Wystartowała kampania reklamowa Samsunga SGH-X100

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 6

Rozpoczęła się właśnie kampania promocyjna telefonu Samsung SGH-X100 na polskim rynku.

Kampania "MIŁY W DOTYKU"
Kontynuując udaną współpracę z młodą gwiazdą Sylwią Wiśniewską Samsung wykorzystał jej wizerunek do kampanii telefonu SGH-X100. Fotografie do kampanii pokazujące lekkość i łagodność telefonu zostały wykonane w pracowni Piotra Porębskiego.

REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Kampania będzie trwała w kwietniu, a będzie oparta o nośniki 6x3m (Cityboard) oraz citylighty (Clear Channel). Reklamy X100 pojawią się w głównych polskich aglomeracjach: Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Śląsk, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław.
Budżet kampanii nie jest ujawniony, lecz wiadomo, ze pojawi się około 1000 nośników.

W kreacji reklamy zewnętrznej pojawi się partner - POLKOMTEL S.A. Prezentowana jest cena telefonu w sieci PLUS GSM, benefity sieci oraz logo PLUS GSM.

KAMPANIA PRASOWA
Kreacje pokazujące SGH-X100 pojawią się tylko w prasie branżowej oraz ogólnopolskich dziennikach. Duży nacisk na kampanie PR zaowocował już wieloma publikacjami o X100 w prasie lifestylowej jak Marie Claire, Pani, Gala, CKM, Razem czy Mens' Health. Planowane są sesje zdjęciowe w Voyage, Avanti, Playboy.

Kreację do kampanii przygotowała agencja KREDKA STUDIO. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: