbird: a czy sądzisz, że oferta transmisji danych - o której wspominasz - jest bezpośrednio powiązana z wprowadzeniem UMTS? Przecież mogą z niej korzystać - i korzystać będą - wszyscy abonenci, a nie tylko ci szczęśliwcy, co aparat UMTS posidają. Nawet jeżeli zrealizowane zostaną baardzo ambitne plany, pt. UMTS w mieście powyżej 200.000 mieszkańców, to i tak szaraków będzie więcej. Więc tę ofertę - póki co - traktujmy jako pierwszy krok w cywilizowaniu tradycyjnych, GSMowych, taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-09-13 08:31
    Panie Kalinowski, albo Pan żyje w jakiejś bajce i nie zna klientów własnej sieci, albo Pan ściemnia maksymalnie. Po pierwsze z UMTSem będzie to samo, co z GPRSem w POPie. Idea w usługach zawsze jest OSTATNIA. Ale z drugiej strony się nie dziwię, ze się z UMTSem nie spieszą, bo do czego? Ile tak naprawdę użytkowników komórek korzysta chociażby z GPRSu? Nie oszukujmy się - Polacy są ciemni i uparci. Nie lubią się uczyć nowych rzeczy. Każdy chce się pochwalić że ma Wap, GPRS czy Bluetooth, ale ilu z nas tak naprawdę tego używa. Nie mówię o tu obecnych, bo ta obecność mówi sama za siebie. Ale mogę się założyć, ze ponad 70% Polaków nawet nie wie co to znaczy. Więc kto ma korzystać z UMTSu?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSki pisze: 2004-09-13 08:43
    Panowie, sami sobie przeczycie. Kiedy chodziło o zmiany cennika w simplus to wieszaliście na nim psy że ostatni, a teraz twierdzicie że ostatni spija piankę. Zastanówcie się o czym i w jaki sposób chcecie pisać bo widzę, że zawsze, niezależnie od sytuacji Idea jest cooooooooooool a Plus jest do dooooooooopy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-13 09:10
    ***Bosski - może doczytaj do końca posty, a potem komentuj. I nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. W przypadku UMTS - podkreślam: UMTS - kto ostatni wprowadzi [eliminując przedtem błędy poprzedników] wygra. Zresztą - w przypadku cenników S+ ta zasada też się sprawdza. Plus wszedł ostatni i z taką ofertą, że konkurencja zmiękła. Jak wprowadził nowe taryfy na końcy [rok temu], to też nie było do czego porównywać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Co za badziew pisze: 2004-09-13 09:22
    Gdzie im tam do UMTS-u jak od piatku nie działa niedawno zachwalany i odpalony idea 24on-line. Oto jaki komunikat generuje ich elektroniczna wersja BOK przy próbie zalogowania się na swoje konto abonenckie. W systemie wystąpił błąd: Błąd nr 03-0204. Błąd systemowy Jeżeli problem się powtórzy, proszę skontaktować się z HelpLine PTK Centertel. P.S. No nie ma to bezczelnie ściemniać, że niby nie wiedzą, że system leży i kwiczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-09-13 09:35
    widze, *** Gonzales, ze mamy podobne pkty widzenia na ten temat.. :) ale ale -- znajac idee to nie obedzie sie wprowadzanie tego ichniego "uemteesa" bez klopotu.. :/ kurcze, chcialbym tego nie pisac, ale jak mozna inaczej? ciagle idea sie stara, ale wychodzi to jak zawsze.. :/ a teraz maly konkurs: ktora usluga (z ostatnio wprowadzonych) dzialala w idei bezblednie? :P nie chce tu jezdzic po idei jak po furze z g.., ale dlaczego inne opy potrafia wprowadzac uslugi dzialajace, co najmniej, poprawnie, a idei sie to nie udaje? dlaczego? :/ jakos era chyba wychodzi pod tym wzgledem najlepiej, minimalnie przed plusem (sim+ i oddawanie kasy np. za swojaki -- wg mnie zupelnie chybiony sposob).. a idea? no coz.. idea24, gprs w POPie, strona www.. to tak na szybcika.. kto dolozy wiecej? :/ i nie ma tu znaczenia w ktorej sieci jestem -- staram sie byc w miare obiektywny.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-09-13 09:41
    tak wiec, pod wzgledem poprawnosci dzialania: era, plus, dlugo nic, i pozniej idea.. a co do innowacyjnosci to: plus, era, dlugo nic, idea.. kurde, jak nie patrzec idee dzieli przepasc.. :/ ale ale -- jest i za co pochwalic idee.. co prawda to ze starych czasow jest, ale jednak -- profit! bardzo duzy plus dla pre-paidow.. a! no przeciez! pre-paidy! tu ranking przedstawia sie nastepujaco: sim+, POP, TT.. sim+: jak ktos ma sporo znajomych w plusie to nowa oferta jest swietna, pozwala znacznie obnizyc koszty! POP: program profit oraz (co z tego wynika) tansze zdrapki na allegro.. TT: hmm, co tu jest do zachwalania? chyba ze te chore erajednostki czy jak to tam sie zwie.. pomysl juz nawet nie poroniony, a do d.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-09-13 09:43
    ale zrobilem sobie watek.. :P no dobra, juz wiecej nie marudze.. :P aha! gdyby rzeczywiscie idea byla taka do d.. jak piszecie, to by nie miala tylu abonentow! a jednak, pod wzgledem ich liczby, jest na drugim miejscu, zaraz po "najlepszym operatorze".. :P no i luzik -- kazdemu dostalo sie po trochu.. to tak w ramach obiektywizmu.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-13 10:20
    Cóż, napiszę to, co zawsze piszę w takiej sytuacji: pozdrowienia dla Dolnoślązaka :).
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-13 11:26
    Muszę powiedzieć, że już kilka wywiadów z panem rzecznikiem Kalinowskim przesłuchałem i we wszystkich nieco mówiąc eufemistycznie "ściemniał". Idea oczywiście musi coś rzec w sprawie UMTS skoru i Plus i Era już to mają:) ALe tymczasem Idea e-bok otworzyła, którzy inni mają od wieków i jeszcze przez chwilę będzie się tym chwalić:) I tak niewiadomo, czy te obietnice nie skończą się tak jak obietnice GPRSu w POPie, czyli możemy się spodziewać UMTSu w Idei 2006:)) A tak na marginesie: czy nasi opowie nie mieli obowiązku ruszyć z UMTSem do końca tego roku?
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2004-09-13 11:31
    A ja zamiast Pana Kalinowskiego wolałbym usłyszeć głos Pani Agaty Borowskiej :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dreamek pisze: 2004-09-13 11:56
    To się Pan Wielki Recznik Idei nagadał. On już taki dumny, że niedługo pęknie:-P Przecież tak zawsze było i zawsze będzie, że Idea jest technologicznie zapóźniona i żadne zapewnienia i obietnice nie zmienią tego, skoro to rzeczywistość....
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2004-09-13 11:57
    2005 ? styczeń czy grudzień
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2004-09-13 12:00
    to jeszcze kilka lub kilkanascie miesiecy
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-09-13 12:36
    Mają czas do 1 stycznia 2006 roku, więc spieszyć się nie będą. Plus ruszył w październiku 1996 roku, Era we wrześniu 1996, a Idea w marcu 1998. Od Ery dzieli Ideę 1,5 roku, więc nie ma się co dziwić, że czasu im brakuje na wprowadzanie wszystkich usług. O tym już nikt nie pamięta. To i tak sukces, że Idea ma taki zasięg i więcej klientów od Plusa, który jest starszy o prawie 1,5 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    MikiX pisze: 2004-09-13 12:50
    Mnie rozbawiła końcówka wypowiedzi Pana rzecznika (tak od 2 minuty).Dla mnie większość osób nie korzysta z usług dodanych, ponieważ ceny są nie do zaakceptowania w warunkach polskich. Jeżeli MMS kosztowałby 50gr z VAT to na pewno liczba MMS-ow wzrosła by 3-4 krotnie jak nie więcej. GPRS już dawno powinien być na ryczałcie i bez ograniczeń to ludziska by siedzieli w nim całą dobę. Ale do tego potrzeba stabilnej usługi a to nie działa w 100%w żadnej z sieci. A jeden niezadowolony klient odstraszy 10 znajomych od usługi. Myślę, że część osób może czekać także na UMTS ze zmiana terminali na nowocześniejsze i ucywilizowaniem cen tych przyszłych dobrodziejstw. Wbrew obiegowym opiniom Polacy może nie kojarzą, co to UMTS, ale video rozmowa jak najbardziej do nich dociera. I właśnie to powinno być podkreślane w kampaniach reklamowych a potem reszta dodatków do UMTS. Inaczej UMTS będzie bardzo wolno się rozwijał i pewnie o to chodzi naszym op.
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-09-13 13:16
    no tak kalinowski zawsze mowi wielkie slowa, z ktorych nigdy nic konkretnego nie wynika
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-13 13:59
    przyznam sie szczerze ze p.Kalinowskiego to mi sie nawet sluchac nie chce...a z idei jestem zadowolony tylko dlatego ze mam Mege i moge wiecej;-) hehehe to wprawdzie nie ta siec..... w idei jest ogolnie czesto wielki burdel, o czym swiadczy fakt ze od czerwca, czyli odkad mam nuer w idei tylko jedna faktura poprawnie naliczona przyszla, ale zareklamuje sie, przeprosza i zaraz korekta przychodzi, wiec burdel jest, ale jak na razie do bledu sie przyznac umieja.....tego mi brakowalo w plusie, burdel niesamowity i zarozumialosc, o ile poczatkowo przepraszali za bledy to pozniej zaczeli sie upierac przy swoim chociaz ich blad byl ewidentny, i dlatego im podziekowalem, bo myslalem ze skoro sa najdrozsi(a byli) to powinni byc najlepsi, a nie sa!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-13 14:03
    a swoja droga to teraz smiac mi sie chce jak narzeklaem na ere i jej i-boa.....idea24 to jest dopiero dziadostwo....dziala jak chce!!!ostatnio na strone nie mozna wejsc.....niech oni to naprawia i zasieg GSMu rozbudowuja a UMTS zostawia na pozniej......
    0
  • Users Avatars Mini
    Obserwator pisze: 2004-09-13 14:30
    Dokładnie koci, dokładnie. Te 24online to działało tylko na otwarciu. Było aż dziwne, że ZADZIAŁAŁO! Ale to już było. Teraz jest normalnie. A jakby co to zwalą wszystko na komputer.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-13 14:33
    W sumie to nagadał się a nic z tego nie wynika:) Czyli poglądówka "jak powiedzieć, żeby nic nie powiedzieć";) Np. stwierdzenie: "ja sądzę, że raczej..." uruchomimy sieć UMTS w przyszłym roku naprawdę nie jest w żadnym stopniu wiążące...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-13 14:34
    A jeśli mogę podsunąć pomysł panu Rzecznikowi "jak" zachęcić klientów do korzystania z nowych technologii w telefonii, bo tam najwyrażniej pan Kalinowski był w impasie - najlepiej ceny poobniżać i zrobić to tak, żeby działało!
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-09-13 14:40
    trzeba sie do pana kalinowskiego przyzwyczaic i jak cos powie to podzielic to przez 2, a potem najlepiej jeszcze wyciagnac pierwiastek
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-09-13 14:55
    Plus ma już teraz, w Idei pewnie będzie to w marcu lub w kwietniu. Im sie nigdy z niczym nie spieszy. Chyba ze zrobią tak że od razu zasięg będzie w całym kraju. Jeżeli tak to warto poczekać.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-09-13 17:38
    i kiedy to ja sciągne kiedy mam łącze zapchane, ale dobrze ze idea sie wziela za cos
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-09-13 18:13
    ostatnio ogladalem program na tvn24 gdzie podano ceny telefonow w plusie na poziomi 2000 zl, z czego wynikalo ze cene jest zaporowa, dwa ze zanim dotrze #G poza warszawe to jeszcze wiele wody w wisle uplynie
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2004-09-14 09:33
    Coś mi się wydaje że wprowadzanie umts-u wyjdzie ale z większym opóźnieniem bo po co pchać się z technologiami, które nawet w bardziej rozwiniętych krajach są nowinkami skoro i tak w polsce nawet posiadanie telefonu gsm jest uważane za luksus (jak to niedawno powiedziała paniusia na polsacie). Niechby lepiej obniżyli ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    BATOL pisze: 2004-09-14 13:04
    Q! bardzo podoba mi sie twoj obiektywizm, hehe.powiedz wprost ktorej sieci nie lubisz a nie piszesz takie bzdury. popieram jednego z przedmowcow ze idea jest poltorej roku mlodsza i zawsze bedzie jeden krok do tylu - a ewentualne wyrownanie nastapi za pare dobrych lat. najwazniejsze ze juz 3 operatorzy przynosza zyski i daja ludzia prace.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-09-14 17:22
    jak zawsze jestem pod wrażeniem pana Kalinowskiego...
    0
  • Users Avatars Mini
    dexallegro pisze: 2004-09-16 01:26
    a to dopiero sie wyslili
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-09-17 17:19
    mowcie co chcecie, ze idea ma 1,5 roku w plecy ze to ze tamto ja usprawieliwia, ale przypomnijcie sobie "niusy" z ubieglego roku i jeszcze wczesniej ile to kasy tepsa dala idei raz po raz pozyczke i to byly srodki na zniwelowanie roznicy czasowej w wejsciu w telefonie komurkowa...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-09-23 16:07
    Dobrze, że przynajmniej podali date, żebyśmy nie musieli sie domyślać i dopytywać. Ale fakt faktem wystratują jako ostatni, co wcale nie musi świadczyć o tym że bądą najbardziej zacofani, bo mogą dać lepszy start niż Plus czy Era, np. w przypadku zasiegu, gdzie nie ograniczą sie tylko do większych miast i przedewszystkim stolicy. :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: