Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - „Co Ci serce dyktuje” - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą Netii. Nowej kampanii towarzyszyć będzie konkurs dla internautów.
„Co Ci serce dyktuje” to tytuł nowej kampanii reklamowej Netii, której głównym motywem są serce i romantyczność. Koncept kampanii nawiązuje do kwintesencji romantyczności, czyli francuskiej piosenki z lat 70-tych. Alain Delon, Serge Gainsbourg, Joe Dassin, a dziś... Tomasz Kot. Melorecytując do klimatycznej muzyki, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą Netii.
Tytuł nowej kampanii – „Co Ci serce dyktuje” - nawiązuje do „wolności wyboru“ jaką zapewnia widzowi Telewizja Osobista Netii. Nie odchodząc od telewizora, dzięki Netia Playerowi, może on oglądać nie tylko kanały linearne, ale również kontent na życzenie i serwisy internetowe oraz własne multimedia. Telewizja Osobista to zupełnie nowy sposób odbierania mediów, w którym widz sam decyduje co chce oglądać.
Za kreację nowego spotu odpowiada agencja BRASIL. Kampania reklamowa emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych od września do końca 2012 roku.
Wraz ze startem nowej kampanii rusza konkurs dla internautów pod tym samym tytułem. Aby wziąć w nim udział należy stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą Netii. Konkurs potrwa do końca października 2012 r. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody pieniężne o wartości: 20 000 zł, 10 000 zł oraz 5 000 zł. Ponadto, tak jak to miało miejsce w konkursie organizowanym przez Netię na początku roku, zwycięskie filmy zostaną wyemitowane w telewizji.