Wczesne PWA dla najlepszych klientów Plusa

Newsy
Opinie: 19

Plus przygotował specjalne narzędzie lojalnościowe, którego celem jest zatrzymanie w sieci najbardziej wartościowych abonentów tej sieci. Od dnia 30.05.2009 dla klientów postpaid, którym zostało do końca kontraktu nie więcej niż 8 miesięcy oraz posiadają średnie rachunki co najmniej 150 pln zostanie udostępniona standardowa oferta zatrzymaniowa. Plusa ma także nadzieję, że korzystanie z tej możliwości zatrzyma klientów, którzy są zdecydowani na zmianę operatora z powodu zmiany regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    derdak pisze: 2009-06-01 12:29
    W Erze od pewnego czasu normą jest przedłużanie umowy 7 miesięcy przed końcem poprzedniej (nowe warunki i odliczanie czasu do końca nowej rozpoczyna się od razu), i nikt nie patrzy na rachunki. zatem jak na akcję ratunkową, Plus się nie popisał
    0
  • Users Avatars Mini
    Simplusowiec pisze: 2009-06-01 12:34
    Ja jestem klientem Plusa od ponad 10lat!!!! Oczywiście Simplusa. I co? Żadnej gratyfikacji nie dostałem? Pora na jakiś program lojalnościwoy w Simplusie!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    killer pisze: 2009-06-01 13:28
    Zara, zaraz co to znaczy "standardowa oferta zatrzymaniowa"? To nic nie znaczy. Może jakieś wyjaśnienia w tekście, o co chodzi, co zaaoferują? Bo jak na razie to nie wiadomo nic. Lojalnościowa poniekąd jest też loteria Orange. Potwierdza się, że wartościowym klientem jest ten, który przynosi sieci ponad 100 zł (a najlepiej jeszcze wiecej)...
    0
  • Users Avatars Mini
    ooo pisze: 2009-06-01 14:24
    w lutym przenioslem numer z plusa a bedac w plusie ten numer generowal rachunki przez 15mcy ponad 160zl na miesiac a pozniej przez pozostaly okres umowy ok 60zl na miesiac.. i co? plus nie przyslal nawet pospolitej kartki z oferta przedluzenia umowy, obudzili sie dopiero wtedy jak poszlo wypowiedzenie umowy z przeniesieniem numeru i to na 5dni przed koncem wypowiedzenia raczyli laskawie zadzownic.. teraz PWA robia bo kosztem regulaminu straca w pieron ludzi ehh
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2009-06-01 16:06
    Mamienie ludzi telefonami przestaje byc skuteczne... w wiekszosci abo uslugi sa drozsze niz w prepaidach... dla placacych > 150zl/mc jest wczesniejsze PWA, a co jest dla placacych <149?
    0
  • Users Avatars Mini
    abb pisze: 2009-06-01 18:17
    Plus tak jak pewnie większość operatorów ma w d... klientów, którzy generują duże zyski. Łaszą się i dopieszczają klientów pre-paid, którzy ładują co miesiąc 20-50 zł a nierzadko generują stratę zamiast skupić się na post-paid. Przykład: c.d.n.
    0
  • Users Avatars Mini
    abb pisze: 2009-06-01 18:20
    Byłem w Plusie od 2002 do 2008 roku a więc równe 4 okresy dwuletnie. W tym czasie średnia rachunków mieściła się w przedziale 150-180 zł miesięcznie, żaden nie został zapłacony choćby jeden dzień po terminie płatności (polecenie zapłaty od samego początku), ponadto od początku istnienia miałem kartę kredytową Citibank-Plus i aktywnie z niej korzystałem nabijając punkty sobie a kasę Plusowi. Obudzili się na gdy za kilka dni mijał termin, w którym mój numer był przenoszony do Play...proponując.
    0
  • Users Avatars Mini
    abb pisze: 2009-06-01 18:22
    Ten sam telefon (wówczas E51) nie za 1zł tylko prawie 500 zł (po negocjacjach 300) no i swoje badziewne taryfy. Jestem szczęśliwym klientem Play od roku z przeniesionym numerem - rozmawiam dużo więcej, płacąc tym razem 70-90 zł miesięcznie. Dla mnie wybór jest prosty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tedek pisze: 2009-06-01 22:09
    Coz PLUS ... bylem zadowolony z usług, bo korzystałem ze wszystkiego: -emaila (fajne powiadamianie o przychodzacej poczcie SMS-em) -strefy plus -sms informujacego o probie połączenia -EBOK -itp. Ale takiego olewania klienta ktory płaci co m-c od 8 lat po 100-250 zł/mc to nigdzie nie widziałem. I od ponad roku jestem w PLAY (Stara Play Karta) gdzie płace ok.50% mniej przy dwa razy większej ilosci rozmów wychodzących tj. srednio ok. 20 gr/1 min (liczac z pakietami promoc.) i SMS/MMS!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PoProstuPatryk pisze: 2009-06-02 01:54
    Witam dziś złożyłem wypowiedzenie plusowi. Abonament Ekstraklas 100 średni rachunki 150zł czasem więcej. Jestem/Byłem w plusie od 6 lat. Do końca umowy zostało mi 5 miesięcy. Jak mi coś zaproponują to napisze co.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2009-06-03 18:09
    Ja jestem około 8 lat, rachunki średnie 70-100, teraz zrobiłem cesję na firmę i rachunki mam 120 średnio. Nie wiem czy czekać do końca mojej umowy w lipcu, czy zerwać ją teraz z powodu regulaminu. Jak dadzą coś ciekawego to zostanę, pytanie kiedy zaproponują coś lepszego, czy przy wygaśnięciu umowy czy też gdybym chciał teraz ją rozwiązać.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomm pisze: 2009-06-04 00:00
    ja mam biznesklasę 200 i 50 z łącznymi rachunkami pow 400 zł ale chyba się wyniosę bo mnie oszukali. Z braku czasu zamówiłem przez oficjalną infolinię sprzedażową laptopa z internetem. Dostałem nr zamówienia (dla informacji czytaczy z Plusa 48826) i zapewniono mnie, że otrzymam wszystko do 2 tygodni bo chwilowo nie mają na magazynie. Po kilku dniach zmienili cennik a mnie olali. cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomm pisze: 2009-06-04 00:05
    Napisałem e-mal z pytaniem dlaczego nie realizują umowy (nr referencyjny 081210-000325). Odpowiedź dostałem z automatu, że odpowiedzą w możliwym najkrótszym czasie. Pomimo e-maili przypominających jeszcze ten "najkrótszy czas" nie nastał. Cisna się ostre słowa na usta, ale na szczęście zawsze można operatora zmienić a do tego będę ich za to potraktowanie nękał na forach ku przestrodze. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2009-06-04 16:05
    BOK Plusa o niczym nie wie!
    0
  • Users Avatars Mini
    antyplay pisze: 2009-06-04 23:17
    do tych którzy mówią że plus "doi" klientów, tak samo Cię jeden z drugim doi gazownia,energetyka i tramwajarze.bo to są spółki a spólka musi przynieść zysk,żeby Twoja mama która tam pracuje miała chlebek.Play ma problem bo zbierze wszystkie śmieci,które w momencie zmiany regulaminu znów sobie pójdą i tez napiszą że ich doił,a tak naprawdę polecą po nowy telefon i sprzedadzą starszy. poza tym Playa może kupić każdy i zrobić z klientami co chce.nie mówie juz o sytuacji gdy zrówna się iterconnect.
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2009-06-05 14:08
    antyplay korzystasz z obniżek? Jak korzystasz to przestań smęcić!
    0
  • Users Avatars Mini
    antyplay pisze: 2009-06-08 02:53
    kto tu smęci ?moim zdaniem wszyscy z góry na dół poza mną..nie rozpisujcie sie tylko idźcie w cholerę,bo czeka juz nowa sieć na którą będziecie narzekać na forum jak wam tylko paluszek z tyłka wyciągną.ja mam w plusie 35 sim i wiem co to jest współpraca biznesowa,ciekawe co by sobie pomyślał każdy z Was gdyby wyłożył kasę za sprzęt króry oddał w użytek klientowi,a ten by sobie poszedł tylko po to zeby zarobić na telefonach..wstyd! a fachowcy którzy nawet nie wiedzą jaka mają teryfę-patryk-żenada
    0
  • Users Avatars Mini
    tomm pisze: 2009-06-08 11:35
    Jeśli jesteś zadowolony to OK. Ja z usług mogę byc zadowolony, ale jak ktoś mnie jawnie oszukuje, przyjmuje zamówienie a później zmienia cennik i nawet nie raczy mnie o tym poinformować to jest zwykłe chamstwo i tyle. Jak na razie to przez 10 lat dawałem zarobić i nie pitol mi o dotowanych telefonach bo spłacałem je w abonamencie. Uważasz, że nie mogę czuć się oszukanym?
    0
  • Users Avatars Mini
    PoProstuPatryk pisze: 2009-06-11 13:11
    antyplay: To był żart z taryfa ale ok żenada idę do kąta i przepraszam bardzo. Mnie same telefon nie interesują tylko optymalizacja kosztów. Ps Jak kto by się poczuł co ty jesteś emocjonalnie związany z siecią komórkową ?! Słaby argument sam jestem przeciwko taniemu cwaniactwu i sieci play ale bez skrajności :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: