Regulamin promocji „Abonament za złotówkę” w sieci Orange:
§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie „Abonament za złotówkę”, zwana dalej „Promocją”, skierowana jest do przedsiębiorców (w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, Dz. U. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) oraz innych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON zwanych dalej „Abonentami”, którzy w okresie jej trwania, podpiszą umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Orange w planach taryfowych Firma 50, Firma 100, Firma 200, Top Firma 300, Firma 400, Top Firma 800 lub Firma 1000 zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 19 września 2005 roku.
2. Promocja obowiązuje od dnia 18 maja 2006 roku do odwołania. Warunki Promocji mogą być w każdym czasie zmienione lub odwołane, co nie może naruszać praw nabytych w ramach Promocji.
3. „Sieć Orange” w rozumieniu niniejszego Regulaminu oznacza sieć telekomunikacyjną, której operatorem jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
§ 2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach niniejszej Promocji opłata aktywacyjna (opłata za włączenie do sieci Orange) wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT).
2. Opłata aktywacyjna określona w § 2 pkt 1 płatna jest wraz z pierwszą fakturą za usługi telekomunikacyjne.
Telefon
3. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma prawo do zakupu telefonu w cenie promocyjnej określonej w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Orange dla Firm”, obowiązującym w dniu zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
4. Telefony oferowane w Promocji posiadają blokadę SIM-lock umożliwiającą pracę telefonu jedynie z kartami SIM w sieci Orange.
Rabat
5. Dla każdego numeru abonenckiego aktywowanego w ramach niniejszej Promocji, opłata abonamentowa zostanie obniżona do 0,82 groszy (1,00 zł z VAT) przez:
a) 2 pełne okresy rozliczeniowe, poczynając od dnia rozpoczęcia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego bezpośrednio po dniu jednoczesnej aktywacji 1-2 numerów abonenckich w planach taryfowych Firma 50, Firma 100, Firma 200, Top Firma 300, Firma 400, Top Firma 800 lub Firma 1000,
b) 3 pełne okresy rozliczeniowe, poczynając od dnia rozpoczęcia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego bezpośrednio po dniu jednoczesnej aktywacji 3-9 numerów abonenckich w planach taryfowych Firma 50, Firma 100, Firma 200, Top Firma 300, Firma 400, Top Firma 800 lub Firma 1000,
c) 4 pełne okresy rozliczeniowe, poczynając od dnia rozpoczęcia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego bezpośrednio po dniu jednoczesnej aktywacji 10 lub więcej numerów abonenckich w planach taryfowych Firma 50, Firma 100, Firma 200, Top Firma 300, Firma 400, Top Firma 800 lub Firma 1000.
6. Po upływie okresów o których mowa w pkt 5 lit. a)-c) niniejszego paragrafu, opłata abonamentowa będzie zgodna z cennikiem usług obowiązującym Abonenta.
Promocyjna usługa „5 Bezpłatnych Numerów dla Firm”
7. Do odwołania, Abonent może korzystać z promocyjnej usługi „5 Bezpłatnych Numerów dla Firm” na warunkach regulaminu w/w usługi, obowiązującym w dniu włączenia promocyjnej usługi „5 Bezpłatnych Numerów dla Firm” dla numeru aktywowanego w ramach Promocji (dotyczy również numeru aktywowanego w planie taryfowym Firma 50).
§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z niniejszej Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesięcy,
b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii lub odpisu dokumentów wymaganych przez PTK Centertel sp. z o.o. do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel sp. z o.o.,
c) wybór planu taryfowego Firma 50, Firma 100, Firma 200, Top Firma 300, Firma 400, Top Firma 800 lub Firma 1000.
d) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w okresie wskazanym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Orange,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niedokonywania zmiany Abonenta,
d) niewypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
4. W czasie pierwszych 24 pełnych okresów rozliczeniowych Abonent zobowiązuje się nie dokonywać zmiany oferty na inną niż Orange dla Firm oraz nie dokonywać zmiany planu taryfowego wybranego w momencie aktywacji na plan taryfowy o niższym pakiecie bezpłatnych minut.
5. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3 będzie traktowane jako wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.
§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
W przypadku naruszenia przez Abonenta warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3, 4 lub rozwiązania umowy przez PTK Centertel sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniona jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 1000,00 zł dla każdego numeru abonenckiego, którego naruszenie dotyczy.
§ 5 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Abonent ma możliwość korzystania z innych promocji oraz usług promocyjnych, chyba że warunki tych promocji stanowią inaczej.
2. W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmującej aktywację 6 lub więcej numerów abonenckich, Promocja dostępna jest wyłączenie u Przedstawicieli Handlowych sieci Orange, co oznacza, że skorzystanie z Promocji nie będzie możliwe w punktach sprzedaży Orange (Salon Orange, Salon partner Orange, Salony sprzedaży TP, Sieci Handlowe).
3. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 19 września 2005 roku, Regulaminu świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych” oraz obowiązującego Abonenta cennika usług.