W POPie tylko 1 grosz za SMS-a - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 304

Od 3.06.2005 r. w ofercie prepaid w Idea POP dostępna będzie specjalna nowa oferta „1 grosz za SMS-a“ umożliwiająca użytkownikom taryfy Nowy POP wysłanie SMSów do wszystkich użytkowników sieci Idea (ponad 8 mln osób). Dodatkową zaleta oferty jest możliwość zamówienia dowolnej ilości pakietów tanich SMSów w ciągu miesiąca.

SMS-y za 1 grosz są dostępne w pakietach. Aby skorzystać z oferty należy aktywować pakiet wysyłając SMS-a o treści 100 pod numer 1166, a po chwili będzie można wysyłać SMS-y za 1 grosz brutto w sieci Idea. Koszt SMSa aktywującego 1 zł (z VAT). Ważność pakietu 1 miesiąc.

Aby z korzystać z SMS-ów za 1 grosz konieczna jest jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 5 zł (z VAT). Zostanie ona dodana do kosztu pierwszego pakietu. Za każdy kolejny pakiet 100 SMS-ów użytkownik Idea POP zapłaci już tylko 1 zł (z VAT).

Użytkownik POPa ma możliwość wielokrotnego zamówienia pakietu 100 SMSów w ciągu miesiąca. W przypadku zamówienia więcej niż jednego pakietu, liczba SMS-ów dostępnych w pakietach sumuje się. SMS-y mogą być wykorzystane w okresie wynikającym z ostatnio zamówionego pakietu. Po dokonaniu aktywacji pakietu użytkownik dostaje SMSa z informacją: „Twój Pakiet 100 SMSów (do wykorzystania w sieci Idea) jest już aktywny. Pakiet możesz wykorzystać do DD.MM.RRRR.”

W każdej chwili można sprawdzić ile SMS-ów zostało jeszcze w pakiecie. Wystarczy wysłać SMS-a o treści ILE pod numer 1222, a w odpowiedzi klient otrzyma informację: Pozostało Ci jeszcze X SMS-ów do wykorzystania w sieci Idea. SMS-y są ważne do .... (data). Każdy wysłany SMS pod numer 1222 zmniejsza liczbę SMSów dostępnych w pakiecie. W przypadku wykorzystania wszystkich SMSów z pakietu, koszt wysłania SMSa pod numer 1222 jest zgodny z obowiązującym cennikiem usług w ofercie Nowy POP.

Wszystkie SMSy dostępne w pakiecie mogą być wykorzystane tylko w sieci Idea, z wyłączeniem numerów specjalnych np. WAP, Internet…

Konto główne i pakietowe mają niezależne okresy ważności. Dlatego gdy skończy się okres X na koncie głównym, to SMSy z pakietu mogą być wykorzystywane dalej, aż do końca ważności pakietu. Zużycie pakietu następuje w chwili wykorzystania wszystkich dostępnych w nim SMSów lub w momencie zakończenia okresu ważności (1 miesiąc).

Użytkownicy pakietu 100 SMSów, którym termin ważności pakietu dobiega końca, 3 dni przed końcem terminu ważności otrzymają SMSa z informacją: DD.MM.RRRR kończy się ważność Twojego pakietu 100 SMSow. Aktywuj kolejny pakiet wysyłając SMSa o treści 100 pod nr 1166, koszt 1 zł brutto.

Użytkownicy pakietu 100 SMSów, którym kończy się pakiet, w momencie gdy w pakiecie zostanie im tylko 5 SMSów otrzymają SMSa z informacją: W Twoim pakiecie 100 SMSow pozostało tylko 5 SMSow. Aktywuj kolejny pakiet wysyłając SMSa o treści 100 pod nr 1166, koszt 1 zl brutto.

Pakiet 100 SMSów nie jest dostępny w Programie Profit – nie ma możliwości zakupu pakietu za punkty Profit.

Wsparcie marketingowe oferty „1 grosz za SMSa”:

  • bardzo silna kampania multimedialna: TV, prasa, outdoor, Internet, kino

  • akcje w pobliżu szkół średnich i wyższych i nad morzem w trakcie wakacji

  • materiały POS w punktach sprzedaży (ulotka, plakat, hanger, wobbler, naklejka, stand)

Ponadto w Idea POP można doładować stan konta za 5 zł – to obecnie najtańsza zdrapka na polskim rynku (dostępna również w doładowaniach elektronicznych). Jej użytkownik ma 2 dni na wykonywanie i odbieranie połączeń oraz dodatkowe 5 dni na ich odbieranie.

W ofercie Idea POP dostępne są zestawy POP w nowych cenach z telefonami:

  • Motorola C115 (130,33 zł bez VAT) 159 zł z VAT

  • Nokia 1100 – (245,08 zł bez VAT) 299 zł z VAT

  • Sony Ericsson T290i – (319 zł bez VAT) 389,18 zł z VAT

Szczegółowy cennik zestawów z telefonami w ofercie Idea POP obowiązujący od 2 czerwca br. znajduje się tutaj.

Opinie:

Opinie archiwalne (304):

Komentuj

Komentarze / 304

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    misio pisze: 2005-06-02 14:33
    no to swietnie jest zadowolony moze spowrotemna popa wroce z tak taka:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-06-02 14:36
    5zł aktywacja? Ważna są na miesiąc? No i niezły cytat "[...] Aby --z korzystać-- z SMS-ów za 1 grosz [...]" hehehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    msio pisze: 2005-06-02 14:37
    toprszkie przegieli z ta aktywacja za 5zl w sumie to nie duzo ale po co aby se nabic kase!!!!! czyli wynika ze mam 100 sms pierwszych za 5zl!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ym pisze: 2005-06-02 14:38
    Byle tak dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2005-06-02 14:38
    lipa:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-06-02 14:40
    no i tylko wewnatrz sieci, ale z drugiej strony nalezalo sie tego spodziewac
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-06-02 14:41
    Nie podoba mi się ta usługa ...
    0
  • Users Avatars Mini
    pnwk pisze: 2005-06-02 14:41
    SUUUPEEERRR!!!! NAJLEPSZY PREPAID NA RYNKU!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-06-02 14:43
    bysr: lipa a za 2 miesiące powiesz że z tego korzystasz i to jest świetna oferta. Tak samo było z "na okrągło", wszyscy mówili : LIPA, a po 4 miesiącach nagle wszyscy zaczęli mówić, że dlaczego w NOWYM POPIE NIE MA NA OKRĄGŁO ?! TO BYŁO TAKIE FAJNE... Niektórzy tutaj naprawdę żyją chyba tylko ciągłym narzekaniem i marudzeniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    em pisze: 2005-06-02 14:42
    a ile wazny jest ten pakiet ?????????
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 14:43
    ***bysr - czy zechciałbyś zaproponować jaka wg Ciebie jest uczciwa cena za sms wewnątrz sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-06-02 14:44
    tylko ile jest wany ten pakiet? msc? bo nic nie napisali, ktos wie???
    0
  • Users Avatars Mini
    jasiu pisze: 2005-06-02 14:44
    no nie i znowu pakiety, ale lipaaaaaa, co za ....
    0
  • Users Avatars Mini
    pe pisze: 2005-06-02 14:44
    a kiedy heyah się obudzi???? bo narazie se śpi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jasiu pisze: 2005-06-02 14:45
    no właśnie to ile ten pakiet jest ważny ??
    0
  • Users Avatars Mini
    asd pisze: 2005-06-02 14:47
    ja i tak juz nie wysylam smsow:)
    0
  • Users Avatars Mini
    sznuri pisze: 2005-06-02 14:47
    stosunkowo tani ten pakiet, ale te 5 złotowe karty to porażka
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-06-02 14:47
    a w POP można doładować stan konta za 5zł, gdzie cos wiecej ile wazne połaczenia wychodzące???
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2005-06-02 14:48
    Z tego co zrozumiałem na dziń dobry bedzie 500 sms ;) bo opłata aktywacyjna zostanie wliczona ;) a potem hulaj dusza a i bedzie git bedzie tania kontrola ile zostało w Masz Gadane ;) tylko 1 gr zresta i tak nalicało jak za standardowego smsa mimo ze w opisie promo pisze ze ze 34gr ale nalicało 20 ;) a teraz tylko grosz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2005-06-02 14:48
    Dlaczego lipa? Mi się wydaje, że całkiem fajnie:) Przynajmniej można pakiety obojętnie kiedy dokupić, a nie jak w Simplus Easy po 30dniach (co tę taryfę czyni kompletnie nieatrakcyjną tym bardziej, że tam trzeba "wywalić" od ręki 6zł na 600 SMSów). Sam jestem w abo w Plusie ale ta oferta mi się podoba:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-06-02 14:49
    A jaki termin waznosci ma pakiet? Bo chyba tego najwazniejszego nie napisali.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-06-02 14:50
    i jaka sprzecznosc: .... Aby skorzystać z oferty należy aktywować pakiet wysyłając SMS-a o treści 100 pod numer 1166, a po chwili będzie można wysyłać SMS-y za 1 grosz brutto w sieci Idea. Koszt SMSa aktywującego 1 zł (z VAT). .... Aby z korzystać z SMS-ów za 1 grosz konieczna jest jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 5 zł (z VAT). Zostanie ona dodana do kosztu pierwszego pakietu. Za każdy kolejny pakiet 100 SMS-ów użytkownik Idea POP zapłaci już tylko 1 zł (z VAT). opamietali by sie i napisali 5 a potem 1 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2005-06-02 14:50
    Nie marudżcie najtańsza zdrapka za 5pln bardzo dobra rzecz np w sytuacji awaryjnej np.: skonćzyła ci sie kwota na koncie a masz punty prodit np na 50 a tu lipa bo jak je aktywowac bo sms kosztuje 1,22 lipaaaaa normalnie trza by kupis karte 25 a tak mozesz kupic za 5 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-06-02 14:51
    skoro nie napisali ile pakiet jest wazny to pewnie nie jest to dobra wiadomosc:)
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-06-02 14:52
    znów pakiety, zawracanie du**, ilu użytkowników będzie o tym wiedziało po miesiącu na przykład, nie wszyscy czytaja GOLa
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-06-02 14:52
    *pnwk jasne, chyba ze tylko smsujesz w idei ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-06-02 14:52
    A juz widze na ulotce - waznosc 1 miesiac. No to calkiem niezle - jednorazowa oplata 6 zl za 100 smsow (5 zl aktywacja + 1 zl pakiet), a pozniej wystarczy wydawac zlotowke na miesiac i miec za to 100 smsow.
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2005-06-02 14:53
    Zadna rewelacja :( nie cierpie pakietow :( wole wysylac drogo z Tak taka niz pier... w te pakiety =/
    0
  • Users Avatars Mini
    e tam pisze: 2005-06-02 14:54
    ale kwas echhhhhhhhh zasrane pakiety i jescze aktywacja w innych sieciach jest za free chyba czas na zmiany :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    symatyczny pisze: 2005-06-02 14:54
    ale jaki jest okres waznosci jednego pakietu???
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2005-06-02 14:55
    zreszta wczoraj przejrzalem ksiazke telefoniczna i mam tylko 19 numerow z idei na 239 w telefonie :) szkoda czasu na dokupywanie doladowac;) zostaje przy Tak taku i simplusie ;) nie bedzie POP reaktywacji ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2005-06-02 14:57
    Ojeje no to pierwsze smsy po aktywacji wychodza za 6groszy ;) a potem po groszu uważam że to jkeszcze nei jest żle
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-06-02 15:06
    Nie jestem fanem Heyah, nie maiłem żadnej karty tego opa, ale widzę, że niczego się pozostali nie nauczyli po szoku jaki Heyah wprowadziła: MA BYĆ TANIO I PROSTO. Po kilku miesiącach opanowania znowu operatorzy mylą oczy pakietami, dodatkowymi doładowaniami, punkktami, itp. Mi to osobiście nie przeszkadza, ale większość ludzi tak myśli, a sukces Heyah polegał min. na prostocie. Miłego sesemesowania za 1 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    esox pisze: 2005-06-02 15:06
    ***Hansen - pamietasz jak pisałem ze POP wprowadzi nową oferte - to nie wierzyłes to to mysle ze teraz uwierzyłes!
    0
  • Users Avatars Mini
    symatyczny pisze: 2005-06-02 15:07
    juz widze, wczesniej nie bylo ulotek w newsie. nastepne pytanie co z tymi zdrapkami za 5 zl? gdzie kupic, czy sa wazne miesiac czy jak?
    0
  • Users Avatars Mini
    esox pisze: 2005-06-02 15:07
    Idea - Orange zawsze najlepsza!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-06-02 15:07
    mi to jest zajefajnie!!!!!!!! tylko po kiego ta zdrapka za 5zł???? im sie to opłaca!?!?!? na allegro bedzie zapewne po 4.99 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    survivor pisze: 2005-06-02 15:07
    Pakiety, ograniczenia czasowe - to nie dla mnie - L I P A i kropka....
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-06-02 15:08
    pakiety sux!! ale cfaniaczki z opłaty aktywacyjnej nieźle zarobią
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior.fm pisze: 2005-06-02 15:10
    pakiety na miesiac i juz sms za grosz tzn 100 sms w pakiecie za 1zl.Kreca w tym niusie jak w wirowce ale fajna rzecz.ja mam abo ale mysle ze moja dziewczyna w to wejdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    kowalsky pisze: 2005-06-02 15:12
    Troche lipa :-( Daliby sobie spokoj już z tymi pakietami! Co to za cena za pakiet 1 zl?! Wiecej zachodu z aktywacja niz zysku dla opa. Opłata za sms po sieci 1 gr na stałe i gwarantuje im, że zysk byłby o wiele większy. A tak tylko gmatwają ofertę i ludzie starsi i nie będaćy na bieżąco z tematyką GSM, nic nie będą wiedzieć i dalej pchać mesy po 20 gr. I o to zdaję sie chodzi ;-))) Cwaniaczki - żabojady!
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-06-02 15:13
    nie ma to jak najlepsze warunki w Team7:D Nic nie trzeba płacić a tym bardziej z góry, aktywować, żadnych ograniczeń czasowych! Jedyne prawdziwe esy za 1gr:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-02 15:15
    Po co komu zdrapka za 5 groszy? Ale tez bym powysyłał smsy po 1 gr, szko da ,ze nie mogę ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaa pisze: 2005-06-02 15:17
    Ja tez uwazam ze Team 7 jest najlepszy ( w sensie smsow) Bo jesli ktos chce wysylac tyle smsow, to na ogol czyni to tylko z kilkoma najblizszymi przyjaciolmi. A w TEAM 7 ma ich 7 i nie musi sie stresowac ze pakiet mu sie konczy itd itp. A te pakiety to lipa- ale to i tak super w porownaniu do easy, gdzie trzeba wykupic za 6 zl 600 smsow- kto normalny wysyla tyle smsow!
    0
  • Users Avatars Mini
    adamusz pisze: 2005-06-02 15:17
    hmm czy dobrze rozumiem? najpierw 5 zl za aktywacje,potem 1zl za pierwszy pakiet (w sumie 6zl za pierwszy pakiet) a kolejne pakiety po 1zl, tylko teraz czy te 1zl to jest tak jakby suma przedplacona za 100 smsow (1gr x 100 = 1zl) czy dopiero aktywacja aby sms kosztowal 1gr czyli w sumie wyjdzie 2zl za 100smsow? moze ktos sie wypowiedziec??? bo mam pewne watpliwosci. dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-02 15:18
    Sorry za 5 zł miało być hehe..........
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-06-02 16:19
    ***pawlikkk ale my nie żyjemy w jakieś komunie czy cos. Liczą sie TERAŹNIEJSZOŚĆ a nie przeszłość każdy pamietam te czasy i nie musisz ich przypominać. I to dzieki heyah mamy ok.I nie masz prawa obrażać każdego publicznie. Każdy ma swoje zdania i takie same prawa do wypoiwadania sie jak ty. ***qwasek jeśli takiego typu masz pisac komenty to najlepoej się zamknij.
    0
  • Users Avatars Mini
    north pisze: 2005-06-02 15:33
    właśnie, jak to jest - płace 1 zł i wtedy mi potrąca po 1 gr z tej zł czy płace 1 zł + 1gr za każdego sms??
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-02 15:36
    no i od razu wszystkim zle, no kurde.. a jak POP wprowadzil smsy w pakietach za 6 gr to wszyscyscie tu piali z zachwytu, a teraz co? nie przetrzymacie jeszcze kolejnych 100 sms'ow za 6 gr, aby pozniej miec po 1 gr? zalosni jestescie.. :-/ co do sms'ow za 1 gr to rzeczywiscie w team7 jest to chyba najfajniej zrobione.. :-) gdyby nie brak sumowania pakietow w s+easy (glos / sms) to juz bym tam byl.. a tak zostaje przy, troche archaicznej juz, team7.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-06-02 15:37
    Ludzie czytajcie ze zrozumieniem. W tych pakietach po prostu z góry płaci sie za pakiet 1zł i potem już tylko wysyła się te 100 smsów bez kosztów. Opórcz 1 pakietu który z opłata aktywacyjną kosztuje 6zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-02 15:38
    aha! nie wiem czy ktokolwiek z was doczytal, ale to jest _promocja_ i jest wazna do konca sierpnia br. lub do odwolania.. :-P milego sms'owania z toporkiem nad glowa.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek2402 pisze: 2005-06-02 15:39
    Jak tak czytam komentarze pewnych osob to... to eufemizmem bedzie okreslenie dno.... jaka lipa? No i po co sie czepiac? Nie rozumiem... przeciez nie ma przymusu... Aktywacja za 5 zl to przystepna cena 1zl miesiecznie (lub wiecej w zaleznosci kto ile wysyla wiadomosci) to ZLE?? Aktywacja za 5 zl to bardzo przystepna cena, a ze pakiet? Czy dla ludzi piszacych tutaj aktywacja/przedluzenie pakietu bedzie jakimkolwiek problem? ps: a moze zadowoloni bedziecie jak wam operator bedzie doplacac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-02 15:40
    poza tym pakiet jest wazny 30 dni! czytajcie ludzie uwaznie, czytajcie..
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2005-06-02 16:23
    **Tomek2402** Kurcze , masz racje! Wcale nie jest to takie zle. To te pakiety "Mistrzowie klawiatury " to było o wiele gorsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-02 15:41
    *** tomek2402 -- operator bedzie doplacac? super! ale dlaczego tak malo? _skapcy_ jedni.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-02 15:42
    no i cena smsa to 1 gr _brutto_ (jak to rozliczaja w netto?).. bo w sim+ 1 gr to jest _netto_ i jest taka akcja jak w heyah z uciekajacym grosikiem.. ;-) tyle tylko, ze w heyah to bylo raptem 5% ceny smsa, a tu co 4 sms kosztuje 2 gr! co za zlodzieje i klamcy z tego sim+! :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    kaczor pisze: 2005-06-02 16:25
    A jak to bedzie z tym doładowaniem za 5 zł ?? bedzie to jakos przedłużoało ważnosc karty czy tylko kase i nic wiecej... ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-02 16:29
    ***Marek 7 dni i bedziesz je mial na koncie.Szkoda że nie piszę już smsów ale chyba zaczne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-02 15:46
    ***Wicherek zgodze sie z toba ze operatorzy robia skomplikowane taryfy a heyah nie widocznie operatoratorow to nie nauczylo:((
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2005-06-02 15:52
    Niech mi lepiej idea oddadza moje 15 zl, ktore mi zniknely z konta w zeszlym tygodniu. Dzwonilem i paniusia w BOK mowila, ze wszystko zalatwia... i co? I nic!
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-02 15:53
    oferta ciekawa dla osoby ktora wysyla conajmniej 5 smsow do idei wciagu miesiaca (nie mowie o 5zl) idea nauczyla sie jak brac pieniadze za aktywacje wprowadzila 2 prepaidy pod jedna marka i mysla ze ludzie rzuca sie tam bo jest taniej i za 2 misiace spowrotem bo teraz jest tu taniej a za kazda zmiane beda pieniadze wycigac najwazniejsze ze cos sie dzieje na rynku a nie zastoj
    0
  • Users Avatars Mini
    witek pisze: 2005-06-02 15:55
    no ja nie wiem jak wy, ale ja tam bym chcial aby opy doplacali mi po 1 gr za smsa, (to moze wtedy bym je wysylal) a ta kasa kumulowala by sie na koncie z ktorego z kolei pobierali by oplaty za rozmowy z ktorch owszem kozystam baaardzo duzo. to chyba dobre rozwiazanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2005-06-02 15:57
    Adamusz 1gr x100=1zł Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2005-06-02 15:59
    jak dowiedzialem sie wczoraj o tej promocji to taki w zachwycie bylem ...no wlasnie bylem: pakiet 100 sms\'ow aktywujemy wysylajac smsa za 1 pln i mozemy 100 smsow wyslac po 1 grosz. Wychodzi wiec ze juz nie za 1 pln ale za 2 (roznica niby mala ale wlasciwie to jest o 100% wiecej). Poza tym jaki jest czas waznosci pakietu ? zeby sie nie okazalo ze to jest pakiet np na 5 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2005-06-02 15:59
    mi to wszystko MTV . ja mam abo w JI i moge kupic sobie pakiety sms. coprawda wychodza mnie po 10 gr ale przynajmniej mam 2 miechy na ich spokojne wykorzystanie.Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2005-06-02 16:00
    **Wojtek** Raczej nie tak...Chyba , bo mi sie też już wszytko pokręciło:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek2402 pisze: 2005-06-02 16:03
    kozok80: a tutaj? jak ktos nie wykorzysta pakietu to ile straci? 1zl? (pomijajac 1 - gdzie mozna, podkresla mozna a nie trzeba wyslac 30 sms aby byc na "0") Czyli jak ktos napisal wysylasz 6 wiadomosci i juz masz taniej niz w/g cennika
    0
  • Users Avatars Mini
    qwasek pisze: 2005-06-02 16:05
    Hańba!! I tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-02 16:10
    a ta karta 5 zl co pisalem to nazywa sie oficjalnie karta startowa
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-02 16:11
    Dobra oferta! A tyle lat SMSy w Popie były po 40 gr ... Ważność pakietu 100 SMSów za 1 zł wynosi 1 miesiąc czyli dużo lepiej niż w Simplus Easy. Teraz Popaki będą klikać i klikać...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-06-02 16:14
    qrwa wam wszystko zle i nie dobrze!!!!!! a mi jest zajebista promocja!!!! lepiej cofnijcie sie 2 lata do tylu i placcie po 75gr za smsa jak w simplusie!!!! deb...ile z was i jel..opy
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2005-06-02 16:16
    Ograniczenie czasowe zarowno "masz gadane" jak i smsow to przegicie. Wkoncy pop jest dla ludzi malo gadajacych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-02 16:16
    Ale takie oferty cieszą bo powodują ruchy u konkurencji... Fajnie by bylo jakby w Era Tak Tak wprowadzili też esemesy po 1 grosz ale może w innej formie np. do 10 osób w sieci bez pakietów ale mimo wszystko oferta TT wygląda najlepiej bo nawet do Orange i Plusa można dzwonić za 69 groszy i pisać SMSy po 16 groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-06-02 16:29
    jak każdy ma swoje zdanie i prawa i co news pisze to samo to niech idzie i zrobi lepiej... wlale nikt nie karze nosić temu komus komórki a tymbardziej nikt nie narzuca nikomu sieci w której ma być... ps.mam fajny motyw otworzylem nowy starter DLA KAŻDEGO aktywowalem go a tu mam 25zł na koncie i taryfe jednej idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2005-06-02 16:31
    co jak co,ale nie cierpie pakietow!!!!dlaczego nie moze byc prosto jak w heyah??? musi byc tak zamieszanie, najpierw 5pln, pozniej juz 1 pln, ale czasowo ograniczone....heyah to sa proste zasady, 3 grosze na zawsze i jest git,a nie kurcze mieszanie....i z mieszaniem sie mi moja idea kojarzy....
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_z_polska pisze: 2005-06-02 16:32
    Co mozna kupic za 3 grosze? 3 sesemesy w konkurencyjnej sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-06-02 16:35
    Wy tylko narzekacie: na pakiety, że za drogo itp. kazdy kto troche sie interesuje gsm to wie ze sa te pakiety, kto nie wie placi dalej 80 groszy za minute - ja znam takich i to bardzo duzo. Co do limitow czasowych - jak nie piszesz tylu smsow to nie zamaiaj tego pakietu - proste. Moi zdaniem wszystko idzie w dobrym kierunku no i jest wybór - co jest najwazniejsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-02 16:35
    uwazam ze to dobra ofeta jak do calej sieci a 100 SMS to nie jest duzo dla kogos kto glownie sie komunikuje w ten sposob a jest takich osob wiele wiec moze cieszyc
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-02 16:37
    a pakiety musza byc w pop bo skoro oferta opiera sie na jednej plaskiej stawce jak w tak taku to musza to inaczej rozwiazac
    0
  • Users Avatars Mini
    matts pisze: 2005-06-02 16:37
    A pakiety po to wprowadzaja opy aby niektorzy ludzie placili im za uslugi wiecej niz ci sprytniejsi co sie orientuja, a ze tutaj sa sami doinformowani to niech sie ciesza ze maja taniej - ktos w koncu musi placic na utrzymanie sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 16:41
    z tego co wiem to 5zl PRZEDLUZA NA 1 miesiac wychodzace ORAZ 12 MIESIECY PRZYCHODZACE!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 16:42
    ***matts - zawsze można zapomnieć aktywować, może akurat być awaria w sieci i trzeba będzie wysłać 1 sms w cenie 200 :-|
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 16:45
    ***www.fazafm.com - powiększ sobie proszę zdjęcie zdrapki. Troszkę co innego jest tam napisane :-|
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 16:48
    ojciec.dyrektor *** wiem ze tak kiedys bylo zreszta takie zdrapki po 5zl nadal czasami sa sprzedawane na allegro za cene troszke wyzsza i wlasnie tak dzialaja
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 16:49
    zgadza sie masz racje to juz sa inne 5cio zlotowe zdrapki....
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-02 16:50
    Z tą kartą 5 zł to przywalili 2 dni na wykonywanie połączeń
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-06-02 16:50
    *www.fazafm.com ze zdrapkami 5łz było 1msc/12 ale to były zdrapki wyjmowane z zestawu POP, a teraz to inna historia i bedzie napewno jak u konkurencji z 10zł i wtedy TYLKO 1 TYDZIEŃ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-02 16:50
    ***www.fazafm.com *** pisalem o tym o 14:01
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-06-02 16:52
    *Sebastian gdzie jest napisane, ze 2 dni?????????
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-06-02 16:53
    ***glodek - kliknij na zdjęcie rewersu zdrapki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-06-02 16:54
    na ZDRAPCE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-06-02 16:55
    **ojciec.dyrektor dopiero teraz mi sie przeładowała strona, bo wczesniej nie miałem zdjęc ZDRAPEK!!!:D
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-02 16:56
    moze i termin karty 5 zl krótki ale w zalozeniu to jest karta ratunkowa opowi chodzi o wieksze przychody
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-06-02 16:56
    2 dni, tragedia, nie wiem czy sie śmiać czy płakać:D
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-02 16:57
    foto karty jest kuz dostepne w tym artykule patrz wyzej (wazna 7 dni, 2 wychodzace + 5 przychodzace)
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-06-02 17:02
    niewie ktos czy mozna w popie doładowac konto krótkim kodem??
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-06-02 17:03
    do dupy taka karta
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-02 17:03
    Oferta jak najbardziej ok-10pkt :) Do pełni szczęscia brakuje zniesienie okresu ważności na pakiety wewnątrz sieci i na stacjonarne, zlikwidowanie opłat za sms sprawdzający ile minut pozostało w pakiecie, sumowanie okresu ważności doładowań a także nieprzepadanie kaski z konta-eh rozmarzyłem się :)
    0
  • Users Avatars Mini
    shs pisze: 2005-06-02 17:05
    Adam hmm co tu marzyc tow szystko masz w erze:) a smsy za darmo z jednymnerem mi w zupelnosci wystarczy
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-02 17:06
    doładowania on-line: usługa umożliwia zasilenie konta przepłaconego w sieci Idea, w następującym zakresie kwotowym: 25 PLN, 50 PLN, 100 PLN oraz 150 PLN.gdyby jeszcze to zmienili i mozna było doładować konto każdą kwotą powyżej 20zł :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-06-02 17:07
    Adam: ten sms sprawdzajacy ile zostalo w pakiecie kosztuje 1 grosz!! moze przebolejesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-02 17:08
    ***shs właśnie dlatego to napisałem-trzeba równać do najlepszych :) mam karty w idei, plusie i erze żeby nie było tekstów o obrońcy swojej sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-06-02 17:09
    K...MAĆ w MAX PROFICIE mam 2400 % drożej !!! co jest !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-02 17:10
    *** sympatyczny: mi chodziło ile MINUT pozostało w pakiecie a więc chodzi o pakiety "masz gadane" tam sms sprawdzający kosztuje 20 groszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-06-02 17:11
    a mnie ciekawi jedno jaki interes ma idea sprzedajac karty za 5zł przeciez produkcja + dystrybucja to jakies 2,50zł albo i więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-06-02 17:12
    pr5zestaje wysyłać smsy ,taniej jest zadzwonić o...!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-02 17:12
    nie wiem jak was ale mnie cieszą każde obniżki a już szczególnie te na połączenia głosowe... smsow już prawie nie wysyłam-szkoda czasu i klawiaturki w telefonie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-06-02 17:13
    No w Simplusie płaci się 6 zł i mamy 600 smsów do wykorzystania przez miesiąc, tu są pakiety po 100 smsów. Lepiej...
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2005-06-02 17:14
    Stwierdziłem ze lipa bo : 5zł trzeba zapłaciąc, fakt faktem smsy sa tanie jak borszcz wracz za free, choc szkoda ze wysztko trzeba wykupywac.szkoda ze nie jest to w standardzie ale i tak bede z tego kożystal , najpierw musze wyczyścić mistrza klawiatury 200
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 17:16
    bysr - hahhaha mistrza klawiatury brales a tu narzekasz na cene ja pierdziele co za ludzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-06-02 17:19
    jeszcze nie było reklamy w telewizj.
    0
  • Users Avatars Mini
    Salvador pisze: 2005-06-02 17:21
    jak zniosa termin waznosci to bedzie spoko a tak to jest beznadziejne....
    0
  • Users Avatars Mini
    szemrany pisze: 2005-06-02 17:24
    dla mnie bomba - wracam z JINK do POPa
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2005-06-02 17:26
    eeee drogo... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jurak pisze: 2005-06-02 17:31
    Dla tych co nie widzą ważności na ulotce bądź w tekście WAŻNOŚĆ TO JEDEN MIESIĄC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-02 17:33
    kurka pieknie nic tylko jutro zamówić:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-06-02 17:39
    na ulotce tej drugiej co sa ceny telefonów, na samym dole w lewym rogu pisze: "Oferta 1gr za smsa wazna do 31.08.2005, lub do odwołania" czyli to nie na stałe, a tylko na wakacje... Jesli sie myle, niedoczytałem czegos, czy cos, to nie krzyczcie tylko POPrawcie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bary pisze: 2005-06-02 17:41
    fajna promocja, tylko ciagle te pakiety i pakiety - choc gdybym mial popa to i tak pewnie bym sie skusil
    0
  • Users Avatars Mini
    mARCELLOVE pisze: 2005-06-02 17:49
    DLA MNIE SUPER,WYSYLAM PONAD 100 SMSOW NA TYDZIEN,Z TEGO 99% DO SIECI IDEA,A JUZ MIALEM ZMIENIC PRE PAIDA.WARTO BYLO CZEKAC TE 2 MIESIACE!!POLECAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    andkra1 pisze: 2005-06-02 17:53
    Co do simplusa to rzeczywistość jest inna bo regulamin mówi że nie można a w rzeczywistości można właśnie uruchomiłem kolejny pakiet;))) termnin tamtego jeszcze nie minąl ale już go wykożystałem
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2005-06-02 17:53
    czy jak mam starter NA OKRĄGŁO to przy każdym zasileniu tą nową kartą dostanę 5 zł więcej??
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 17:58
    mARCELLOVE - wysylasz 100 sms na tydzien z czego 99 % do sieci idea i na jakiego prepeida chciales zmieniac? ktory inny prepeid oferowal ci lesza stawke niz mistrzowie klawiatury do sieci idea??? ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-06-02 17:58
    torre* dobre bardzo ciekawe:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2005-06-02 18:01
    mi wystarcza Team7 bo nie wysylam za czesto esow gdzie indziej niz do swojakow ~~ no i jakos nie lubie pakietow ~~
    0
  • Users Avatars Mini
    bili pisze: 2005-06-02 18:01
    Przeszedłem parę dni temu na JiNK i trochę żałuje, bo chyba nie mogę spowrotem wrócić do Nowego POPa, bez utraty mojego numeru?????
    0
  • Users Avatars Mini
    em pisze: 2005-06-02 18:02
    oferta wazna do 31 08 2005 czyli promocja na 3 miesiace :|
    0
  • Users Avatars Mini
    kamet pisze: 2005-06-02 18:02
    Nowy Pop- fajnie :) Tylko po co ta aktywacja? Dobra smsy może i tanie ale tylko do sieci:( A minuty dalej drogo! Wolę tak taka, bo w Happy taniej min. 69gr a sms poza sieć też tani 16gr. W Popie min. 80gr a sms poza sieć 20gr. Mimo wszystko jest nieżle. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    exeh pisze: 2005-06-02 18:04
    Pop Easy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 18:05
    bili *** mozesz worcic do POPa z JINK ale to kosztuje 9zl + VAT sms o tresci nowy pop pod 7995
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-06-02 18:08
    jak dlugo te pakiety sa wazne????
    0
  • Users Avatars Mini
    ST pisze: 2005-06-02 18:11
    nic tych naszych operatorow heyah nie nauczylo... moze i jest tanio ale zeby bylo prosto to wszystko zrozumiec to nie powiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-02 18:12
    A czy ktoś sprawdzał, czy to dzisiaj już działa?
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-06-02 18:15
    ``z korzystać`` dziwne słowo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-02 18:17
    Nie ma co narzekać. Jak się komuś nie podoba, to nie musi korzystać. Zawsze jest jakieś wyjście awaryjne :P. Mi nie przeszkadza opłata aktywacyjna za pierwszy pakiet - 6 zł, bo 5 zł płaci się tylko raz. W sumie płacimy jak za 30 smsów, a dostajemy 100. Zdrapka za 5 zł może się przydać, gdy np. mamy jeszcze dużo dni ważne konto, a pieniędzy już nie i potrzebujemy zadzwonić tylko w nagłym wypadku albo uruchomić jakiś pakiet.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 18:17
    tomek 19 nie radzilbym ci dzis sprawdzac bo pod tym samym numerem aktywujesz mistrzow klawiatury wiec jeszcze ci stare zasady aktywuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-02 18:22
    ***www.fazafm.com*** właśnie przeczytałem o tym na stronie Idei. Lepiej nie ryzykować i poczekać do północy, a później jak źle zadziała, to reklamację złożyć :P
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 18:27
    wlasnie lepiej jest poczekac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2005-06-02 18:37
    Bardzo dobra oferta. Jednak nie podoba mi sie, ze mieszaja ofertami miedzy Jedna Idea a Nowy POP. Sam mam kilka numerow w tej sieci w NA OKRAGLO, Jedna Idea, Nowy POP i tak naprawde chyba przejde na ERE HAPPY. Przynajmniej po 4 miesiacach bede mial taniej do wszystkich i rozsadne pakiety. Potrzebuje taryfy do dzwonienia, tak aby bylo tanio do wszystkich. Wydzwaniam 200-300 minut w miesiacu. Niestety w Jednej Idei mozna wziac jeden pakiet z 20gr, a w Nowym Popie dowolna ilosc za 30gr. Smsy 5gr w Jdnej Idei, a w Nowym POPie 1gr. Zasady podobne jak w rozmowach. Nie moga wyrownac te taryfy i wprowadzic minute do obcych za 65gr i do wszystkich za 25gr. Proste i bez pakietow.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-06-02 18:37
    alez tę zdrapkę z 5 PLN zeskanowali o mało nie podrapałem monitora :) by korzystac zedrzemy cie najpierw na 500 tanich smsów za 1 grosz o potem przez miesiąc wyślesz drugie tyle. Dla tych co smsója tylko po idei i maja odciski na palcach od pisania to oferta bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-06-02 18:47
    szkoda, ze to jest promocja, a nie na stałe.. a wogole szkoda ze nie jestem popakiem :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-06-02 18:47
    zaraz jak tylko sie pojawią te zdrapki to sie okaze czy do 5zł dają na okrągło 5zł byłoby super he he
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2005-06-02 18:48
    Bardzo dobra oferta... Opłaca się skorzystać, sam chyba się skuszę :D Co do zdrapki za 5 złoty, to sądze że powinna ona być ważna tydzień, a połaczenia żeby można było przez 2 tygodnie odbierać przynajmniej no ale cóż... Taka zdrapka może się przydać w "kryzysowej" sytuacji ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-06-02 18:50
    raczej by nie dali na tydzień, bo jesli sie nie myle na tydzien jest doładowanie za 10zł z telefonu stacjonarnego, wiec musieli by wydłuzyc to doładowanie, zeby za 5zł dac na tydzien... :) tak mi sie przynajmniej zdaje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    da pisze: 2005-06-02 19:33
    co to za barany pisza o tym ze na tydzien przecies zpisze wyraznie z ena dwa dni!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-02 19:36
    Cześć. Podkreślanie do ilu to numerów (bo nie osób) można po groszu esemesować to zupełnie bez sensu jest - chyba, że ktoś ma agencję reklamową, porządny system do wysyłania seryjnych esemesów i możliwie aktualną bazę numerów... Co mi po tym ,że do 8 miliomów, skoro chcę wysłać na numer 504375987 (sorry jeśli rzeczywiście ktoś go ma :-)) i nie wiem czy dotrze mój esemes - po co mi te 8 milionów? Sama oferta groszowych esemesów jest OK - będą mieli co niektórzy baaardzo duże powody do radości i chwalenia Idei (podobnie jak inni swoich operatorów zresztą), że za nic właściwie esemesują... Najbardziej podoba mi się ta karta za 5 złotych. Naprawdę. Wbrew pozorom to będzie mieć wzięcie - szczególnie pod konec turnusów wakacyjnych ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    DEEyay pisze: 2005-06-02 19:45
    śmieszni jesteście z tym ciągłym narzekaniem..
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2005-06-02 19:50
    hmmm ale dlaczego pakiety????? na zwykłych smsach wyszliby jednakowo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-06-02 19:57
    Nie napisali, ile kosztuje wyslanie smsa o tresci ile. 1 gr czy 1 zl?
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-06-02 20:17
    Pakiety dla tego, zeby nie kazdemu sie chciało bawic w tę promocje :):) wiadomo ze nie kazdy skozysta i bedzie płacic normalna cene a nie 1gr :) a tak czy by ktos chciał czy nie, płaciłby ten 1grosz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2005-06-02 20:23
    Super oferta!!! Niech zyje POP!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 20:28
    przepraszam ale jesli np kupie sobie pakiet tych 100smsow i 29 dnia bede mial jeszcze 15 smsow a wysle aktywacje kolejnego pakietu to tych 15 pozostalych smsow zostanie z sumowanych z nowym pakietem 100sms (115) i tremin ich waznosci bedzie taki jak dla nowego pakietu czy tez jesli ich nie wysle 30 dnia to 15 przepadnie ...???
    0
  • Users Avatars Mini
    retaliato pisze: 2005-06-02 20:34
    Kurde niezle, jeden grosz za smska :) szkoda tylko, ze jest to w tych pakietach, a nie standardowo jak jest np. w heyah :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-06-02 20:34
    Prezydent- naucz sie czytać i se przeczytaj
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 20:34
    Przepraszam , że przeniosę tu wątek o Plusie z innego newsa o POPie;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-06-02 20:34
    Każdy wysłany SMS pod numer 1222 zmniejsza liczbę SMSów dostępnych w pakiecie. W przypadku wykorzystania wszystkich SMSów z pakietu, koszt wysłania SMSa pod numer 1222 jest zgodny z obowiązującym cennikiem usług w ofercie Nowy POP.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-06-02 20:36
    fazafm.com będziesz miał 115sms na następny miesiąc nic nei przepadnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 20:36
    ***Grzegorz_Z ,tkubon , Alexander25 - oto relacja z dziesiejszego PWA:
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 20:37
    Załatwiałem to osobiście ,żeby nie było wątpliwości. Dwa numery na koncie. Rachunki na tym numerze oscylowały wokół 50zł , czasem znacznie więcej - do 100zł. Miał być telefon do 100zł. I tak w NP45 zaproponowano przy umowie na 2 lata (był też wariant 3 lata , ale z oczywistych względów odpadał): Nokia 2600 - 99zł , Nokia 3100 - 99zł , Nokia 3410 - 49zł , Siemens A57 - 49zł , Siemenes C60 - 120zł , SE T230 - 19zł , T290i - 49zł. Ceny netto. Zapytałem też o K500i , cena 299zł. Do tego przez pół roku DWiW gratis (2h) i zestaw Simplusa za 1zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 20:37
    Najpierw wybrałem NP45, ale po godzinie zreflektowałem się , że w NP55 za zaledwie 10 zł więcej będzie pewnie DWiW na 12 miesięcy. Telefon na BOK i zmiana , ostatecznie jest Nokia 3100 (cena ta sama jak w NP45) +DWiW na 12 miesięcy (5h) gratis i Simplus. Ogólnie wnoisek jest oczywisty - ceny telefonów bardzo wysokie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 20:39
    Przeniosłem to na "najwyższy" news , żeby Wam nie uknęło , bo wiem , że Was to interesuje. Przepraszam , nie zaśmiecam już dalej newsa o POPie. A tak na marginesie , to 10 punkcików dla Idei za to:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 20:40
    6 czerwca będzie kurier , dwa lata gwarancji na Nokię i 12 miesięcy DWiW bardzo cieszą:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 20:41
    misek ** dzieki za odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    xx pisze: 2005-06-02 20:55
    Kicha znow jakies pakiety kiedy w koncu zlikwiduja to dziadostwo ?
    0
  • Users Avatars Mini
    qurczak pisze: 2005-06-02 20:57
    nareszcie wprowadzili tą nokie1100
    0
  • Users Avatars Mini
    vvti pisze: 2005-06-02 20:58
    a ja naiwny myslalem ze bedzie bez pakietów :), ale i tak wole to oferte niż 20gr za esa, teraz tylko trzba by sie przesiasc na 6800 z mojej 3650....hi
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-06-02 21:00
    płacisz zeta za 100 smsów, czyli 1gr za 1sms. A co k.rwa agnieszko maja to robic za darmo??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-06-04 03:13
    ile razy trzeba oplate aktywacyjna zapłacić? czy jeśli pierwszy raz wydam 5 zł, potem 1 zł za pakiet 100 smsów i mi wygasnie po 30 dniach to po tych 30 dniach jak zapomne kupic nowy pakiet to znowu musze za 5 zł aktywować? Mam podejrzenia ze te 5 zł opłaty aktywacyjnej to trzeba raz w miesiacu co miesiąc wydać a może jestem w błedzie? jak myslicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 21:06
    Czy zdajesz sobie z tego sprawe ze aby miec 50 smsow w usludze mistrzowie klawiatury placilas 6zl ??? a tu masz 6 zl za pierwszych 100sms z aktywacja i pozniej juz kazda setka smsow kosztuje 1zl...
    0
  • Users Avatars Mini
    psia pisze: 2005-06-02 21:10
    dno ta zdreapka za 5 zeta powinna choc byc na 7 dni a nie na 2!!!! ochyda!!!! wole juz kupic 25pln.... a piatke ciekawe kto bedzie kupowal.... 1 osoba na 100 czy raczej pomysli i kupi 25 zeta??? a moze jak jej 5 zostanie a ma pilna sprawe to jeszcze ale ciekawe kiedy zmienia jej waznosc lub wycofaja z 2 dniami moze juz za 2 dni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bizonek23 pisze: 2005-06-02 21:11
    sorki ja mam popa na okraglo mam pytanko czy jak zalile ta karta za 5 zl to dojdzie mi 10?wie ktos cos morze na tm temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 21:14
    psia@ - sytuacja jest taka brat ma na koncie profit w popie z jakies 1500 pkt za 2000 pkt ma doladowanie karta 100/110zl za 900 pkt - 50zl za 500pkt - 25zl a ma kilka groszy na koncie ... kupujac zdrapke za 5zl ma mozliwosc minimalnymi wlasnymi pieniazkami zasilic konto i wyslac smsa za 1zl netto z poleceniem uzycia punktow profit w celu doladowania konta... wystarczy jeden dobry powod :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 21:16
    Słuchaj. Nikt tu raczej święty nie jest. Każdemu się wymsknie czasem to i owo , ale to następny przypadek , teraz odpowiednio wzmocniony. Są dwie możliwości - albo przy swoich znajomych i bliskich wyrażasz się w podobny sposób , co Cię kompromituje przynajmniej w moich oczach , choć jak sądzę zaraz napiszesz , że masz to gdzieś i będziesz dalej fikać i pyskowac w niewybredy sposób , albo nie mówisz tak przy swoich bliskich , co sugeruje , że masz nas za równych sobie , przykro mi to pisac , szmaciarzy. Jeśli tak myślisz , to jesteś w błędzie. Jeśli stać Cię na głębszą refleksję to świetnie , ale nie sądzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 21:17
    obrocic :) - ciekawe czy te karty za 5zl bedzie mozna nabyc jako zdrapki czy tylko jako elektroniczne doladowania? albo moze inaczej zapytam czy jako elektroniczne doladowania tez beda dostepne... bo jako zdrapki to chyba tak widzimy na zdjeciu powyzej
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-03 23:15
    Grzegorz Z. - nie zapisałem do ulubionych - ale jak czasem przypomnisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 21:21
    Chyba Ci się chamstwo pomyliło z luzem. Szkoda (słów)
    0
  • Users Avatars Mini
    kasiaczek pisze: 2005-06-02 21:22
    Idea była , jest i będzie najbardziej odjechaną siecią na świacie Idealni Górą
    0
  • Users Avatars Mini
    saba pisze: 2005-06-02 21:30
    co można zrobić za karte 5pln ano to kupujesz taką karte na wychodzące masz dwa dni ale kupujesz pakiet lub wile pakietów sms ważne na 30 dni ważność pakietów nizależna od konta podstawowego i na podstawowym na przychodzące zawsze jakiś termin mamy zawsze na telefonie mozna coś zrobić jak mamay dużo ludzi w idei to super esy przez miesiąć
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEKT23 pisze: 2005-06-02 21:30
    jak czytam te słowa krytyki na POP-a to aż mnie skręca:"za droga aktywacja,tylko do sieci,zdrawpki w dwa dni" itd...itp...a jeszcze pare miesięcy temu klaskaliście jak wam heyah sms-y po pięć groszy dała!!!Ja osobiście z kwot deklarowanych korzystam ,bo to co robi IDEA to rewelacja,darmowe nr,jedna idea,pop...Kwitując powiem tyle krytycy,nawet ja by wam dali nokię 9500 za dychę w popie to i tak byście psioczyli czemu nie za zeta!?i jaka zła ta idea!
    0
  • Users Avatars Mini
    bizonek23 pisze: 2005-06-02 21:40
    jak tos bedzie cos widzial na temat tej karty za 5 zl prosil bym o kontakt smsowy po numer 504418618 i poinformowanie mnie czy ta karta w popie na okraglo to zasila za 5 czy 10 zl to dlamnie wazne!dzieki!pa
    0
  • Users Avatars Mini
    bizonek23 pisze: 2005-06-02 21:41
    jak cos to moge w sobote oddzwonic do kogos kto bedzie cos wiedzial bo bede mial aktywny darmowy weekend!dzieki!
    0
  • Users Avatars Mini
    kowalsky pisze: 2005-06-02 21:43
    do wlo: to nie była Pieńkowska tylko Szczepkowska. Dajcie sobie już na luz! Zachowujecie się jak szczeniaki, żaden nie ustąpi.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-06-02 21:45
    ludzie jak myślicie jak się ma popa na okrągło to przy doładowaniu tą kartą za 5zł dodadzą też 5zł jak zawsze!?!?!? mi się wydaje że tak ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kowalsky pisze: 2005-06-02 21:49
    no i co ci po tej dodatkowej 5-ce, jak za 2 dni zniknie ci z konta? to by było bez sensu!
    0
  • Users Avatars Mini
    MICK pisze: 2005-06-02 21:50
    JACY WY NIEKTORZY JESTESCIE TĘPI NIEUMNIECIE CZYTAC Z ZROZUMIENIEM I MACIE MILION PYTAC!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-02 21:54
    kowalsky - Szczepkowska w wiadomościach?
    0
  • Users Avatars Mini
    kowalsky pisze: 2005-06-02 21:56
    wlo** sorry, pomyliłem wydanie wiadomości z pamiętnym dziennikiem telewizyjnym, w którym Szczepkowska ogłosiła koniec komunizmu. metafora jak najbardziej na miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 22:08
    pytanie *** odnosnie TT jak jest z waznoscia konta na polaczenia wychodzace w TT przy doladowaniu dowolna zdrapka czy sumuja sie podobnie jak w heyah czyli : 20zl - 1miesieac doladuje dzis do jutra wydzownie i doladuje tym razem 50zl - 3miesiace , to bedzie sie liczylo od jutra miesiac za krate 20 i 3 miesiace za karte 50zl lacznie 4 miesiace ? czy tez nic sie nie sumuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2005-06-02 22:18
    mam teraz w Idei , ale juśli tak będzie dalej to Ideo!!!! Dowidzenia.....!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-02 22:22
    ***wlo - wiesz , że jesteś O.K. i przy okazji , to podziwiam Twoją anielską cierpliwość , choćby przy dyskusjach z Grzegorz_Z , który to bez wątpliwości bardzo inteligentny człowiek , usiłuję Cię bez czasem zaczepiać i prowokować. Ale wiesz , jak to jest , rozmawialiśmy o tym - popularnośc ma swoje ciemne strony;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-02 22:24
    A ja sie troche zawiodłem dzis na TAK TAKu,juz myslalem ze jest the best obecnie i ma lux ceny i chcialem aktywowac na 2giej karcie 1 nr do którego bede pisal SMSy za darmo.Zadzwonilem do BOA Ery a tam mily pan mnie poinformowal,ze ta promocja skonczyla sie 15 MAJA i juz nie mozna tego zrobic... :-
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-06-02 22:33
    issa, a u mnie 10 czerwca dezaktywacja plusianej karty i też bardzo się cieszę!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-04 14:22
    ktostam, mak777 - z dostarczaniem esemesów w Idei to zdaje się nie pierwszy problem? Wczoraj popołudniu i wieczorem już się zaczął problem. Mój syn wysłał kilka esemesów do Idei i dostał raport... oczekuje na doręczenie. Później dwa razy rozmawiała z tymi osobami a esemes... oczekiwał. Do dzisiaj oczekuje chyba - muszę się go zapytać czy doręczono ;-) Kilka dni temu pytaj jaki może być najdłuższy czas na doręczenie - tydzień to za mało było ;-) Ciekawe, że rozmowy normalnie działają. Od razu dodam, że esemesy w sieci czy do Ery normalnie docierają. Za to nie każdy wysłąny z Idei dociera do innych sieci. To obserwacje dzieciaków - nie moje - ja nie mam do kogo w Idei esemesować.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzidzia pisze: 2005-06-02 22:53
    co wy ja czekałam na smsy po 5 zł! jejku wiecie jak się chodzi do szkoły nie pracuje to karta po 5 zł ratuje zycie!! serio!! przeniosłąm sie do Heyah a teraz wracam do Idei To jest masterr... ale jutro będzie smsowanie mrrr... czekałam na to! pozdro :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-02 23:12
    www.fazafm.com ----- Tak ważność sumuje się do 12 miesięcy! W Era Tak Tak sumowanie wazności konta było zanim powstała Heyah, na początku jako promocja a potem weszło to na stale do regulaminu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-02 23:21
    Na pewno lepiej pomyślane niż hurtowo i jednorazowo w simplsuie.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-02 23:22
    Pawrzes *** dzieki za odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-06-03 00:02
    Rozumiem ze oferte abonamentowa jak zwykle maja gdziec... szkoda ze majac abonamen tmusze bulic wiecej niz ludzie z ofery na karte ... a telefon jaki dostaje ? smiech spadam z abo do TakTaka za 50 zl ponad 80 minut dostane
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2005-06-03 00:16
    ciekawe czy admini gol\'a zdaja sobie sprawe ze tolerujac posty podrywaczy promuja pornografie. Ludzie ja wiem ze na wszystko jest miejsce ale to jest portal telekomunikacyjny wiec WON !!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 00:17
    Chyba musiałem pomylić strony , zaraz , zaraz , czy to aby na pewno Gol...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-03 00:26
    No właśnie porno na Golu toż to jakiś precedensm, mówię stanowczo NIE!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2005-06-03 00:26
    Promocja rewelacyjna! Owszem, 5 zł boli, ale zwraca się po 25 SMSach :) Dla mnie ekstra, dużo piszę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Seniorogre pisze: 2005-06-03 01:00
    a ja tam wole heyah..)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    pieter pisze: 2005-06-03 01:02
    O godzinie 22:30 wyslalem eska aktywujacego, 5 zeta zeszlo z konta a przed chwila tzn. o 23:00 doszedl raport o dostarczeniu.... PAKIET JUZ MAM AKTYWNY !!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pieter pisze: 2005-06-03 01:04
    PISZE DOKLADNIE TAK: " Twoj pakiet 50 smsow (do wykorzystania w sieci Idea) jest juz aktywny. Pakiet mozesz wykorzystac do 16.06.2005" dziwi mnie ze tylko 50smsow i tylko na \2 tygodnie :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Cheeba pisze: 2005-06-03 01:08
    Swietna oferta, 100sms za 1zl o to wlasnie chodzilo, szfak nie wiem jak mozna narzekac na cos takiego
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2005-06-03 01:12
    pieter aktywowałeś mistrzów klawiatury! mistrzów za 6 zł - 50 sms.. na 2 tygodnie.. Jak zamówić Pakiet Mistrzowie Klawiatury w Nowym POPie?* Jeśli chcesz zamówić Pakiet 200, wyślij SMSa o treści 200 na nr 1177. Aby zamówić Pakiet 50, wyślij SMSa o treści 50 na nr 1166. Jeżeli wyślesz niewłaściwą komendę pod wskazane powyżej numery i tak zostanie Ci uruchomiony pakiet właściwy dla numeru, pod który wysłałeś SMSa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-03 01:13
    pieter ----- ale jesteś w gorącej wodzie kąpana ;-) Oferta SMSów za 1 grosz wchodzi jutro a dziś aktywowaleś pewnie "Mistrzowie klawiatury" czyli ofertę jaka jeszcze jest w Popie... ech...
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2005-06-03 01:13
    trzeba było się nie śpieszyć ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-03 01:15
    kąpany a nie kąpana - Przepraszam! Stefan ----- mnie wyprzedził z odpowiedzią...
    0
  • Users Avatars Mini
    mak777 pisze: 2005-06-04 12:28
    No to się zaczeło... Od 2h czekałem na potwierdzenie dostarczenia 3smsów... Żaden nie doszedł bo dzwoniłem żeby sprawdzić... Coś czuję że IDEA ma tearaz niezłe przeciążenie sieci z tymi pakietami :) Aaa BTW, fajnie że miałem jeszcze 23smsy w pakiecie po 12gr, 50smsów za 6zł w tej poprzedniej promocji i nagle wyparowały... A miały zostawać... No ale to szczegół, teraz to wogóle chyba nie skorzystam z smsów :) Pewnie dzieciaki teraz w szkołach zamiast się uczyć siedzą i klepią smski :) Jak narazie w pierwszym pakiecie smsy kosztują mnie 6gr za smsa... No bo 1zł+5zł aktywacja za 100smsów... Wykorzystałem 3 a niestety żaden jeszcze nie doszedł :P No cóż, pożyjemy zobaczymy :) Dzięki IDEI znowu potanieją zapewne tak taki, plusy i inne heye :) OOO zanim skończyłem pisać doszedł pierwszy sms :D Po 3h i 12min :D Super :D
    0
  • Users Avatars Mini
    parówka pisze: 2005-06-03 01:21
    reboot mam to czego chcesz :-), a co do podrywaczy.pl to ponizej krytyki, gościowi nawet nie stoi dobrze i jakiś taki flegmatyczny troche, nie sądzicie? hehe .... a oferta smsowa po groszu jak najbardziej dobra :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-03 01:44
    Ciekawe czy po godzinie 00:00 nowa oferta będzie już działać?
    0
  • Users Avatars Mini
    Logi pisze: 2005-06-03 01:51
    Narazie wiem jedno. Nie mozna sprawdzic stanu pakietow, oraz zamawianie pakietow jest niedostepne. Ja chcialem wymienic 300 pk profit na 40 min i mi odpowiedzialo ze chwilowo usluga nie moze byc zrealizowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    Swinoujscie pisze: 2005-06-03 02:05
    ***pawlikkk zadalas dobre pytanie o to czy do doladowania za 5 zlotych w przypadku zestawow na okraglo dodawane bedzie kolejne 5:) a ja zadalem sobie troche trudu i znalazlem regulamin tejze promocji gdyz sam posiadam i oto odpowiedz: 2.Użytkownik przy każdym uzupełnieniu konta dostaje bonusowe doładowanie w wysokości 5 złotych. Bonusowe doładowanie w wysokości 5 zł przyznawane jest przy doładowaniu konta kwotą minimum 25 zł. Takze na nic nasze marzenia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 02:06
    19.17 "jestem zadowolona" , 21.32 "pozdrawiam Rafał" - trzeba wiać , jak mawiał mój dziadek.
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-03 02:07
    issa - ??? .... Masz rację .... No i mamy naszą niegrzeczną Agusię.... Jest 00.08 i nie ma na stronie IDEI żadnej informacji o sms-ach za 1 grosz ...... Mam nadzieję, że się w ostatniej chwili nie wycofali :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-06-03 02:10
    według mnie oferta ok, lepsza niz pakiety w EASY sim+ ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-03 02:15
    **windu - amen
    0
  • Users Avatars Mini
    Budus pisze: 2005-06-03 02:17
    Czy ktos juz wyslal sms aktywacyjny? Czy ta promocja juz obowiazuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-03 02:20
    **budus - ja cały czas czekam na oficjalny komunikat na stronie idei. Na razie zupełna pustka :|
    0
  • Users Avatars Mini
    Budus pisze: 2005-06-03 02:21
    Ja ryzykuje i zaraz Wam napisze:]
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-03 02:21
    W Biurze Prasowym dalej jest informacja o smsach za 1 gr. Może aktualizują tę podstronę o promocji i dlatego zniknęła.
    0
  • Users Avatars Mini
    Budus pisze: 2005-06-03 02:23
    Wysłałem, sms oczekuje:/ Pewnie maja pozapychane łącza:/ Ale moje 5zł wzieło:/
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-03 02:25
    **budus - trzymam kciuki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Budus pisze: 2005-06-03 02:26
    :] kłade sie juz spac Raport kiedys przyjdzie:D:D Mam nadzieje, a jak nie to pozostaje reklamacja:/
    0
  • Users Avatars Mini
    eta pisze: 2005-06-03 02:29
    **budus - racja, ja też się kłade. Jutro trza do fabryki. Pa
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-03 02:31
    issa ----- dobry z Ciebie detektyw! :-)) Popaki - jak tam SMSowe pakieciki,eee? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2005-06-03 02:34
    Jakies pare postow wyżej ad vocem wydaje mi si eże wymiana punktów Profit na Masz Gadane jest nieopłacalna po co wydawać 300pkt na 40min jak mozna wydac 500pkt na doładowanie za 25pln z czego aktywoać sobie 2 pakiety po 40 i miec 1pln w suchym ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    oranje pisze: 2005-06-03 02:53
    wyslalem 100 na 1166 - pobralo 1 + 5 brutto ale nie przyszla jeszcze odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    kinta pisze: 2005-06-03 03:06
    hmmm, w sumie to nadal wolę mBoxa premium mieć, bo choć kosztuje 6 pln na miesiac, to mam 100 SMS do wszystkich sieci, i 75 pkt profit. ale oczywiscie 1 pln to nie jest majatek i raz na miesiac mozna sobie taki pakiecik zapodac, i nie myslec. jak sie zdarzy wyslac smsa i bedzie do ideai, to bedzie przynajmniej swiadomosc, ze poszedla za 1 gr. Oczywiscie ktos kto wysyla powiedzmy 4 smsy w miesiacu, to nie przyda sie mu taki pakiet, ale dla srednio SMSujacego IMHO jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2005-06-03 03:06
    jest oficjalne info na srtonie! można słać esy aktywacyjne ;) chyba też to przetestuje.. dotychczas za 1 zł miałem 5 esów.. a w miesiąc chyba więcej wykorzystam ;) (no wiem, ze pierwszy pakiet 6 zł :P )
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-03 03:58
    Ja wysłałem już z pół godziny smsa aktywującego i na razie tylko pieniądze zabrało. Może nad ranem coś przyjdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-03 04:41
    issa - ale dlaczego akurat n3100 wziąłeś??? Smsy w tym wydaniu I klasa, 10 punktów dla idei
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-06-03 05:08
    1 grosz za SMS w sieci to jest to@! Teraz czekamy na 1 grosz/minute połączenia w sieci HEHEHEEHE
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-06-03 05:10
    Kto się pierwszy odważy jest gigant nad innych niech by nawet poza sieć po 1 pln było!
    0
  • Users Avatars Mini
    rzab pisze: 2005-06-03 05:56
    Pytanie-majac pakiet 100 czy odpisujac na sms z mboxa bedzie to traktowane jako sms do Idei czyli koszt 1 gr???
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-06-03 09:21
    Rano aktywowalem juz sobie pakiecik, wszytko chodzi miodzio:-) Odp w ciagu kilku sekund
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-03 09:36
    aktywacja ok skasowanie 6zl okej :) super ze w jednym komunikacie przychodzi wiadomosc odnosnie ilosci smsow z pakietu jaki ilosci minut "masz gadane" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Seniorogre pisze: 2005-06-03 10:02
    Noooo to ja rozumiem:)))) Jak dla mnie bomba;))) Teraz tylko poczekam az mi sie skoncza pakiety w jink i mykam do POPa:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-03 22:33
    Grześ - i ja tam byłem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 10:27
    ***mardall - ja nie będę używał tego telefonu. To jest dla syna teściowej i także jego numer , ale ponieważ ja się w tym orientuję , znam PlusKod , obsługuję ebok itd. , to ja to załatwiałem osobiście , na koniec tylko teściowa "klepneła" zamówienie. Telefon miał być do 100zł i dla niego jest w 100% satysfakcjonujący , ale jak pisałem powyżej widać , że ogólnie telefony były w tym wypadku bardzo drogie. Żeby K500i kosztował 299zł w NP55 to gruba przesda , bardzo gruba , ale zmiana numeru nie wchodziłą w grę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 10:31
    Jeszcze taka małą ciekawostka - taryfa promocyjna trwa do 8 czerwca , a okres rozliczeniowy jest 05/04. Zadzwoniłem na BOK z tą myślą , żeby zmienić tarfę z Pakiet 2*35 na NowyPlus. Otóż okazało się , że NIE MOGĘ! Mimo tego , że na wyższą i tylko 6 dni do końca umowy to nie mogę - bez sensu! Chodziło naturalnie o to , by od 8 czerwca do 5 lipca , w tym okresie przejściowym , nie płacić niedzisiejszych stawek z Plus40 , bo w tą taryfę przejdzie Pakiet 2*35 na ten okres przejściowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mak777 pisze: 2005-06-04 13:15
    W pakietach są potwierdzenia... Zresztą sieć mało do tego ma, to od telefonu zależy... Telefon automatycznie po doręczeniu SMSa odsyła potwierdzenie odbioru (o ile nadający telefon ma włączone potwierdzenia)... Dostałem te potwierdzenia niedawno... I chwilę po potwierdzeniach dostałem odpowiedzi... No ale mniejsza o to... Ważne że jest tanio, w końcu będzie i dobrze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 10:35
    Jak pisałem konsultantka odmówiłe , porosiłęm ją więc by zapytała się swojego przełożonego , oni niekeidy się tak konsultują w problematycznych sprawach. Żeby było śmieszniej zmieniałem kiedyś OSOBIŚCIE tę sam(!) promocję Pakiet 2*65 na MaxProfit!30 i to 3 miesiące przed zakończeniem umowy! A ona , że nie i koniec , przełożony to samo. Mimo iż podałem im ten numer z Pakiet65*2 żeby zobaczyli , że jednak jak się chce , to można. Bez sensu , ale cóż....
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-03 10:38
    Pozdrawiam . issa. milego dnia - zmywam sie do pracy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 10:40
    Ciekawostka jest taka , że teoretycznie moglibyśmy mieć NP55 od 5 czerwaca , gdybyśmy zrobili PWA w Salonie minimum 7 dni od tej daty , tak powiedziałą Pani z BOK. Dzwoniłem chyba z 5-6 dni temu i oferty jednak nie było. Wielka szkoda , Plus40 przez prawie miesiąc to mega lipa , ale trudno , od 6 lipca sobie to brat żonki odbije na 5 godzinach z DWiW oraz na 75-225 minutach z abo;-) Bo ma Strefkę:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 10:43
    ***fazaf.com - ja również pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 10:46
    PLUS - ŁOBUZ! ;-) Dawać NP55 od 5 czerwca! :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    ktostam pisze: 2005-06-04 13:09
    *** mak777 ja tez wyslalem kilka i za zadnego nie dostalem raportu ale smsy doszly bo dostalem odpowiedz widocznie w pakietach nie ma potwierdzen
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-06-03 11:24
    dałem 10 za pomyśłowosć z tą karta za 5 zł i za sms-y, ile razy zdaża sie że znajomi chcą darmowy weekend a tu nie ma nic na koncie żeby wysłac sms no i teraz mają rozwiązanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-06-03 21:39
    Na dzień dzisiejszy jest "nie przedłużać". Ale kto wie co będzie dalej? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 21:41
    Aaa , byłbym zapomniał. Zmieniłem jednak podczas wieczornej rozmowy na NP55 i będzie od 5 czerwca! Jak to jednak przysłowie - do trzech razy sztuka - się sprawdza:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    :) pisze: 2005-06-03 11:33
    FAJNIE ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rzab pisze: 2005-06-03 11:59
    Nikt z was nie wie co z smsem zwrotnym na mbox?czy sa traktowane jak sms w sieci??po 1 gr przy pakiecie 100???????????
    0
  • Users Avatars Mini
    redreds pisze: 2005-06-03 12:15
    i wy myslicie ze to jest tanio, moze i jest, w heyah 3 gr ale ostatnio im sie cos czesto psije ta heya, ma 4 aktywne karty w ostatnich 72 godzinach niedochodzily smsy albo z duzzzym opoznieniem, jakis miesiac temu nie dalo sie niegdzie zadzwonic przez kilka dni, a w idei jest zasieg dalej slabiutki, w zamknietych pomioeszceniach bez okin mozna zampoiec o rozmowach niewazne jaki ma sie aparat..... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    GX pisze: 2005-06-03 12:40
    niestety sms na mBox nie obowiązuje z pakietow idzie normalnie po 20 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-03 13:51
    issa - no to się uspokoiłem bo niezłą "zagwostkę" miałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-03 14:55
    NOKIA 5140 199,00; NOKIA 6020 149,00; NOKIA 6230 299,00; SONY ERICSSON K700i 199,00; SAMSUNG E800 499,00; S12-Pakiet DWiW 600 0,00 PLN - 12 m-cy; Tanie 100 Minut 0,00 PLN - 6 m-cy... 3 numery na koncie, 200 zł netto 3 taryfy łącznie, firmowe, oferta taka sama dla taryfy za ponad sto złotych i dla trzydzieści pięć ;-) To oczywiście mała część oferty - z tych "fajniejszych" rzeczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-03 14:56
    Nie jest to moja oferta ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-06-04 04:36
    **krzysiek: płacisz raz a aktywujesz później zawsze za zeta - bank.
    0
  • Users Avatars Mini
    rzab pisze: 2005-06-04 02:42
    GX serdeczne dzieki za info! Jedyny porzadny i na temat
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-03 21:36
    Też byłem.Będę śledził tego thrillera pod nazwą "Deaktywacja karty sim Plusa";-) Czekam na kolejne odcinki:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-03 16:06
    Świetnie napisany atykuł . Po prostu : jasno , wyczerpująco i ... qt to rzeczy . Pozdrawiam tych co uważąją tak samo
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-06-03 21:31
    O MATKO! Od mego ostatniego wpisu 10 wejść!!! I teraz uwaga!!!!!! WLO TEŻ ZAJRZAŁ !!!! (o 18:08:28) Wlo - Dziękuję !!!! Reklama dźwignią handlu :) Znaczy się mówię o stronie MEJ, a nie o Rocco, co to tak poświęcał się dla X muzy, że aż ma problemy z ... życiem osobistym ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtex pisze: 2005-06-03 16:43
    wszystko cacy tylko te zdrapki są troche dziwne. co można zrobićprzez 2 dni. i jeszcze odbieranie tylko przez 5. mam nadzieje że to zmienią "/
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-03 17:05
    Zdjęli mi dzisiaj sim-locka (akcja Heyah) w Poznaniu, ale kolejka godzine stałęm, ale było warto. Ściągają od 10-22, ale trzeba na czekanie się przygotować narka.......
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2005-06-03 17:08
    Mam problem... chcę kupić SE K508i w Erze. Warto za 129 zł w komfort 80 czy poczekać do poniedziałku? może zrobia lepszą promocje....
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania dddddd pisze: 2005-06-03 17:12
    Ania mysle ze poczekaj konkurncja niespi z czasem nowe promocje sie pojawiaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    andi pisze: 2005-06-04 10:47
    A co z Ideą na kartę?
    0
  • Users Avatars Mini
    ziomek pisze: 2005-06-03 17:24
    nie no spoko , fajnie tanio po ideii smsy i minuty ale dlaczego w tych pieprzonych pakietach? zawsze sie musze matrwic zeby nie przepadlo to musze wydzwonic , nie mogą zrobic tego normalnie w taryfie?
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-06-04 12:06
    ilford: dzięki, zawsze jestem troche podejrzliwy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-06-03 18:21
    ZAJEBISTA PROMOCJA!!!!!!!! Najpierw mam po 6 groszy, fakt. Ale to tez jest tanio. Jak dokupie znowu to juz wychodzi po 3,5 grosza za SMS. I tak dalej w dol:))))))) ZAJEBISCIE. Mogliby jeszcze dac pakiety na MMSy. Ale takie po 25 sztuk gora 50, bo tego sie mniej sle...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-06-03 19:20
    Wlo - czy nadal uważasz mnie za wyjątkowo irytującego dyskutanta? ;-) A skoro można tu reklamować ;-) to zareklamuję też moją skromniutką stronę o jakże intrygującym adresie - www.autumnlover.prv.pl :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-06-03 19:59
    Grzegorz_Z- fajna stronke ;-) Wpisałem się do księgi kiedyś!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-06-04 14:31
    wystarczy wysłać do sieibie smsa i widdać ze są potiwerdzenia. Moze koledzy meili wylaczone telfeony po długiej imprezie piatkowej? u mnie potwierdzeinia dochodza. Aktywowalem to ustrojstwo, tlyko sie bnoje czy jesli nie przedłuże nowym smsmem za złowtówke to czy nie wygasnie i znowu 5 zł aktywacji nie bede musial zpalacic
    0
  • Users Avatars Mini
    Salvador pisze: 2005-06-04 23:15
    heheh a ludzie w simplusie maja lipe 6 zeta za 600 smsow :P i wystukajcie se to w ciagu 30 dni no chyba ze ktos jest maniakiem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    sebuś-1 pisze: 2005-06-04 23:26
    a co z abonamentem ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2005-06-04 23:30
    zobaczymy co wymysla w taktaku jak sie skonczy promocja na pakiety minutowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-06-05 00:05
    oferta genialna! rok temu przed i w trakcie wakacji wszystkie prepaidy wprowadzily ceny ok 80 gr za min + sekundowe naliczanie, to byl obled. pare miechow temu rozmowy juz za ok 30/40 gr w sieci. a teraz??? smsy za 1 grosz!!! GENIALNE!!! pisze 99% smsow do idei, to je to :D
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-06-05 00:06
    aha, mam popa NA OKRAGLO. jak doladuje karta 5 zl to dostane 5 zl gratis? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-05 00:36
    No proszę! Zniknęły wszystkie posty "podrywaczy" jak i Agnieszki! Hehehe... Nawet wycięli mój post na ten tenat... ech... ~~~xor - nie dostaniesz, promocyjne doładowania dotyczą tylko zasileń 25 zł i więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-06-05 10:38
    Mi jakoś wszystkie smsy dochodzą i wszystkie co wysyłam też dochodzą więc nie przesadzajcie z tym marni prowakotorzy. A dodam że dziennie wysyłam i odbieram jakie 40 smsow i to wszytskei w idei
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-05 12:39
    faktem jest ze smsy jakos dziwnie w idei kilka dni temu dochodzily , wysylalem smsa na inny numer idei a raport "oczekuje" wiec puszczam sygnal zeby zobaczyc czy osoba ma wlaczony telefon, okazuje sie ze ma a sms nadal oczekuje dopiero po paru minutach sms doszedl... wiec cos rzeczywiscie nie jest tak jak trzeba.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-05 19:52
    mark - może akurat niektórzy mają pecha. Wczoraj popołudniu i dzisiaj jest już normalnie - jak sprawozdaje mój syn ;-) Jednak oczekujące esemesy z piątku nadal oczekują ;-) Odbiorcy mieli i mają powłączane telefony - to pewne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-06-05 20:44
    mark - wlo widać bardziej przeszkadzają niedochodzące smsy w Popie niż przerywane rozmowy w Simplusie. Ot jednostronne widzenie świata.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-05 21:32
    Grzegorz Z. - już Ci mówiłem, że simplusa nie używam. A nawet kiedy zmieniłem platformę dziecku, raz może był problem z połączeniem. Poza tym nigdy. Natomiast problemy z esemesami były w piątek od południa do późnego wieczora i w sobotę rano. To pewne, bo dziecko kilka razy się pytało co się dzieje, że wysyła esemesy a one nie docierają, podczas gdy jakaś koleżanka do której pisał oddzwaniała do niego, (pyszczała strzałki czy bączki), ponaglając go (ciekawe skąd wiedział, że to ponaglanie?) o odpowiedź. Nic ni nie przeszkadza, bo ani mnie to ziębi ani parzy - pisze o faktach tylko.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-05 21:47
    Natomiast baaaardzo mi przeszkadza to, że Plusnet ciągle nie ma systemu antyspamowego. To mi naprawdę bardzo przeszkadza. Co więcej przeszkadza mi, że od pewnego czasu nie mogę ze skrzynki wysyłać ememesów. Tylko przez formularz, co jest dosyć uciążliwe bo trzeba wpisywać numery telefonów oraz za każdym razem login i hasło do skrzynki...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-06 01:44
    jakis miesiac temu wylaczyli mi skrzynke plusnet ktora byla aktywna prawie poltorej roku bo rozwiazaniu umowy na numer abonamentowy, nie uzywalem tej skrzynki i pewnie dlatego nie przychodzil na nia spam, wylaczylem wszelkie powiadomienia by ewetualny abonent ktory dostalby numer w spadku po mnie nie domyslal sie nawet ze skrzynka email nadal dziala. kiedys bardzo podobne byly szkrnki plusnet i idea.net az do momentu powstania slynnego mboxa ktory robi sie coraz lepszy jednak podobnie jak plusnet nie ma antyspama tyle smieci co mi tam przychodzi i roznych wirusow zmusilo mnie do rezygnacji z wersji platnej i wyboru bezpltanej skrzynki mbox standart - powiadomienia o nowej poczcie stracily sens gdyz ciagle przychodzily mi powiadomienia o nowej poczcie ze spamem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-06-06 02:49
    To jednak zerwało ? Raz ???? Dam sobie rękę uciąć, że pisałeś że ŻADNE TAKIE zrywanie nie miało absolutnie miejsca? A u mnie fakty są takie, że mi jak zrywało połączenia tak zrywa - po 4, 2 minutach. Coś mi się zdaje, że dojadę z kontem do zera to wy***** sima do śmieci. Po 7 latach używania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-06 10:15
    Grzegorz Z. - raz na kilka połączeń dziennie to nic. Nawet gdyby to było raz dziennie ;-) Ciągle mnie zastanawia to zrywanie po 2, 4, 6 itd. minutach. To akurat absolutnie nie miało miejsca. Ja już tak mam zakodowane to zrywanie, że w "zarzyjaźnionym" urzędzie - w wydziale gdzie załatwiam różne sprawy - dziewczynie non stop zrywało rozmowy (abonament Ery, Nokia 3100 wczesniej jakis Philips - chyba ten z tymi klawiszami jakby z plastra miodu). Po 20 sek. po minucie, po trzech. Zmiana telefonu - nie pomogła. Wymiana karty - nie pomogła. Jakieś resetowania numeru przez operatora - nie pomagają. I wiesz co mówi Era? Że to nie ich wina ;-) A dziewczyna nawet nie może obniżyć abonamentu, żeby jakoś przeczekać do końca umowy (nie dziwię się, że nie ma siły na "walkę" - wszystie odpowiedzi na reklamacje to tylko - telefon do serwisu - a ma już kilka "napraw" gdzie mówią, że telefon jeden czy drugi jest OK) żeby zmienić operatora. Liczy tylko za każdym razem, że tym razem nie zerwie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-06 10:17
    Ja kart SIM nie wyrzucam - jeśli przestaję korzystać oddaję ludziom. Wyrejestrowuję i po prostu daję komuś, kto czy potrzebuje, czy dotychczas się wahał, nie miał kary... No różne są powody, że ludzie biorą...
    0
  • Users Avatars Mini
    ani pisze: 2005-06-06 12:34
    super
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-06 13:26
    super to malo powiedziane ciekawe jakie beda obciazenia na sieci;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-06-06 14:28
    u mnie jest ok mam idee ponad roki dzwonie codzienie.. na palcach jednej reki policzylbym polaczenie ktore mi zerwalo ale to najprawdopodobniej tylko przez zasieg... moj znajomy ma sim+ i tez jakies cuda sie dzieja raz mu polaczenie zrywa raz tak "szatkuje" ze si enie da dogadac, ostatnio byly darmowe weekendy i z dziewczyna gadalem godzinami ale nie zdarzylo sie zeby mi zrywalo polaczenie pozdooo
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-06-07 18:46
    debilne reklamy POpa.. .. .. ..
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-06-07 20:36
    faktycznie debilne
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-06-08 02:50
    **Grzegorz Z.: noooo po 7 latach działania SIM ma prawo zaniemówić i wtedy czas na wymianę
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-13 13:03
    super!!! Czekamy na pospaid ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-14 12:49
    wlo ale mnie rozbawiles smsy z idei nie docieraja do innych sieci hahaha ciekawe jak do tego doszedles
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2005-06-14 18:59
    To jest pic bo tylko do idei, tylko 100 sms-ow w jednym pakiecie i pakiet kosztuje 6 zł, a nastepny 1 zł, i te 100 sms-ow z pakietu trza wyslac w ciagu jednego miesiaca to wtedy bedzie faktycznie 1 gr. ale moim zdaniem to jest do kitu...
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2005-06-14 19:01
    do dupy tez jest to ze ta zdrapka jest wazna na tydzien...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-15 17:48
    A działa to ile zostało tych sms w pakiecie? Bo u mnie coś kiepsko z tym :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ToFiK pisze: 2006-01-26 14:50
    no to dajcie tego smsa za grosza!!!!!!!!!!bo teraz jest za 6 groszy:|:|:|:weźźź heya jest lepsza ja chyba zmienie na heye albo na simplusa WYMYSLCIE COS FAJNEGOO NP.1 MINUTA ZA 10 GROSZY A SMS W SIECI ZA 5.GR
    0
  • Users Avatars Mini
    Fron pisze: 2006-02-15 16:59
    ludzie, ale z was złamasy. dokładnie napisali: Ważność pakietu 1 miesiąc. Tylko trzeba się jeszcze co niektórym nauczyć czytać, a jak macie z tym problemy to polecam, idźcie po opinię o dyslekcji:)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: