Andrzej Gładki z Xiaomi: nasze sklepy mają być zyskowne i będziemy otwierać kolejne

Najważniejsze | Newsy
Żródło: GSMarena
Opinie: 0
GSMARENA - wywiad z Andrzejem Gładkim z Xiaomi

Bułgarski serwis GSMARENA przeprowadził wywiad z Andrzejem Gładkim, zastępcą dyrektora generalnego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich (CEE & Nordics) w Xiaomi. Xiaomi w ostatnich dniach otworzyło w Sofii swój pierwszy salon firmowy. Cały region (CEE & Nordics / Northeast Europe) to teraz 26 rynków. Gładki zdradził, że Xiaomi ma w tych państwach już 108 sklepów. Kolejne zostaną otwarte w Rumunii, Chorwacji, Słowenii, w Czechach, Polsce, Albanii i Bułgarii. Gładki zapewnia, że te sklepy mają przynosić zyski, a nie tylko pełnić funkcje wizerunkowe dla marki. Sklepy są otwierane we współpracy z partnerami, więc ryzyko dla chińskiego koncernu jest mniejsze. Aby zapewnić zyskowność Xiaomi korzysta z "zaawansowanej analityki", tnie koszty i zwiększa przychody poszerzając portfolio oferowane w tych punktach. Według Gładkiego marka numer 1 w Europie i 2 na świecie musi równolegle rozwijać wszystkie kanały sprzedaży, a nie skupiać się tylko na modnej sprzedaży online. Gładki podkreśla, że także współpraca z operatorami nadal pozostaje bardzo ważna.

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: