wRodzinie - marka CenterNet i Fundacji Lux Veritatis

Newsy
Żródło: NFI Midas
Opinie: 0

13 czerwca 2009 roku CenterNet zawarł z Fundacją Lux Veritatis umowę o współpracy.

Umowa jest efektem kilkumiesięcznych wspólnych działań zainicjowanych porozumieniem podpisanym w dniu 3 października 2008 r. Umowa definiuje ramową współprace przy stworzeniu i prowadzeniu telefonii komórkowej pod nazwą "wRodzinie" oraz określa działania w obszarach: marketing, dystrybucja, sprzedaż oraz obsługa klienta marki "wRodzinie".

Na mocy Umowy CenterNet wraz z Fundacją Lux Veritatis uruchomi usługi komercyjne dla społeczności skupionej wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, Naszego Dziennika oraz Fundacji Nasza Przyszłość.

Postanowienia Umowy :
- Określenie obowiązków stron w zakresie realizacji szerokiego wachlarza wspólnych działań marketingowych;
- Budowa sieci dystrybucji oraz warunki sprzedaży produktów w docelowo 2000 punktach sprzedaży w Polsce;
- Szczegóły realizacji działań obsługi klienta dedykowanych grupie docelowej;
- Na mocy umowy znak towarowy "wRodzinie" pozostaje współwłasnością stron w częściach równych;
- Pierwszy etap współpracy dotyczy produktów przedpłaconych (tzw. pre-paid). W późniejszym terminie, Strony podejmą decyzję o wprowadzeniu oferty abonamentowej (tzw. post-paid);
- Zgodnie z Umową, w terminie do 27 czerwca 2009 roku CenterNet podpisze kolejne dwie umowy z podmiotami wskazanymi przez Fundacje Lux Veritatis, dedykowanymi do bezpośredniej współpracy w obszarach wskazanych w Umowie.

Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony. CenterNet wartość przedmiotu umowy (wraz z dwiema umowami wykonawczymi, które CenterNet zobowiązany jest podpisać do 27 czerwca 2009 r.) szacuje na ok. 160 milionów złotych. W umowie zawarte zostały postanowienia określające kary umowne, których maksymalna wartość wynosi 30 milionów złotych. Jako zabezpieczenie ewentualnych roszczeń Fundacji, wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, CenterNet i Fundusz wystawiły weksle własne "in blanco" do wysokości określonych kar umownych. W umowie nie zostały zawarte zapisy przewidujące możliwość dochodzenia naprawienia szkody na zasadach ogólnych w wysokości przekraczającej wysokość zastrzeżonej kary.

Umowa jest elementem realizacji strategii rynkowej CenterNet, zakładającej oferowanie społecznościom, dedykowanych rozwiązań produktowych, sprzedażowych i marketingowych, idealnie dostosowanych do specyfiki nabywcy. CenterNet poprzez podpisanie Umowy z Fundacja Lux Veritatis uruchomi jeden z głównych, planowanych w ramach tej strategii, produktów rynkowych dystrybuowanych na szeroką skalę.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: