UPC Polska wystartowało z nową kampanią marketingową promującą ofertę internetu światłowodowego.
Kampania prezentująca nowe propozycje marki, internet 1 Gb/s z modemem i Smart Wi-Fi, obejmie swoim zasięgiem całą Polskę.
Działania prowadzone będą w telewizji, radiu, digitalu, w social media, na nośnikach outdoor i POSM. Promocję wspierać będą również akcje ambientowe oraz współpraca z influencerami – Sprawdzam Jak, viva-a-viva, Kabaretem Czwarta Fala oraz Fitlovers. Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz Golden Submarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
W ramach oferty klienci w Warszawie mogą korzystać z gigabitowego internetu, a w pozostałych lokalizacjach w Polsce – z oferty prędkości – 150 Mb/s, 300 Mb/s oraz 500 Mb/s.
Na stronie internetowej operatora nie można na razie znaleźć cennika najszybszego dostępu.
#GIGA breaking news: pierwsi klienci w @warszawa już korzystają z internetu gigabitowego @UPC_Polska, ale szybki internet #światłowodowy dostępny jest też w innych miastach:) Zobaczcie, jakie oferujemy prędkości: https://t.co/qwTPI06Qxs
— Michał Fura (@michalfura) September 7, 2018
#GIGARok @libertyglobal #światłowód #WiFi pic.twitter.com/t3dkJ54BCJ