Na koniec 2010 roku z usług UPC Polska korzystało 1 096 400 klientów, w tym 370 700 interaktywnej telewizji cyfrowej, 650 300 telewizji analogowej, 524 600 szerokopasmowego Internetu oraz 224 500 telefonii. Już 36% klientów UPC korzysta z telewizji cyfrowej, 51% z usług internetowych, a 21% z usług telefonicznych, co daje UPC Polska pozycję lidera cyfryzacji na rynku kablowym. Po raz kolejny UPC Polska znalazła się także wśród najszybciej rozwijających się firm z grupy Liberty Global w Europie.
UPC Polska odnotowała wzrosty liczby abonentów we wszystkich segmentach usług w porównaniu do roku 2009: o 61,6% wzrosła baza abonentów telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu o 13,8%, a telefonii o 22%. Liczba sprzedanych usług (RGU) w 2010 r. wyniosła ponad 1 770 000 i była wyższa o blisko 109 000 w porównaniu do roku 2009 (wzrost o 6,5%). Operator odnotował także znaczący wzrost liczby klientów biznesowych m.in. dzięki zmianom w portfolio pozwalającym przedsiębiorcom na dopasowanie usług do potrzeb firm.
Telewizja cyfrowa i analogowa
Najwięcej klientów przybyło w segmencie telewizji cyfrowej (141 320), przy jednoczesnej zmianie proporcji liczby abonentów telewizji analogowej i cyfrowej oraz wzroście ogólnej liczby abonentów korzystających z usług telewizyjnych UPC. Coraz większa rzesza dotychczasowych i nowych klientów docenia zalety i komfort, jaki oferują cyfrowe usługi interaktywne.
W ubiegłym roku UPC wzbogaciło ofertę telewizji cyfrowej o 21 pozycji programowych, w tym treści HD oraz dodatkowe funkcjonalności. Dla zwiększenia komfortu oglądania telewizji wszystkie aplikacje takie jak Przewodnik TV, Wyszukiwarka TV, UPC NA ŻĄDANIE oraz KANAŁY NA ŻĄDANIE, Portal Gier UPC, Strefa Dla Dzieci, Serwis Informacyjny PAP, Pogoda, Radio, znajdą się w portalu usług interaktywnych na kanale 11. Dzięki temu korzystanie z potencjału Telewizji Cyfrowej UPC jest szybsze, bardziej intuicyjne i wygodne dla widza. Co drugi decyduje się też na dekoder z nagrywarką. Rosnącą popularnością cieszy się również stale wzbogacana oferta UPC NA ŻĄDANIE. W roku bieżącym UPC planuje wprowadzenie kontentu 3D w ofercie na żądanie oraz dalszy rozwój zasięgu usługi VOD.
Internet UPC Fiber Power
Na koniec 2010r. z usług UPC Fiber Power korzystała ponad połowa abonentów (525 000), czyli prawie 64 000 więcej niż w roku 2009 (wzrost o 13,8%). Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych inwestycji nad rozwojem usług internetowych. Operator z sukcesem rozszerzał dostępność ultraszybkiego internetu nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący rekordowe na rynku prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Obecnie w zasięgu Internetu UPC Fiber Power 120 Mb/s znajduje się ponad 1,3 miliona gospodarstw domowych. Ponadto UPC Polska obniżyła ceny i wprowadziła nową ofertę internetową, wyznaczając po raz kolejny standardy na rynku telekomunikacyjnym, w najszybszych i niższych segmentach usług. Nowi klienci najchętniej wybierają usługi ze środka portfolio o prędkościach 25 Mb/s, czyli wyższych, niż najszybsza usługa u operatora narodowego.
Telefon UPC
Usługi telefoniczne UPC przyczyniają się do wzrostu sprzedaży potrójnej usługi. Podczas gdy tradycyjni operatorzy tracą udział w rynku, UPC odnotowało 22% wzrost klientów w tym segmencie: na koniec 2010 roku UPC miało 224 500 klientów tej usługi, 40 633 więcej niż w roku 2009. Wynik ten jest rezultatem korzystnych cen, ofercie taryf dopasowanej do potrzeb klienta, takich jak np. Non Stop Europa i Świat, gdzie połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce i wybranych krajach Europy i świata są w cenie abonamentu, czy Minuty do Wszystkich na połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych. Rosnąca liczba abonentów jest także efektem atrakcyjnych promocji sprzedażowym i rabatów dla klientów kupujących więcej, niż jedną usługę.