Lekarze prowadzący indywidualne praktyki lekarskie i ich  pacjenci mogą już korzystać z Wirtualnej Recepcji w Orange.  Operator zakończył prowadzony od października pilotaż usługi i zgodnie z  wcześniejszymi zapowiedziami wprowadził ją do komercyjnej oferty.
 
 Wirtualna Recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom sms'ów z  przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. Sms'y od pacjenta, są  natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko  przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji  udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.
 
 Usługa została przygotowana tak, by jej obsługa była łatwa nawet dla osób  posiadających tylko podstawowe umiejętności obsługi komputera i internetu. By z  niej korzystać wystarczy komputer z dostępem do Internetu lub telefon komórkowy  wyposażony w system Windows Mobile i protokół ActiveSync, a więc m.in. modele  Nokii z serii E lub BlackBerry.
 
 Miesięczny koszt korzystania z wirtualnej recepcji to 50 zł netto (61 zł z VAT).  W ramach abonamentu, poza samą aplikacją użytkownik otrzymuje skrzynkę o  pojemności 1 GB, wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007.
 
 Wirtualna recepcja jest dostępna w większości abonamentowych, biznesowych planów  taryfowych (nie można jej aktywować na planach typu mix). Można ją uruchomić  poprzez Biuro Obsługi Klienta, stronę www.orange.pl/dlafirm lub w salonach  Orange. Usługa jest bezterminowa i w każdym momencie może być wyłączona.
 
		
	 
           
           
           
           
           
          