Wideo streaming bardzo popularny w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 61

Minęło 2,5 miesiąca, od momentu uruchomienia w sieci Idea usług wideo streaming. To wspólna inicjatywa PTK Centertel wraz ze spółkami grupy ITI udostępnienia programów TVN, TVN 24, TVN Meteo i TVN Turbo za pośrednictwem multimedialnego serwisu Świat Idei. Według Idei, w tym czasie ponad 800.000 klientów tej sieci odwiedziło mobilny portal Świata Idei i skorzystało z tej nowej usługi telefonii komórkowej.

Klienci Idei i widzowie telewizji TVN mogą oglądać na żywo na swoich telefonach komórkowych serwisy informacyjne TVN 24. Mogą również skorzystać z opcji "na żądanie" i obejrzeć wybrane przez siebie programy telewizyjne TVN, TVN2 4 i TVN Turbo. (W serwisie są dostępne m.in. programy Kasia i Tomek, Camera Cafe, Red Light, Serwis Informacyjny TVN24, Serwis sportowy TVN24, Pogoda, Bilans, Zdrowie, Styl, Naj, Firma, Automaniak, OES, Garaż, Czas Tuningu, De Lux, Rentgen, Motorynek, Jednoślad, Mała Armia).

Z usługi video streaming w ramach portalu Świat Idei może korzystać abonent sieci Idea, posiadający telefon komórkowy: Nokia 3650, 6600, 6230, 7650 oraz Sony Ericsson P800, P900.

Współpraca nie ogranicza się wyłącznie do udostępniania gotowych pozycji programowych. Klienci Idei maja możliwość:

  • przeglądania na stronach Świata Idei serwisów informacyjnych, biznesowych, motoryzacyjnych, pogody oraz ciekawostek opracowywanych przez zespół redakcyjny TVN24 i TVN Turbo

  • zamawiania ww. informacji w postaci serwisów MMS i SMS

Opinie:

Opinie archiwalne (61):

Komentuj

Komentarze / 61

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-09-03 15:44
    No i co z tego jak nie ma nowych taryf w post paid jak tak dluzej bedzie to sie pozegnamy z idealna siecia!!!! A co do swiata idei moze byc korzystalem ale tylk przez gprs.
    0
  • Users Avatars Mini
    orestes pisze: 2004-09-03 15:50
    no super ale to 800.000 yżytkowników to pic na wode , watpie zeby az tyle osób miało tele do tego dostosowane, ot po prostu jakieś kilkanascie procemnt z tego czesto korzysta
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-09-03 15:59
    dobre :)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-09-03 15:59
    ja czekam na ruch w abonamentach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2004-09-03 16:00
    Jestem abonentem sieci IDEA i sobie naprawdę chwalę, mam tel na abonament, a drugi w popie w taryfie zrob to sam, super aryfa, no i jeszcze te punkty PROFIT, super sprawa :)wymieniam je, na pop50, SUPER
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-03 16:00
    Świetnie. Tylko mam dwa pytania. 1. Jaki jest sens oglądania telewizji na słabych wyświetlaczach, a takie są przecież bez wątpienia w Nokiach? 2. Ile to kosztuje obejrzenie odcinka powiedzmy "Kasi i Tomka"?
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-09-03 16:03
    Oj biedna Idea, Plus i Era biją się o palmę pierwszeństwa w 3G a biedna Idea wypuszcza nam chociaż takiego niusika żeby coś sobie na osłodę zapodać.... :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    loox pisze: 2004-09-03 16:04
    tomek a nie uważasz, że jesteś okradany ?? : w abonamencie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-09-03 16:08
    Hehe ale sie usmialem - 800tys? A ile osob ma wymienione telefony? Pisza o streaming (a nie straming) a wczoraj nic w tej sieci nie dzialalo. Oczywiscie idea nie moze byc w tyle i wola byle co napisac anizeli odstawac od ery i +. Zalosne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomko pisze: 2004-09-03 16:16
    Bart_22, masz racje że Idea odstaje. Zwłaszcza w abo dla regonowców. Jeśli + nie zmieni stawek to straci trochę abonamentowów.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-09-03 16:18
    o'k wideo wideo a o awarii 31-01 cisza idea przyznala ze zaplaci za czas awarii a nowe prawo na to :"Nowe prawo znacznie zwiększa uprawnienia abonentów w sporach z operatorem. Reklamacje, na które firma nie odpowie w ciągu 30 dni, będą od dziś traktowane jako uznane. Rośnie też kwota odszkodowania (z 1/30 na 1/15 średniej opłaty miesięcznej) za każdy dzień w przerwie w świadczeniu usług, np. na skutek awarii. " a zaplaca 1/30
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-09-03 16:28
    ***Bart_22: muszą jakoś przykryć to, że im padła sieć we Wrocku, przecież nie wypada, zeby Plus i Era pisały o UMTSie a Idea uzerała się z padniętym GSM:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2004-09-03 16:29
    LOCCO, bo ja wiem, mam idea mega 150 to jest dobre, a nie jakis tam plus. do tego mam popa z ktorego dzwonie sobie za 60 gr po 20 godzinie a w weekendy za 36groszy z sekundowym naliczaniem jakby nie prztrzec, to idea mega za 61zł brutto najlepiej sie ioplaca narazie!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2004-09-03 16:32
    apropo tych wyswietlaczy kolorowych nokii, mysle ze są wlasnie najlepsze, bo mialem siemensa S55 i tam to jest dopiero kichowaty wyswietlacz! te nowe nokie z kolorowymi znacznie leopiej wyswietlaja kolory ni ema co! siemensy są tak delikatne ze musialem sprzedac bo juz sie odpryski robily, pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomko pisze: 2004-09-03 16:42
    Loox; Co lepsze ? 61b-tto = 46min=1,32/min czy 61b-tto=70min=0,85/min ? A co do 3G w obecnej postaci , to na razie jest to wodotrysk marketingowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    504273338 pisze: 2004-09-03 16:55
    A wcale nie prawda bo mam nokie 3650 i wcale nie chce otwierac tych limkow z filmami
    0
  • Users Avatars Mini
    marec pisze: 2004-09-03 17:02
    ten streaming to nie na nasze telefony chybA
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-09-03 17:16
    Pietek, to chodże po serwisach o telefonach i na telefon.pl znalazłem, że jak się zadzwoni do Idei to kasę zwrócą za tamtą awarię we Wrocku, ale tylko tym którzy zadzwonią i się upomną szubrawcy zwracać będą! WIęc się nie dawajcie, to wasza kasa!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-09-03 17:18
    Tam miało być na początku: "piątek, to chodzę..." oj za dużo przycisków na raz...
    0
  • Users Avatars Mini
    marec pisze: 2004-09-03 17:27
    to ze idea zwraca jak sie upomna to praktyka zapozyczona z TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-03 17:39
    zgadza sie.trzeba zadzwonic i zglosic ze sie z telefonu korzystac nie moglo przez ten czas i wtedy zwracaja 1/30 abonamentu....przynajmniej tyle....pamietaj jak plus siadl jak bylem u moich rodzicow,a mielismy telefony wtedy w plusie to jak zadzwonilem(ze stacjonarki) to pani konsultankta mi wpierala ze zadnej awarii nie ma,a im sie BTS spieprzyl....ale plus oczywiscie nawet zlotowki nie zwrocil....dzisiaj ma najmniej klientow....wszyscy ktorzy wtedy mieli abo plusa lub simplusa sa teraz w heyah tudziez w idei.....
    0
  • Users Avatars Mini
    The Man pisze: 2004-09-03 17:47
    Niestety to normalna praktyka polskich sieci, że zwracają jedynie wtedy, gdy ktoś się upomni. Dobrze jednak, że Idea zwraca. Trudno natomiast, żeby w tej sytuacji zwracali wszystkim :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-09-03 18:19
    **Tomko: A temat newsa to "streaming" czy "idea dla firm"?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-03 18:42
    Tak .. już widzę małolaty kupujące karty pop 25 jak przepuszczają to na ogladanie TVN 24... bu ha ha ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-09-03 19:23
    Pady w kazdej sieci są i będą no noestety tak to bywa z urządzeniami. A tak na marginesie - piszecie bardzo dużo o UMTS-ie a zastanawiam sie kogo z WAS bedzie stac na zakup terminala? Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawe ale po wejsciu do uni w prawie naszym telekomunikacyjnym jest zapis o niedotowaniu słuchawek ani GSM ani UMTS wiec chetnie pogadam z Tym ktory jako pierwszy z Was kupi sobie sluchaweczke UMTS - no chyba, ze bedzie tak jak kiedys w Czechach było swego czasu - telefon marki IDEA typ nokia, telefon marki IDEA typ motorola itp... Moze bedzie mieli telefony marki Voda. typ SE?
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-09-03 19:27
    koci.smyk -- Co do zwracania kosztów za niemoznośc kozystania z fonka podczas awarii we Wrocku - podpisaliście umowe ze kozystanie z sieci przy jej mozliwoscicha technicznych a zwrot 1/30 abonamentu jest mozliwy jesli łaczny czas trwania awarii w jednym niesiącu to 3 dni !!! Poczytajcie regulamin
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-03 19:35
    No to konsulku macie waruneczki debilne... W Plusie za pomyłkową deaktywację , która trwała może 3 godziny do czasu interwencji w salonie dali mi przepraszający pakiet minut..konsultant sprawdzał ,że zwrot 1/30 abonamentu by przysługiwał gdyby telefon był nieczynny całą dobę i nie ma wymogu ,że conajmniej przez 3 dni w miesiacu by tę 1/30 oddali...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-03 22:01
    Właśnie sobie otworzyłem i czytam z zainteresowaniem na jaki temat zeszła rozmowa. Mi Idea pasuje , jednak muszę z przykrością stwierdzić , że reklamacja złożona 19 lipca nie została rozpatrzona do dziś mimo "przyspieszania" przez konsultanta. Wniosek jest dla mnie jeden. Mają kłopoty i zalew reklamacji. Ale nie interesuje mnie to. Bo w grę wchodzi suma ok.130 zł. Co by było , gdyby trafiło to na osobę dla której jest to bardzo dużo , bo płaci 36 zł miesięcznie np. w NIO15? Dla mnie też 130 zł to nie jest ot tak sobie do wydania , bo człowiek sobie planuje w tym miesiącu to w tamtym co innego. Tym bardziej nie w porządku , że ja się nigdy Idei z płatnościami nie sóźniłem i pytam się Ideo co byś zrobiła , gdybym ja Ci zalegał 130 zł przez 44 dni ? Jak sobie poczytam komentarze , to zabiorę się za napisanie e-mailem porządnego , twardszego pszyspieszacza....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-03 22:25
    ***Konsul: gadasz jak typowy przedstawiciel operatora prosto po szkoleniu, oderwany od rzeczywistości :). Wcale nie musimy kupować aparatów od opów, wystarczy nam tak zwany import prywatny :). Proponuję przejrzeć Allegro i pooglądać ceny aparatów UMTS :). Ale na pewno nie kupimy aparatu UMTS w Idei :). Przyczyny - ogólnie znane...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-03 22:26
    Dla składających reklamacje , cytat z dzisiejszego artykułu w Wyborczej "Nowe prawo znacznie zwiększa uprawnienia abonentów w sporach z operatorem. Reklamacje , na które firma nie odpowie w ciągu 30 dni , będą od dziś traktowane JAKO UZNANE". A co do newsa - czy w ofercie Idei kiedykolwiek był telefon Nokia 3650 ? Bo jakoś sobie nie przypominam....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-03 22:37
    Poszło , twardo , ale uprzejmie. Traktowanie mnie ze strony mojej Idei jest na poziomie zerowym. Prawdziwa miłość jest narażona na takie próby ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    krisq pisze: 2004-09-04 00:17
    a ja sobie czasami ogladam tvn24 i na wyswietlaczu N6230 jest bardziej niz przyzwoicie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 01:38
    @issa: napisz co i jak z ta reklamacja w idei. Ja mialem taka sytuacje, ze zlozylem reklamacje, ale nie odpowiedzieli na nia ponad 80 dni. Rozpatrzyli ja dopiero po moim telefonie. I co? I nic. Reklamacje rozpatrzyli negatywnie, doppiero po pismie do zarzadu oddali mi 25% kasy. Ale uznali, ze 80 dni to nie jest zlamanie regulaminu. Przegieli. Teraz ide z tym do urzedu konsumenckiego. Na razie jeszcze zloze jedno pismo z salonie. Bede mial potwierdzenie. Acha mam potwierdzenie zlozenia reklamacji danego dnia. Mozna cos takiego wydebic w salonie. I pozniej odpowiedz po 80 dniach. A w regulaminie wyraznie stoii, ze 30 dni, a jak sie nie wyrobia musza napisac mi o tym. Widze, ze nie bede sam walczyl o cos podobnego. Mozesz pisac na mojego maila jak postepy. O ile tu jeszcze zajrzysz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-04 02:32
    No dobra, ciekawi mnie jedno odnośnie reklamacji.. Nie wiem jak np Era , ale Plus na reklamacje odpowiada listem zwykłym i to na dodatek ekonomicznym (standard doręczania D+3) nie ma żadnego dowodu na to ,że go odebrałem , że on do mnie doszedł i że ogóle dotrał do urzędu oddawczego ,czyli tego z którego wychodzi listonosz obsługujący mój rejon. Równie dobrze taki list może omyłkowo zostać wrzucony do skrzynki sąsiada czy też wścibski sąsiad zwinie mi go ze skrzynki... I co wtedy? Operator nie ma dowodu nadania , ja niczego nie podpisałem i co wtedy? Reklamacja jest uwzględniona? Operator nie będzie mógł dochodzić roszczeń od Poczty Polskiej , bo wybrał taki a nie inny rodzaj usługi,nie ma potwierdzenia odbioru choćby w karcie doręczeń, tak więc w sądzie nie miałby szans. A może wejdzie obowiązek wysyłania tego typu pism listem poleconym albo będzie je dostarczał kurier?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-04 02:50
    *** Boncio - w moim przypadku nie ma wątpliwości , że złożona reklamacja jest słuszna , potwierdził to na 100% konsultant przyjmujący. To zresztą nie pierwszy taki przypadek u mnie , a tyczy błędnie naliczone f-ry w części za pakiet 5 mega na wap , gdzieś jest problem przy zmianie z WapManiaka na WebManiaka i te 5 mega liczy po normalnych stawkach. 5 mega , lub troszkę mniej w zależności ile kto naciągnął... W moim i w Twoim przypadku , a pewnie nie tylko to ewidentne przegięcie , zgadzam się. Jak pisałem mi bardzo pasuje Idea , ale.... zagroziłem rozwiązaniem umowy. Jest w tym pewna niekonsekwencja bo kara umowna to 500zł u mnie , kwota z reklamacji to ok.130 zł , ale nie dam z siebie robić balona. Nigdy nie uważałem się za ważnego klienta , i nie uważam , ale zobowiązania powinny działać w obie strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-04 02:57
    Wiec z tym "zagrożeniem zerwaniem umowy" , to zobaczymy jak to potraktują , czy wogóle ktoś tam to przeczyta i się tym przejmie. Ale żarty się skończyły. Tak czy innaczej będę w Idei choćby na Start Optimie dla gprs , ale jeśli nie chcą mieć pewnych co najmniej 61 zł z abonenta Mega150 + gprs + dodatkowe usługi , to nie. Proszę bardzo , nie nalegam. Wiem , że to giganty (Plus , Idea , Era) i jeden abonent , choć występuję w kilku wcieleniach Plusowo - Ideowych , wielkiej różnicy nie zrobi , ale niech potraktują mnie poważnie , bo jak pisałem ja ich też tak traktuję. To tak zupełnie na spokojnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-04 09:03
    ***Aleksander25: nie wiem kiedy ostatnio składałeś reklamcję, ale mi od roku Polkomtel odpowiedzi wysyła listem poleconym. Coś mi świta po głowie, że zwykłym wysyłają tylko te listy, w których uznają Twoje zastrzeżenia :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 13:07
    Fajnie issa, ze jednak napisalem, to juz jest nas dwoch. Ja skaladalem reklamacje odnosnie tych sms-ow informujacych kiedy mi sie zaczela usluga czas dla ciebie i ile pozostalo mi minut. Raz opoznienie bylo ponad 28 godzin. wiec zgodnie z tym co dostalem w odpowiedzi, ze informacje te sa aktualizowane o godzinie 24, w moim przypadku tak nie bylo, bo godzina 24 minela dwa razy. Takze cos jest nie tak. Notabene to juz 2 reklamacja nie rozpatrzona w terminie... A tutaj napisali mi tylko odpowiedz, bo ponaglilem ich. Najlepsze jest to, ze odpowiadajac te po terminie 30 dniowym od razu odpowiedz powinna byc taka jak roszczenia abonenta. U mnie tak nie bylo. A tlumacza sie, ze potrzebowali czasu na zbadanie tego faktu. Smiech na sali, bo ja mam wszystkie smsy od nich, wiec oni tym bardzij je maja, a jak nie to przykro mi, ale sa na przegranej pozycji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 13:10
    Najbardziej boli mnie to, ze kazda osoba, ktorej nie pytam mowi, ze rzeczywiscie musza mnie poinformowac listownie jak nie wyrobia sie w terminie 30 dni i musza podac powod opoznienia i termin kiedy mi te odpowiedz dadza na zlozona reklamacje. A tu mi pani z back office pisze, ze nie umie czytac regulaminu. Tak z tego wynika. Ja jej napisalem o 2 polaczonych ze soba punktach regulaminu, a ona nawet nie podparla sie regulaminem, tylko swoimi przemysleniami. Dobrze, ze mamy rok na dochodzenie swoich praw. Przykre tylko, ze abonenta z ponad 5 letnim stazem, placacego miesiecznie ok.150zl traktuje sie gorzej niz nowego. Smutne, ale prawdziwe. A ja sie nie poddam i juz planuje wizyty i dzialanie urzedu ochrony konsumentow. NAjlepsze, ze moj znajomy pracuje w UOKiK, wiec moze to wykorzystam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 13:14
    I slusznie jeszcze napisales. Zobowiazania, czyli umowa i regulamin powinny obowiazywac obie strony. Jak bysmy nie zaplacili za faktore chociaz 10zl, to po tygodniu blokada wychodzacych, a po dwoch wszystkiego. A tutaj Idea lamie regulamin i jeszcze mi sie smieje w oczy, ze tak nie jest. To po cholere jest regulamin? Ja sie tym zajme, bo wkurza mnie to juz... Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 13:15
    ale byk, fakture oczywiscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-04 17:06
    *** Boncio - będę pisał do Ciebie jak mi poszło , lub co bardziej prawdopodobne jak mi (nie)idzie z nimi;-) Ciekawe jakie są kosekwencje prawne złamania regulaminu przez dowolnegoz resztą operatora ? Bo chyba jakieś muszą być skoro taki regulamin jest i obowiązuje. Jednak nie trzeba być prawnikiem , by potwierdzić to co pisaliśmy. Tak nie powinno być i nie powinno się traktować klientów , szzcególnie wieloletnich jak Ty. Również pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-04 18:08
    Tak to właśnie jest w Idei. Świetne pomysły działu marketingu i znacznie gorsze wykonanie działu technicznego. Niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 21:59
    Właśnie *** issa to jest sedno sprawy. Dział techniczny jest do bani w Idei. Ciekawe, że w innych firmach mają lepszych informatyków. Ponoc Polska jest znana z bardzo dobrych informatyków, czyli wygląda na to, że rekrutacja do Idei jest też do bani, skoro nie potrafią znaleźć tych najlepszych, albo słabo płacą i wiele wymagają, że ci najlepsi nie chcą tam pracować... Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szkari pisze: 2004-09-04 22:06
    Ten streaming to idzie przez GPRS ? Nie za wolne to jest i w dodatku bardzo drogie ? Jakie są koszty ? Obraz nie tnie ? :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-04 22:46
    Chciałbym poznać takiego co korzysta... A najlepiej się samumu przekonać jak to działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-05 00:16
    ***szkari - oczywiście , że przez gprs. Choć przecież Świat Idei jest też dostępny via CSD , ale nie sądzę by ktoś chciał próbować ;-) Jakie są koszty ? No 5 mega za 10 zł WapManiak , zaś pakiet specjalny Świat Idei jest nieco droższy , bo obejmuje jeszcze dodatkowo pakiet mms-ów , i megabajty po wykorzystaniu pakietu mega są tańsze (tak przynajmniej wynikało z notki Biura Prasowego). Ale sam nigdy nie ciągnąłem tego , poza statycznym Światem Idei na T300 , bo moja 3650 jest w Plusie. Ten Serwis TVP Plusa jest całkiem udany. A czy jest wolne ? Aktualizacja i ładowanie danych trochę trwa (na Plusie) , potem jeśli się chce oglądnąć konkretne Video to ładuje szybko. Obraz nieco zamazany , to jasne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-05 01:48
    Gonzales ~~~ Reklamację składałem w czerwcu br , została uznana bez problemów , bo wina Plusa była ewidentna. Przyszło listem zwykłym na dodatek ekonomicznym.Może rzeczywiście tylko te rozpatrzone odmownie wysyłają listem poleconym.Co mnie jednak zdziwiło to fakt ,że dzwonili do mnie na numer stacjonarny nim otrzymałem pisemną odpowiedź.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-05 13:03
    Zatem masz kolejny dowód na pazerność Polkomtela :). Wychodzą z założenia, że skoro uznali Twoje zastrzeżenia [w dodatku poinformowali Cię], to już nie muszą wykosztowywać się na przesyłkę :). Co innego gdy nie uznają - takie pismo ma charakter pisma procesowego i polecenie jest jak najbardziej na miejscu :).
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2004-09-05 18:34
    Ciekawe ile kosztuje godzinna przyjemność obcowania ... z tymi serwisami :]
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-05 20:19
    ***ATieQ - to raczej na pakiety danych, więc nie na czas ;-) Ale gdyby ktoś się uparł i chciał skorzystać ze wspomnianej godzinki Świata Idei przez CSD to zapłaciłby za godzinę 0.16zł(minuta)* 60 minut =9.6zł
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-05 21:56
    Ale tak ogólnie za "Świat Idei" należą się ogólnie Idei słowa pochwały - najświeższe wiadomości , błyskawiczne aktualizacje. Widać tu ewidentnie współpracę z Gazetą Wyborczą. Do pociągu , autobusu , na plażę , w pracy ;-) Jak znalazł. No i jednak bardzo przystępna cena :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Koneser pisze: 2004-09-06 09:15
    A propos Pakietu Świat Idei. Czy ktoś wie w jaki sposób naliczane są paczki danych po przekroczeniu podstawowych 5 MB? Regulamin Usługi mówi, że za KAŻDY rozpoczęty dodatkowy 1MB danych ponad podstawowe 5 MB kosztuje coś koło 5,16 zł. Pytam zatem : Czy nie oznacza to zmiany taktowania i zaokrąglenia z ( 10 kB/podstawowe) na taktowanie z minimalną jednostką taryfikacyjną 1MB !!! po przekroczeniu progu 5MB?. Jeśli ktoś potrafiłby w POJEDYNCZEJ sesji zassać 1 MB na WAP-ie to faktycznie ten dodatkowy MB byłby tańszy bo ok. 5,16 zł a nie 27 zł (WAPMANIAK) ale zaokrąglenie z krokiem 1 MB dla \"malutkich\" sesji wypaczałoby w ogóle sens pomiaru danych tym niemniej zaokraglić sie da ( i to osobno dla danych wysłanych i odebranych)! Na żądanie udzielenia KONKRETNEJ a nie wymijajacej pisemnej informacji o sposobie taktowania powyżej 5 MB do dziś nie dostałem odpowiedzi od BOK a minęło juz 30 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-06 12:00
    ***Koneser - nie dałbym sobie ręki obciąć , bo nie mówię tego z doświadczenia , ale przekroczenie 5 megabajtów nie powoduje na pewno zmiany taktowania na 1megabajt , bo to oznaczałoby rozwijając ten tok rozumowania opłatę 5.16+5.16 bo 1mega na wysłane / 1mega na odebrane , więc z pewnością taryfikuje dalej co 10 kilobajtów. Z drugiej strony mógłby się tu wypowiedzieć pracownik BOK ***konsultant Idei i napisać jak oni wprowadzają to do aplikacji systemowej na życzenie klienta , to znaczy , czy oznaczenie kodowe usługi Świat Idei jest takie samo jak oznaczenie kodowe usługi WapManiak? Bo jeśli tak , to znaczy , że po naciągnięciu danych ponad 5 mega na WapManiaku każdy następny megabajt "taktowany" 10/10KB kosztuje 5.16 a ani słowa o tym w regulaminie promocji "Promocja Gprs".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-09-06 12:09
    A więc na zdrowy rozum , muszą one się czymś różnić w aplikacji , co więcej w pakiecie "Świat Idei" dostępny jest też dodatkowy pakiet mms-ów , czego nie ma na WapManiaku. I tu mała ciekawostka kompletnie zaciemniająca sprawę. Otóż jeśli Świat Idei i WapManiak byłyby osobnymi usługami , to na ten drugi nie obowiązywałaby z pewnością promocja która była , czyli darmowy Świat Idei przez okres rozliczeniowy. Ja zadzwoniłem do BOK (specjalnie) i poprosiłem o włączenie WAPMANIAKA (to ważne WapManiaka , a nie Świat Idei) i na f-rze wogóle nie miałem wyszczególnionej tej usługi , więc MUSIAŁA BYĆ DARMOWA , co implikuje , że Świat Idei jest tym samym co WapManiak. Bardzo proste , nie ? ;-) Nie wykluczone , że właśnie ów zalew reklamacji jest związany właśnie z darmowym Światem Idei , bo co jeśli ludzie zgodnie z regulaminem oferty o którym wspomniałeś ciągneli poza 5 mega i taryfikowało (bardzo prawdopodobne) 1 mega po normalnej stawce ? Albo wogóle nei było tam mms-ów w pakiecie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marec pisze: 2004-09-06 15:34
    streaming może byłby ciekawy gdyby byłaa szersza oferta, a tak to nic po nim
    0
  • Users Avatars Mini
    Koneser pisze: 2004-09-06 16:57
    ***issa. Dzieki za podjęcie tematu. Usługi Pakiet Świat Idei/WAPManiak, oprócz dodatkowych MMS róznia się ceną 1MB po przekroczeniu 5 MB. W WAP MANIAKU jest 27zł/1MB dodatkowy. W Pakiet Świat Idei dodatkowy 1MB w cenie 5,16 zł ale czy ciągnietym w pojedynczej sesji czy sumowanym paczkami 10 kB w wielu sesjach? Własnie tego nie wiem. Wszak Idea w żaden sposób nie udostepnia informacji o fakcie przekroczenia bądź nie owych 5 MB danych. Swoja drogą WAPManiak widziany jest w Idea24 online jako InterOptima WAP. Ciekawostka no nie? Cos za dużo niewiadomych. A na deser zauważ, że każde dodatkowe śmieszne małe 50kB łączenia z INTERNETEM to tez 5,16 płatne w każdą ze stron wysłane/odebrane po przekroczeniu 5 MB podstawowych. TAK,TAK to nie pomyłka jak byk stoi w regulaminie usługi Pakiet Świat Idei !!! Moim zdaniem kompletnie chyba pomylili taryfikacje WAPu i INTERNETu ze sobą bo jeśli to celowe to nie mam słów na ich zdzierstwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-09-06 21:39
    po ilosci wpisow nie bardzo
    0
  • Users Avatars Mini
    aNgest pisze: 2004-09-06 22:52
    ludzie po co wam UMTS....ile jest telefonow do tego przystosowanych i za jaka cene??dopoki nie ruszy to na duza skale...to streaming w ideii jest na 100% lepszy niz UMTS. I tak dziala tylko w wawie...i pozatym jest cholernie drogi.idea nie wprowadza jakis super umtsow...dla malego potencjalu klientow...jesli sie rozwinie ta siec...to dopiero bedzie jakas okazja...narazie streaming daje wiecej korzysci niz UMTS...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-09-09 21:46
    No tak a jakie tego sa koszty?
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2009-04-27 12:30
    Miło poczytać stare komentarze :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: