Według URTiP-u Plus gotowy do przenośności

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 57

Polkomtel jest w pełni przygotowany pod względem technicznym i organizacyjnym do świadczenia usługi przenoszenia numeru począwszy od 16 stycznia br. Gotowość tę potwierdziła już w grudniu kontrola URTiP.

Realizacja połączeń na numery przeniesione klientów indywidualnych - zarówno tych, którzy zrezygnowali z usług sieci Plus GSM, jak i tych, którzy do niej przeszli – jest możliwa w pełnym zakresie. Dodatkowych testów wymaga jedynie kilka wyspecjalizowanych usług dla klientów biznesowych ze względu na skomplikowane i długotrwałe zmiany w systemach informatycznych.

Dla właściwego przebiegu procesu przenoszenia ruchu między sieciami niezbędna jest sprawna współpraca międzyoperatorska oraz jednakowy stopień przygotowania technicznego i organizacyjnego przez wszystkich partnerów. W przeciwnym razie klienci w pełni przygotowanego operatora przyjmującego mogą ponieść konsekwencje zaniedbań i opóźnień leżących po stronie operatora przekazującego w postaci utrudnionego korzystania z niektórych usług. Należy zaznaczyć, że jeśli wszyscy uczestnicy tego procesu są równie dobrze przygotowani do świadczenia usługi przenoszenia numeru jak Polkomtel, będzie on przebiegać bez zakłóceń.

Klientom zainteresowanym przejściem do sieci Plus GSM z zachowaniem numeru operator oferuje zwrot opłaty za przeniesienie numeru pobieranej przez dotychczasowego operatora. Polkomtel stworzył także możliwość udzielenia mu pełnomocnictwa do załatwienia w imieniu klientów wszelkich formalności związanych z rozwiązaniem umowy z dotychczasowym operatorem.

Opinie:

Opinie archiwalne (57):

Komentuj

Komentarze / 57

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2006-01-15 16:56
    Cóż jeśli faktycznie tak to będzie wyglądało od jutra to gratuluję Polkomtelowi S.A. Zwrot kosztów to bardzo dobre posunięcie !
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 17:09
    A ja wykorzystuje złotówki z max profit i biorę Blueconnecta w lutym :) i gratuluję Plusówi dobrego poczucia humoru w sprawie edge :) Robią edge w lesie na polu a miasta zostawiają na końcu :/
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-01-15 17:21
    Szalony: widzę, zę już nie wytrzymałeś :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-01-15 17:22
    ...i decyzje podjąłeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2006-01-15 17:25
    To bełkot propagandowy Plusa. Przeniosłem numer do ich sieci (byłem pierwszym klientem który we Wrocławiu skorzystał z tej usługi), i rozpoczęła się gehenna. Kartę aktywowano mi po prawie dwóch tygodniach od podpisania umowy. Najgorsze jest jednak to że nie można było się dodzwonić na przeniesiony numer. Pierwsze połączenia mogłem odebrać dopiero około 5 stycznia... czyli półtorej miesiąca po aktywowaniu karty. Oczywiście złożyłem reklamację, ale jak dotąd nikt mi na nią nie odpowiedział. Dalej nie można się dodzwonić na mój telefon z niektórych numerów, a co gorsza nie mogą się dodzwonić pracownicy mojej firmy. Plus olał mnie dokumentnie, ale zapomniał przy podpisywaniu umowy powiadomić mnie że będą takie \"drobne\" niedogodności. Wiem że klienci którzy zawierali umowy z przeniesieniem numeru po tym jak ja ją podpisałem musieli podpisywać dokument że zgadzają się na niedogodności fazy testowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2006-01-15 17:30
    Jeszcze mały suplement do tego co napisałem powyżej. Handlowiec Plusa obiecał mi zwrot kosztów przeniesienia numeru. Jak myślicie, zwrócono mi pieniądze? NIE Oto cały Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2006-01-15 17:37
    Pewnie dlatego wszystko im sie sypie ;-) odnosze to wrażenie po lekturze wielu postów na pl.misc.telefonia.gsm
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2006-01-15 17:43
    Zupełnie z innej beczki... zauważyłem że przy przesyłaniu filmików przez mms jego długość przy tej samej wielkości 100 kB/s jest różna w zależności od modelu telefonu... i tak dla przykładu ja na swoim sagemie x6-2 nagrywam film maks 8 sekund a kumpel na nokii 6670 12 sek, czyzby stopień kompresji inny..? może niektórzy się skuszą i zrobimy mały test na GOL-u, podajcie swoje wyniki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2006-01-15 17:58
    Plus oczywiście zapomniał dodać, że oferuje zwrot opłaty za przeniesienie numeru pobieranej przez dotychczasowego operatora, A KWOTA TA JEST PRZENOSZONA NA KONTO ABONENCKIE i jest możliwa do wykorzystania po wyczerpaniu minut (usług) z abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-15 18:00
    marnet - nie zapomniał dodać - jest to wyraźnie w regulaminie napisane - ten regulamin jest od dawna znany przecież.
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-01-15 18:03
    Zaiste ciekawe. Nie ma możliwości przeniesienia numeru z abonamentu Plusa do Simplusa, a jest możliwość przeniesienia z Ery do Plusa. Są takie rzeczy na świecie, które się fizjologom nie śniły ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 18:04
    Gm - już nie mogłem wytrzymać w sumie arogancji Plusa bo od roku ich pytałem co z tym edge dawałem namiary uwagi i tym podobne i ciągle mnie spławiali aż w końcu napisali bo pewnie już nie mogli ściemniać że nie dadzą "mi" edge ale w ciągu 2 lat uruchomią umts na danej lokalizacji ! Nie mam zamiaru 2 lata czekać jak już dziś mam umts Ery tam gdzie Plus ma tylko gprs !
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-15 18:04
    a nawet filologom ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-15 18:05
    Szalony - i korzystasz z cienkiego gprs-u Plusa ciągle?
    0
  • Users Avatars Mini
    apsik pisze: 2006-01-15 18:17
    A jak będzie można poznać czy dzwoni się we własnej sieci czy już na numer konkurencji ? To jest spora różnica w cenie połączenia, ponad dwukrotna.
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-15 18:29
    No to się zaczęło. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-15 18:29
    @Don Pedro: co do Twojej wypowiedzi to do tej pory myślałem, że "prosze państwa takie rzeczy to tylko w Erze" :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    mirko_007 pisze: 2006-01-15 18:58
    w erze można przenieść numer z abonam. na tak-taka (znajoma zrobiła to pół roku temu) ja chciałem to zrobić niedawno w plusie niedawno to można pomażyć
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-01-15 19:28
    szalony-radzę Ci najpierw przetestować blueconnect,bo średnio po kilkunastu minutach transmisja wiesza się na ok.20 minut,potem wraca i tak wkoło-tak jest przynjmniej w moim rejonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-15 19:48
    ***dt - potwierdzam , mialem tak na Nocnym Koszmarze , o przepraszam Nocnym Internecie w Era TakTak w sierpniu 2004 roku. Na iPlusie zdarzaja sie zawisy , ale na TikTaku byly koszmarne zawisy. Byc moze to sie zmienilo, ale zanim bym podpisal umowe na dwa lata to bym to dokladnie sprawdzil na miare mozliwosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-15 19:52
    *Don Pedro: operatorzy sami uprzedzali, że będą kłopoty ale skoro "musiałeś" być pierwszy... Możliwość przenoszenia numeru to decyzja narzucona operatorom a więc z definicji nie są oni zainteresowani poprawnym działaniem przenoszenia. Gdyby byli zainteresowani to sami by się już dawno temu dogadali nie czekając na decyzje administracyjne. W obecnej sytuacji z punktu widzenia opa istotne jest wyłącznie techniczne umożliwienie przenoszenie numeru, jak to działa to już "problem" naiwnych, którzy na to idą. Jak zwykle w podobnych sytuacjach, to zacznie działać za jakiś czas a porywanie się już teraz na "przenoszenie inaczej" to zwykła naiwność, zwłaszcza jak się ma firmę. Swoją drogą to ciekawi mnie na jakiej podstawie ktoś wybiera opa, żeby potem w akcie desperacji korzystać z możliwości przenoszenia numeru???
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 19:55
    Faktycznie jeszcze się w sumie waham :) by później nie żałować :-) narazie Plusa umts jest tylko w samym śródmieściu Łodzi , słyszałem że do marca mają dalej "całą Łódź " pokryć , dosłownie jestem rozdarty - bo mam dość gprs (4-5kB/s) czasami jak ssam duży plik używam netmonitora by edge wymusic i wtedy leci spokojnie 15-25kB/s , w sumie maxprofit jest extra tylko jestem już rozczarowany i zdesperowany że od ponad roku się "męcze" na gprs :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 20:06
    Jeszcze bym zrozumiał że nie mam edge jakbym na "wsi" był ale nie mogę pojąć że operatorzy dają edge w polu gdzie dam sobie głowę uciąć w ciągu roku danych ten bts przerobi może kilka mb albo i mniej a gdzie ruch idzie w gb to edge nie dadzą ! A jeszcze pół roku temu jak z "technicznymi" rozmawiałem to mnie zapewniali że biorą pod uwagę generowany ruch gprs przy rozbudowie edge a okazało się to później zwykłym kłamstwem i w sumie dlatego jestem na Plusa zły że buja ! Choć wiem też że każda sieć tak robi i dlatego wciąż się waham , czy czekać czy nie czekać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 20:12
    Powiem tak chyba jestem głupi :-) bo mam jednak jakąś głupią nadzieję że edge się pojawi w mych okolicach :) a jak wiadomo nadzieja jest matką głupich :-) Pozdrawiam szcześciazy co mieszkają dosłownie na wsi i mają edge , a patrząc na mapę edge Plusa takich osób wbrew pozorom jest sporo i wygląda na to że Plus jest liderem wśród świętej trójcy jeśli chodzi o wiejskie edge :-) :-) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2006-01-15 20:15
    *tymis: numer który przeniosłem miałem nieprzerwanie od siedmiu lat. Jak chyba zauważyłeś to wieki w GSM, a taryfy zdążyły się w tym czasie zmienić chyba ze cztery razy. Plus był dla mnie po prostu bardziej korzystny już od dłuższego czasu. Czekałem na usługę przeniesienia numeru. W momencie gdy przyszedłem podpisać umowę bardzo dokładnie wypytałem się konsultanta. Usłyszałem że mogą być niewielkie kłopoty z dodzwonieniem się z niektórych numerów innych sieci, a połączenia wewnątrz sieci będą dostępne od początku. To usłyszałem, dlatego podjąłem decyzję. Zostałem oszukany. Co do chęci, czy niechęci operatorów do tej usługi: to ich zasrany obowiązek wprowadzić działającą usługę zagwarantowaną klientom ustawowo. Wiedzieli o tym obowiązku od przeszło półtora roku i nie zrobili nic. Zastanawia mnie rola URTiP z jej prezesem Grabosiem w tej całej sprawie - oni także nie robili nic poza odraczaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2006-01-15 20:16
    Delikatnie ujmując całokształt spraw związanych z przenoszeniem numeru to po prostu SKANDAL, a próby wybielania się Plusa to czysta hipokryzja.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-15 20:32
    *Don Pedro: wspominasz o siedmiu latach w GSM-ie czyli nie wysiadłeś 6 miesięcy temu na Okęciu po powrocie z obczyzny ;-) Powinienieś wiedzieć jak to wszystko tu działa i w Twoim interesie jest branie tego pod uwagę. Obowiązkiem opów jest umożliwić przenoszenie ale w ustawie nie ma niestety nie ma słowa, że to ma działać ;-) Nie wiem na jakiej podstawie uważasz, że przechodząc np.: z Plusa do Orange nie miałbyś takich samych (lub gorszych) kłopotów??? Nie pochwalam absolutnie praktyk opów w zakresie przenoszenia numerów ale ja bym się teraz na to nie zdecydował, jesli koniecznie bym musiał to "usypiam" kartę na najniższym abo i kupuje nową aktywkę. Ale to tylko moje zdanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-01-15 20:36
    szalony-podłącz antenę kierunkową jest duża szansa że złapiesz edge,niektórzy na takiej antenie ściągają z BTS-a odległego nawet o 15km.Koszt anteny to około 80zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-01-15 20:40
    a osobiście zamiast płacić za blueconnecta 120zł to wolałbym wejść w internet satelitarny-podobne koszty a możliwości o wiele większe.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-15 20:52
    dokładnie, antena pomoże!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 20:55
    Dt-w domu mam wi-fi na stalym laczu :) często jestem w ruchu i w mym wypadku nawet netmonitor często jest mało przydatny bo nie nadaje się do użytku w ruchu gdyż gubi bts, i za dużo jest z nim kombinowania :/ wezmę sobie jeszcze na wstrzymanie i włącze pakiet 1gb na koniec cyklu a w nowym go wyłącze :) i trochę się zabezpiecze jak do marca się Plus u mnie rozwinie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    przenosnosc pisze: 2006-01-15 20:58
    Konkurencja wobec tego orange portalu pisze już o nowych ofertach i promocjach w Erze, nie warto tu być. PA!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-15 21:01
    Oczywiście ten 1gb to na konto :) bo inaczej to bardziej by się opłacało iplusa uruchomić , może w końcu do marca era udostępni Blueconnect do taryf tak jak plus dał Iplusa . Lub co najmniej da Blueconnecta bez umowy terminowej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-15 21:25
    Szalony - ja bym Ci nie radził aktywować pakietu na koniec okresu i deaktywować na początku następnego ;-) Lepiej aktuwuj na początku miesiączki i następnego dnia (a nie później niż do końca okresu) deaktywuj ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-15 22:10
    *szalony: wybacz mi żart ale u opów z zasięgiem jest tak jak w dowcipie: "W firmie w ramach rekrutacji zebrano stos podań o pracę, przyszedł szef spojrzał na stos podań po czym połowę od razu wyrzucił do kosza. Zaskoczone pracownice działu HR zapewniały, że wyrzucone aplikacje również spełniały warunki. Na co szef powiedział, że w firmie nie potrzeba pechowców..."
    0
  • Users Avatars Mini
    jarema pisze: 2006-01-15 23:00
    Z moich doświadczeń, jeśli mogę dołączyć się do ogólnego narzekania, to największa arogancja w Plusie choć oni tak naprawdę są w sumie siebie warci!!! W ideii chociaż udają że się starają a w + jawna olewka ale jak tam Pachowski dowodził to co się dziwić...:) pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    paulostan pisze: 2006-01-16 00:14
    ja tam olewam jeatem zadowolony z ERY ,a korzystalem juz z e wszystkich opow.
    0
  • Users Avatars Mini
    googi pisze: 2006-01-16 00:35
    No to CIEKAWE czy ja moge sie przeniesc z sieci NMT450i z DAWNEGO cENTERTELA. Gwarantuje ze Polkomtel jest NIEGOTOWY.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-16 00:45
    Czytac nie umiecie? Brak wspolpracy: Dla właściwego przebiegu procesu przenoszenia ruchu między sieciami niezbędna jest sprawna współpraca międzyoperatorska oraz jednakowy stopień przygotowania technicznego i organizacyjnego przez wszystkich partnerów. W przeciwnym razie klienci w pełni przygotowanego operatora przyjmującego mogą ponieść konsekwencje zaniedbań i opóźnień leżących po stronie operatora przekazującego w postaci utrudnionego korzystania z niektórych usług. Wiec sie nie dziwicie. Skoro inni sa w tyle to jak ma dzialac sprawnie?????????????? Ponarzekajcie sobie dalej. Pewnie gdyby to pisali o erze to by sie wszyscy zachwycali jaka to ta era wspaniala ze jako pierwsza wszystko bez problemow. Nic tylko PĘKAĆ ze smiechu czytajac wasze wypowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2006-01-16 00:47
    googi: przenosnosc numerow dotyczy telefonie stacjonarna i GSM (postpaid narazie), a nie NMT wiec mozesz jedynie przeniesc do OPrange i zrezygnowac z numeru w NMT a potem dalej do ew innych sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-16 00:47
    ***googi a ty skad sie urwales? Przenosnosc dotyczy numerow sieci GSM. To moze jeszcze bys chcial przeniesc do plusa numer z telekomunikacji polskiej?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-01-16 01:14
    czyzby przedluzyli promocje wolny numer w simplusie czy to tylko opoznienia w rozliczaniu na nowej platformie?
    0
  • Users Avatars Mini
    chris_NL pisze: 2006-01-16 01:23
    Witam, Mieszkam w Holandii, tam od jakiegoś czasu przenoszenie numerów jest normą. Pod wpływem wysokich cen Vodafone (prepaid), przeniosłem numer do Tele2 Cahmpion, operacja trwała ok. 10 dni, zgłoszenie poprzez stronę internetową, bz opłat. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2006-01-16 01:32
    A to ciekawe. Na wegrzech Vodafone ma z kolei najtansze polaczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2006-01-16 01:36
    A przy okazji, wezcie pod uwage, ze to nie PLUS sie chwali ze jest gotowy, tylko tak stwierdza URTiP.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-01-16 01:50
    A co z prepaidami? Przecież chcieli blokować a tu nie widzę o tym wzmianki. No tak pewnie prepaidowców nie uważają za klientów indywidualnych. A tu coś gadają o pełnym zakresie. Martwi mnie trochę pojęcie 'jednakowy stopień przygotowania technicznego i organizacyjnego przez wszystkich partnerów'. Jak znam życie to w życiu wszyscy nie będą jednakowo przygotowani. I pewnie pomimo szczerych chęci będzie brak możliwości przeniesienia numeru bez utrudnień :-/ Czyli jak zwykle lipa hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-01-16 01:58
    *daniel: To Plus się chwali (patrz źródło) a URTIP tylko potwierdza - przeczytaj sobie dokładnie news
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-16 09:16
    Tymis- ale się uśmiałem z twego żartu-porównania :-):-):-) i tu trafiłeś w sedno sprawy , ja niestety mam pecha :) i chyba w marcu złożę podanie w innej firmie skoro w Plusie mi mówią "nie wprost" masz Pan pecha :/
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-16 09:44
    Wiecie jakich osob najwiecej narzeka na golu? Tych ktorzy uzywaja tel w erze. Zawsze maja do powiedzenia najwiecej negatywow. Najczesciej wtedy. Gdy inna siec wprowadz cos wczesniej lub cos lepszego niz ich wlasna. Uzytkownicy innych sieci cztyajac GOL sa bardziej wyrozumali. Wniosek z tego taki ze ERA moze pochwalic sie jedynie najwieksza liczba pesymistow. Tak, w tym przoduje juz od dawna.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 09:52
    remik - Plus podał te informację pewnie, ale to biuro Szeryfa chwali Plusa ;-) Chyba zdajesz sobie sprawę z tego, że takie rzeczy się podaje do wiadomości? Plus przecież nie zrobił sam sobie kontroli i nie stwierdził, że jest gotowy prosząc o stempelek Szeryfa, czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-16 12:10
    *marcin - nikt by ery nie wychwalał, bo nie było by za co, przecież to nie byłaby jest jakaś łaska ery, anie nie jest to łaska plusa że jest gotowy, tylko wymuszane od paru lat rozwiązanie GROŹBĄ I PROŚBĄ, przed czym nasi operatorzy bronili się rękoma i nogami i wszelkimi innymi znanymi sobie sposobami, teraz już mieli powiedziane jak tego terminu nie dotrzymacie (przekładanego już chyba ze cztery razy) to będziecie płacić WYSOKIE KARY, a ty uważasz że ktoś powinien plusa chwalić za to że łaskawie wprowadził Z OPUŹNIENIEM to do czego OBLIGUJE GO PRAWO ?!?! *remik - w pre-paidzie też musi być wprowadzona przenośność i to naszczęście nie zależy od decyzji operatorów, a co do tego że wszyscy mają być gotowi, żeby to działało, to ja Ci mówie że będzie działać, bo inaczej opy będą płacić kary (mam nadzieje że bardzo wysokie i bezwzględnie egzekwowane) a to się raczej żadnej firmie nie opłaca
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-16 12:13
    przecież wiadomo że ten "brak możliwości technicznych" to ŚCIEMA, a jak staną przed widmem płacenia cyklicznie kar, dopuki nie wprowadzą przenośności to myślę że natychmiast znajdą możliwości techniczne, tylko że graboś musi być twardy a to nie jest jego mocna strona (czemu go jeszcze nie usuneli ze stołka ?!?!?)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-01-16 12:27
    CIEKAWE JEST TO, ze sprzedawcy omijaja ten temat. Strach przed nowym czy obawa o problemy jakie spotkaja klienta?
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-01-16 12:33
    lennox - przenoszenie numerów to jest spory problem. Numer i karta sa wpisane do systemu danego opa. Podstawa do rozliczenia i-c i placenia sobie za czas antenowy sa numery. Jak rozlicza numer przeniesiony z orange do plusa. Przez pewien czas numer orange bedzie w orange a fakt. przyjdzie z plusa..... kolejna sprawa to prawidłowe rozpoznawanie sieci przez klientów. Sa ludzie, którzy w usługach promocyjnych maja darmowe rozmowy wew własnej sieci - co gdy zaczna wydzwaniac do numeru rodzimego opa, ktory przeszedł do innego?
    0
  • Users Avatars Mini
    ja5173 pisze: 2006-01-16 19:43
    "Według URTiP-u Plus gotowy do przenośności".. To moze moj numer by sprawdzili? Przenioslem w grudniu numer z ery do plusa i do dziś "nie ma takiego numeru" - jak ktoś sie chce do mnei dodzwonic. Plus mowi, ze winna era, era - ze plus, a URRTiP ze wszystko gra.. Tragedia. Wszyscy po prostu srają na nas. Ale abonamencik oczywiscie skrupulatnei naliczony. Napisalem reklamacje, ze nic nei zaplace - termin odpowiedzi 30dni. Smiac sie chce, bo juz przeszlo mi wku_wienie.. Sam jestem sobie winien, trzeba było nie drapać jak nie swędzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2006-01-17 01:47
    ***ja5173 skoncz juz z tym tematem bo robi sie nudne czytanie twoich wypowiedzi we wszystkich newsach o jednym i tym samym
    0
  • Users Avatars Mini
    ja5173 pisze: 2006-01-17 11:37
    ***daniel nie we wszystkich tylko w dwoch które dotyczą obydwu operatorow uwiklanych w moj problem. A poza tym, jak chcesz sobie pozwracac uwage innym to wracaj do piaskownicy..
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: