Nowa kampania dla oferty „2x Więcej na konto” cieszy się bardzo duża popularnością. Do tej pory spoty przygotowane z ujęć ukrytej kamery obejrzało na kanale T-Mobile na You Tube ponad 250 000 widzów. Dla wszystkich fanów podwajania T-Mobile przygotował specjalny spot z ujęciami z kamer oraz sceny, których nie można zobaczyć w reklamach telewizyjnych. Spot jest dostępny tylko na kanale T-Mobile na You Tube:
Każdą scenę nagrywało aż 9 ukrytych kamer, aby najlepiej uchwycić reakcje zaskoczonych podwojeniem klientów. Realizacji tego nietypowego spotu podjął się reżyser Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami i wyrazili zgodę na wystąpienie w reklamach „2x Więcej na konto”. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a za działania w social mediach odpowiada agencja Interacitve Solutions.