Pierwsi klienci w Warszawie korzystają z 1Gbps w UPC

Newsy | Promocje
Dodaj opinię
Opinie: 0

UPC Polska wystartowało z nową kampanią marketingową promującą ofertę internetu światłowodowego.

Kampania prezentująca nowe propozycje marki, internet 1 Gb/s z modemem i Smart Wi-Fi, obejmie swoim zasięgiem całą Polskę.

Działania prowadzone będą w telewizji, radiu, digitalu, w social media, na nośnikach outdoor i POSM. Promocję wspierać będą również akcje ambientowe oraz współpraca z influencerami – Sprawdzam Jak, viva-a-viva, Kabaretem Czwarta Fala oraz Fitlovers. Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz Golden Submarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Spot:

W ramach oferty klienci w Warszawie mogą korzystać z gigabitowego internetu, a w pozostałych lokalizacjach w Polsce – z oferty prędkości – 150 Mb/s, 300 Mb/s oraz 500 Mb/s.

Michał Fura, rzecznik prasowy UPC, podał w komunikacie prasowym, że pierwsi klienci w Warszawie już korzystają z internetu o prędkości 1Gbps.

Na stronie internetowej operatora nie można na razie znaleźć cennika najszybszego dostępu.

Opinie:

Rekomendowane: