Zmiany w obsłudze klientów Orange

Newsy
Opinie: 18

Wraz z nową komunikacją marki Orange wprowadzono zmiany w salonach i pozostałych kanałach sprzedaży operatora. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez internet (czyli sprzęt i umowę) w dowolnym salonie Orange, a docelowo będzie to możliwe także w punktach partnerów operatora, np. na poczcie.

W salonach Orange klienci będą mogli skorzystać z obsługi na recepcji i załatwić wiele prostych spraw „od ręki”, oszczędzając czas. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi w salonie zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W przyszłości będzie można umówić wizytę przez internet. Funkcjonalność Bilet SMS umożliwi klientom załatwienie innych spraw w trakcie oczekiwania na obsługę w salonie – informacje o pozycji w kolejce oraz zaproszenie do obsługi klient otrzyma SMS-em. Dziś z takiego systemu można skorzystać w salonie w Warszawie w CH Blue City a wkrótce taka możliwość będzie w kolejnych salonach w Warszawie, Katowicach i Krakowie.

Ponadto, w Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami, zachęcający klientów do odkrywania nowych rozwiązań.

Klienci indywidualni i prowadzący małe firmy (SOHO), którzy korzystają z 5 lub więcej usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów – specjalny zespół doradców zapewni maksymalnie przyjazną obsługę, a dzięki uproszczonej strukturze automatycznych komunikatów na infolinii (IVR) seniorzy łatwiej połączą się z doradcą.

Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, bez konieczności dodatkowej weryfikacji danych. Już wkrótce dzięki tej aplikacji będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfona. Gruntowne odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl, dzięki czemu korzystanie z niej jest bardziej przyjazne i intuicyjne. Jutro rusza nowy portal Orange.

Zdjęcia z konferencji:

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (18):

Komentuj

Komentarze / 18

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-04-16 19:01
    szkoda, ze zmiany dotyczą klientów, kosztem pracowników w salonie Orange... Wszystko fajnie i ladnie, klienci są coraz bardziej chamscy, przelewają swoją nienawiść na Nas. dziwie się takim ludziom, którzy przychodzą do salonu i wyzywają konsultantów. Nie śmiałbym tak sie zachować w stosunku do sprzedawcy w punkcie obslugi. Uważam, że szacunek nalezy sie każdemu. Jeśli jest wina operatora to rozumiem, ale wszystko można rozwiązać kulturalnie, wprowadzając reklamację. Wstydźcie się Klienci, którzy przychodzicie do Nas do salonu i obrzucacie Nas wyzwiskami i zachowujecie się jakbyście wyszli z rynsztoku! mam tu na uwadze tylko tych klientow, którzy właśnie tak się zachowują. Pozostałym Klientom, którzy szanują nasza pracę, Brawo! Doceniamy Was i zawsze Was miło obsłużymy i damy więcej. Odpłacimy się stokrotnie, Pozdrawiam.
    12
  • Users Avatars Mini
    John pisze: 2015-04-16 20:11
    @ kaktus-gsm Jesteście pracownikami badziewnej firmy więc się wam obrywa. I tyle.
    -6
  • Users Avatars Mini
    neo20 pisze: 2015-04-16 20:17
    Ja powiem tyle: neo do 20Mb/s realnie 13-15Mb/s i nie ma szans na polepszenie....
    -1
  • Users Avatars Mini
    radchmiel pisze: 2015-04-16 23:18
    Popieram kaktus-gsm w 100%. Pracuję w tej firmie 13 lat,wiele sytuacji i zmian przeżyłem ale to co się teraz dzieje to jakaś masakra! Najgorsze jest to,że te wszelkie innowacje wymyślają osoby które nie przepracowały w SALONIE na pierwszej linii ani minuty. Absurd goni absurd, a jaki mamy PR na takich portalach jak ten wszyscy wiedzą-takich opinii jak John-a są tysiące. Tymczasem Play ogarnia coraz większa liczbę klientów, klienci wręcz bronią ich oferty mimo tego,że nikt nie poświęca im tyle uwagi w po sprzedaży co w Orange. Szkoda gadać...Klucz jest jeden...tylko cena rządzi rynkiem, bynajmniej w tak biednym kraju jak Polska, i żadne zabiegi poza konkurencyjną ofertą nie sprawdzą się...
    2
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-04-17 01:40
    dzieki radchmiel za wsparcie, calkowita racja pracujesz w orange jak ja, wiec wiesz na czym ten kawalek chleba polega. polecy w zasadzie to za granicą są sobie wrogami, więc nie dziwie się że mają takie podejscie do sprzedawców. za granicą mamy najgorszą opinie (nie pomagamy sobie). Inne nacje pomagają sobie, a my walczymy sami ze sobą. Z poziomu pracownika powiem Wam, że zal mi Was tych źle podchodzących do Nas, że macie tyle w sobie jadu. Pamiętajcie dobro wraca, a zło dwa razy bardziej odpłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-04-17 01:43
    Radchel, 13 lat? ja pracuje 3 late i czuje sie jak w Auschwitz, przepraszam za nadużycie slowa, bo szanuje ludzi, ale tylko tak to potrafię wyrazić. Klienci są bezczelni, brak kultury.
    1
  • Users Avatars Mini
    mike pisze: 2015-04-17 01:59
    Ja tam z orange jestem zadowolony. Wszystkie sprawy załatwiam poprzez @ i jestem zadowolony - bez kolejek i dręczenia ludzi na infolinii. Dawno temu przez długi czas sam pracowałem w CP i wiem jak to jest na infolinii - buractwo nie zna granic. Przez telefon każdy jest cwaniakiem, a w 4 oczy wątpię czy by wypowiedział te same słowa. Z drugiej strony nic mnie już nie zdziwi. Wracając do samego operatora, to wcale konkurencja nie jest lepsza z ofertą. Mój kolega kiedyś był w orange, później uciekł do play i teraz znowu wrócił do orange, bo oferta lepsza i z mojego już doświadczenia lepsza oferta dla przedluzajacych umowe. Dla mnie rewelacją są kody -30% na abo na grouponie, gruperze itp.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Wojtej pisze: 2015-04-17 02:58
    Ile osób technicznych jest do zwolnienia? Dużo za dużo
    3
  • Users Avatars Mini
    WITOLD pisze: 2015-04-17 08:07
    Bruno deklaruje "ludzkie podejście do ludzi" ... przed mediami , a tu.. w 2015 roku około 1500 pracowników ze wszystkich krajowych zakładów spółki Orange Polska będzie musiało odejść z pracy na zasadzie dobrowolnych odejść lub zgodzić się na przeniesienie do firm zewnętrznych. - Brakuje rąk do pracy, ludzie wykonują zadania, które kiedyś należały do kilku osób, a mimo to pracodawca każdego roku pozbywa się kolejnych pracowników. Pod presją proponuje im dobrowolne odejścia lub przeniesienie do firm zewnętrznych. Ludzie słyszą: albo odejdziesz z pracy za odprawą, albo za kilka miesięcy zostaniesz zwolniony i nie dostaniesz nic. Albo przejdziesz do spółki-córki z rocznymi gwarancjami zatrudnienia, albo wkrótce w ogóle stracisz pracę. Najgorsze, że udowodnienie pracodawcy, że te działania są niezgodne z prawem, nie jest możliwe, bo ludzie pozornie sami się na nie godzą - mówi Ireneusz Kwiecień, przewodniczący "Solidarności" w zakładzie Orange Polska w Katowicach. Orange Polska utworzona została na bazie spółki Telekomunikacja Polska S.A., którą w 2000 roku kupił francuski koncern France Telecom. Wówczas w jej zakładach w całej Polsce pracowało 55 tys. osób. Obecnie załoga okrojona została do niespełna 17 tys. pracowników.
    7
  • Users Avatars Mini
    KRIS_T-MOBILE pisze: 2015-04-17 15:56
    Witam .Postanowiłem zabrać głos w dyskusji. Pracuję t-mobile 17 lat , i wreszcie podjąłem decyzję że odchodzę . Rozumiem was doskonale,to nie jest praca to wyzysk , podejmę rękawicę z każdym oprócz play kto twierdzi że jest inaczej.
    2
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-04-18 00:52
    Kris tmobile to jest. Madra decyzja ja tez ja podjalen odchodzę dość mam marnowania mojej czasu.ludzie nie skladajcie cv do takich prac u operatorów komórkowych wykorzystaja wasdo cna będziecie wrakami człowieka tak się czuje chciałbym dodac ze jestem bardzo dobrym sprzedawcą niestety wypalilem się z powodu obludy w tej pracy i niskich zarobkow
    2
  • Users Avatars Mini
    kaktus-gsm pisze: 2015-04-18 00:52
    Kris tmobile to jest. Madra decyzja ja tez ja podjalen odchodzę dość mam marnowania mojej czasu.ludzie nie skladajcie cv do takich prac u operatorów komórkowych wykorzystaja wasdo cna będziecie wrakami człowieka tak się czuje chciałbym dodac ze jestem bardzo dobrym sprzedawcą niestety wypalilem się z powodu obludy w tej pracy i niskich zarobkow
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-18 20:53
    Wszędzie w koncernach korporacjach jest wyzysk i traktowanie ludzi jak śmieci, to już jest niestety normą, najważniejszy jest zysk i zachłanność koncernu (nie tylko telekomu), tam nie ma czegoś takiego jak etyka czy równowaga, ma być zysk, pseudozarządy rysują sobie słupki kreski dochodów które chcą mieć (często nierealnych) a ludzie są ich narzędziem do realizacji. W koncernach z takimi złodziejami najskuteczniejszą rozmową są strajki.
    5
  • Users Avatars Mini
    telekom pisze: 2015-04-19 01:29
    przebrali ładną panią w koszulę oranż, myślą że w salonie na ich czeka taka laska, niestety salon musi zarobić na siebie i sprzedawać a nie tylko reklamacje i nastawienei dzwonków, co to jest! ludzie ogarnijcie się, czytajcei instrukcje telefonu zanim przyjdziecie do salonu! żenada
    1
  • Users Avatars Mini
    allan pisze: 2015-04-20 21:33
    Ja z Orange jestem zadowolony. Byłem wiele lat w Plusie potem w Play,ale podwyższyli ceny smartfonów i natychmiast odszedłem.W Orange dopiero w tym roku ceny Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge są na starcie bardzo wysokie i niekonkurencyjne w stosunku do innych operatorów. Ale przyznaję: praca w koncernie to praca w obozie pracy. Relacje międzyludzkie są zdehumanizowane. Kadra postępuje w sposób nieludzki! Liczy się tylko pieniądz a to jest po prostu chore bo są wartości ważniejsze niż pieniądz.
    0
  • Users Avatars Mini
    goska pisze: 2015-04-20 22:10
    Mnie przyciągają do sieci Glownie CENY i jakość połączeń, a czekanie w kolejce kiedy salon sprzedaje komórki, Internet, konta, prąd i bóg wie co jeszcze Choćby jakie to nie były wycacane zmiany...szkoda zachodu..jak wszystko to nic dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-21 01:19
    Bardzo ciekawa dyskusja się wywiązała. Właściwie wszystko zostało już powiedziane, co ja sam chciałem napisać to napisali to poniekąd pracownicy. Dodam tylko że obsługa "biznes class" już dawno powinna być standardem - u każdego operatora. Wystarczyłoby objąć taką obsługą GOLDpremium każdego klienta, niezależnie czy indywidual/biznes od 4 kart SIM w zwyż...
    0
  • Users Avatars Mini
    kupczyk pisze: 2015-11-24 12:51
    Zrobiłem dla tej formy, dużo, zabrała mi najlepsze lata i mimo dobrych wyników, od mało profesjonalych menagerów dostaję laurę w efekcie czego muszę jak szczur uciekać z firmy. Dużo o tym napisał WITOLD: " albo odejdziesz z pracy za odprawą, albo za kilka miesięcy zostaniesz zwolniony". Firma pozbywa się samodzielnie myslących jednostek, w zamian za to zatrudnia bezmyślne automaty, którze będą w stanie zrobić wszysko co zechce dyrektor, zarząd itp. Polecam prezesom program "kryptonim szef" - tylko bez ściemy, serio na 100% bez malowania trawy, powinniście dowiedzieć się jak wygląda praca na pierwszej linni, jakie mają tam ludzie problemy i jakiej jakości wsparcie jest oferowane przez Wawę.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: