„Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia” w Simplusie

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 152

Regulamin promocji „Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia”.

1. Promocja „Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. i obejmuje Użytkowników w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników, którzy korzystają z taryf Easy lub Team 7 („Użytkownicy”).
2. Promocja trwa od dnia 10 marca 2006 r. do dnia 30 czerwca 2006 r.
3. W okresie trwania Promocji Użytkownikom oferowana jest promocyjna usługa o nazwie „Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia” („Usługa”), w ramach której krajowe połączenia głosowe inicjowane (z zastrzeżeniem pkt 11 Regulaminu) oraz wiadomości SMS wysyłane przez Użytkownika na wskazany przez Użytkownika numer w sieci Plus GSM („DARMOWY NUMER”), nie będą obciążane opłatami.
4. W celu korzystania z Usługi Użytkownik musi:
a. uruchomić DARMOWY NUMER według zasad określonych w pkt. 5 i 6 Regulaminu,
b. zasilać swoje konto według zasad określonych w pkt. 8 Regulaminu.
5. Aby uruchomić DARMOWY NUMER konto Użytkownika musi znajdować się w okresie ważności dla usług i połączeń wychodzących.
6. Uruchomienie DARMOWEGO NUMERU przez Użytkownika odbywa się według następujących zasad:
a. jedynym sposobem uruchomienia DARMOWEGO NUMERU jest wysłanie krótkiego kodu: *104*11*48numer_telefonu# z numeru, dla którego ma być uruchomiony DARMOWY NUMER naciskając przycisk inicjujący połączenia;
b. uruchomienie DARMOWEGO NUMERU na koncie Użytkownika następuje najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel S.A. krótkiego kodu, o którym mowa w lit. a) powyżej;
c. pierwsze uruchomienie DARMOWEGO NUMERU przez Użytkownika jest bezpłatne ,
7. Inicjowanie przez Użytkownika połączeń głosowych lub wysyłanie wiadomości SMS na wskazany w ramach Usługi DARMOWY NUMER („korzystanie z Usługi”) jest możliwe jedynie po uprzednim zasileniu konta Użytkownika. Każdorazowe zasilenie konta umożliwia okresowe korzystanie z Usługi na zasadach określonych w pkt. 8 Regulaminu.
8. Okres, w którym możliwe jest korzystanie z Usługi jest uzależniony od wartości nominału zasilenia konta („okres ważności Usługi”):
a. zasilenie konta wartością o nominale od 10 PLN do 29 PLN umożliwia korzystanie z Usługi przez 1 dzień (24 godziny) od momentu zasilenia;
b. zasilenie konta wartością o nominale od 30 PLN do 49 PLN umożliwia korzystanie z Usługi przez 7 dni od momentu zasilenia;
c. zasilenie konta wartością o nominale od 50 PLN do 150 PLN umożliwia korzystanie z Usługi przez 14 dni od momentu zasilenia;
d. zasilenie konta w okresie ważności Usługi powoduje przedłużenie okresu ważności Usługi zgodnie z zasadami określonymi w lit. a, b, c powyżej;
e. w przypadku, gdy aktualny okres ważności Usługi jest dłuższy niż okres wynikający z zasilenia wartością o niższym nominale, zasilenie takie nie powoduje zmiany okresu ważności Usługi;
f. okresy ważności Usługi wynikające z kolejnych zasileń konta nie sumują się;
g. Użytkownik zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS o zbliżającym się końcu okresu ważności Usługi.
9. Użytkownik w ramach Usługi może wskazać tylko jeden DARMOWY NUMER. Użytkownik może jednak w dowolnym momencie dokonać zmiany DARMOWEGO NUMERU i w tym celu musi:
a. deaktywować aktualnie wskazany DARMOWY NUMER poprzez wysłanie krótkiego kodu: *104*00*48numer_telefonu# z numeru, dla którego jest uruchomiona Usługa naciskając przycisk inicjujący połączenia, a następnie:
b. wskazać nowy DARMOWY NUMER, według zasad określonych w pkt. 6, lit. a, b, c oraz d Regulaminu.
c. Użytkownik dokonując zmiany DARMOWEGO NUMERU każdorazowo ponosi opłatę w wysokości 5 PLN.
10. Informacje dodatkowe dotyczące zasad korzystania z Usługi:
a. Użytkownik z zastrzeżeniem lit. b i c poniżej, może korzystać z Usługi w okresie trwania Promocji i w okresie ważności Usługi, który jest uzależniony od nominału dokonanego zasilenia na zasadach określonych w pkt. 8 Regulaminu;
b. w okresie braku ważności konta dla usług i połączeń wychodzących Użytkownik nie może korzystać z Usługi;
c. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo blokowania dostępu do Usługi w sytuacji, gdy Użytkownik w jakikolwiek sposób wpływa na pogorszenie jakości świadczonych usług przez Polkomtel S.A. lub zagraża stabilności systemów teleinformatycznych Polkomtel S.A.;
d. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo przerywania połączeń wykonywanych w ramach Usługi trwających powyżej 20 minut;
e. dokonywane przez Użytkownika w czasie trwania Promocji zmiany na koncie w zakresie taryf Easy i Team7, tj. zmiana taryfy z Easy na taryfę Team7 lub z taryfy Team7 na taryfę Easy, nie powodują deaktywacji Usługi;
f. dokonywane przez Użytkownika w czasie trwania Promocji zmiany na koncie w zakresie zmiany taryfy na inną niż taryfa Team7 i Easy, powodują automatyczną deaktywację Usługi. Po ponownej zmianie wykorzystywanej taryfy na taryfę Easy lub Team7 Użytkownik może ponownie uruchomić Usługę zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie, ponosząc opłatę za zmianę DARMOWEGO NUMERU zgodnie z pkt 9 lit. c Regulaminu;
g. po upływie okresu trwania Promocji Usługa jest automatycznie deaktywowana;
h. poniesiona przez Użytkownika opłata za zmianę DARMOWEGO NUMERU, o której mowa w pkt 9 lit. c Regulaminu w okolicznościach, gdy Użytkownik nie korzystał z możliwości inicjowania połączeń głosowych lub wysyłania wiadomości SMS na wskazany w ramach Usługi DARMOWY NUMER, nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie;
i. Użytkownik ma możliwość bezpłatnego sprawdzenia DARMOWEGO NUMERU wskazanego w ramach Usługi za pomocą krótkiego kodu: *104# poprzez naciśnięcie przycisku inicjującego połączenia;
j. Usługa nie dotyczy połączeń głosowych oraz wiadomości SMS w ramach roamingu.
11. Zasady naliczania opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe na DARMOWY NUMER w ramach Usługi są następujące:
a. opłaty za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER naliczane są zgodnie ze stawką za połączenia krajowe (odpowiednio do wykorzystywanej przez Użytkownika taryfy: taryfy Easy lub Team 7);
b. zwrot pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER nastąpi w formie zasilenia konta Użytkownika według następujących zasad:

  • w momencie, kiedy wysokość pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER osiągnie lub przekroczy 1 PLN w przypadku taryfy Easy oraz 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostanie zasilone o wartość należnej kwoty,

  • jeżeli stan konta Użytkownika wynosi 1 PLN lub jest niższy, zasilenie konta o wartość należnej kwoty może następować po każdym połączeniu w ramach Usługi z DARMOWYM NUMEREM,

  • jeżeli w ciągu 5 dni suma opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER jest niższa od 1 PLN przypadku taryfy Easy oraz od 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostaje zasilone o wartość należnej kwoty najpóźniej po 5 dniach od wykonania pierwszego z tych połączeń głosowych,

c. naliczanie opłat i późniejszy zwrot pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER, według zasad określonych w lit. a i b, nie dotyczy Użytkowników korzystających z usługi „Dostępny limit Krótkim Kodem”, w której naliczanie opłat za połączenia głosowe odbywa się w czasie rzeczywistym.
12. Inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe lub wysłane wiadomości SMS w ramach Usługi na DARMOWY NUMER nie powodują zmniejszenia wielkości uruchomionego na koncie Pakietu Easy Gadka lub Easy SMS w taryfie Easy oraz Pakietu Darmowych minut i wiadomości SMS w Promocji NON STOP. W przypadku wskazania w ramach Usługi DARMOWEGO NUMERU, który jest jednocześnie numerem wskazanym w ramach usługi „Swojaki”, połączenia inicjowane przez Użytkownika oraz wysyłane wiadomości SMS w ramach Usługi na ten DARMOWY NUMER, naliczane są według zasad określonych w Regulaminie.
13. Polkomtel S.A. zastrzega możliwość zmiany Regulaminu lub wcześniejszego zakończenia Promocji.
14. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A dla Użytkowników.
15. Niniejszy Regulamin dostępny jest na witrynie internetowej pod adresem www.simplus.pl oraz w siedzibie Polkomtel S.A.

Opinie:

Opinie archiwalne (152):

Komentuj

Komentarze / 152

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-09 21:30
    super sprawa. Przynajmniej bedzie zasada Fair Use. Swoisty bonus za doladowanie bez zadnych oplat okresowych. Beda z tego korzystali rzeczywiscie uzytkownicy, ktorzy intensywnie korzystaja, a nie ktorzy kupuja starter i gadaja bez zadnych hamulcow, obciazajac tym samym siec tym ktorzy chca po prostu zadzwonic (np. abonamentowcom). Dobre posuniecie. 10pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2006-03-09 21:34
    aj tam, dno kiedy tańsze rozmowy poza sieć??? brrrrrrrrr czekam
    0
  • Users Avatars Mini
    gacek pisze: 2006-03-09 21:35
    niesamowicie... tylko na cos takiego czekałem :> wprawdzie duzo trzeba by bylo doladowywac, zeby korzystac z tej promocji przez caly okres, ale za to wygadam sie jak nigdy, a po promocji bede na koncie mial duzo pieniązków... hehe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    seniorogre pisze: 2006-03-09 21:42
    "Chryste Panie..", nie powinienem ale to pierwsze co mi przyszlo na mysl po przeczytaniu tego newsa, a raczej przewinienciu, bo chyba dłuższego to już nie mogli wymyśleć. Jest to promocja godna Plusa, tylko powinna byc opatrzona inna nazwą np. " Wiosenna pomocja w Simplusie IX ", tak jak kolejne modyfikacje ofert w abonamentach i mixie:) Taki sam dlugi regulamin:) Szkoda, ze doladowalem konto kilka dni za wczesnie, mialbym 14 dni za free:) Nastepnym arzem zróbcie co bardziej przejrzystego:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 21:49
    Najlepszy jest punkt 10d :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-03-09 21:55
    issa - jak zwykle czujne oko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 21:55
    ***tkubon - musze przyznac , ze nie rozumiem Twojego komentarza. 50*2 czyli 100zl za jeden (!) numer w sieci , to zdecydowanie za duzo , Plus Nieskonczonosc kosztowala 75zl. No i na dodatek cwaniacki ruch - 2*50 i praktycznie 30 dni , ale przy 100 i 150 jest bonus 15/30zl , a zasilenie przedluza Wolny Numer tez na 15dni. Cwaniaki z Plusa;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2006-03-09 22:07
    Fajnie bo za kilka dni musze doladowac to pogadam 14 dni za free. Ale ogolnie PORAZKA. Nie neguje promocji. Ale jak juz ktos napisal: Promocja Simplus wiosenna XIV ;D Jak zwykle zamotane. Daliby darmowy numer za 15 PLN na 30 dni i po sprawie. A tak wiecej czytania niz to jest warte ;D Jak widac wlasnie w punkcie 10d boja sie obciazenia sieci... bo wiemy jak bylo kiedys ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-03-09 22:16
    Promocja taka sobie na 5 pkt. Lepiej by było (myśle ze lepiej i dla uzytkowników Simplusa jak i operatora) gdyby dali darmowe numery wewnątrz sieci za 10 zł od sztuki. I tak kto chciałby z 3 osobami pogadać za free płaciłby 30 zł co miesiąć a kto tylko z jednym numerek 10 zł co miesiac. Mysle ze bardzo duzo uzytkowników Simplus skorzystałoby z takiej oferty a przychody operatora przez to wzrosłyby.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-09 22:18
    Chyba sie nieco obawiają powtorki z "happy hours".. poza tym jest jeszcze jeden powód punktu 10d, ale o tym wszyscy przekonamy się 15 marca ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sinatra pisze: 2006-03-09 22:31
    JA NAPRAWDE JUZ REZYGNUJE Z TEGO POPA - MAM DOSC ORANGE !!! MAM DOSC TEJ FIRMY !!! WSZYSTKIE MYSLA O SWOICH KLIENTACH TYLKO TEN POP ZDZIERA KASE !!! NIECH ERA PRZYJMIE MOJ NUMER CHCE SIE PRZENIESC !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2006-03-09 22:57
    chyba nie rozumiecie co czytacie.zasilacie konto i macie gratis dzwonienie do jednego numerku gratis w zaleznosci za jaka kwote doladowaliscie swoje konto.czy to takie trudne??a czego jeszcze chcecie wiecej.moze ma wam doplacic do tego ze dzwonicie.zawsze bedziecie biadolic.uwazam to za super promocje gdyz tankuja konto 2 razy w miesiacu po 50zl mam 28 dni rozmow gratis z jedna osoba.dla mnie 10punktow.mam obawy tylko co do punktu 10 c oraz d i stabilnosci platformy
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-03-09 23:02
    Alexander25- a moze jakies blizsze informacje na temat tego co po 15 marca? Czyzby dlugo oczekiwane darmowe rozmowy w abo? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:05
    ***siedem - no 100zł/miesiąc za to , żeby mieć jeden numer którym się rozmawia i smsyje bez ograniczeń , to nie jest szczyt promocyjnych marzeń , szczególnie biorąc pod uwagę , że to pre-paid , gdzie ARPU to ok. 40zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2006-03-09 23:11
    chyba nie rozumiecie co czytacie.zasilacie konto i macie gratis dzwonienie do jednego numerku gratis w zaleznosci za jaka kwote doladowaliscie swoje konto.czy to takie trudne??a czego jeszcze chcecie wiecej.moze ma wam doplacic do tego ze dzwonicie.zawsze bedziecie biadolic.uwazam to za super promocje gdyz tankuja konto 2 razy w miesiacu po 50zl mam 28 dni rozmow gratis z jedna osoba.dla mnie 10punktow.mam obawy tylko co do punktu 10 c oraz d i stabilnosci platformy
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2006-03-09 23:15
    chyba nie rozumiecie co czytacie.zasilacie konto i macie gratis dzwonienie do jednego numerku gratis w zaleznosci za jaka kwote doladowaliscie swoje konto.czy to takie trudne??a czego jeszcze chcecie wiecej.moze ma wam doplacic do tego ze dzwonicie.zawsze bedziecie biadolic.uwazam to za super promocje gdyz tankuja konto 2 razy w miesiacu po 50zl mam 28 dni rozmow gratis z jedna osoba.dla mnie 10punktow.mam obawy tylko co do punktu 10 c oraz d i stabilnosci platformy
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-09 23:18
    Czy za te wszystkie regulaminy, darmowe rozmowy (przy wysokich abonamentach) i inne pomysły operatorów nie może zabrać się UOKiK. Widać, że u nas nadal panuje monopol, który w ogóle nie liczy się z klientem - czego efektem sa skomplikowane regulaminy prostej usługi
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2006-03-09 23:19
    hmm... takie sobie...
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-09 23:20
    Zastanawiam się czy któryś z operatorów europejskich przy podobnych ofertach nielimitowanych rozmów stosuje zapisy o "blokowaniu dostępu gdy zagraża to stabilności systemów teleinformatycznych" lub o "prawie przerywania połączeń wykonywanych w ramach Usługi trwających powyżej 20 minut"??? Powiem szczerze, że nie chce mi się przekopywać stron operatorów, może ktoś to wie np.: z autopsji?
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2006-03-09 23:22
    Regulamin jak każdy inny, żeby niejasności nie było.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2006-03-09 23:23
    ***issa: Coś Ci się chyba pomyliło, nie płacisz 100PLN za ten numer, płacisz za udostępnioną możliwość, a pieniądze możesz zużyć na inne rozmowy. Jak ktoś chce wydawać mało to zasili się 10PLN i sobie pagada 1 dzień, jak dłużej to 30 lub 50PLN, a potem te wydane PLN zużyje jak sobie będzie chciał na inne rozmowy czy usługi. Można więc powiedzieć, że ta promocja nic nie kosztuje jeśli ktoś wprowadzi raz numer, a tylko zachęca do korzystania z innych usług..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:24
    issa - tyle, że różnica jest zasadnicza... te 2x50 złotych możesz na zmiany numerów wykorzystać albo... na połączenia wg cennika z innymi niż ten darmowy numerami ;-) Uważam, że to fajna promocja jest. Z fajnymi zasadami. Co do okresów - każdy może mieć inną opinię - jueden mój kolega powiedział, że za 10 złotych powinno być co najmniej miesiąc... Kiedy mu powiedziałem, że te 10 zł nie ginie a jest na zwykłe usługi - że liczy się tylko fakt doładowania - skróciił ten czas do tygodnia ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:26
    tymis - tak - stosują takie klauzule. Nawet całkiem niedawno była o tym mowa przy okazji dyskusji pod którąś z wiadomości ;-) Kain - issa to wie, ale...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:28
    ***kain - nie pomyliło mi się , jestem świadom , że jest to niejako nagroda za zasilenie. Ale zwykle promocją określa się oferte.usługe , która dzięki niej staje się dostępna dla większości a nie mniejszości klientów , chyba , że coś mi się pomyliło. Wolny numer był taką promocją w pełnym tego słowa znaczeniu. A to nie jest. Płacisz 100zł za swój abonament? Pewnie tak , bo masz jak i ja iPlusa. Ale ille jeszcze znasz takich osób?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:30
    Tak ***wlo , fajna - też uważam , że powinni zrobić iPlusa. 1 dzień - 10 zł , 7 dni - 30 zł , 15 dni - 50zł. Zamiast 30dni/60zł. Ciekawa logika.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:34
    issa - nie rozumiem...??
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2006-03-09 23:34
    ***issa: Wolny Numer kosztował 5PLN i był unlimited przez 2 miesiące, ten nic nie kosztuje i jest forever o ile zasilasz konto regularnie dla korzystania z telefonu. W sumie coś za coś, nie można nic nie płacić i dostawać w zamian coś za darmo, operator też musi z czegoś utrzymać tę sieć, którą użytkownicy dociążają darmowymi rozmowami. Przy t akim układzie i operator i użytkownicy powinni być happy, nie będą znowu narzekać, że nie mogą się dodzwonić bo 19-tej cała Polska dzwoni bo jest za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:35
    przecież to promocja zasileń jest a nie darmowego numeru... Zamiast np. 10% dają wolny numer... Nie trzeba brać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:37
    Ach , no tak mały błąd logiczny. Bo ta promocja (w pełnym , sensownym użyciu) to niejako "przy okazji" , za jedyne 100zł ;-) ***wlo - może innaczej. Czy to jest postęp w stosunku do Wolnego Numeru , czy też krok wstecz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:37
    Musiałbym na głowę upaść, żeby wydawać 100 złotych miesięcznie na telefon, żeby mieć ten wolny numer... To nie ten tok myślenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-09 23:38
    *wlo: dzięki, widocznie przeoczyłem. Jeśli to było w wątku o wyższości Nokii nad SE lub na odwrót to niestety nie czytałem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:39
    issa - jak mówię - nie ten tok myślenia. Jeśli patrzeć na wolny numer - to nawet nie jjest krok wstecz - to skok w przepaść. Ale jak mówię - nie można tego porównywać, bo nie o wolny numer tutaj chodzi a o promocję zasilenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-09 23:39
    Oczywiście *wlo 22:26 Ale tempo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:41
    ***wlo - przeczytaj jeszcze raz tytuł :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2006-03-09 23:42
    Stosunkowo najkorzystniej wypada karta 30zł, prawie ćwierć okresu na wychodzące mamy na wybrany numer za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:44
    Można z tego zrobić Plus Nieskończoność... w sumie 20 razy numer można zmienić... No ale przecież nie o to chodzi... Fakt, że tamte oferty PN i Wolny numer już się pokończyły, nie znaczy, że ta je zastępuje - nie - to nie jest to samo przecież.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:44
    Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia... Przeczytałem
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:44
    za zasilenia... tak jak 10% za zasilenie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:48
    i tak to rozumiem - bonus w postaci wolnego numeru jest za zasilenie - częściej zasilasz, częściej (dłużej) masz wolny numer...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:50
    Czyli już teraz wiesz , że są to "darmowe rozmowy i smsy" za coś konkretnego? A nie "za nic" , choć niejako wydaje się , że "przy okazji" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:52
    no nie rozumiem Cię... a 10% za doładowanie w bankomacie też jest za coś czy za nic? Bo za doładowanie zdrapką np. nie dostaniesz tego...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:53
    Przejdziesz się do bankomatu doładować - dostaniesz, nie będzie Ci się chciało - nie dostaniesz, doładujesz zdrapką też nie dostaniesz... Za coś to jest? Za fatygę?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-09 23:54
    NIe owiedziałem, że za nic przecież - od początku mówię, że to bonus za doładowanie!! Nie czytasz?? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-09 23:57
    Hmmm , może i masz rację. Zawsze to będzie 7-15 dni oszczędności przy kontaktach z jednym numerem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:07
    Znowu w radiu wspominają Hankę Bielicką... Smutno mi z powodu jej odejścia... Wracając - darmowe połączenia ciągle nie są u nas jakoś "umocowane". Jedynie w Orange jakoś to wpasowali do taryf. Ale pytanie - znacie wiele osób korzystających? To problem, szczególnie u nas gdzie jednak ludzie są niezbyt majętni - wykorzystują każdą możliwość wyhaczecznia czegoś za darmo albo nawet kradzieży się dopuszczają (te doładowania itd. - w radiu o tym mowa była - redaktor zadzwonił zapytać o tę nagordę cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-03-10 00:08
    issa no i wlasnie tak trzeba to traktowac :) a swoja droga przedluzal ktos z Was ostatnio umowe w plusie? Jest juz dostepny ten darmowy numer?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:09
    która ma być za wysłanie esemesa o treści... a w słuchawce... może 14-letniego chłopaczka głos się odezwał ;-) że tak - nagroda jest... Tak więc operatorzy (Plus w tym przypadku) się miotają. Po doświadczeniach z Happy Hours dodatkowo mają czuły punkt ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:11
    Legol - moja koleżanka przedłużała chyba z miesiąc temu i dostała... DWiW ;-) Do 2-letniej umowy z telefonem. To samo co w listopadzie inna znajoma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-03-10 00:16
    wlo- ale jeszcze msc temu nie bylo mozliwosci wyboru tego darmowego nr (taka mozliwosc jest podobno o 2 marca)....pytam bo znowu konczy mi sie umowa wiec trzeba by sie zainteresowac co mozna uzyskac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:18
    a racja... od 2 marca jest. walnąłem poza tematem ;-) zapytam jutro jak to jest - będę u "mojego" konsultanta ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:20
    chociaż osobiście uważam, że ta oferta (wolny numer w ANU) jest dla wyjątkowych abonentów tylko ;-) ja nikomu bym jej nie polecał w każdym razie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-03-10 00:23
    wlo- oferta dla zakochanych, jeszcze niezaobraczkowanych ;) w sam raz dla mnie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Kain pisze: 2006-03-10 00:29
    ***issa: Wolny Numer kosztował 5PLN i był unlimited przez 2 miesiące, ten nic nie kosztuje i jest forever o ile zasilasz konto regularnie dla korzystania z telefonu. W sumie coś za coś, nie można nic nie płacić i dostawać w zamian coś za darmo, operator też musi z czegoś utrzymać tę sieć, którą użytkownicy dociążają darmowymi rozmowami. Przy t akim układzie i operator i użytkownicy powinni być happy, nie będą znowu narzekać, że nie mogą się dodzwonić bo 19-tej cała Polska dzwoni bo jest za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-10 00:31
    Chyba mnie jednak przekonaliście. Jeśli nie traktować jej jako (nieudanego) zamiennika Wolnego Numeru , a takim (zamiennikiem) jednak raczej nie jest , to jest to poboczna oferta , która w naturalnym użyciu może dać całkiem konkretne oszczędności przy miesięcznych zasileniach w okolicach 30-50zł. ***wlo - ja jestem takim niekonwencjonalnym użytkownikiem. Darmowe Numery , mega pakiet mms , kilkaset smsów w miesiącu i telefon z pełną , rozkładaną klawiaturą;-D A nawet dwa takie telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-10 00:34
    *Legol: umowa w Plusie kiedyś się kończy a jak się zaobrączkujesz to nie ma odwrotu i nie ma PWŻ (program wymiany żony) :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-10 00:35
    ***legol - oferta Orange miała by wzięcie np. w Arabii Saudyjskiej. "Chesz rozmawiać z każdą ze swoich żon bez limitu , podczas delegacji?! Wstąp koniecznie do najblizszego Salonu Orange!" ;-D I wersja dla wyjątkowo perwersyjnych Saudyjczyków "Masz harem i mało Ci 9 numer(k)ów - mamy dla Ciebie hit - Darmowe wieczory i weekendy w Orange" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:39
    też byłem "wyjątkowy" dawno temu... Ale na szczęście nie było komórek i tych problemów... a całodobowa nawet rozmowa lokalna kosztowała tyle co... pączek - jeden impuls, jedna złotówka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 00:40
    no właśnie - może by wrócić do starcyu złych czasów i za lokalne pobierać tylko za inicjację (może lepiej inicjowanie będzie?) połączenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-10 00:41
    Oczywiście wlo 23.07 , a nie legol :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-03-10 00:55
    wlo- jestem jak najbardziej za taka inicjatywa- chociaz i tak "darmowy nr" w gsmie lepszy :) tymis- hehe troszke szkoda ze z zona nie ma takiej "lojajki" po 2 latach lepsze warunki albo "do widzenia" :D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-03-10 02:03
    Podobnie jak w erze. Za zasilenie karta za 150 dostaje sie 30 min gratis do ery. Tyle ze tu jest to o wiele bardziej lepsze. Ode mnie 10pkt. Byle im tylko platforma nie nawalala. Fajnie ze gratis rozmowy otrzymuje sie nawet za zasilenia karta o nominale 10zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-10 02:14
    ***issa: Mowisz tak jakbys pierwszy raz na GOL wszedl. Przeciez wiesz, ze te kase mozesz na dowolne uslugi wykorzystac. Jesli nowa platforma bedzie dobrze dzialala to nawet nic Ci nie bedzie sciagac, ani zwracac, wiec w czym problem??? To, ze operator wymaga od klienta, ktory chce gadac tez jakiegos jego zaangazowania i ze kieruje to oferte generalnie do osob intensywnie korzystajacych z telefonu??? Ze, zeby z tego skorzystac to nie wystarczy kupic startera za 10zl i jak sie promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-10 02:15
    skonczy to wywalic?? O to chodzi?? jesli tak to nie dojdziemy do zadnego wniosku. Poza tym dlaczego porwnujesz plus nieskonczonsc do tego??? Tu jest z jednym numerem, tam jest z cala siecia, ale jest to dodatkowa oplata. Wiec obojetnie ile wygadasz, zawsze jak ilosc wygadanych minut podzielisz z 75zl to wyjdzie CI konkretna kwota za polaczenie. Poza tym te oferte maja juz w tej chwili nieliczni, wiec po co w ogole to porownywac? Oferta SIm+ jest naprawde dobra, szczegolnie dla lojalnych klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-03-10 02:28
    issa - najwyraźniej postanowili zrobić ficzer ze zrywających połączeń :) Tak poza tym - darmowe rozmowy z jednym numerem za zasilenia. "Tak to pani tylko w Plusie dopasują" :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-03-10 03:08
    W przypadku wskazania w ramach Usługi DARMOWEGO NUMERU, który jest jednocześnie numerem wskazanym w ramach usługi „Swojaki”, połączenia inicjowane przez Użytkownika oraz wysyłane wiadomości SMS w ramach Usługi na ten DARMOWY NUMER, naliczane są według zasad określonych w Regulaminie. <<< czy to oznacza ze jak sie wybierze numer darmowy ktory jest swojakiem juz to bedzie pobieralo oplaty jak za swojaki ... dziwnie napisane .. albo ja jestem ciemny
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-10 03:45
    Czy za zasilenie za punkty 5+ też można dostać darmowe rozmowy?
    0
  • Users Avatars Mini
    hose pisze: 2006-03-10 03:54
    No właśnie, też mnie to zastanawia? Jakby można było i swojaka ustawić na darmowy numer to fajna sprawa, zawsze sobie ten tydzień za darmo pogadam, a i tak co miesiąc zostaje mi sporo kasy na koncie. Lubie Sim+ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-10 04:34
    A ja mysle ze to bardzo dobra oferta. Szczegolnie dla osob ktore duzo rozmawiaja, moga sobie wtedy zaoszczedzic. Daja to za darmo wiec nie ma co narzekac :) Jak pracowalem jeszcze w Idei mialem klientow ktorzy nie chcieli abo i nie chcieli sie wiazac z operatorem a kupowaly po 2 karty 50zl na tydzien. Na pewno z Simplusa tez tacy kozystaja. Wiec dla niech promocja jak znalazl :) Pamietajcie ze nie kazda promocja jest dla wszytkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-10 07:30
    Promocja nie głupia, ale nie sądzę by młodzież w wieku gimnazjalnym czy nawet starsza doładowywała tak często komórki w celu darmowych rozmów ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-10 08:42
    mysle ze nad nastepna oferta troszke bardziej sie zastanowia i troszke lepiej rozwiaza to na korzysc abonenta,oszczednosci sa lecz zbyt male!a czy wolny numer powroci?tak ciezko jest wprowadzic wolny numer 2 czy jakos tam jak to Plus lubi nazywac swoje promocje! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 09:19
    Promocja w sumie może być, z tym, że najpierw trzeba wybrać darmowy numer a potem dopiero zasilić konto i tu jest mały problem dla użytkowników, którzy mają zablokowane konto. Ja jestem właśnie w takiej sytuacji :( Najpierw doładuje konto za 10 zł, włącze darmowy numer a potem zasile za 100 zł. Ciekawy jest punkt 10d regulaminu, mnie potrafi zerwać rozmowę po 4 minutach, to do 20 minut zdązy mnie 5 razy rozłączyć :P
    0
  • Users Avatars Mini
    nautillus pisze: 2006-03-10 09:42
    Beznadzieja. A najwieksza beznadzieja to własnie polityka firmy. Darmowe rozmowy i SMSy, za które naliczana jest opłata, a później zwracana. Po kiego kija naliczać i zwracać, jeżeli można nie naliczać i wtedy to własnie będzie darmowe. To tak jak z Urzedem Skarbowym - można powiedzieć, że nie płacimy podatków, bo na przykład nam je zwracają. Ale Wolicie raz dostać 300 zł czy nie płacić tych 300 zł przez rok ? Bezsens.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 09:43
    W MixPlusie też darmowe rozmowy: W raz z nowymi promocjami wprowadzona zostaje nowa promocyjna usługa "Darmowy Numer w MIX". W ramach usługi: - nowi Użytkownicy mają możliwość jednorazowego nieodpłatnego uruchomienia na 30 dni usługi nielimitowanych połączeń i SMSów z jednym wybranym numerem w sieci Plus GSM. - wszyscy dotychczasowi i przyszli użytkownicy mix mają możliwość uruchomienia na 30 dni usługi nielimitowanych połączeń i SMSów z jednym wybranym numerem w sieci Plus GSM za jedyne 10zl
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 09:45
    W abonamencie dla nowych abonentów też darmowy numer> Sypnie newsami na GOLu pewnie zaraz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 10:13
    nautillus - taka "platforma" ;-) Jeśli nie chcesz płacić raz i mieć zwrot, zmień ją - na "nowej" działa to jak należy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-10 10:25
    ***tkubon - ale bez przesady , nie nadużywajmy tu słowa "lojalni"... Wogóle w odniesieniu do operatorów traci ono jakikolwiek sens. Rozwijając Twój tok myslenia może się okazać , że lojalność rozpoczyna się od 100zł miesięcznie , a ja myślałem , że lojalnym może być też klient płacący regularnie po 50zł na 3miesiące. A klientów płacących mniej (niż 100zł) należy pozbawić np. prawa do wnoszenia reklamacji ;
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-10 10:29
    "Oferta SIm+ jest naprawde dobra, szczegolnie dla lojalnych klientow" - wręcz przeciwnie. Abstrah.ując od w/w oferty jest to najgorsza oferta pre-paid na rynku. Ograniczenia czasowo-pakietowe lokują tę ofertę w szarym ogonie i choćby pod agentów z Polkomtela czytających fora mógłbys napisać , że jest do d*py , bo jest do d*pu Panowie z Plusa, zamiast wyrażać zadowolenie , które utwierdzi ich w błednym przekonaniu , że jest dobra. Nie jest. Za to jest co zmieniać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-10 10:31
    Co do powyższej oferty , to znów mam wątpliwości. To chyba jednak jest o wiele gorszy zamiennik Wolnego Numeru. Niby jest to coś praktycznie za nic. Jeśli tak , to niech dadzą alternatywę. Ta oferta i Wolny Numer za choćby 15-20 zł/miesiąc. Zobaczymy która oferta by się cieszyła większym powodzeniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 10:41
    issa - to nie jest zamiennik wolnego numeru - naprawdę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-03-10 10:51
    w uorencz GO bylo lepiej bo 30 dni za 15 pln. ale teraz w plusie przynajmniej cos jest. a w uorencz lipa i d**a zbita.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 11:11
    Dlaczego nie wprowadza tak jak w Mixie darmowego numeru na 30 dnia za 10 zł?
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2006-03-10 11:33
    "c. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo blokowania dostępu do Usługi w sytuacji, gdy Użytkownik w jakikolwiek sposób wpływa na pogorszenie jakości świadczonych usług przez Polkomtel S.A. lub zagraża stabilności systemów teleinformatycznych Polkomtel S.A.; d. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo przerywania połączeń wykonywanych w ramach Usługi trwających powyżej 20 minut;" Nie lubie takich kwiatkow. Praktycznie Plus moze zablokowac rozmowe w kazdej chwili i to bedzie zgodne z Regulaminem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2006-03-10 11:36
    Szczerze - gdyby bardzo mi byl potrzebny darmowy numer to na pewno wybralbym Twoj Plan w Orange. Za 25+15 mozna gadac bez ograniczen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 11:40
    W regulaminie darmowych rozmów w Mixie nie ma zapisu o możliwości przerywania połączeń trwających powyżej 20 minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2006-03-10 11:44
    Plusik zamiast mamic takimi promocjami niech lepiej obnizy cene polaczen poza siec w Team7 i Easy, wprowadzi sumowanie sie czasu waznosci pakietow w Easy i mozliwosc wykupu kilku pakietow na raz, bo konkurencja juz dawno go przegonila. Jestem w Sim+ juz 6-ty rok i bedac przywiazanym do numeru widze ile przeplacam w porownaniu do sytuacji, gdybym byl np. w Tak-Taku.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-03-10 11:46
    *bartplus: oferta np. 30 dni za 10 zł z jednym numerem byłaby dla wielu ciekawsza niż ta promocja. Odnośnie tej promocji: jesli ktoś czesto doładowuje konto (tzn. min. 100 zł na m-c), to jest to dla niego fajny bonus, że moze porozmaiwać sobie z wybranym numerem za free. Z kolei wielu osób nie stać na tak wysokie doładowania (ale i 14 dni za free to też coś) a korzystanie z tej promocji przez kogoś, kto głównie rozmawia z jednym numerem też jest mało sensowne, bo na co wyda zgromadzoną kasę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 11:47
    ***Darek - poczekajmy na możliwość przenoszenia numerów w pre-paid :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 11:49
    *lukas: nawet gdyby to kosztowalo w Simplusie 15 zł to i tak bym włączył. A to co jest tu to śmiech na sali... Ale dobrze, że wogóle coś dali :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-10 12:07
    Darek - darmowy numer w Plusie? Naprawdę... Przestańcie porównywać coś czego się nie da porównać...
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-10 12:19
    *wlo dokladnie trudno tu mowic o promocji nalezy to raczej porownac do bonusa za zaladowanie konta ktore wczesniej bylo dawane w formie pienieznej na konto,teraz powiedzmy zamiennikiem kwoty jest mozliwosc wykonania polaczenia!a wolny numer to inna bajka!tam mozna bylo mowic o promocji! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2006-03-10 12:23
    wlo: A wlasnie. Przyznam, ze przez jakis czas nie sledzilem sytuacji. Plus wprowadzil wreszcie usluge darmowego numeru w abo? Ale nie jako promocje na pare miesiecy, gdzie np. podpisuje sie cyro na 2 lata i przez pol roku ma sie darmowy numer, a pozniej nie ma sie nic, tylko jako zwykla usluge, ktora mozna wlaczac/wylaczac w dowolnym czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2006-03-10 12:50
    ale komentarzy,masakra;-))bzdura na maxa skorzystaja na tym ale jak zwykle nieliczni.o co chodzi z tym punktem:zagrozenia stabilnosci systemów teleinformatycznych itp?wie ktos jak tam z "nowa"platforma simplusa?jak ktos wie niech pisze.widac plus zaczyna sie zmieniac na plus;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-03-10 14:00
    ***issa wciaz narzeka.... czy to zle ze sporo ludzi ma znowu okazje pogadac za free? Jest okazja to sie kotzysta. Dobre to niz nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-03-10 14:11
    Poza tym jesli chodzi o polaczenia i smsy w sieci to naprawde SIMPLUS nie patrzeac na ostatnie problemy z platforma, ma najlepsza oferte pre paid, a ten kto watpi to jakis baran co liczyc nie umie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-10 14:54
    ***issa: Mowiac lojalny chodzi mi o klientow, ktorzy rzeczywiscie korzystaja z uslug operatora, bez wzgledu na czestotliwosc, a nie takich cwaniakow, jakis dresow ktorzy kupuja starter za 10zl i chcieliby najlepiej wszystko za darmo. Oferta jest bardzo fair. Placisz i gadasz za darmo, nie placisz mozesz skorzystac z pakietow i miec po 25gr. Tak zgadzam sie - z pakietami powinni cos zrobic, a takze z nowa platforma, bo jeszcze gdzieniegdzie sa problemy, o ktorych oni nawet nie mowia.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-10 14:56
    tak samo swobodna mozliwosc migracji z numerem do Simplusa itd. bardzo by sie przydala. Nie ma sie co stresowac. poza tym jak wiemy jest jeszcze wyjscie MixPlus lub abonament
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-03-10 14:57
    ********* sie wysypało ;-) Chyba witekT sie zawiesił z powodu wysypu plusowych promocji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-03-10 14:58
    Ale jaja t e l e p o l i s mi zagwiazdkowało :-D Czy to jakiś wulgaryzm?? :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-03-10 14:59
    chyba panowie z GoLa sie orazili na konkurencje ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2006-03-10 15:00
    obrazili miało być
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-10 15:02
    *Alienus- widocznie to słowo zakazane :P
    0
  • Users Avatars Mini
    nico pisze: 2006-03-10 17:23
    Coś sie dzieje w simplusie wreszcie. Mam nadzieje, ze te wredne problemy z platformą się już nie powtorzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2006-03-10 17:44
    dobre z tymi smsami :))) teraz niech konkurencja obniza ceny a my na tym korzystamy
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-03-10 18:06
    uważam że to jest bardzo dobra promocja ... zwana dalej uslugą ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-03-10 20:39
    zapowiadało się dobrze ale nie jest to zbyt atrakcyjne, ale zawsze coś.
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-03-10 21:39
    Zamiast takich promocji wolałbym zwykłą obniżkę cen o kilka groszy na minucie...
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-10 22:01
    *Leon: wiesz, promocja się kończy a obniżka "o kilka groszy" w cenniku trwa :-) Kilka groszy razy 5 milionów deklarowanych simplusowców to już gra warta świeczki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    biotyt pisze: 2006-03-10 22:06
    ****Leon: Ja tez bym wolal obnizke bo jakos po rowno do wszystkich dzwonie, a nie pod jeden wybrany numer. Mam nadzieje, ze koniec marca, czyli wtedy kiedy konczy sie promocja na pakiety Easy, przyniesie kolejne obnizki i moze zrezygnuja z tych pakietow wprowadzajac jednoczesnie ceny na stale do cennika lub chociaz lepiej rozwiaza zasady ich uzywania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-10 22:10
    Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził... za grosz - źle, za darmo też niedobrze, bo tylko 1 numer i tylko do sieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-10 22:13
    najlepiej Nokia za 1 zł w prepaidzie, bez umowy... za darmo wszędzie i to najlepiej by dzwoniło nawet wtedy jak konto niezasilone...Tylko po co operatorowi taki klient? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-10 22:17
    *biotyt: troche przesada w drugą stronę. Jeden numer to rzeczywiście nic. Pisałem już, że jak ktoś ma rodzinę to chyba musi rzucać kostką do kogo ma dzwonić. Ale z drugiej strony obniżka po równo oznacza dalej drożej. Tak jakoś dziwnie się składa, że ludzie zwykle mają przeważającą część kontaktów w którejś sieci więc każdy pre-paid powinien, moim skromnym zdaniem, oferować korzystne rozwiazania taryfowe do własnej sieci (i oczywiście na stacjonarne z wiadomych względów), tak jak np.: TT
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej pisze: 2006-03-10 22:33
    www.*********.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Rolland pisze: 2006-03-11 03:17
    Zamiast ilosci darmowych dni na rozmowy, lepszy bylby pakiet darmowych minut do jednego wybranego numeru i do wykorzystania w ciagu np. jednego miesiaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-03-11 10:41
    Przyczyną niedawnego zwisu w simplusie były właśnie różne promocje, które rozłożyły system. Jakby easy gadka i easy sms były stałymi ofertami w cenniku, to system bilingowy miałby dużo mniej "pracy". Nie byłoby kretyńskich kodów, terminów wygaśnięcia pakietów itp. Z tą promocją jest podobnie. Myślę, że z promocjami u telekomów jest tak: celem promocji jest przekonanie klienta, że będzie płacił mniej mimo, że w rzeczywistości zapłaci więcej, choć on sam tego, iż zapłaci więcej nie odczuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-11 10:55
    @Leon - niby masz rację z promocjami. Jest jedno ALE. Dzięki tym darmowym rozmowom, mimo że się płaci operatorowi, traci konkurencja. Wyobraź sobie, że moja Babcia (83 lata) korzystała intensywnie z Wolnego Numeru i na rozmowach MAMA <-> BABCIA telekomuna straciła jakieś 150 zł (biorąc pod uwagę średnie rachunki ze zniżkami) w ciągu dwóch miesięcy. Za to Babcia dołożyła wnusiowi :) trochę z zaoszczędzonej kwoty. Do tego doszły 2+2 godziny z HappyHours + bonus za padakę Sim+ 2x 30 minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon-1 pisze: 2006-03-11 12:38
    ***miliard - Wolny numer trwał 2 miesiące. Rzeczywiście można było pooszczędzać. Ale tak. To właśnie w czasie wyłączania tej promocji simplus posypał się. Ile stracili klienci Plusa, którym nie aktywowano easy gadki w czasie awarii, nikt nie policzy. Ilu simplusowiczom zablokowano bezprawnie numer? Nikt nie policzy. Ilu simplusowiczy musiało w czasie awarii korzystać np z tepsy. Nikt nie policzy. Dlatego nie lubie promocji. Szczególnie nieprzygotowanych technologicznie promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2006-03-11 17:03
    Eh jeszcze ktos doladuje duza kwota zeby sobie pogadac, a na drugi dzien POLKOMTEL zablokuje polaczenia wych i wyzeruje konto to bedziecie miec :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-03-11 18:34
    Leon [ 2006-03-11 11:38 ] skoro Plus sie posypał przy wyłąćzaniu tego numeru za Free za 5 pln na 2 miesiae to ma teraz nauczke - było nie wyłąćzać i zostawić na stałe w cenniku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wawer pisze: 2006-03-11 23:05
    Polecam *********.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-12 00:46
    *Wawer: A ja nie polecam. Byłem i nic nadzwyczajnego nie widziałem. Newsy takie same jak gdzie indziej (tylko może inaczej "podane") zajmują śmieszną część portalu, reszta to jakieś śmieci reklamowe dla dzieci. Komentarze trzeba "rozwijać" bo nie ma ich od razu w całości. Nie zaglądam więc może coś się zmieniło, w każdym bądź razie jak napisałem nikomu tego nie polecam bo nie ma co.
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-03-12 12:22
    O jakiej stronie mówicie, bo cenzura wycięła jej nazwę?!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2006-03-12 13:42
    *Major Bień: pewnie o ********* .pl ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2006-03-12 13:42
    **Major Bień: t e l e p o l i s
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-03-12 14:08
    szkoda ze jest na tak krotki czas, mogloby trwac na cały okres działania doładowania
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-12 14:43
    ano mogloby!a w abonamecie takze dla starych abonentow a nie tylko nowych! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-03-12 17:06
    tymis: juz wkrotce i tam zmiany nastapia. POLECAM te strone.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ariel pisze: 2006-03-12 19:26
    Ma zbyt krótko dają te darmowe rozmowy, 1 dzień przy zasileniu za 30zł to zdecydowanie zbyt krótko.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-03-12 20:45
    Jak były darmowe weekendy w popie, to wiele osób narzekało, że trzeba doładować konto za 50 zł, ale mozna było gadać za free w sieci.. W sim+ zdecydowanie gorsza oferta, ale komentarze bardziej stonowane..
    0
  • Users Avatars Mini
    fdg pisze: 2006-03-12 20:55
    Zasililem za 50, wklepalem kod, a Ci kretyni dalej kaza mi zasilic, mam ten darmowy nieaktywny. Co za siec. Makabra!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2006-03-12 21:51
    fdg- bo miales najpierw wklepac kod a pozniej doladowac konto....czytanie regulaminu sie klania
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2006-03-12 21:55
    fdg: pierw trzeba bylo wyslac kod a pozniej zasilic, niestety w tym regulaminie tego nie napisali
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2006-03-12 21:57
    aha pkt. 4a i b :P
    0
  • Users Avatars Mini
    fdg pisze: 2006-03-13 09:17
    elmo11, legol jedyny problem, to ten ze nie mozna wyslac kodu jak sie ma zablokowane konto, a u mnie byla taka sytuacja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-13 12:00
    *fdg - też byłem w takiej sytuacji, więc najpierw zasiliłem za 10 zł, wprowadziłem numer, a potem zasiliłem za 100 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    fdg pisze: 2006-03-13 14:20
    No coż, zachciało mi sie darmowych rozmów ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-13 14:25
    Dobrze, że przeczytałem uważnie regulamin, bo tak samo bym wtopił :)
    0
  • Users Avatars Mini
    modywili pisze: 2006-03-13 15:38
    szkoda ze trzeba załadować konto po wpisaniu kodu,... bo dopiero dwa tygodnie temu załadowałem za 50 złociszy
    0
  • Users Avatars Mini
    modywili pisze: 2006-03-13 15:48
    to jak znowu załaduje za 50 zł to dwa tygodnie moge gadać za free co ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-15 00:28
    *modywili - jak wpisałeś juz kod, to tak :)
    0
  • Users Avatars Mini
    asienka pisze: 2006-03-15 22:34
    ehhhh...niezla kiszka z tym darmowym numerem.... myslalam ze cos lepszego wymysla a to tylko naciaganie na kolejne doladowania.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gusia pisze: 2006-03-16 11:13
    jestem z plusa i uwazam ze w orange maja wiecej promocji i takich innych nie dosc zemamy drozsze karty to na zajebiscte promocje nie ma co liczyc ...plus schodzi na psy no ale fakt lepsze cos niz nic ....wielkie dzieki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gusia pisze: 2006-03-16 11:18
    Lpiej nie robic w ogole promocji i nie zachecac niz takie gowno wprowadzac ja nie wiem czemu ludzie sa tacy glupi ... ciekawe kto na to poleci ...darmowe rozmowy w sumie mozna bylo sie domyslić ze plusa nie stac na cos takiego ...aj kij z tym ide stad bo tylko sie wkurzylam takimi *******ami
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-03-20 11:58
    Niestety też się dałem nabrać;( Najpierw doładowałem a później wpisałem kod... W zasadzie w regulaminie napisane jest, żeby najpierw wpisać nr, więc pretensje mogę mieć wyłącznie do siebie. Chociaż mogli napisać, że tak robić nie wolno, ponieważ nie będzie działać. Nie napisali...
    0
  • Users Avatars Mini
    beny pisze: 2006-03-23 00:20
    Ja wpisalem kod zasililem i nic nie dziala a reklamacje rozpatruja juz od 10.marca br. i dalej nie wiedza o co chodzi.... na szczescie moi znajomi a konkretnie 4 osoby mają to samo !! Ja osobiscie czuje sie okradany przez polkomtel. moze ktos to przeczyta i ruszy sie z odpisaniem na reklamacje !!!!!!!! pozdrownik
    0
  • Users Avatars Mini
    beny pisze: 2006-03-23 00:22
    w woli uscislenia wpisalem kod i zasililem zeby nikt nie myslal ze rekalmuje nie zasilajac uprzednio konta !!
    0
  • Users Avatars Mini
    smiechus pisze: 2006-03-27 00:53
    fajny regulamin bez dokładnego czytania nawet człowiek nie wie co dostaje - otrzymujemy pseudodarmowe rozmowy które są przerywane co 20 min - szkoda że jeszcze reklam nie dają w trakcie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-05-01 17:43
    O co tu chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    kajek pisze: 2007-03-20 21:55
    interesuje mnie uzupelnienie za wystarczy 10zl ale bez zadnego zbierania nic sie nie dowiedzialem tym ze sie nawet jakiegos konta nie da zolozyc co niby sie zbiera punkty?!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kajek pisze: 2007-03-20 21:55
    interesuje mnie uzupelnienie za wystarczy 10zl ale bez zadnego zbierania nic sie nie dowiedzialem tym ze sie nawet jakiegos konta nie da zolozyc co niby sie zbiera punkty?!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    torba pisze: 2007-04-22 21:04
    na *** takie gadki jak to nawet nie dziala zadna z tych aktywacji i po co wam to jest smieszne poprostu to jest papa:):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    KINGA pisze: 2008-03-21 14:20
    jaki mam wpisac ten kod jak mi zrywa połączenia bo nie wiem...?>?????
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2009-09-06 12:15
    dnchfuiehkgf jewnknw;oeghqern lkngvblergebjb vldfnblnetlkbhkn bknkl knbkl lbnlsn elwnhlwesnkbn dflbklk/an febnqaebf bvqenngrioqe vdnbkja. vdkl.an / dka.bkj fvbkadnjk vkdbvm,v danb,l f ,fdnal, vleaknl vnln vasdnvlndlfn vkdsnvldnvkdnv vds,vnldv vandav, dsvckds vcd,scv,d vlds vlds v dsfkv dfv df,v df,v df vlfv,dfvkdlnvldsnv dfvdf v df,v df.vdfvdf,avnad, fv dfv f,nvdf jvvvvvvvvvvvvvvvvvldfnvlkdavnekv vkdf vbkd vd v, kdjv kv fm,kldv ,fknvbd f vjdv dfkvjdnf
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: