Wojna cenowa w prepaid trwa - obniżka w Sami Swoi

Newsy
Żródło: SAMI SWOI
Opinie: 123

Od 15 lutego br. w ofercie Sami Swoi obowiązuje nowa, niższa stawka na połączenia do innych sieci komórkowych. Wynosi ona 66 groszy brutto za minutę rozmowy (naliczanie sekundowe).
Obniżką cen połączeń objęci zostali automatycznie wszyscy użytkownicy Sami Swoi, nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań, takich jak aktywacja dodatkowego pakietu lub też zmiana taryfy. Jest to obecnie najniższa stała stawka wśród ofert prepaid.

Również w przypadku połączeń wewnątrz sieci i na numery stacjonarne koszt jednej minuty rozmowy w ofercie Sami Swoi należy do najniższych na rynku. Aktualnie cena połączenia wewnątrz sieci i na numery stacjonarne wynosi 24 grosze brutto za minutę rozmowy (naliczanie sekundowe).

Ceny poszczególnych zestawów z aparatami w ofercie Sami Swoi kształtują się następująco:

  • Zestaw z telefonem Siemens A65 - 219 zł

  • Zestaw z telefonem Nokia 2600 - 249 zł

  • Zestaw z telefonem Sagem Trio – 129 zł

  • Zestaw z telefonem Siemens A70 – 179 zł

  • Zestaw z telefonem Siemens A65 – 219 zł

  • Zestaw z telefonem Nokia 2600 – 249 zł

(ceny podane powyżej są cenami brutto).

Wprowadzenie nowej, niższej stawki na połączenia wychodzące będzie wsparte kampanią reklamową z udziałem Michała Wiśniewskiego, który wystąpi w spotach telewizyjnych, w reklamach prasowych oraz na billboardach promujących nową ofertę Sami Swoi.

Opinie:

Opinie archiwalne (123):

Komentuj

Komentarze / 123

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-02-16 13:11
    very good!
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-16 13:12
    no to moze reszta opow zacznie takze obnizac stawki!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AntyPLus pisze: 2006-02-16 13:12
    Po co ta promocja? Platforma nadal nie działa dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    oloratuj pisze: 2006-02-16 13:14
    no właśnie po to AntyPLus, jak platforma nie działa to trzeba odwrócić jakoś uwagę
    0
  • Users Avatars Mini
    Baran pisze: 2006-02-16 13:14
    Choc mam heyah(w dodatku zaladowalem konto 14 lutego;),to oferte sami swoi uwazam za lepsza...Wole dzwonic, niz esy slac...
    0
  • Users Avatars Mini
    pitus pisze: 2006-02-16 13:16
    moze orange go tez obnizy cenny za polaczenia po za siec ale jednak bardzo w to nie wierze
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2006-02-16 13:16
    Bardzo dobra oferta. Gratulacje i ode mnie 10 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 13:20
    Teraz poleje sie fala krytyki na popa, simplusa i tak-taka. Dlaczego tak drogo, dlaczego nie obniżają stawek... ale swoja droga, czy ktoś sie zastanawiał czy nie lepiej mieć pare groszy drożej i mieć kompleksową obsługe? W sami-swoi jeśli karta sim przestanie działać zazwyczaj trzeba kupić nowy starter, no bo niby gdzie ja wymienimy. W popie, simplusie, tak-taku nie ma tego problemu, salon firmowy i nowa karta jest.... wole płacić drożej i mieć komfort psychiczny...
    0
  • Users Avatars Mini
    spat pisze: 2006-02-16 13:22
    Huuraaa !!! za obniżkę, tylko po co do tego czerwonogłowy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    legionek pisze: 2006-02-16 13:22
    fajno tylko żeby jeszcze aparaty np. n 2600 były w normalnej cenie to by było miodzio:)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 13:27
    *Era24: w SS nie ma możliwości wymiany karty . Pytałem w boku i u konsultanta. Więc trochę lipa bo jak zgubisz tel albo ukradną to nie ma zmiłuj i zmiana numeru. Szkoda że smsow nie obniżyli. Bo tutaj są niestety najdrożsi na ryneczku :) Heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2006-02-16 13:35
    a teraz pytanie: który op ma najtańsze smsy w roamingu???? może ktoś mi pomoże??? bo w tamtym roku korzystałem z idei na abonament i będąc w usa najtańsza sieć tam to t-mobile i sms kosztował ok 1,50zł a w at&t ponad 2 złote... w sumie można było se karte pay as you go ale fucken simlocka miałem ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Monika pisze: 2006-02-16 13:37
    To oferta dla lubiących rozmawiać, jak ktoś woli pisać to Heyah lepsza bo nie ma pakietów i 3 grosze to zawsze 3 grosze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-02-16 13:40
    Ceny ok. Sami Swoi się rozwija powoli, ale ja w sumie nie mam w książce nikogo kto jest w SS. Chociaż sam mam jedną nieaktywną karte SS którą mi kiedyś issa podesłał razem z Simplusem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-02-16 13:44
    Nie jestem zwolennikiem oferty SS. Jednak każda obniżka powinna cieszyć, gdyż zawsze jest szansa, że inni operatorzy powinni na nią zareagować-OBY
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 13:48
    remik: właśnie o tym mówie, napaleńcy pokupują startery bo minuta 66gr. Numer rozpowszechnia po znajomych a za jakiś czas ktoś im buchnie fona z kartą. Żegnaj numerku sami-swoi. Nie zachwycajcie się tak ta oferta, bo cena minuty nie jest najwazniejsza w pre-paid. A cala otoczka oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    robs pisze: 2006-02-16 13:51
    piszący ten news chyba nie wie co oznacza słowo "wojna cenowa"... - drastyczną obniżkę cen
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 13:51
    Szansa zawsze jest Ale jak narazie to chyba SS dużej przewagi w atrakcyjności nie zyskali.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-16 13:52
    super, ode mnie 10 pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    Alek pisze: 2006-02-16 13:52
    A dlaczego nikt nie komentuje Wiśniewskiego z zielonymi włosami? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 13:53
    I jeszcze ten Wiśniewski... boshe, ludzie pouciekaja z SS jak Mandaryna od Wisni!
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 13:55
    *Era24.pl: no właśnie. Ja muszę się przyznać jestem w posiadaniu starterka SS z bardzo sympatycznym numerkiem. I może bym nawet używał gdyby była możliwość wymiany karty. A tak to czekam aż będzie można się przenieść z numerem i się pójdzie np do Tik taka czy Simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2006-02-16 13:56
    ceny w roamingu: do polski z eu 3zł(nalicz 30sek), w orange 5,5zł za min:D
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-02-16 13:59
    obnizka to zawsze obnizka i z tego si etrzeba cieszyc. osobna sprawa pozostaje jak cala ta siec sobie dziala, jak sie reklamuje (choc o gustach sie nie dyskutuje). ta obnizka powinna pociagnac obnizki w innych sieciach, choc mnie akurat prepaidy malo interesuja.
    0
  • Users Avatars Mini
    witosol pisze: 2006-02-16 13:59
    i tak TAKTAK jest najtanszy i najlepszy!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 14:00
    glodek: nie rozsmieszaj mnie ze takie cos zawazy na kupnie SS. Ile ludzi jezdzi na codzien do UE?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-02-16 14:00
    Ceny spoko, niech tylko platforme dopracuja to bedzie ok
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2006-02-16 14:00
    o tak-taku nie wspomne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2006-02-16 14:01
    Miło, że obniżają cene. Mi troszke SS kojarzy się z tandetą, a Wiśniewski na tej durnej reklamie tylko pogłębia ten wizerunek.
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2006-02-16 14:02
    *Era24.pl Ale jak ktos czesto jest w ue, to nie lepszej oferty:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 14:02
    Oferta SS była w pierwszej wersji dobrze skierowana, do ludzi ze wsi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 14:05
    glodek: jak ktos jest czesto w eu, kupuje starter z kraju w jakim przebywa i ma taniej niz 3zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-02-16 14:07
    Gdyby stawka 24gr/min dotyczyła również połączeń do Plusa, to byłoby super. A tak to taniej można do domu zadzwonić albo jakiegoś swojaka. Ktoś wie ile jest aktywnych i doładowywanych kart w tej ofercie? Tak dalekie rozgraniczenie pomiędzy submarka jaką jest SS a Plusem raczej wskazuje na zamiar stworzenia oferty z myślą o dalszej odsprzedaży innemu operatorowi w przyszłości.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 14:14
    *Krzys: Jakieś 500 tysiecy może być. Więcej nie podejrzewam. No i żeby połączenia z simplusowej easy gadki działały do SS ( tak jak w Tiktaku do Heyah) to by było już też lepiej. Nie wiem o czym oni tam myślą w Polkomtelu.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-02-16 14:16
    dobra oferta ale ma jeden olbrzymiiiiiiii minu o którym pisał *** krzys1
    0
  • Users Avatars Mini
    quick pisze: 2006-02-16 14:17
    Bardzo dobra oferta, jak orangutan nic nie wymyśłi to spadam z popa do sami swoi, jedyny minus to ta reklama z tym transwertytą
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 14:20
    no fakt faktem. SS nadają się tylko do dzwonienia na stacjonarki. Bo trudno spotkać kogoś kto to ma. A moim zdaniem same stacjonarne to troszkę jednak za mało
    0
  • Users Avatars Mini
    zdziwiony pisze: 2006-02-16 14:24
    @ERA24 - a od czego jest karta rejestracyjna w SIM+ i SS?? M.in. po to żeby kartę móc wymienić lub odzyskać nr w razie czegoś.
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 14:37
    zdziwiony: widac ze przypadkiem tu trafiles, w SS nie ma wymiany karty SIM i wlasnie o takich jak Ty pisalem wczesniej, kupuisz starter SS bo minuta jest po 66gr, nawet przez mysl Ci nie przyjdzie co bedzie jak zgubisz numer... SS tylko czeka na takich jak Ty. A karta rejestracyjna jest, bo masz prawo chcieć się zarejestrować.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-16 14:40
    wszyscy prepaidowcy wyrzucają teraz ine karty i kupują SS za chwile ktos inny zrobi lepszą promocje i wszyscy lecimy do niego;) fajnie ze wojna trwa ale tak naprawde to nie jest wojna tylko ochłapy rzucane przez operatorów . wojna bedzie jak wprowadzą cos naprawde konkretnego
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-16 14:46
    obnizka w SS to zwiastun obnizki w Simplusie
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2006-02-16 14:52
    to teraz POP ładnie wygląda z ceną 80gr tu tez potrzebna jest korekta ja proponuje sekunda za grosza:)
    0
  • Users Avatars Mini
    iot pisze: 2006-02-16 14:55
    Cieszmy się, że obniżają, ale niewiele osób "powali" ta obniżka na kolana, wszyscy z tak-taka ze stażem powyżej 8 miesięcy nie spojrzą na nią (59gr66gr), mogą nowi użytkownicy skorzystać, szczególnie jak kupią starterek gdzieś w hurtowni za 5-6 zł, i realnie zyskać cenę minuty ok. 45-50gr poza siec, a w sieci poniżej 20 gr., Ale kto będzie tak co chwilę zmieniał numery? Dla mnie niezła oferta dla fanatyków zmian kart sim i jednocześnie ludzi lubiących rozmawiać taniej w sami-swoi i w sieciach stacjonarnych (oczywiście użytkowników pre-paidów).
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-02-16 14:55
    Ze wzgledu na liczebnosc uzytkownikow / abonentow sieci ERA oraz sieci stacjonarnych, oraz wymiennosc pakietu minut na SMS, oferta tanich polaczen w TT wydaje sie byc 'lepsza'. Oczywiscie jesli wykonujemy polaczenia wylacznie na numery stacjonarne, SS dadza oszczednosci na poziomie 18%. (SS 0,24 zl vs. TT 0,2928 zl / 1 min).
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 15:00
    iot: ujeles sedno sprawy, oferta dla fanatykow zmiany kart sim;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2006-02-16 15:20
    Era24.pl :Co ty żeś się tak przyczepił tej wymiany kart? :-) Czy to aż taki wielki problem ? Czy ludzie masowo gubią komórki ? Ja bym raczej martwił się o zgubiony telefon,a karta - pal licho. Oferta prezentuje się przyzwoicie - a,że nie wszystkim pasuje to już inna bajka.
    0
  • Users Avatars Mini
    PaFFcio pisze: 2006-02-16 15:21
    to jest fragment regulaminu SS § 10 Zagubienie, kradzież, uszkodzenie karty SIM W przypadku zagubienia, kradzieży lub uszkodzenia karty SIM Użytkownik, który dokonał rejestracji ma możliwość dokonania wymiany karty SIM w wybranych punktach sprzedaży (obsługi) lub uzyskania nowego numeru, o ile wymiana z zachowaniem numeru z przyczyn technicznych nie jest możliwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek pisze: 2006-02-16 15:23
    -- Era24.pl Jasne że w SS można wymienić kartę SIM, jedynym problemem jest to, że trzeba to zrobić drogą pocztową
    0
  • Users Avatars Mini
    fsgsdf pisze: 2006-02-16 15:24
    MOZE JAK BY OBNIZYLI CENY SMS TO BY MOGLI WALCZYC BO TAK TO NIE MAJA ZADNYCH SZANS!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bolek2004 pisze: 2006-02-16 15:29
    Jaka tam znowu wojna ale bzdury piszą.Gdyby nie awaria nowej platformy to by napeno szybko nie obniżyli ceny.Poprostu zaczęło im ubywać klientów gdy się awaria zaczęła.Zresztą polkomtel jak jakiś muł zawsze na końcu obniżali stawki i przez to mają najmniej klientów prepaid
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2006-02-16 15:29
    a w POPIE smsy są znowu za 1 grosz :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 15:37
    paffcio napisal ze punkt 10 regulaminu mowi ze moza tego dokonac w wybranych punktach sprzedazy, z ciekawosci, gdzie SS ma takie punktu? Aha jacek: gdzie masz informacje ze mozna to zrobic droga pocztowa, twoj post przeczy postowi paffcia... szyte jest to wszystko grubymi nicmi, jak caly SS
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-16 15:40
    mialem kilka kart sami swoi a to z racji kupienia ich nowych w hurcie po okolo 1,20zl wiec wiadomo co sie z nimi dzialo jednorazowa rozmowa i do smietnka lub oddalem jakiejs osobie numer niech sie cieszy :) co do obizki w sami swoi to bardzo cieszy i wcale nie zniecheca mnie osoba pana Wisniewskiego, nie jestem jego fanem ale obserwujac chociazby wyniki eliminacji krajowych do eurowizji mozna dostrzec ze osoby odpowiedzialne za reklame w SS strzelily w dziesiatke :) jesli sobie dobrze skojarzymy nikogo nie obrazajac to prepeid byl kierowany do osob ktore "zbyt wiele nie wymagaja" ma byc prosto i tanio i tak samo jest z p. wisniewskim on takze trafia do mas swa prostota :) gratuluje SS pomyslu i obnizki...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafmc.om pisze: 2006-02-16 15:49
    a trzeba zwrocic jeszcze na jedna sprawe uwage : SS ma doladowania 80zl i 160zl ktore maja najdluzszy czas podtrzymania polaczen wychodzacych ... i to sie ceni
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-02-16 15:50
    40 zl - 90 dni wychodzace
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-16 16:00
    naprawde jakby POP mial taka oferte i takie rozwiazania co do rozmow wewnatrz siec i poza siec i jeszcze termin waznosci po doladowaniu zdrapka to bym sie z tego cieszyl bardzo , pozatym wiekszosc wypowiadajacych sie tu patrzy na nazwe SAMI SWOI i dlatego zle ocenia tego "operatora" jakby to sie nazywalo heyah to by mialo mase zwolennikow i taka jest prawda drodzy uzykownicy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-16 16:10
    to w końcu jak jest z tą wymianą karty SIS w SS? - jedni piszę, że nie ma, inni zaś cytują regulamin z którego jasno wynika że jest taka wymiana. Jeżeli jest to ile kosztuje? A heyah wprowadziła taką usługę czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-16 16:12
    polkomtel zapowiedzial obnizki najpierw w SS a pozniej w Simplusie wiec czekamy teraz na simplusa
    0
  • Users Avatars Mini
    nicram-84 pisze: 2006-02-16 16:14
    A co z Simplusem!!!!!? Mi tam sami swoi sie nie podobaja. Oby w Simplusie cos wymyslili,bo dla mnie ten pre-paid jet o wiele lepszy od Samych Swoich i na tych klinetow niech Polkomtel zwroci uwage!! Ale mysle ze nie dlugo bede mogl sie cieszyc nowa jakas promocja:). Po platformie ktora szfankowala (i nie wiem czy jeszcze nie szfankuje,choc u mnie jest ok) mam nadzieje ze bedzie jakas rekompenata:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 16:16
    Sebastian: w/g mnie w regulaminie moze i jest zapisek o wymianie iz jest mozliwa, ale tylko w regulaminie, w praktyce wychodze ze jest to nie mozliwe, bo niby gdzie sie udac, jak SS nie ma punktow sprzedazy... ? Lipa, lepiej zaplacic pare groszy wiecej za minute i kupic popa np. Masz pewnosc ze jak utracisz karte sim to odzyskasz jej duplikat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pitl pisze: 2006-02-16 16:18
    Obnizka cen w pre paidzie o najmniejszej liczbie Simow raczej wojny nie wywola. Byc moze tworza miejsce na obnizke w Simplusie do..........72gr??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-02-16 16:37
    Era24pl możesz sobie kartę zkopiować i mieć w domu oryginał dobrze zchowany a na kopii dzwonić
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-02-16 16:40
    simplus ostatnio wprowadzil tylko taryfe easy ktora ma jakies sensowne ceny lae korzystanie z jej jak widac doprowadzilo platforme do upadku ;) zamiast wprowadzac bezsensowne pakiety powinni po prostu obnizyc ceny i to nie do 72 gr ....
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2006-02-16 17:00
    w tak taku mam 59 groszy do wszystkich :p olać plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-02-16 17:05
    a jak orange wkoncu maja 80 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    Rastafari8 pisze: 2006-02-16 17:06
    moim zdaniem i tak tak tak jest najlepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2006-02-16 17:12
    UWAGA!!! właśnie dostałem sms na Tak Taka: "TakTak:Znowu PODWAJAMY! Jeśli po 21-02-2006 doładujesz konto 2 razy w ciągu 3 dni, podwoimy kwote drugiego doładowania. więcej o promocji 2xTakTak:www.era.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 17:20
    *Marek: A próbowałeś dokonać takiej kopii. Nie jest to takie łatwe. O ile możliwe. Wszystkie nowe karty np te z wyświetlaniem stanu konta na wyświetlaczu, wyświetlanym napisen typu "sami swoi" lub "heyah", karty inteligent czy z simexstra lub Plusmega podobno sa nie do skopiowania. Odnośnie nieszczęsnego regulaminu. Mi wygląda, że skopiowali regulamin simplusa zwyczajnie a rzeczywistość jest inna. Na potwierdzenie podam, że 2 razy putałem się juz o to w BOKu i miła pani powiedziała, że wymiana karty nie jest możliwa. Rozmawiałem też z jednym gościem na telepolis, który wysłał mejla do boku SS i w odpowiedzi mu przysłali, że nie ma i nie planują wprowadzić takiej funkcjonalności w SS. Więc chyba wszystko jasne
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 17:25
    *pawlikkk: nic nie ma więcej na era.pl albo tracę wzrok :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-02-16 17:31
    W TT od 21.02. do 31.03. podwójne doładowanie konta dla obecnych i nowych użytkowników (jednorazowe). Jeszcze nie wykorzystałem nawet pieniędzy, które dali mi gratis przy ostatniej promocji, a tu już następna :-) Poza tym obniżka w każdym prepaidzie mnie bardzo cieszy, bo zmusza konkurencję do myślenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 17:32
    remik: potwierdzasz tylko moje przypuszczenia. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 17:48
    *Tomek 19: co ty wklejasz? Podana strona nie istnieje :/
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-02-16 17:51
    Chodzi o promocję z podwójnym doładowaniem w TT. Można znaleźć na stronie Ery w dziale Tak Tak w zakładce Promocje 2x Tak Tak
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 17:55
    *Tomek_19: Dzięki, faktycznie ręcznie znalazłem :) Ekstra. Już odkładam kasiorkę hehe. Ciekawe co na to powie firma Łorencz? Łorencz - znikacie za horyzontem w prepaidach
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-02-16 17:57
    Bardzo dobra oferta. Brawo.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 18:09
    cena 2600 jest dość atrakcyjna. Na Allegro nówki chodzą po 210-220zł To już lepiej dołożyć te 30zł i mieć nówkę ze sklepu. No właśnie. W momencie awarii takiego telefonu mogę go oddać w punkcie sprzedaży czyli np. na poczcie?? Lepiej i bezpieczniej pewnie do serwisu jest śmignąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-16 18:14
    *Era_24 - "I jeszcze ten Wiśniewski... boshe, ludzie pouciekaja z SS jak Mandaryna od Wisni!" to może ty tak masz że uciekasz z sieci bo reklama ci się nie spodobała, normalni ludzie podejmują decyzję na podstawie ceny i innych warunków, a co do tego numeru, to powiedz mi zgubiłeś kiedyś w życiu kartę sim ? albo straciłeś ? ukradli ci ? czy co ? że masz taki uraz, bo mi się to nigdy nie zdarzyło... " w/g mnie w regulaminie moze i jest zapisek o wymianie iz jest mozliwa, ale tylko w regulaminie," no wiesz, to że ty jesteś niedojdą i ofiarą losu, to nie zakładaj że każdy jest, jeżeli mam coś w regulaminie, to wyegzekwuję to choćby i w sądzie, regulamin musi być przestrzegany, więc skoro jest w regulaminie to JEST możliwa wymiana karty, musiałbyś napisać reklamację i tyle, no chyba że dla ciebie to zbyt trudne :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-16 18:19
    a w ogóle uważam że oferta jest rewelacyjna - 24gr na stacjonarne, 66gr gdziekolwiek indziej, tylko że heyah też ma tanio, a nie nawala im platforma, więc uważam że tylko ryzykanci skorzystają teraz z SS, albo z sim+
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 18:47
    lenonox: plytki strasznie jestes... zreszta, co ja tu duzo bede sie rozpisywal, wspolczuje Ci jak ty chodzisz do sadu z kazda %#$@$%#@%&%
    0
  • Users Avatars Mini
    wibrator pisze: 2006-02-16 19:38
    Oferta SS bardzo, bardzoi dobra., Tylko drogie sms-y. Jak dla mnie nadal the best pozostaje TTak. A jeszcze doładowanie x 2 pozwala rozmawiać 15 gr z E i stacj, a 30 gr brutto z innymi sieciami. Kto ma lepiej ? Mam już numer od dwóch lat !!! Sie ma !
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-16 19:46
    *lennox: mojej siostrze ukradli telefon. Więc nie ma co kombinować Takie rzeczy się zdarzają. A co do regulaminu to nie jestem pewien czy dałoby radę coś zwojować bo jest zapis, że możesz uzyskać nowy numer jeśli wymiana z zachowaniem numeru nie jest możliwa z przyczyn technicznych. Tylko jak im udowodnić że technicznie są w stanie wymienić? Rzeczoznawcę nająć? Jakoś czarno to widzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2006-02-16 20:19
    *spat : ...jak to po co: ich troje: era, orange i plus ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-02-16 20:20
    Czy wie ktos jak jest teraz w TT ? Kiedy jesli zgubiles karte ukradli Ci ja lub cos podobnego strasznego :) to nie mozna byl danego numeru zablokowac wiec jesli ktos znalazl twojego tak taka i miales na nim jakas pule pieniedzy a TT nie byl zabepieczony PINEM lub tez zginal razem z wlaczonym telefonem to TT odpowiadal ze nie blokuja numerow TAK TAK czyli ktos sobie dzwonil na twok koszt az wydzownil czy cos sie teraz zmienilo w tej kwesti bo kiedys chcialem zastrzec zablokowac TT i sie nie dalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-16 20:38
    remik: zgadzam sie z Toba
    0
  • Users Avatars Mini
    GRA-PA pisze: 2006-02-16 21:33
    no to teraz ss i tak-tak jest de-best orange to sciema odkąd zmieniła się nazwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2006-02-17 00:38
    Ktos tu pisal, po co ta promocja,ze platforma nadal zle dziala. Otoz zle na niej dzialaja jedynie pakiety. SS nie ma pakietow wiec juz dziala dobrze. Ktos inny pisal, ze tt ma najtaniej. I co z tego? Zeby miec taniej trzeba sie najpierw meczyc przez 8 miesiecy. SS jest najtanszy na START. Czyli dla tych ktorzy od razu chca dzwonic tanio. A ze nazwa SS niektorym sie nie podoba? Dla mnie moze pisac na wyswietlaczu nawet DUPA GSM, byle bylo tanio. Chociaz nie korzystam SS ode mnie 10pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-02-17 01:11
    **remik 16-02-2006 18:46: a czemu ty się martwisz o to, że operator ma ci utrudniac wydanie duplikatu karty? Przecież jesteś ich klientem/przynosisz im zysk, więc po co te brednie " Tylko jak im udowodnić że technicznie są w stanie wymienić? Rzeczoznawcę nająć? Jakoś czarno to widzę. " Czasem warto pomyslec co sie pisze. Nie rozumiem tu co niektorych piszacych, macie w regulaminie mapisane, a gdybacie "jakby.." bosz, spójrzcie z tej pozytywnej strony, a nie doszukujecie sie w kólko czegoś bee.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-02-17 01:15
    SS jest obecnie najtanszym prepaidem na rynku a wy jęczycie!! I c*h*u*j że się nazywa Sami swoi - zresztą co w tej nazie jest nie tak? Bo chyba nie moge wyłapać?? a może za stary jestem? i gdybym miał przejść z mojego abo (który notabeme mam od ponad 6 lat) to własnie wybrałbym SS. Prosto, bez pakietów, TANIOOOOOOOOOO
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-17 02:07
    *Bi@ły: ja się niczego nie doszukuję. Pytałem się grzecznie dwa razy w Boku i uprzejma pani mówi że nie ma takiej opcji jak duplikat karty. Więc nie mam prawa jej nie wierzyć. Myślisz, że mnie w "bamuko" robi :) bo nie chce się jej pracować? To komu mam się na nią poskarżyć? Co do tego że Sami Swoi są najtańsi to zgodzę się tylko częściowo. Bo owszem są najtańsi jeśli się tylko dzwoni i to tylko wewnątrz sieci i na stacjonarne. Oczywiście dla uproszczenia pomijam wszelkie podwójne doładowania np. w Tak Taku. Rozważamy stawki wg cenników. Aha poza sieć na starcie są też najtansi wg cennika.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-17 02:11
    w powyższym wywodzie nie uwzględniłem esemesowania. Cena esemesów w SS nie pasuje do ogólnej koncepcji najtańszego prepaidu. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-17 02:21
    Niestety na rynku mam dostępnego jeszcze Tak Taka z 8-miesięcznym stażem. Przy podwójnym doładowaniu, z którego zamierzam skorzystać, minuta do wszystkich wychodzi mi ok. 30 gr, a w sieci Era/Heyah/stacjonarne ~15 gr. Esemesy odpowiednio 8gr/3,5gr. No bardzo mi przykro ale nie mam wątpliwości gdzie mogę dzwomić taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-02-17 02:23
    nie tylko zle pakiety dzialaja na nowej platformie ale tez jest DUUUUZZZEEEE opoznienie w aktualizacji stanu konta czasem nawet po godzinie zabiera kase za SMSy,MMSy i GPRS
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-18 15:33
    *era_24 - ja nie chodzę do sądu z pierdołami, bo nie muszę, potrafię w inny sposób wyegzekwować swoje prawa... za to tobie współczuję skoro taki z ciebie frajer, że masz w regulaminie coś zagwarantowane, ale dajesz się zbyć jakimś pokrętnym tłumaczeniem, powtarzam skoro w regulaminie SS masz zagwarantowaną wymiane karty sim, to SS MUSI ci to umożliwić, a o sądzie napisałem bo jak ktoś by chciał to by mógł podać do sądu taką sprawe i by wygrał, SS o tym wie, więc pewnie nie robi takich problemów
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-02-18 17:35
    Czy coś w Simplusie w najbliższym czasie też się pojawi?
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2006-02-18 19:26
    a pomyśleć że SamiSwoi przez niektórych bylo od razu skreślone ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-18 19:32
    lenox: nom jasne, a widziales kiedys sprawe w sadze o niezgodnosc uslugi z regulaminem?
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-02-18 20:45
    W wielu firmach wykonuje się dużo połączeń międzymiastowych, które w szczycie nie są tanie, więc używanie SS do połączeń tylko na stacjonarki jest całkiem opłacalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    adam555 pisze: 2006-02-18 21:07
    To mi się podoba 66 groszy za minutke?? REWELACJA
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-18 22:37
    *era24 - no
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-02-18 22:42
    a pozatym tak jak mówie,trzeba być skończoną ofiarą losu żeby nie umieć wyegzekwować swoich praw, wobec np. plus mając je zagwarantowane NA PIŚMIE, jak ty sobie nie radzisz z takimi sprawami to twój problem, ale nie mów że nie ma takiej możliwości bo to nieprawda. Nie będę się wgłębiał w szczegóły, ale ostatnio orange wobec mnie złamał regulamin i... wycofał się z tego nawet bez pisemnej reklamacji,mimo że konsultantka się upierała że się nie da,to jednak się dało,tylko trzeba być nieustępliwym
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-18 22:47
    Troche mam mieszane odczucia w prześciganiu się w kwestii połączeń poza sieć o 2 - 3 grosze... to doprawdy śmieszne pieniądze. Mogliby dać sobie spokój z ss, wchłonąć to w simplusa, zrobić stawki do połączeń w sieci bez żadnych pakietów po 25 groszy, sms po 1 gr i oferta naprawdę super.
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-19 01:34
    gdyby nie koszt SMSa to bylaby najlepsza oferta na rynku... nie wiem na co czekaja... przeciez taka cena to juz na prawde prehistoria... i na pewno nikogo nie zacheci..
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-02-19 03:47
    Teraz czekam na simplusa, żonka będzie mogła do koleżanek taniej dzwonić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Era24.pl pisze: 2006-02-19 12:01
    lennox: ty nie czaisz tego co staram ci sie napisac, SS nie ma swoich punktów sprzedaży, Np. Orange ma swoje salony i zalatwiasz wszystko, nie musisz wysyłać pocztą pism, reklamacji, robisz to w salonie, w SS tak nie jest, może i jest wymiana karty sim (listownie) ale wiekszość postów powyżej temu przeczy. Tylko Ty twierdzisz ze tak jest.... w jednym się z Toba zgodze, może i jest możlwiośc wyegzekwowania, ale napewno będzie to trudniejsze niż w TT, SIMPLUS, POP.
    0
  • Users Avatars Mini
    ewiadomosci pisze: 2006-02-19 15:35
    Ciekawe jak mocno w tym roku spadną ceny? Podejrzewam że poniżej 0.50 zł za min. połączenia. Nie mam tu na myśli pakietów lub podobnych usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2006-02-19 16:34
    Wojna – bardzo dobrze , tylko klienci na tym zarobią .
    0
  • Users Avatars Mini
    tasior007 pisze: 2006-02-19 17:08
    oby tak dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-02-19 19:18
    a kiedy w sim+ ? :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2006-02-19 19:52
    Tak obiżka w SS a wszutko łapdnie i pięknie pod warunkiem że w ogóle platforan obsługująca to cudo w ogóle będzie działąć ;-) a tak btw w POP w końcu miękki CLIR aktywacja przez *111 potem 2 i jeszcze raz 2 donmyślnie prezentacja widoczna aby sie ukryć #31#numer lub sterowanie z poziomu telefonu a i doładowanie kotkim kodem tez znowu działa *125*numer_ze_zdrapki# to tak gwoli bo może nie wszyscy wiedzą
    0
  • Users Avatars Mini
    graffer pisze: 2006-02-19 20:22
    Orange mogło by `odświerzyć` zwykłe ceny w POPie. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2006-02-19 20:42
    *graffer spoko loko na rzie niech sie inni wyprztykają z propozycji a potem może i w POP coś sie ruszy choć ściema z reklama OrangeGO jest bo jak w tym planem 60minut w tepsa ani słowa o opłatach dodatkowych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2006-02-20 15:51
    Ja mam Easy (zawsze z pakietem gadka) i nie narzekam, mam większośc znajomych w Plusie. Chociaż mogliby na stałe zrobić 25gr do Plusa i na stacjonarne a do innych tak z 60gr :).
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2006-02-20 23:12
    Ja tam wole w TakTaku 59gr min na wszystkie sieci i dodatkowo 2xdoladowanie. Moim zdaniem bezkonkurencyjna oferty Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    kustyczka pisze: 2006-02-21 11:19
    TT i tak jest najlepszy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2006-02-21 11:30
    ss - tak trzymać!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-02-21 15:15
    Tak Tak rządzi! Ja w nim płacę 59gr za połączenia do innych sieci. Jeszcze nikt go nie przebił.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2006-02-21 18:01
    A mi, a przynajmiej mojej matce, oferta Sami Swoi bardzo pasuje. Zlikwidowałem jej stacjonarkę i za cenę pustego abo w TP (42zł) ma teraz 175minut na stacjonarki w miesiacu albo 63minuty na komórkę. i naliczanie sekundowe. Jej to starczy. fakt, sa inne tansze oferty prepaidów, ale związane albo ze stażem albo z wykupywaniem pakietów, włączaniem opcji itd. czyli za bardzo skomplikowane dla wielu starszych osob które nie muszą byc obeznane w Trikach taniego dzwonienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-02-21 18:40
    nie wiem jak wy ale ja jeszcze wsrod wlansych znajomych nie mam ani jedej osoby ktora jest w samych swoich wiec nie bede sie wypowiadal, ale oferta calkiem calkiem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-02-21 23:31
    lennox: Uprzejmie wyjaśniamy, iż w Sami Swoi nie oferujemy usługi wymiany karty SIM. Nie ma więc możliwości odzyskania numeru telefonu. W takiej sytuacji proponujemy zakupienie nowego zestawu startowego. Taką odpowiedź otrzymałem od master@samiswoi.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2006-02-22 14:26
    tak trzymać,brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-22 17:47
    *Krzys1: i nie Ty pierwszy. Ktoś już pisał w tej sprawi do boku SS i to samo mu powiedzieli. Ja dzwoniłem dwa razy - to samo. Ale nie przejmuj się. Lennox i tak wymianę karty by sobie załatwił. On ma tajemne sposoby na egzekucję regulaminu :). Pewnie ma ruskich kolegów z którymi by wtargnął do siedziby Polkomtela z kałachami i zażądał wymiany karty sim, hahaha. Albo założyłby w sądzie sprawę Polkomtelowi o nieprzestrzeganie regulaminu. I z pewnością by wygrał, łuhaha :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-02-22 17:49
    a może już zmienili regulamin na stronie SS ? Bo się mogli przestraszyć. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bre pisze: 2006-02-25 17:49
    Przydalaby sie obnizka tez w innych sieciach..ehh masm Orange.. jakby zrobili takie cos w popie np albo - co juz jest szczytem moich marzen w abonamencie tobym chyba ucalowal najblizszy salon:):)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: