UPC Biznes minimalnie zmienia ofertę i wprowadza nowe logo

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem Otwórz się na sukces.

Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej SOHO.

Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s. Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro.

W biznesowych pakietach UPC dostępny jest Internet Biznes Start 200/20 Mb/s, Biznes Smart 300/30 Mb/s a także Biznes Pro 400/40 Mb/s i Biznes Pro 600/60 Mb/s.

Każdy z pakietów zawiera priorytetową obsługę Klienta oraz 60-dniowy okres próbny, w czasie którego można zmienić ofertę lub z niej zrezygnować.

Oferty Biznes Smart i Pro to również Pakiet Bezpieczeństwa F-Secure dla do 25 urządzeń (komputery, smartfony, tablety) oraz pisemna gwarancja jakości i usunięcia awarii w określonym czasie - SLA.

W zależności od wariantu zamówionego internetu, jest to do 12 godzin przy Biznes Smart 300/30 Mb/s i do 6 godzin dla Biznes Pro 400/40 Mb/s i 600/60 Mb/s.

W ofercie Biznes Start Smart Pro firmy mogą wybierać pakiety zawierające wszystkie trzy usługi: internet, telefonię stacjonarną oraz telewizję cyfrową, internet w duecie z telefonem lub telewizją albo sam internet. Ceny rozpoczynają się od 69,99 zł netto miesięcznie.

Nowe logo UPC Biznes:

Opinie:

Rekomendowane: