Vectra skróciła okresy umów z abonentami

Newsy
Żródło: VECTRA
Opinie: 1

Od czerwca Vectra zmieniła zasady sprzedaży dwu produktów swojego portfolio – internetu i telefonu. Skrócone zostały okresy zobowiązań umów promocyjnych, zniesiono konsekwencje finansowe z powodu rezygnacji z usług przez osoby, które utraciły pracę. Ponadto oferta „Happy Hours”, dostępna w Salonach i Biurach Vectry na terenie całego kraju, umożliwia obniżenie opłat za pakiety i pojedyncze usługi.

Umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy, zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy. Dłuższe umowy są skracane z 24 na 18 miesięcy. Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie. Natomiast oferta „Happy Hours” to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera Vectra.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: