"Wymiana telefonu z dostawą do Klienta" - promocja utrzymaniowa sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 80

Promocja "Wymiana telefonu z dostawą do Klienta" w sieci Era.

Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty "Wymiana telefonu - 24 Cykle rozliczeniowe" zwanej dalej "Wymiana telefonu - 24" w okresie od 01.09.2005. do odwołania.
1. Oferta "Wymiana Telefonu - 24" umożliwia Abonentom zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie bez aktywacji.
2. Operator zastrzega sobie prawo do określania puli dostępnych modeli aparatów w ofercie oraz uzależnienia ich dostępności i ceny w zależności od wybranej taryfy. W przypadku zakupu telefonu w ramach oferty "Wymiana telefonu - 24", którego cena może być różna w zależności od wyboru taryfy. Klient nie może zmienić taryfy na taryfę inną niż te oferowane w niniejszej promocji oraz na taryfę z niższym abonamentem, przy którym cena zakupu wybranego telefonu byłaby wyższa, przez 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Klient wybierając taryfę Era Nowy Komfort przez cały okres trwania promocyjnej Umowy terminowej nie może zmienić liczby wybranych ofert na mniejszą niż liczba ofert określona w dniu podpisania aneksu.
3. Z oferty "Wymiana telefonu - 24" może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który:

  • spełnia kryteria każdorazowo określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora dokonujących wymiany telefonów oraz w Biurze Obsługi Abonenta*)

  • uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC

  • podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24".

4. W celu złożenia zamówienia, Klient zainteresowany ofertą, powinien skontaktować się z Konsultantem z Biura Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000.
5. Zamówiony przez klienta telefon z kartą gwarancyjną, formularzem Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przygotowanego wg ustaleń Klienta z Konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej, regulaminem oferty, formularzem odstąpienia od Aneksu oraz dokumentem zakupu telefonu jest dostarczany do Klienta przez spedytora na koszt Operatora pod adres zadeklarowany przez Klienta.
6. Dostawa zamówionego telefonu nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, o ile nie zostanie ustalony inny termin realizacji, codziennie w dni robocze w godzinach 9.00 - 20.00 na zadeklarowany adres. W sytuacjach wyjątkowych niezależnych od Operatora i / lub Spedytora, Operator zastrzega sobie prawo dostarczenia przesyłki w innych godzinach. PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu dostarczenia przesyłki do 21 dni roboczych. W trakcie realizacji zamówienia, Abonent nie może dokonać realizacji oferty w autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era w zakresie wskazanym przez Operatora.
7. Przedstawiciel Spedytora podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki. Po trzech bezskutecznych próbach dostarczenia przesyłki, odebranie przesyłki z siedziby Spedytora wskazanej w pozostawionym awizo spoczywa na Abonencie. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Abonenta w ciągu 14 dni, zamówienie uważa się za anulowane.
8. W obecności przedstawiciela Spedytora, Abonent jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przesyłki, zgodności z zamówieniem oraz czy nie nastąpiło uszkodzenie mechaniczne towaru w transporcie.
9. Warunkiem odebrania przesyłki jest podpisanie przez Abonenta Aneksu i uiszczenie opłaty za telefon. Podpisanie Aneksu jest możliwe po udokumentowaniu przez Abonenta tożsamości na podstawie dowodu osobistego. Jeżeli w imieniu Abonenta przesyłkę odbiera pełnomocnik, oprócz dowodu osobistego jest zobowiązany przekazać przedstawicielowi Spedytora pełnomocnictwo upoważniające do zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

  • W przypadku Abonentów będących osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, wymagane jest pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

  • W innych przypadkach wymagane jest pełnomocnictwo od właściciela firmy lub osoby / osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Abonenta, wystawione na papierze firmowym Abonenta oraz opatrzone pieczęcią firmy lub osoby udzielającej pełnomocnictwa.

10. Zapłata za telefon jest uiszczana przez Abonenta gotówką przy odbiorze przesyłki na podstawie dokumentu sprzedaży i kwoty podanej w liście przewozowym.
11. W przypadku nie podpisania przez Abonenta Aneksu lub nie uiszczenia opłaty, umowa nie zostaje zawarta, a przedstawiciel Spedytora nie wydaje przesyłki.
12. Na podstawie Art.2 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. Z 2000r. Nr22 poz.271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartego Aneksu i umowy sprzedaży telefonu zawartej poza punktem sprzedaży sieci Era w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Składając stosowne pisemne oświadczenie Abonent jest zobowiązany do zwrotu telefonu w nienaruszonym kompletnym stanie w opakowaniu fabrycznym, który nie nosi widocznych znamion używania, wraz ze wszelkimi przypisanymi dokumentami, w tym gwarancją, Aneksem do umowy oraz dowodem zakupu w terminie 10 od daty odebrania przesyłki od przedstawiciela Spedytora. Odstąpienie od umowy oraz zwrot telefonu wraz z dokumentacją jest możliwe w jednym z salonów firmowych sieci Era.
13. Zwrot wartości zamówionego towaru zgodnie z wystawionym dowodem zakupu nastąpi w terminie 30 dni od daty odbioru zwrotu przez Operatora, na wskazane przez Abonenta konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta adres.
14. Składając zamówienie w ramach niniejszej oferty Abonent potwierdza jednocześnie, że akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i sposób realizacji oferty na warunkach niniejszego Regulaminu, w tym konieczność przekazania Spedytorowi danych niezbędnych do dostarczenia przesyłki z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.
15. Abonent korzystający z "Wymiana telefonu - 24" musi przy składaniu zlecenia posiadać lub zmienić posiadaną taryfę na jedną z taryf Era Classic, Era Nowy Komfort z wybranymi ofertami lub Era Nowy Komfort VIP. Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie składania zlecenia, PTC nie pobierze dodatkowej opłaty. Równocześnie podpisanie aneksu w ramach niniejszej oferty wiąże się z anulowaniem wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, upustów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych - Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia). Anulowanie przywilejów dotyczy również ulg dla kombatantów i niepełnosprawnych..
16. Sposób naliczania minut i SMS-ów zawartych w abonamencie zgodny jest z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC lub Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic Bis, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort i Era Nowy Komfort VIP, w zależności od posiadanej lub wybranej taryfy.
17. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonach i Sklepach Firmowych sieci Era lub u Doradców Biznesowych sieci Era.
18. W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu -24".
Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
19. Abonent przyjmuje na siebie:

  • zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24"

  • zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.

20. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 12 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej
21. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa w pkt. 18 i celu umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę poniższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach o których mowa w § 17 ust. 7, 8 i 9 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.23.

22. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt.19, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 900 zł w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" .
23. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
24. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
25. Jeśli przy podpisywaniu aneksu Abonent jednorazowo zmieni posiadaną taryfę lub posiada taryfę Classic 70 i zakupi w ramach oferty aparat z określonej przez Sprzedawcę puli aparatów oznaczonej na formularzu aneksu kodem HRL1, otrzyma w ramach dodatkowego przywileju 30% upustu w abonamencie na okres kolejnych 24 pełnych Cykli rozliczeniowych. Zmiana taryfy Era Classic 70 na inną w trakcie trwania aneksu wiąże się z utratą dodatkowego przywileju - 30% upustu w abonamencie.
26. Klient zainteresowany zrealizowaniem oferty na taryfie Era Nowy Komfort za pośrednictwem Spedytora może skorzystać z następujących określonych ofert :

  • 1 Ofert: Oferta uniwersalna

  • 2 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci

  • 3 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa

  • 4 Oferty: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa

  • 5 Ofert: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa + Oferta multimedialna

27. Abonent otrzymuje prawo do zmiany wybranych ofert już w kolejnym Cyklu rozliczeniowym, a jeśli nastąpi ona nie później niż w okresie 60 dni licząc od dnia zawarcia aneksu, przy takiej zmianie, Abonent zachowa promocyjny upust od każdej nowej oferty, nawet jeśli ich łączna liczba będzie wyższa od wybranej w chwili realizacji aneksu. Dla obu przypadków bezwzględnie wiążącym jest warunek zachowania minimalnej liczby ofert wybranych w chwili realizacji aneksu przez 24 miesięcy. Klient nie może zawiesić świadczenia usług na własne żądanie w trakcie trwania Umowy.
28. Dodatkowo, po skorzystaniu z oferty "Wymiana telefonu - 24" na taryfie Era Nowy Komfort , każdy Abonent, otrzymuje możliwość skorzystania z oferty na warunkach oferty promocyjnej "Aktywacja Oferty z przyjaciółmi dla taryfy Era Nowy Komfort" w sieci Era.
29. Wybór oferty "Wymiana telefonu - 24" uprawnia do otrzymania następujących przywilejów:

  • 20% upustu na zestaw Ofert składający się z co najmniej dwóch (2) Ofert włączonych w dniu podpisania aneksu lub zmienionych w okresie 60 dni licząc od daty podpisania aneksu na okres 12 Cykli rozliczeniowych. Upust nie dotyczy zestawu Ofert Uniwersalnych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym wiąże się z utratą prawa do promocyjnego upustu.

  • 33% upustu na zestaw Ofert składający się z jednej (1) lub dwóch (2) Ofert Uniwersalnych włączonych w dniu podpisania aneksu na okres 24 Cykli rozliczeniowych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym nie będzie możliwa.

  • jednorazowy bonus w postaci 200 dodatkowych minut w przypadku realizacji aneksu na taryfie Era Nowy Komfort z minimum dwiema(2) Ofertami lub na dowolnej taryfie Era Classic:

    • dodatkowy pakiet minut jest włączany w ciągu 48 godzin od chwili realizacji Aneksu do Umowy i aktywny od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie realizacji Aneksu

    • minuty z pakietu można wykorzystać na połączenia do wszystkich sieci wyłączeniem numerów 602 900, 602 950 000, 602 963, 608 908, Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych, połączeń międzynarodowych i roamingowych

    • minuty z pakietu promocyjnego wymieniają się na SMS-y wysyłane do wszystkich sieci komórkowych w stosunku 1 min = 4 SMS-y

    • minuty z promocyjnego pakietu przechodzą na kolejne 23 pełne Cykle rozliczeniowe

    • minuty z pakietu promocyjnego wykorzystywane są zawsze po minutach z Oferty uniwersalnej, Oferty taniej w sieci oraz Oferty multimedialnej lub bezpłatnych minutach z taryf Era Classic

    • połączenia wykonywane w ramach Oferty weekendowej, Oferty z przyjacielem i Oferty z przyjaciółmi lub bezpłatnych minut z taryf Era Classic nie pomniejszają ilości minut w pakiecie promocyjnym

30. W przypadku sprzeczności niniejszej oferty promocyjnej z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty promocyjnej.
31. Zaproponowana Abonentowi oferta "Wymiana telefonu - 24", ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty (nie dotyczy dodatkowych przywilejów). Po upływie w/w okresu oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych. Zaproponowana Abonentowi oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
32. W ramach dodatkowego przywileju, Abonencie korzystający z oferty "Wymiana telefonu - 24" otrzymają pakiet promocyjnych 60 minut wg poniższych warunków:

  • Dodatkowy pakiet minut będzie przyznany po 14 dniach od daty zawarcia Aneksu i zacznie działać od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie przyznania minut.

  • Dodatkowy pakiet minut będzie mógł być wykorzystany przez Klienta w trakcie dwóch kolejnych Cykli Rozliczeniowych.

  • Dodatkowy pakiet minut można wykorzystać na połączenia z numerami Era, z wyłączeniem numerów: 602950000, 602951000, 602955000, 602992000, 602962000, 602963, 602913, 608955, 608966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604010101, 604020202), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych oraz połączeń przekierowanych.

  • Cena za promocyjny pakiet minut zawiera się w abonamencie za Cykl rozliczeniowy, którego pakiet dotyczy.

  • Minuty z pakietu promocyjnego nie są wymieniane na SMS-y.

  • Minuty z promocyjnego pakietu będą wykorzystywane:

  • w przypadku taryfy Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP - po minutach zawartych w pakietach darmowych połączeń oraz po niewykorzystanych minutach z poprzedniego Cyklu rozl. z pakietów minutowych ale przed bieżącymi minutami zawartymi w pakietach minutowych

  • w przypadku taryf Era Classic - po niewykorzystanych minutach z poprzedniego Cyklu rozl. z abonamentu ale przed bieżącymi minutami zawartymi w abonamencie.

* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.

Opinie:

Opinie archiwalne (80):

Komentuj

Komentarze / 80

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mucuss pisze: 2005-09-03 23:39
    widzę że era zaczyna bać się pomarańczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-09-04 00:03
    w idei można tak przedłużyć umowę już od dawna, wystarczy tel. do działu "propozycja" i kurier przywozi cały zestaw do domu i po sprawie
    0
  • Users Avatars Mini
    jarekt pisze: 2005-09-04 00:08
    Ja takdostalem telefon od idei 4 lata temu...
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-09-04 00:35
    przeciez era jest na czasie ze swoja najlepsza przecież na rynku ofertą
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-09-04 00:36
    chyba zaczęli rozumieć że o klienta tez trzeba dbać a nie tylko kraść ile popadnie
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-09-04 00:40
    W Idei już od dawna tak jest ! Era jest w tyle !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-09-04 00:45
    przeciesz to zadna nowosc w erze, juz 2 razy przedluzylem umowe w taki sposob i nigdy nie przypuszczalem ze to taka wyjatkowa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    smierdziel pisze: 2005-09-04 00:45
    Ciekawe podejscie do dealerow ERY - ominac kanał sprzedaży by broń Boże nie wypłacic prowizji. Fakt, parszywe smierdziele z Judeji zrobili to juz dawno temu, oni nie szanuja swoich przedstawicieli wogle. U nas facet zainwestował pewnie niemałe pieniądze w punkt Judaszowy a swinie Judejskie otworzyli mu Telepunkt pod bokiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    ole pisze: 2005-09-04 01:13
    artureq powiedział: "chyba zaczęli rozumieć że o klienta tez trzeba dbać a nie tylko kraść ile popadnie".... człowieku... Ty chyba powinieneś się zacząć leczyć na głowę... jesli uważasz, że wystawianie faktury za wykonane usługi to okradanie klienta, to wybacz, ale jesteś dla mnie d.e.b.i.l.e.m............ A swoją drogą, to uważam, że umożliwianie wymiany telefonu przez kuriera to czyste c.h.a.m.s.t.w.o wobec dealerów. Połowa klientów, którzy kupią w ten sposób telefon przychodzi potem do APSów i truje sprzedawcy o pomoc w ustawieniu telefonu, o pomoc w obsłudze, o wyjaśnienie faktury (a pierwsza faktura po podpisaniu aneksu do umowy dla wielu osób jest niezrozumiała)... A klient taki nie dość, że zabiera sprzedawcy czas, to jeszcze zazwyczaj blokuje kolejkę i naraża dealera na straty. Bo inny klient widząc, że będzie musiał czekać po prostu wychodzi i idzie w inne miejsce.... Po prostu dziadostwo...
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2005-09-04 01:31
    ***ole. gorzej niż dealer mają już tylko na BOA bo zarabiają o wiele mniej i mają więcej trudnych rozmów np. klient został wprowadzeny w błąd w APS przy podpisywaniu umowy żeby nie mówić o obsłudze posprzedażnej na którą w większości nie są przygotowani i po prostu się nie znają. czasami ręce opadają kiedy dealer dzwoni do BOA w sprawie klienta i zaczyna mówić z czym dzwoni a nie odróżnia CLIR-a od zastrzeżenia numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-04 01:56
    ***ole - z takim chamskimi komentarzani wracaj sobie na siłownie skąd pewnie przed chwilą wyszedłeś. Nie rzyczymy tu sobie Twoich nerwów. Komentarz ***arturqa jest ok, zważywszy, ze mamy jedne z najwyższych cen w europie. Mamy prawo czuc się okradani!
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-04 01:57
    Przepraszam za literówkę powinno byc życzymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wisla pisze: 2005-09-04 02:10
    ole: "zabiera sprzedawcy czas" - kolego nie jestes Bogiem opanuj sie - wyglada na to, ze jestes jednym z tych, ktorzy chca 'ciac leszcza' za wszelka cene zeby tylko jezdzic Omega 3.0 i smiac sie z frajerow, ktotym wciskasz kit byle tylko swistki podpisali. A to ze klient zadowolony z Twojej pomocy przyjdzie potem kupic u Ciebie telefon dla zony albo akcesoria to juz sie w Twoim pustym lbie nie zmiesci. Przez takich matolow i egoistow miedzy innymi Polska stoi tam gdzie stoi. Przykro to mowic, ale zwiedzilem kilka salonow gsm poza PL i troszke inaczej tam to wyglada.
    0
  • Users Avatars Mini
    wisla pisze: 2005-09-04 02:15
    troszke mnie ponioslo, ale fakt oczywisty ze sprzedawca ma sluzyc klientowi, a nie czyhac na jego podpis zeby tylko zgarnac prowizje. nieprofesjonalne i krotkowzroczne jak sprzedawanie kantowanego towaru na targu. przykre lecz prawdziwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-04 03:05
    pamięta ktoś od kiedy tak już jest w plusie? napewno od bardzo dawna.. ole - jakie chamstwo ? ty masz czas łazić i marudzic a sa tacy do których kurier musi przyjechać a mnie cieszy fakt ze jest taka mozliwość. reptaile... no no ;-) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-04 03:11
    reptail - ale naszczescie w DOK nie wisi nad głową kilku klientów naraz i nie rzuca pod nosem epitetow bo czekają juz tyle czasu...konsultant wie ze ma kolejke ale kolejka jest od niego odizolowana..mam nadzieje ze rozumiesz co mam na mysli
    0
  • Users Avatars Mini
    storm pisze: 2005-09-04 03:15
    Powiem tyle... Zenujacy jest poziom obslugi w POS Ery i Plusa..... Niech Ci szanowni Koordunaorzy nie siedza na \"golonce\" w przydroznym barze tylko zaczna pracowac!!!!! A swoja droga w Trzbnicy moglby sobie ten wlasciciel to beznadziejne \"przepierzenie\" na zaplecze zlikwidowac!!!!!!! Czy ktos tam w ogole z Ery jezdz????
    0
  • Users Avatars Mini
    storm pisze: 2005-09-04 03:18
    "Ole" jak bys wiedzial krety.... nie jak pracowac z kolejka to bys nie narzekal!!!! Zainwestuj w siebie glabie to pogadamy....
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-09-04 08:40
    w plusie tez przedłuzeniówkę można przez poczte i kuriera załatwic od bardzo dawna
    0
  • Users Avatars Mini
    ole pisze: 2005-09-04 10:56
    zawiasa*** \"arturqa jest ok, zważywszy, ze mamy jedne z najwyższych cen w europie. Mamy prawo czuc się okradani!\"... przecież nie masz obowiązku mieć telefonu. jeśli podpisujesz umowę, to chyba wiesz, co podpisujesz, prawda? a ceny są wysokie tylko w stosunku do zarobków. jeśli brać pod uwagę ceny nominalne, to różnice są niewielkie. A często płacimy mniej niż w innych krajach..................
    0
  • Users Avatars Mini
    ole pisze: 2005-09-04 10:56
    wszyscy*** otóż ja nie jestem pracownikiem Ery, jakby to mogło wynikać z mojego posta ;)... po prostu wkurza mnie kiedy właśnie idę do APSu i muszę czekać w kolejce przez ludzi, którym nie chciało się przyjść do punktu podpisać umowę. Dostali telefon przez kuriera bo namówiła ich pani z BOA, a potem se z telefonem nie radzą... W zeszłym tygodniu przez takiego kolesia czekałem pół godziny na obsługę... Starszemu panu wcisnęli na BOA Siemensa CT65... wczesniej miała jakiegoś Alcatela... I nie umiał tego w ogóle obsłużyć.. A konsultant cierpliwie tłumaczył krok po kroku, jak wysyłać SMSy, potem książka telefoniczna. A pan pojętny nie był i jeszcze nie za wiele widział w tym telefonie, bo \"literki takie malutkie\"... W tym czasie kiedy sobie tak siedziałem i czekałem weszły trzy osoby. Pczekały 5-6 minut i sobie poszły. Może też przyszły tylko pytać... ale może nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    ole pisze: 2005-09-04 11:10
    reptaile*** no na BOA mają na pewno najgorzej, bo klient nie przeczyta regulaminu... w APSie nie powiedzą (albo i nawet powiedzą, ale się klientowi zapomni), że zniżka tylko na 12 miesięcy... kończy się upust i wtedy zdziwienie... i zaraz telefon do BOA i awantura... inna sprawa, że dużo jest takich ludzi, którzy nie rozumieją co się do nich mówi. .... a co do obsługi w Erze, to też uważam, że jest marna. Tylko że jaka ma być, skoro właściciele punktów zmieniają sprzedawców jak rękawiczki???? Moim zdaniem, żeby być dobrym sprzedawcą trzeba mieć przynajmniej z rok doświadczenia. Ja najczęściej odwiedzam Erę w Łęczycy. W tym roku już 4 albo 5 dziewczyn tam obsługiwało. Tragedia...
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-09-04 11:10
    WIDZE ŻE ERA CYKORZY I WYMYŚLA CORAZ TO BARDZIEJ BZDUTNE NEWSY!!! ŚMIECHU WARTE... BUHAHAHA..
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-09-04 11:17
    W Plusie tak jest od dawna i nikt się tym nie chwali... No widać ewidentnie, że to ruchy w obronie przed Orange, mam nadzieje, że i Plus poprawi swoją ofertę utrzymaniową bo w grudniu będzie jedno PWA. W zasadzie to już teraz mogliby dać... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-09-04 12:37
    Ja mam umowe do grudnia w plusie, jeżeli orange będzie miało ciekawszą ofertę nie będę się zastanawiał :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Silvanus pisze: 2005-09-04 14:18
    WWW.ORANGE.PL JUŻ JEST!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zioom pisze: 2005-09-04 14:21
    *Zawiasa "Mamy prawo czuc się okradani!" - nikt ci nie karze korzystac z telefonu. Tak naprawde niewiele osob korzysta z dostawy przez kuriera - wiem bo cos takiego proponuje. Wiekszosc woli obejrzec fonik i dopiero kupic. Zreszta nie ma cos sie podniecac oferta Orange skoro jeszcze jej nie ma. Nie liczcie na super obnizki i K750i za zeta przy abo za 20 zl :P W erze jest K700i za 49 przy abo za 40 zeta? Drogo?
    0
  • Users Avatars Mini
    Luk pisze: 2005-09-04 15:00
    I co z tego jak tam pisze ze znow zastrzegaja sobie prawo do podania puli telefonow przy wymianie. Pewno znow bedzie mozliwosc dostania jedynie jakiegos syfa za kupe kasy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-04 15:06
    Dobra - wysiadłem przy 18 punkcie ;-) Czyżby Era wprowadzając te zasady cięła koszty? Czy po prostu dotychczas nie było tego typu sprzedaży w ofercie utrzymaniowej? zawiasa - kiedy mnie ktoś okrada i dę z tym do prokuratora... Jeśli czujesz się okradany, nie rozumiem dlaczego nie doniosłeś o przestępstwie? ole - Ty wszystko wiesz? Nie pytasz nigdy? Tak jak Ty masz prawo pytać przy zaupię no. samochodu, tak każdy ma prawo pytać przy zakupie telefonu czy kapelusza... Aże to długo trwa? Jak byś się czuł, gdyby Ciebie taki sprzedawca zbywał, żeby tylko najwięcej klientów obsłużyć, którzy przyszli pytać ( a może nie tylko pytać a nawet dać zarobić przyszli)? Trochę więcej kochani zrozumienia i... kultury ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-04 15:14
    I dlatego nie dotarłem do punktów z upustami ;-) No wydaje się, ze jedank Era próbuje zahamować odpływ abonamentowców jednak. I jednocześnie ujednolicili zasady - bo albo faktycznie każdy miał co innego - super ofertę jeśli mu nadgorliwy konsultant "załatwił" (działając we własnym interesie by wykazać sie utrzymaniem klienta a nie interesem firmy) albo coś co oferują nowym klientom.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mało obeznany pisze: 2005-09-04 15:34
    Proszę napiszcie mi czy w tej ofercie jak rozumiem mogę za 599zł brutto nabyć nokie 6230i w taryfie Classic 70 z zniżką 30% na abonament na 2 lata ? Czyli będę płacił po 35zł misieczoge ? I jeszcze 200 minut mi dołoża ?
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_k pisze: 2005-09-04 15:44
    Wracajac do dyskusji kto ma gorzej, konsultant w salonie a ten na słuchawkach w BOA,BOK-u itp. Moim zdaniem ta dyskusja jest bez sensu bo to sa 2 rozne typy pracy. W salonie fakt ze jest kolejka ktora robi cisnienie, a w BOA jej nie ma az tak namacalnej. Z drugiej strony wkurzony klient w salonie jednak troszke sie hamuje z epitetami bo konsultant siedzi przed nim, natomiast w BOA to jest glos ze sluchawki na ktory mozna jechac ile wlezie.
    0
  • Users Avatars Mini
    togo3 pisze: 2005-09-04 15:51
    *mało obeznany* - by dostać zniżkę 30% na te taryfę to musisz kupić telefon ze specjalnej puli - i uwierz mi nie są to najnowsze modele, niestety :(
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-04 16:12
    lukasz_k - oj zdziwiłbyś się...pracuje juz jakiś czas i wiele widziałem.Ludzie są jacy sa...trzeba być cierpliwym i wyrozumiałym inaczej nikt nie wytrzyma dłużej niz poł roku. Jak to ktoś słusznie zauwazył obsługa sie zmienia czesto bo praca nie lekka a nerwy trzeba miec ze stali (choc kiedyś będac klientem myślałem ze to super praca) Troche irytuje mnie tekst ze tylko w salonach sa idioci..są, to fakt ale i w BOK-ach są "dobrzy" fachowcy i sam nie raz pisałem klientowi reklamacje bo mu ktos bajek naopowiadał albo powiedział ze cos włączył a nie włączył , więc jak to wlo dobrze ujął trochę więcej zrozumienia i kultury!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sybilla pisze: 2005-09-04 18:26
    nie zła wymiana zdań
    0
  • Users Avatars Mini
    On pisze: 2005-09-04 19:42
    Do maruderów z punktów sprzedaży: ZRÓBCIE STOISKO OBSLUGI POSPRZEDAŻNEJ. Jeden człowiek będzie obsługiwał "zaawansowanych inaczej" a reszta sprzedawać. Proste.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-09-04 19:52
    I co z tego skoro trzeba nowy "cyro" podpisac,opuszcza pare groszy a nowa umowa na 24 miechy leci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-09-04 20:16
    a to przepraszam.. ja nie wiedzialem,że www.orangeportal.pl to gsmonline.pl ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Mało obeznany pisze: 2005-09-04 20:24
    @ Togo- a mógłbyś napisać jak możesz jaka to lista ? Proszę niech ktoś jak może napisze tą listę aparatów dostępnych z taryfą classic 70 i 30% zniżką ? Dziękuję z góry :)
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-04 20:37
    * Malo obeznany - Togo wporwadzil cie w blad, telefony ktore mozesz wziac, sa to telefony objete promocjami, zarowno classic jak i komfort! a nie z jakiejs puli! A najlepiej to sobie zadzwon na 602900 i ci wszystko powiedza, za darmo!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-09-04 22:26
    ***zafirskladnaie oferty jest raczej dedykowane przez przedstawiciela firmy.i obojetnie czy masz IDEE,ERE czy PLUSA.tu nie ma zasad.Oferty sa bardzo podobne,ale sporo zalezy od samych przedstawicieli i oferentow ,ktorzy po prostu nie nadaja sie do tej pracy i nie umieja "zatrzymac" klienta przy swojej sieci.nie mowie tu o wszystkich.Wiadomo.Ktos trafi i powie"Ja dostalem extra bonusy i jestm zaj...zadowolony" ,a inny nie dostanie bo inna osob go bedzie obslugiwac i albo bedzie miala zly dzien akurat ,albo po prostu zleje cie mimo ze jestes 3-5-7 lat w sieci.jest ta bo w pl nie zaszesz szuka sie ludzi ktorzy sie naprawde znaja na ofertach,regulaminach i ogolnie na zasadach handlu i zatrzymywania klienterii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-09-04 22:38
    ***zafir i jeszcze jedno na dowód.Np wczoraj bylem w salonie PLUSA.Spytalem sie czy moge kupic u Panstwa zestaw satrtowy SIMDATA.Zrobili mine jak by z konia spadli,albo bym sie z choinki lub kosmosu urwal...Zenada.byla chwila ciszy i nagle mowią."ale nie ma takiej oferty".to sie lekko usmiechnolem i jak prawdziwy oferent im zaczolem mowic" SIM DATA czyli pakietowa transmisja danych GPRS,dostepna od pol roku w ofercie PLUSA.O usludze mozna poczytac na stronie plusa pod zakaldka uslugi i promocje uslug.To jest taki starter jak SIMPLUS ale do transmisji danych przosze Panstwa"A oni patrzac na mnie"noo o o ale my nie mamy takiego satrtera"Ja."rozumiem,ze Panstwo nie slyszeli o tym?"Oni: nie Podziekowalem i wyszedlem...wiec jak w koncu z tym jest?A?Mozliwe,ze cie obsluzyli ludzie nie znajacy uslug i mozliwosci dobierania oferty w danej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Shade pisze: 2005-09-04 22:54
    W plusie juz 3 lata temu w ten sposob wymienilem telefon i przedluzylem umowe. Gdyby nie ten news to nawet bym nie wiedzial, ze Era jest az tak do tylu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafik pisze: 2005-09-04 23:43
    ***krissj10 sprawa wygląda tak że w tym kwartale w Plusie goście mają wyrabiać limity na usługę Prefiks 1069, więc dwoją się i troją by sprzedawać to klientom i pewnie jak byś zapytał o 1069 to by wszystko o tej usłudze wiedzieli :). Niestety ty zapytałeś o SIMDATE której chyba na razie żadna sieć sprzedaży Plusa nie dystrybuje . W każdym razie, ja zamówiłem sobie karte SIMDATA w sklepie internetowym i jak kurier nie zawiedzie, to jutro będę jej szczęśliwym posiadaczem.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 00:10
    krissj10 - po pierwsze nie od poł roku tylko od koncowki maja coś po 23, po drugie nie dziw sie ze nie wiedzieli bo gdybym nie czytał gsmonline itp to pewnie tez bym nie wiedział a po drugie jest tak jak Rafik pisze. Ja zamawiam karty sim data i może bede je mial na punkcie w tym tygodniu choc bardzo w to wątpie. W moim regionie szkoleń z gprs-u edge umts i ptt nie było i nie wiadomo kiedy beda...więc skąd jakis bidok na punkcie ma o tym wiedziec, nie kazdy ma internet w domu i nie kazdego stac na dobrą słuchawke a w pracy nie ma czasu na douczanie sie bo trzeba sprzedawac.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-09-05 00:20
    Jak dzwoniłem do salonu czy mają SIMDATA to mi panienka zaczęłą nawijać coś o nowej ofercie, umowie na 24 mce itp. itd. widocznie dzwonili w którymś kościele, ale nie wiadomo w którym. podejrzewam, że miała iplusa na mysli. Musiałem ją dokładnie nakierowac na stronie internetowej Plusa, gdzie jest o tym napisane. dzieki temu dowiedziała się o nowej usłudze, którą rzekomo sprzedaje
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 00:25
    On - nie ma zróbcie i nie ma my...to ile jest stanowisk i jakie nie zalezy od obsługi, to madrzejsi wymyslają więc wcale nie jest to takie proste. Jesli w projekcie sa dwa stanowiska to beda dwa a jak sie coś komuś nie podoba to "państwu już podziękujemy".
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 00:27
    lukasm - a wiesz ilu klientów mnie o to pytało? żaden..od pół roku nikt mnie o to nie zapytał i nie miałem nawet komu tego zaoferować...ciągle czekam na tego pierwszego
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2005-09-05 00:39
    tez kiedys wszedlem do salonu plusa i pytalem sie o jakas promocje. nie pamietam juz o co chodzilo, ale o to o co ich pytalem to postawili wielkie oczy i spojrzeli na mnie jak na glupiego. zeby rzeczywiscie na glupiego nie wyjsc zaczolem im tlumaczyc szczegoly oferty i ceny telefonow. chodzilo mi chyba o przejscie z simplusa do abo jakas specjalna krotka oferta byla. wtedy kazalem odpalic i gsmonlie.pl i przeczytac :-) po przeczytaniu njusa powiedzieli ze o tym nie wiedzieli a nastepnie sprzedali mi telefon w tej promocji :-) przechodzac z sim+ do abo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotreks pisze: 2005-09-05 00:58
    Może nie na temat no ale, mam pytanko do was który telefon jest lepszy NOKIA 6610i czy SIEMENS CXT70??? Z góry dzięki za odp. Pozdr. / W oczekiwaniu na Orange ;) /
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 01:02
    Piotreks - a na jakich funkcjach Ci zalezy? bo jak na aparacie to zapomnij o nokii...jedyne co ma to fajne radyjko ale to nie argument bo zestaw HF z radiem kosztuje grosze...ja jestem uprzedzony do siemensa ale cxt70 ma większe możliwości no i ta ogromna pamięc w 6610i az 2mb ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 01:12
    wally - pewnie chodziło Ci o nowa konwersje w simplusie. z tym było smiesznie bo do czasu tej promocji była oddzielna oferta dla przechodzacych z simplusa i o tym kazdy wiedzial a ta nowa konwersja dała mozliwosć przechodzenia na "zwykłe"promocje ale jakos tak cicho o tym było ze mało kto wiedzial.
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2005-09-05 03:43
    ****neko na hotline jest wielkie ciśnienie kiedy masz zacząć pracę i słyszysz że wszyscy w koło rozmawiają i jest potężny gwar. z każdej strony dobija Cię stres bo wszystko jest liczone mierzone i wyliczane i to ma wpływ na twoją pensje awanse i dalsze umowy o prace. bardzo chętnie przejdę do salonu by mieć spokojnie czas obsłużyć klienta (na hotline na obsługę jest jakieś 3,5 minuty. dłużej ma swoje skutki negatywne dla konsultanta). niestety i stety dla klienta podczas rozmowy staram się wszystko wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości oraz rozwiązać problem. ****wlo jeśli chodzi o obsługę to ERA jest najlepsza i wynika to z badań, zawsze była jest i będzie chociaż IDEA i PLUS nadrabia straty to przy nowej strategii ERY zostaną daleko w tyle z obsługą.
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2005-09-05 03:49
    może coś się zmieniło ale w PLUSIE kiedy wchodziła nowa oferta czy usługa to konsultanci dowiadywali się jako jedni z ostatnich a informacje które otrzymują mailami to porażka np. rano zaczynasz pracę i przychodzi wiadomość. okej podajesz info rozmówcy, nagle w czasie trwania rozmowy przychodzi kolejna wiadomość która jest sprostowaniem wcześniejszej. przepraszasz klienta że źle powiedziałeś. rozmowa się kończy i po otrzymujesz kolejne info które jest kolejnym sprostowaniem do dwóch wcześniejszch
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2005-09-05 03:58
    IDEA której jestem klientem ciągle wystawia mi błędnie faktury. wysyłam reklamację i czytam odpowiedź i stwierdzam że osoba która to napisała nie zna się na rzeczy i jestem zmuszony wysłać ponownie. tylko w tym roku do 8 faktur wysłałem 5 reklamacji i 2 ponownie bo znałem lepiej RŚUT i zapisy cennikowe oraz regulamin promocji niż osoba w reklamacjach. na natomiast propozycję dla osób które będą zmuszone wysłąć reklamacje do centka by na dole dopisały że w przypadku braku rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni proszą też o zmianę taryfy najniższą czy upust na abo do końca umowy. tak ich załatwiłem 2 razy ale przy kolejnych próbach moje pisma są rozpatrywane na drugi dzień jeśli zostawie w salonie a w ciągu 4 dni jeśli wyślę mailem. chciałbym kiedyś poczytać komentarze na moim koncie
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2005-09-05 04:06
    w PLUSIE kiedy konsultant odbiera rozmowę otwiera mu się konto numeru z którego jest realizowane połączenie wraz z komentarzami pozostawionymi przez poprzednich konsultantów, bardzo często bywało że głowny komentarz brzmiał debil czy jakieś !@#. była nawet fajna akcja gdy w salonie klient spojrzał na monitor i to zobaczył. osoba z salonu fajnie z tego wyszła bo wręciła klienta że to skrót od direct debit(polecenie zapłaty). ogólnie mam świadomość że i w ERZE obsługa w salonach jest marna bo jak odbieram ich rozmowy na hotline to nasuwa się tylko jedno do powiedzenia "ty debilu jak możesz tego nie wiedzieć". nie chcę nikogo urazić ale tak bywa. jak sam przejdę do salonu to może poznam drugą stronę medalu bo może mają za mało szkoleń. u dealera to wcale się nie dziwię takiego stanu rzeczy, po jednodniowym szkoleniu pewnie też bym miał problemy
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2005-09-05 04:19
    troszkę się rozpisałem sorki, ale to wszystko wina tej pracy, jednego dnia na 7 następne na 10, 12 ,15, 17 czy parę razy na 15 póżniej dzień przerwy i znów na 7. zazdroszczę ludzią którzy mają ten komfort wstają wyspani o 6 do pracy na 8 a o 20 seansik w tv i kładą się spać. zegar biologiczny przy takim harmonogramie jak mój strasznie fiksuje. tak na koniec to ubolewam nad klientami PLUSA, ceny w PWA strasznie podskoczyły i dla podtwierdzenia faktu wystarczy przeczytać regulamin wrześniowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-09-05 07:56
    reptaile - a dlaczego potwierdzeniem zwiększenia cen w PWA ma być regulamin wrześniowej?
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-09-05 09:44
    Mojemu tacie konczy sie umowa w PLUSie. Ale poniewaz umwoa jest na mnie to tata umowil mnie z konsultantka ktora do niego zadzownila. O umowionej godiznie odebralem telefon. Pani sie ladnie przedstawila i super fajnie powiedziala mi co moga mi zaoferowac. Abonament PLUS 25 za 12,50 brutto miesiecznie, 1/1, identyfikacja, wszystko przez 24 msc. Jednak ze tata byl strasznie uparty to powiedzialem ze bedziemy roziwazywac umowe i przejdziemy na SIMPLUSA. Pani jeszcze sprobowala mnie pare chwilek przekonac ale bezskutecznie i ladnie podziekowawszy sie rozlaczyla. CDN
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-09-05 09:47
    Ja nastepnie staralem sie przekonac upartego ojca ze 12,5 PLN x 3 to jest mniej kasy niz SIMPLUS 50 PLN na 3 miesiace. Udalo sie. Zadzownilem spowrotem do PLUSA. I jakiez bylo moje zdziwienie. Chyba prawda jest to ze przy kazdym userze jest jakis komentarz. Pan ktory odebral byl bardzo nieuprzejmy. Przedstawilem mu poprzednia rozmowe z ta mila Pania, a on naprawde bardzo olewanckim glosem powiedzial ze "moge sobie miec ten aboanemtn za 12,50 ale bede musial zaplacic za przejscie na nizsza taryfe 50 PLN netto". Ja pytam dklaczego przeciez ojciec mial PLUSA 25. A Pan na to ze teraz ebdzie 12,50 miesiecznie wiecj jest nizsza. Wkurztylem sie nagadalem mu i sie rozlaczylem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 10:57
    Rafik - no 1069 to raczej prosta usługa, więc wiedzieć o niej wszytsko to żaden problem... reptaile - o jaka obsługę Ci chodzi? Także, że konsultatn przez miesiąc od wprowadzea nowych komfortów twierdzi, że bez uniwesalnego nie ma szansy kupić abonamentu? Mnie nie obchodzi za bardzo obsługa w oświustet siedemdziesięcu czrerech wybranych do testów punktów a te dwa czy trzy które są u mnie w mieście! Wczoraj się np. znowu dowiedziałęm na kolacji u znajomych oszukanych przez konsultanta Idei, że nie są jedymymi - także inni znajomi, których tam spotkałem zostali przez niego naciągnięci na nieuzasadnone koszty i ponoszą jeszcze do grudnia konsekwencje zaufania złodziejowi... Co więcej to są formowe aktywacje, gdzie konsultant do siedziby formuy przychodził. Jedyną konsekwencją i działaniemn na skargi było bodajże zwolnienie gościa (bo jak mówią inni jujżich obsługiuą) natomiast firma do dzisiaj nie wzięła odpowiedzialności za swojego przedstawiciela.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 11:21
    reptail - a na jakiej podstawie myślisz ze w punkcie jest inaczej...myslisz ze my nie dostajemy błędnych info i sprostowań? dostajem a do tego dostajemy tez tysiące ulotek z błędami które trzeba poprawiać ręcznie...żadna praca nie jest lekka jak sie jej nie sprobuje i wszedzie dobrze gdzie nas nie ma...a w punktach tak samo jest cisnienie i wszystko jest liczone, tak samo są plany audyty, setki raportów, wsciekli klienci gotowi Cie zabic bo serwis im uniewaznił gwarancje na fona i gowniaze w dresach plujący Ci na szyby bo dostali kaucje jak chcieli kupic fona...do tego w nie jednym punkcie za marne grosze bez przerwy czesto ponad 8 godzin bez przerwy na sniadanie. Byłem kiedys na wycieczce do call center w wawie i wiem jak wygląda tam praca...wszędzie dobrze gdzie nas nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    togo3 pisze: 2005-09-05 11:48
    *flama* i *Mało obeznany* - nikogo nie wprowadziłem w błąd, przy przedłużeniu umowy operator oferuje możliwość uzyskania 30% zniżki do taryfy Classic 70 pod warynkiem zakupu telefonu z określonej puli. Oferta ta nie jest dostępna dla wszystkich abonentów - zależy czy dana osoba spałnia ustalone przez operatora kryteria o czym zresztę można przeczytać w podanym regulaminie. Jeżeli zaś chodzi o same telefony to są to min.: Siemens CF62; SE T630; LG B2050; SIemens C65/CT65; Samsung X600; Sagem myX5-2; Sagem my C-4; Philips 530; Nokia 6610i; Nokia 3510i; NOkia 3200; NOkia 3120; NOkia 3100; Motorola C650 i kilkanaście innych (ale już słabszych) modeli. cenowo to się to waha od 1 do 159 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-09-05 11:57
    ***togo3 - na telepolis byl news ze podobno sie zmienila oferta przedłużeniowa i teraz daja komforty ze znizka a nie clasic. Czy to sie zmieniło czy tylko to taki news a oferta po staremu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    togo3 pisze: 2005-09-05 12:00
    jest zniżka na komfort ale clasica też sobie można wybrać
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-09-05 12:04
    *neko: ale ty wiesz o co chodzi i klient nie musi Ci pokazywac na stronie internetowej firmy dla której pracujesz szczegółów oferty o której pyta. Nie jest to może winą pracownika, że centrala ich o wszystkich ofertach nie informuje (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości), ale pracownicy mogliby również zadbać trochę o swoją wiedzę i dodać adres GOL-a czy telixa do ulubionych.
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-05 12:07
    No mi w salonie kolega mowil ze obowiązuja ceny takie jak w promocji urodzinowej ( w przypadku jak biore 2 pakiety komfort). POza tym dziwne jest to ze nie mozna wziac wiecej pakietow? chodzi mi o to ze chcialbym wziac 2 pakiety dostac 33% znizki na 2 lata, ale np dodac sobie jeszcze jakis pakiet bez znizek, ale nie tracac znizki na te 2 pakiety?? jest to mozliwe?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 12:09
    GregPepe - jedna "taka" gazeta podała news, że koncert Stinga będzie na lotnisku w Bemowie... Czy Wy kochani nie możecie się u źródłą dowoiadywać o swoje sprawy a nie na serwisach informacyjnych, gdzie ZAWSZE chodzi o kasę w pierwszym rzędzie (poprzez umieszczenie możliwie szybko newsa) a później dopiero o rzetelną informację?
    0
  • Users Avatars Mini
    togo3 pisze: 2005-09-05 12:26
    *flama* - jeżeli przy przedłużeniu umowy wybierzesz sobie 2 pakiety za zniżka 33% na 2 lata, to możesz później dokupić sobie również inny pakiet np. darmowe weekendy. Będzie on kosztaował zgodnie z cennikiem czyli 30 zł, nie tracisz przy tym 33% rabatu na 2 poprzednie pakiety :D pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-09-05 12:29
    ***wlo - na stronie ery nie ma listy aparatów, a propozycje podaja dopiero jak komuś wsoczy w systemie tak to se mozna tam dzownonic i tak nic nie podadza
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-05 12:29
    No to gites! a powiedz mi togo skad to wiesZ? pracujesdz w erze?
    0
  • Users Avatars Mini
    togo3 pisze: 2005-09-05 12:32
    :D siedze w branży *flama więc się wie troche
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 12:38
    *likasm - juz pisałem ze nie ma na to czasu w godzinach otwarcia a w domu nie kazdy ma neta... ja staram sie byc w temacie, sledze gola i inne ale i tak czasami popełniam błędy czy czegoś nie wiem...wszyscy jesteśmy tylko ludzmi
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-05 12:45
    sorki miało byc "lukasm"...a tak nawiązując do mojego wczesniejszego posta to kart simdata nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2005-09-05 14:15
    Podoba mi sie ta oferta, ja nie lubie łazić po przedstawicielach i ogladać ich wyuczonych uśmiechów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-09-05 18:14
    *smierdziel - "Ciekawe podejscie do dealerow ERY - ominac kanał sprzedaży by broń Boże nie wypłacic prowizji" hehe i bardzo dobrze ! dzięki temu ceny mogą być niższe a zyski wyższe z pominięciem jakichś tam budek z telefonami, zresztą jak się w salonie firmowym klupuje to też się chyba pomija dilerów... i tak powinno być ! *neko - faktycznie biedni ci agenci ;DDD normalnie łezka mi się w oku zakręciła ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    qbutek pisze: 2005-09-05 19:55
    Kupiłem dziś K700i w tej promocji w salonie. W dostawie do domu nie są dostępne niektóre telefony-właśnie SE K700i. Dostępny jesn S M65.
    0
  • Users Avatars Mini
    generał gugel pisze: 2005-09-06 16:18
    Wcale bym sie ne zmartwił jakby taki model był najbardziej popularny. Ja bym wolał dostać telefonik z dostawą do domu, żeby zasady były jasne i przejrzyste i żebym wiedział za co ile zapłące. Brawo era
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-09-07 00:02
    lennox-nie o to chodzi ale krew mi sie burzy jak ci z dok piszą jaką to oni mają ciezxką prace i ze ci co siedzą w salonach nic nie wiedzą i obijają sie całymi dniami..ciekawe co by powiedzieli na to ze sa salony w których do kolejki staje sie z numerkiem jak do lekarza
    0
  • Users Avatars Mini
    spryszak pisze: 2008-05-17 21:53
    kto chce kupić motorole e1 w bardzo dobrym stanie za 200zł moje gg 7000655
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: