WOLNY NUMER w Simplusie - mocna odpowiedź na promocję Orange GO

Newsy
Opinie: 80

15 listopada br. wystartuje Świąteczna Promocja SIMPLUS, której głównym elementem jest usługa WOLNY NUMER.

Wolny Numer to nowa, wyjątkowa usługa oferowana promocyjnie dla użytkowników Simplus.
W promocji trwającej od 15 listopada 2005r. do 15 stycznia 2006 użytkownik Simplus posiadający taryfę Easy lub Team 7 może aktywować usługę i rozmawiać za darmo z jednym numerem w sieci Plus GSM z wyłączeniem numerów : Sami Swoi, numerów specjalnych, połączenie z siecią Internet +48 601 100 321 oraz za połączenia z WAP +48 601 100 234.

AKTYWACJA WOLNEGO NUMERU

Usługę Wolny Numer można aktywować JEDYNIE samodzielnie wystarczy w swoim telefonie wpisać kod *104*11*48wybrany numer#, a następnie przycisk inicjujący połączenie.

Uwaga każda zmiana posiadanej taryfy na inną niż Easy lub Team7 powoduje skasowanie numeru w usłudze Wolny Numer. Ponowne aktywacja usługi dla wybranego numeru kosztuje 5 zł z VAT.

OPŁATA AKTYWACYJNA

W okresie trwania promocji aktywacja usługi dla wybranego numeru jest jednorazowa i wynosi 5 zł z VAT. Usługa będzie aktywna w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia Użytkownika. Aktywacja usługi będzie potwierdzona SMSem.

Aby aktywować usługę Użytkownik musi być w okresie ważności konta dla usług i połączeń wychodzących oraz posiadać dodatnią wartość swojego konta, minimum 5 zł z VAT.

ZMIANA WOLNEGO NUMERU

W dowolnym momencie można zmienić wprowadzony Wolny Numer na inny w sieci Plus GSM wystarczy wykasować poprzedni numer wpisując kod *104*00*48numer_usuwany# i przycisk inicjujący połączenie oraz wprowadzić nowy numer wpisując kod *104*11*48nowy_numer# a następnie przycisk inicjujący połączenie. Zmiana na nowy numer podlega opłacie 5 zł z VAT.

SPRAWDZENIE WOLNEGO NUMERU

W dowolnym momencie można bezpłatnie sprawdzić wybrany Wolny Numer kodem *104#i przycisk inicjujący połączenie.

NALICZANIE OPŁAT, ZWRACANIE ŚRODKÓW W FORMIE ZASILENIA KONTA

Opłaty za połączenia wykonane w ramach Usługi Wolny Numer naliczane są zgodnie ze stawką podstawową 78gr/min z VAT i w całości zwracane w formie zasilenia konta po przekroczeniu poziomu 2,50 zł z VAT. Zwracanie środków może następować po każdym połączeniu, gdy stan konta jest równy lub niższy niż 1 zł z VAT.

Opinie:

Opinie archiwalne (80):

Komentuj

Komentarze / 80

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lesio pisze: 2005-11-14 20:12
    10 !
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2005-11-14 20:15
    hehe czyli chcesz pogadać 1/2 godzinki i tak musisz mieć minimum 23zł, takie nie miłe zabezpieczenie aby ktoś nie nawijał cały dzień.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-11-14 20:16
    jest extra ale zobaczymy regulamin :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    sharky pisze: 2005-11-14 20:17
    No to czekamy jeszcze na odpowiedz Ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasssz1 pisze: 2005-11-14 20:23
    ***maras***Niekoniecznie, ja sam mam simplusa i gdy mam na koncie np.1 zl i zaczynam dzwonic i rozmawiam np.30 minut to nie rozlancza mnie w trakcie rozmowy tylko po rozmowie przychodzi sms informujacy zablokowanie konta a tu po przekroczeniu 2.5 zl zwracaja wiec nie musisz miec tyle kasy aby rozmawaic caly dzien, to nie jest zabezpieczenie to wynika z korzystania ze starej platformy na jakiej dziala sim+, przejdz na nowa platforme gdzie nie masz mozliwosci sprawdzania stanu konta na wyswietlaczu tylko krotkim kodem ,a biedziesz rozliczany rzeczywiscie a nie wg. zwrotu rabatu
    0
  • Users Avatars Mini
    nigel_mansell pisze: 2005-11-14 20:26
    Jak chcesz długo pogawędzić to i tak musisz doładować konto. Odżyją stare karty śpiące po szafach. Czyli operator na swoje wyjdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasssz1 pisze: 2005-11-14 20:28
    ***maras*** nawet w regulaminie jest zaznaczone ze zwrot rabatu nie dotyczy uzytkownikow korzystajacych z uslugi "sprawdzenie konta krotkim kodem" Taki uzytkownik jest rozliczany za polaczenie rzeczywiscie ,czyli nic ci nie pobiera z konta
    0
  • Users Avatars Mini
    Seba_Łódź pisze: 2005-11-14 20:33
    Brawa dla " +" i 10
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-11-14 20:37
    no to moze jakas wojenka sie teraz zacznie :) mysle ze + i era beda przygaszac każdą promocję pomarańczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-11-14 20:37
    Brawo---tylko 5 zł-----w orange go chyba 15zł jest
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-14 20:47
    Wypas, gdybym tylko mial ludzi w Plusie to ta oferta przebija inne !!
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-11-14 20:51
    mam jednego sim+ - syn się ucieszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-14 21:01
    Mnie jednak ciekawi jak to bedie w GO. bo jesli oni zq 15 zl dadza tylko darmowe rozmowy a smmsy do tego jednego numeru beda juz platme to ta oferta bedzie beznadziejna i bedzie kolejna kompromitacja !!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-11-14 21:01
    Jak sie jest na nowej platformie to nic nie pobiera w trakcie rozmowy i mozna gadac caly dzien mimo ze ma sie jesynie 50 gr na koncie albo nawet np 2 gr. O nowej platformie pisza na www.simplus.pl TEN SIMPLUS JEST ZAJEBISTY :) :) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    frugo pisze: 2005-11-14 21:06
    aby miec spokoj i nie czekac na zwroty za darmnowy numer wystarczy uruchomic sobie usługe \\\"Dostepny Limit Krótkim Kodem\\\" i wtedy jest sie rozliczanym na bieazaco a co za tym idzie nie pobiera piejniadzy z konta, aktywacja usulu to kod \\\"101*11*99#
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-11-14 21:20
    BRAWO!!
    0
  • Users Avatars Mini
    iot pisze: 2005-11-14 21:44
    mały kroczek do przodu, dobrze, że choć taki, wolny numer zaczyna się po wydaniu 5 złotych
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-11-14 22:09
    świetnie - dobrze ze plus nie zwleka nowymi promocjami:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-11-14 22:15
    ***enriko co Ty jebiesz za głupty?
    0
  • Users Avatars Mini
    popieram pisze: 2005-11-14 22:17
    specjalnie dla tej promocji wyciągnąłem z szafy simplusa i dałem żenie aby przez2 miesiące dzwoniłą free do mnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-11-14 22:36
    SUPER !!! Wielka radocha - wpisz nr "świętego"Mikołaja i namawiaj go na prezenty aż do świąt ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-14 22:43
    TYLKO SIMPLUS :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-11-14 23:54
    Super promocja i 10 pkt odemnie 9 (a naprawdę tak wysoką notę bardzo rzadko daję)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-11-15 00:10
    A mówiłem, że w Orange Go te 15 zł to za drogo i można taniej ? :P Bardzo dobry ruch. Doniosłem już koleżance i się bardzo cieszy. Od jakiegoś czasu ma Sim+ i przenosi powoli całą rodzinę do Plusa i mówi, że ciągle ma coś za darmo albo prawie jej z konta nic nie zjada, gdy dzwoni.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2005-11-15 00:21
    Usługa będzie aktywna w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia Użytkownika....jak zwykle nie rozumiemy wraz z profesrorem miodkiem jezyka, ktorym posluguja sie operatorzy...czy to moze oznaczac ze co 24 godziny nalezy ponownie uruchomic "bezplatny" numer? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dejwo pisze: 2005-11-15 00:31
    mam nadzięje, ze dla klientów abo tez wprowadzą taką usługę ?! bo jeżeli nie to się wkurw...
    0
  • Users Avatars Mini
    nirvana123 pisze: 2005-11-15 01:02
    A na orange nie ma słowa o darmowych rozmowach nawet po zalogowaniu w orange-on line znikneła zakładka nowej usługi darmowe rozmowy a popołudniu była. Coś na oranżada szykuje byleby znów się nie rozczarować
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-15 01:16
    nie wiedzialem ze byla taka zakladka, hmmm....... moze cos innego kombinuja skoro taki myk wycieli?? jakis nagly zwrot przez plussa??
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-11-15 05:13
    moze ktos mi wyjasnić jakie sa minusy usługi \\\"Dostepny Limit Krótkim Kodem\\\" ? czy coś wartego uwagi się sie wtedy traci ?
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2005-11-15 08:09
    Po każdej rozmowie przychodzi wkurzający SMS o czasie i koszcie połączenia :/ np. czas rozmowy: 6:32, koszt: 0,00 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 09:03
    bodopl - mnie wkurza tylko esemes po każdym połączeniu... szczególnie kiedy dziecko ma jakiś "specjalny" czy inny z tych wkurzających ustawiony ;-) Tylko to.
    0
  • Users Avatars Mini
    -- pisze: 2005-11-15 09:21
    wlo: może wytłumacz jakoś dziecku, że we współczesnych telefonach jest coś takiego jak wibra. I można ustawić tryb "wibra only"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Caro pisze: 2005-11-15 09:21
    Tak ale w Orange GO choc oplata 15 zł to w zamian mozemy nie tylko rozmawiac za friko ale tez słac kazda ilość darmowych SMS-ów i MMS-ów :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-11-15 09:49
    ***bodopol,ale poza tym o czym napisał ***magmike nie ma praktycznie żadnych - ja nawet myslałem ,że mi cos takiego bedzie wkurzalo,ale to tez jest do przejścia - w/g mnie fajnie jest zaraz po rozmowie dostać info ile przerabałem kasy i z jakiego pakietu;)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-11-15 09:50
    ***Caro a po H.... ci wysyłać SMSy jak masz 24/24 za free???..............
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-11-15 09:54
    Ero - czekamy na ripostę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 10:11
    -- - on wie doskonale - ten sygnał przecież nie ma domyślnie ustawiony a specjalnie taki... jemu taki właśnie odpowiada, mi nie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kusmierz pisze: 2005-11-15 10:15
    tylko kiedy w abo takie cos zrobia, dla _dotychczasowych_ abonentow? Bo naprawde to az smieszne jest, niepotrzebnie kupowalem wogole ten telefon w abo :| tak bym sobie wzial mixa (bo w mixie chyba tez dziala?!) i byloby super :|
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 10:18
    kusmierz - nie działa ;-) Chciało się tani telefon to się ma tani telefon ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kusmierz pisze: 2005-11-15 10:31
    Wiem, ze nie dziala. Ponoc jutro moze cos sie zmienic i wymysla cos dla abo. #Wlo: nie chcialem miec taniego telefonu (bo swoja droga zabuliem 200zl za t610), tylko tanie rozmowy (mam maxprofita, bez "!", notabene walcze z plusem o zmiane tej taryfy na nawszy model, ale to odrebna parodia, moznaby to gdzies opisac, eh...) PS Czemu Na golu jestem w jednym newse zalogowany, w innym (tu) nie? TO nie jest wina cachu.
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2005-11-15 11:00
    To dostalem z BOKu Orange: Szanowny Panie, Pragnę poinformować, iż obecnie nie posiadamy informacji o wprowadzeniu usługi Darmowych numerów w Orange Go.
    0
  • Users Avatars Mini
    wamdam pisze: 2005-11-15 11:08
    W sąsidnim wątku jest regulamin a wnim napsiane, że mogą to wyłączać de facto kiedy chcą:) Na przykłąd w święta. Takie male zabezpieczenie a pewnie niexle napsuje krwi ludziom
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-11-15 11:09
    TAK-TAK chyba uwaza ze jest najlepszy i ma za duzo klientów 10 mln i chyba nie wprowadza takiej usługi :(
    0
  • Users Avatars Mini
    erytma pisze: 2005-11-15 11:12
    Ja naprawde nie wiem czym sie zachwycać. REALNIE to już nie jest taka dobra usługa. Żebyw pelni wykorzystać trzeba mieć mnóstwo kasy na koncie. Żeby przegadać z kimś pół dnia musiałbyś mieć fure kasy na koncie, ktoą dopiero potem zwrócą. Takie zabezpiecznie praktycznie utrudnia bardzo korzystanie z tej promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    gieroj pisze: 2005-11-15 11:14
    taktak i tak jest najlepszy :) Jeden taki numer nic newiele zmienia. Akurat zupełnie nie mam kogo w taki numer wpisać, duż bardziej pasują mi tanie numerki
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-11-15 11:28
    plus musi w jakis sposob powalczyc o 9 mln klientow:)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-11-15 11:28
    CZy dobrze rozumiem?? Jak mam na koncie 50 PLN to najpierw mi te 50 PLN zje a dopeiro potem bede gadał za darmo??Cos niezbyt jasna ta oferta....
    0
  • Users Avatars Mini
    fajter pisze: 2005-11-15 11:36
    Ta, zupelnie zmienia to obraz promocji. Zwraca kase wiec gadasz tyle ile masz na koncie. trudno to nazwać w pelni wolnym numerem skoro ma takie utrudnienie
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-11-15 11:55
    blobi, fajter przesiadzcie sie na druga platforme za friko i bedziecie mogli gadac dowoli i nie gadajcie glupot
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-11-15 11:57
    W komentarzach pojawiają się informacje, że przy nawet kilku groszach na koncie i dzwonieniu na wybrany numer nie przerywa połaczenia, gdy stan konta jest równy zero, a w kilka sekund po zakończeniu rozwowy kasa jest zwracana na konto. Poza tym mozna przejśc na nową platformę i kasę liczy na bieżąco. Są to jednak tylko komentarze, bo nie posiadam simplusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    jurgen pisze: 2005-11-15 11:57
    Nowa platrforma ma swoje minusy i nie dziwne, ze nie wszyscy sie decydują na nią przejść :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rejwach pisze: 2005-11-15 12:24
    Ta koncepcja słabo mi pasuje. Lubie gadać z wieloma a ten wyścig z oniżaniem dla jenego numeru wcale mnie nie jara
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-11-15 12:31
    Ja przeszedlem na nowa platforme i jestem zadowolony (jak i wszyscy ze znajomych ktorzy sie zdecydowali na nia przejsc) Nowa platforma naprawde bardzo ulatwia zycie. A ci ktorzy chca zeby im pobieralo na starej platformie i czekali na jakies zwroty, to niech sobie czekaja!!!! Koniec z smsam typu: konto zasilone wylacz i wlacz tel, rabat za swojaki, wylacz i wlacz tel, oplata za smsy i mmsy, wlacz i wylacz tel. To bylo naprawde wkur... A teraz ma sie spokoj.
    0
  • Users Avatars Mini
    kusmierz pisze: 2005-11-15 13:10
    czym sie rozni jeszcze nowa platforma? rozumiem nie ma podanego stanu konta na wyswietlaczu i te smsy nie przychodza. cos jeszcze? minusy?
    0
  • Users Avatars Mini
    frogus pisze: 2005-11-15 13:12
    Ale mnóstwo osób nie chce przejśc na nową platforme simplusa i uważają ją za słabą. O czumś to świadczy, nie?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    KML pisze: 2005-11-15 13:17
    Ero budzimy się... Jesteś najlepszym pre-paidem, ale niedługo będziesz byłym najlepszym. Pobudka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-15 13:42
    No, jak dla mnie to REWELACJA, bo ok. 80% moich rozmów wychodzących odbywa się na jeden numer w Plusie i vice versa, więc co tu narzekać? 8-))))))) Uff... - trzeba będzie dodatkową baterię kupić na podmianę ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 13:49
    jurgen - jakie?
    0
  • Users Avatars Mini
    lasot pisze: 2005-11-15 13:50
    Nie wydaje mi sie by ta usługa w jakoś znacząco zmieniała ukłąd sił na rynku prepaidów. Tak tak jak był liderem tak jest liderem. Co prawda darmowego numeru nie mają ale za to calą mase innych niezłych usług - na przykąłd tanie numerki są całkiem fajne
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 13:52
    frogus - o czym? wyczytałeś gdzieś dlaczego nie przechodzą? jakieś racjonalne i prawdziwe powody podają?
    0
  • Users Avatars Mini
    yyygrek pisze: 2005-11-15 13:58
    No ja też nie wiem. Wiem, że nie przechodzą. Słyszałem, ze nowa platforma cieszy simplusa cieszy sie zaskakujaco niską popularnoscią. Jeśli ktoś wie czemu tak jest niech powie. Co jest nie tak z nową platformą?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-15 14:03
    yyygrek - ja włączyłem pierwszego dnia kiedy wprowadzili - nie mam żadnych problemów, każdą kartę jaką mam i do której mam dostęp - także znajomych - przenoszę na nową platformę... Nikt mi nie zgłaszał reklamacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-11-15 14:34
    Niewielu ludzi używa nowej platformy bo: po pierwsze niewielu o niej wie. Ci, którzy nie interesują się dżiesemem nie wiedzą lub niekoniecznie muszą to wiedzieć. Nawet w gazetce Plusa w tabeli kodów sim+ NIE MA informacji, że można aktywować nową platformę. Więc niby skąd taki la(jkon)ik, który nawet boi sie zasilić samodzielnie konto na *123# ma wiedzieć o co w ogóle chodzi? Po drugie są tacy, którzy nie lubią zmian i pasi im to, co mają. Być może zniechęca ich do zmiany brak możliwości powrotu na starą platformę. A czy ktoś ma dane dotyczące ilości userów starej i nowej platformy?
    0
  • Users Avatars Mini
    beduin pisze: 2005-11-15 14:43
    Osobiście znam 4 osoby używające simplusa i zadna z nich nie przeszła na nową platformę. Jakoś nigdy sie spytalem co z nią nie tak, moze sie zapytam przy okazji. Nikt nie wie co nie tak z tą platformą??
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-11-15 14:59
    u moich 4 znajomych- 2 simplusy i 2 mixy zero prolblemow z nowa platforma- szczerze polecam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr_kk pisze: 2005-11-15 15:13
    witam. a jak zmienic na nowa platforme? bo simplus.pl o tym milczy. moze jakis link? z gory dzieki...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-15 15:24
    ***piotr_kk: www.simplus.pl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-15 15:25
    *101*11*99#
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-11-15 16:00
    ale ta nowa platforma jest okropna (mi sie nie podoba) - przychodzi sms po kazdej rozmowie. ;/ i tak juz nie kozystam z sim+
    0
  • Users Avatars Mini
    mtxx pisze: 2005-11-15 16:27
    aktywował ktoś juz tą promocje ??
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-15 16:33
    Moj kolega zaraz po polnocy - dzwonil do mnie i na 100% dziala :) POZDRAWIAM :)
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-11-15 17:21
    achh znowu te beznadziejne promocje...na stale to dajcie wtedy bedzie wypas..a nie tylko owijanie w bawelne..
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-11-15 17:43
    *Magic: zawsze możesz nie korzystać jeżeli promocja Ci nie odpowiada... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kris pisze: 2005-11-15 23:54
    chyba ze przejdziesz na nowego HLR - wtedy masz naliczane rozm w trybie rzeczywostym - nie bedzie pobieralo kasy z konta kod *101*11*99# a sprawdzanie statusu *100 = stan konta nie bedzie wyswietlany na wyswietlaczu - ale mozesz miec 5 groszy i nawijac ile chesz jak masz uruchomiony wolny numer
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2005-11-16 00:15
    Bardzo mi sie podoba ta promocja dobrze ze matka ma simplusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-11-16 02:44
    wczoraj w nocy aktywowałem to dzieciakowi by mogł z mamą sobie pogadać ale chyba do tej chwili potwierdzenie że to już działa nie dotarło
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-11-16 12:48
    Jestem bardzo zadowolony z tej usługi, szczególnie w połączeniu z nową platformą :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adik pisze: 2007-01-21 20:19
    nie jestem zadowolony z tych taryf poniewaz nie zawsze oddaja pieniadze!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasz pisze: 2008-01-08 15:25
    Wiem jak doładowac konto za wiecej niz kupujesz. za 30 doistajesz 80, za 50 dostajesz 120, za 100 dostajesz 235, za 180 dostajesz 390. Niestety testowalem tylko od 30 zl w gore bo pracuje w duyzej firmie i musze miec dlugi termin waznosci... Operator uruchomil ta funkcje niecaly miesiac temu dla pracownikow simplusa. moja zona tam pracuje. Podam sposób tylko na tej stronie, zeby nie bylo za duzo chalasu, bo jak operator zauwazy to niestety zlikfiduje... a teraz sposob: Wysylasz smsa o tres
    0
  • Users Avatars Mini
    majka pisze: 2008-03-15 12:39
    Brakuje mi wolnego nr.prosze zwroccie go nam dziekuje Maja:)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: