Regulamin promocji „ABONAMENT za GROSZE”
 
 1. Organizatorem promocji „ABONAMENT za GROSZE”, zwanej dalej „Promocją” jest  Telefonia Dialog S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II 1 zwana  dalej DIALOGIEM.
 2. Promocja obejmuje umowy podpisane od dnia 01.10.2005 r. do dnia 30.04.2006 r.  i zrealizowane do dnia 31.07.2006r.
 3. Promocja skierowana jest do:
 a) osób fizycznych zameldowanych na pobyt stały lub czasowy albo posiadających  tytuł prawny do lokalu na terenie objętym promocją, 
 b) przedsiębiorców w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie  działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807), posiadających tytuł prawny  do lokalu na terenie objętym promocją, 
 c) innych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON, posiadających tytuł  prawny 
 do lokalu na terenie objętym promocją, 
 4. Promocja dotyczy łączy telefonicznych: analogowych, ISDN (2B+D), których  liczba jest ograniczona. Zmiana typu łącza na inne, wymienione w tym punkcie,  nie powoduje utraty warunków promocji. Promocja nie jest dostępna na łączach w  grupie CENTREX.
 5. DIALOG zastrzega sobie możliwość zakończenia promocji przed upływem terminu  określonego 
 w punkcie 2 niniejszego Regulaminu.
 6. Promocja dostępna jest dla taryf: Atut, Profit i Efekt.
 7. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, z wyjątkiem promocji „Przyłącz  się Taniej”. 
 8. Promocja nie dotyczy osób, z którymi DIALOG rozwiązał uprzednio umowę o  świadczenie usług 
 z powodu pozostawania w zwłoce z płatnością należności za wykonane przez DIALOG  usługi telekomunikacyjne oraz osób, które rozwiązały umowę o świadczenie usług  telekomunikacyjnych po wprowadzeniu niniejszej Promocji. 
 9. Obszar objęty Promocją jest ograniczony. Szczegółowa specyfikacja obszaru  objętego promocją dostępna jest w Biurach Obsługi Klienta oraz pod numerem  TeleCentrum 0 801 700 700.
 10. Za Klienta biorącego udział w Promocji uważa się Klienta, która w okresie  trwania promocji podpisze umowę promocyjną z DIALOGIEM na Świadczenie Usług  Telekomunikacyjnych.
 11. Jeżeli Klient spełni warunek określony w punkcie 10 niniejszego Regulaminu  to DIALOG zobowiązuje się do przyłączenia Klienta do sieci DIALOGU oraz  realizacji jednego z poniższych wariantów:
 a) Wariant I
 Udzielenia 99 % rabatu dla 6 kolejnych stałych miesięcznych opłat abonamentowych 
 za linię telekomunikacyjną liczonych od dnia podłączenia do sieci, przy  jednoczesnym zobowiązaniu Klienta do nie rozwiązywania zawartej umowy  promocyjnej przez okres 24 miesięcy od dnia podłączenia do sieci DIALOGU, 
 b) Wariant II
 Udzielenia 80 % rabatu dla 3 kolejnych stałych miesięcznych opłat abonamentowych  za linię telekomunikacyjną liczonych od dnia podłączenia do sieci oraz  przekazania bezprzewodowego aparatu telefonicznego marki PANASONIC model KX TCD  150, przy jednoczesnym zobowiązaniu Klienta do nie rozwiązywania zawartej umowy  promocyjnej przez okres 24 miesięcy od dnia podłączenia do sieci DIALOGU.
 12. Klient w trakcie realizacji Promocji nie może dokonywać zmian, wybranego  zgodnie z pkt.11 niniejszego regulaminu Wariantu Promocji.
 13. Klient nie może dokonać zmiany taryfy w okresie dla jakiego udzielono mu  rabatu. 
 14. Klient zobowiązany jest do zapłacenia opłaty wyrównawczej na rzecz DIALOGU w  wysokości stanowiącej równowartość udzielonego rabatu dla stałych miesięcznych  opłat abonamentowych określonych w punkcie 11 niniejszego regulaminu oraz do  zwrotu w terminie 7 dni od odłączenia stacji Klienta aparatu telefonicznego  określonego w punkcie 11 b) niniejszego regulaminu w przypadku: 
 a) rozwiązania zawartej w ramach niniejszej promocji umowy o świadczenie usług  telekomunikacyjnych, przed upływem 24 miesięcy, określonych w punkcie 11  niniejszego Regulaminu, 
 b) rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta,
 15. Zobowiązanie do uiszczenia opłaty wyrównawczej określonej w punkcie 14  niniejszego Regulaminu nie powstaje, jeżeli:
 a) umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarta w ramach promocji  została rozwiązana przed podłączeniem Klienta do sieci DIALOGU,
 b) klient przeniesie prawa i obowiązki wynikające z Umowy o świadczenie usług  telekomunikacyjnych zawartej w ramach niniejszej promocji na innego Klienta,  zgodnie 
 z procedurą określoną w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez  Telefonię DIALOG S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Klient przejmujący może wtedy  skorzystać z promocji 
 w okresie niewykorzystanym przez poprzedniego Abonenta,
 c) umowa wygaśnie z powodu braku możliwości technicznych przeniesienie  zakończenia sieci telekomunikacyjnej DIALOG, do którego dołączone jest  urządzenie końcowe Abonenta; 
 d) klient w trakcie Promocji dokona zmiany formy prawnej.
 16. Zawieszenie umowy promocyjnej, w trakcie trwania Promocji nie powoduje  przesunięcia warunków Promocji o okres zawieszenia.
 17. W przypadku nieterminowego regulowania rachunków za usługi telekomunikacyjne  przez Klienta, DIALOG zastrzega sobie prawo do odstąpienia od promocji. Przez  nieterminowe regulowanie rachunków rozumie się nieopłacenie należności za usługi  do czasu wykonania restrykcji ograniczenia możliwości korzystania przez Klienta  z połączeń wychodzących.
 18. Przekazanie aparatu telefonicznego, o którym mowa w pkt. 11 b) następuje na  podstawie protokołu przekazania podpisanego przez Klienta oraz DIALOG w momencie  instalacji zakończenia sieciowego przez DIALOG w lokalizacji wskazanej na umowie  promocyjnej.
 19. W przypadku wadliwego działania aparatu telefonicznego przekazanego  Klientowi na zasadach promocyjnych, Klient zobowiązuje się dostarczyć uszkodzony  aparat telefoniczny do punktu serwisowego na własny koszt. Wykaz punktów  serwisowych zamieszczony jest na stronie internetowej www.dialog.pl. 
 20. Usługi telekomunikacyjne świadczone są przez Telefonię Dialog S.A. w oparciu  o Regulamin Świadczenia usług telekomunikacyjnych.
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	
 
           
           
           
           
           
          