W I kw. baza klientów kablówki została powiększona o 5 600 do 1 530 600, a liczba subskrypcji usług cyfrowych o 9 200 do 3 276 700.
Średnia prędkość internetu wzrosła do 350 Mb/s (wobec 270 Mb/s w pierwszym kwartale 2020). UPC zwiększyło także prędkość wysyłania grupie ponad 900 tysięcy klientów.
UPC zwiększyło liczbę gospodarstw domowych z dostępem do internetu o prędkości 1 Gb/s o prawie 390 tysięcy do poziomu 3 milionów, a także poszerzyło zasięg swoich usług o kolejnych 17 600 mieszkań, do łącznej liczby 3 652 800.
Z 10 400 nowych subskrypcji, UPC przekroczyło liczbę 1,3 miliona użytkowników usług internetowych, osiągając poziom 1 300 100 oraz zwiększyło bazę usług telewizyjnych o 11 800, do łącznej liczby 1 346 600. Baza użytkowników usług komórkowych wzrosła w I kwartale o 25 200 do 87 900.
| Poland | ||
| Homes Passed | 3,652,800 | |
| Fixed-Line Customer Relationships  | 
			1,530,600 | |
| Internet Subscribers  | 
			1,300,100 | |
| Video | Basic Video Subscribers  | 
			265,600 | 
| Enhanced Video Subscribers  | 
			1,081,000 | |
| Total Video  | 
			1,346,600 | |
| Telephony Subscribers  | 
			630,000 | |
| Total RGUs  | 
			3,276,700 | |
| Total Mobile Subscribers  | 
			87,900 | |
| Poland | ||
| Homes Passed | 17,600 | |
| Fixed-Line Customer Relationships  | 
			5,600 | |
| Internet Subscribers  | 
			10,400 | |
| Video | Basic Video Subscribers  | 
			10,600 | 
| Enhanced Video Subscribers  | 
			1,200 | |
| Total Video  | 
			11,800 | |
| Telephony Subscribers  | 
			(13,000) | |
| Total RGUs  | 
			9,200 | |
| Total Mobile Subscribers  | 
			25,200 | |
