UPC Polska - wyniki operacyjne w I kw. 2017 r.

Newsy
Opinie: 6

Liberty Global podało swoje wyniki za I kw. 2017 r. Koncern nie jest zadowolony z wyników UPC w Polsce. Źle jest oceniany spadek liczby świadczonych usług telefonii stacjonarnej oraz zbyt wolny przyrost nowych podłączeń broadbandu. Przyczyn upatruje się w rosnącej konkurencji. Można przypuszczać, że przyczyną jest agresywna sprzedaż łączy światłowodowych przez Orange.

Nieznacznie spada także liczba klientów, którym świadczona jest usługa płatnej telewizji.

Liczba klientów platformy Horizon przekroczyła 303 tys., a ConnectBoxa – ponad 188 tys. 

Consolidated Operating Data — March 31, 2017

  Homes Passed Two-way
Homes
Passed
Fixed-line
Customer
Relationships
Video Internet
Subscribers
Telephony
Subscribers
Total
RGUs
Total Mobile
Subscribers
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Subscribers
Total
Video
Poland 3,184,100 3,123,600 1,430,500 203,400 1,010,500 - 1,213,900 1,111,500 630,200 2,955,600 4,900

Subscriber Variance - March 31, 2017 vs December 31, 2016

  Homes Passed Two-way
Homes
Passed
Fixed-line
Customer
Relationships
Video Internet
Subscribers
Telephony
Subscribers
Total
RGUs
Total Mobile
Subscribers
Basic Video
Subscribers
Enhanced
Video
Subscribers
DTH
Subscribers
Total
Video
Poland 26,500 28,700 (8,700) (6,200) 5,600 - (600) 6,400 (4,300) 1,500 (400)

Selected Operating Data & Subscriber Variance - As of and for the quarter ended March 31, 2017

Total Mobile Subscribers Prepaid Mobile
Subscribers
Postpaid Mobile
Subscribers
Total Mobile
Subscribers
Poland - 4,900 4,900
Organic Mobile Subscriber Variance Prepaid Mobile
Subscribers
Postpaid Mobile
Subscribers
Total Mobile
Subscribers
Poland - (400) (400)

 

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Sebastian Skalski. pisze: 2017-05-08 10:25
    Przyczyn upatruje się w rosnącej konkurencji. Oczywiście że tak jest ba tak musi być. Bo przecież nie napiszą że ceny mają z kosmosu ofertę TV do bani platformę Horizon z dekoderem który jest nie wypałem oferty dla stałych klientów żadne i bezkonkurencyjne.
    1
  • Users Avatars Mini
    MreaperS pisze: 2017-05-08 11:07
    Ja mam UPC od 17lat. Posiadam na 2-óch adresach ich usługi i jakoś nie narzekam ani na cenę ani na jakość. Jeżeli ktoś się daje wpuszczać w maliny to niech później nie stęka że ma drogo. Moje rachunki nigdy w UPC nie były większe niż 90zł (za 3 usługi: tv extra max hd + 250Mbit/s + telefon stacjonarny).
    -1
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2017-05-08 13:01
    Moje odczucia sa dokladnie takie same - dla mnie istotna jest dostepnosc. W UPC praktycznie nie ma awarii a serwis i infolinia dzialaja naprawde sprawnie. Trzeba czasami przeczekac na lepsza oferta - ot sposob. Czasami salony maja lepsze oferty niz na Infolinii.
    -1
  • Users Avatars Mini
    JACEK pisze: 2017-05-08 17:41
    To prawda o konkurencji (napisano już wyżej), prawda o wieszającym się dekoderze (horizon), prawda że "strzygą klientów" (wysokie ceny usług!) , ograniczony zasięg w kraju i w wielu lokalizacjach (gdzie już sieć ta występuje ! bo zasięg jest ograniczony! ), monteży-instalatorzy ignoranci to też prawda ! Sieć coraz mniej konkurencyjna programowo na tle konkurencji !
    0
  • Users Avatars Mini
    Val pisze: 2017-05-08 18:12
    Od razu zaznacze, ze nie mam UPC. Ale zastanawiam sie, ktory operator kablowy jest dobry. Tu piszecie, ze UPC jest do niczego, gdzie indziej czytam, ze Vectra to tylko same problemy, a w innym miejscu, ze Multimedia. To kto jest dobry.
    0
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-05-08 19:18
    Ja tam jestem zadowolony z UPC, internet, 2 dekodery i telefon za 60 zł. Ludzie to by może za darmo wszystko chcieli.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: