Regulamin promocji „Dodawanie Godzin w Superkarcie”.
1. Promocja „Dodawanie Godzin w Superkarcie" (zwana dalej „Promocją") jest organizowana przez Polkomtel S.A. i skierowana jest do Abonentów sieci Plus korzystających z promocyjnego planu cenowego Super10 (zwanych dalej „Abonentami”), którzy w czasie trwania Promocji skorzystają z promocyjnej usługi „Dodawanie Godzin w Superkarcie” (zwanej dalej „Usługą") na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Promocja trwa od 02.06.2006 r. do odwołania.
3. W ramach Usługi Abonent ma możliwość uruchomienia pakietu/ pakietów zawierających dodatkowe minuty do wykorzystania na połączenia głosowe: „Pakiet do sieci Plus”, „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” oraz „Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” (zwanych łącznie dalej „Pakietami”). Abonent może uruchomić maksymalnie trzy różne Pakiety. Abonent nie może wybrać dwóch lub trzech takich samych Pakietów.
„Pakiet do sieci Plus”
4. W ramach Usługi, po uruchomieniu „Pakietu do sieci Plus” Abonent otrzymuje co miesiąc dodatkową liczbę minut, zgodnie z poniższą tabelą:
„Pakiet | Super10 |
Dodatkowa liczba minut | 15 |
Opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu | 10 zł brutto |
5. Minuty z „Pakietu do sieci Plus” Abonent może wykorzystać na połączenia głosowe do sieci Plus o dowolnej porze każdego dnia tygodnia.
6. Z zastrzeżeniem pkt. 28 Regulaminu, minuty z „Pakietu do sieci Plus” wykorzystywane są przed minutami wliczonymi w abonament.
7. Minuty z „Pakietu do sieci Plus” nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.
8. Zlecenie uruchomienia „Pakietu do sieci Plus” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
„Pakiet do sieci Plus” zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin od przyjęcia przez Polkomtel S.A. zlecenia jego uruchomienia .
9. W ramach Promocji opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do sieci Plus” wynosi 10 zł brutto.
10. Jeżeli „Pakiet do sieci Plus” zostanie uruchomiony w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w „Pakiet do sieci Plus” (zgodnie z pkt.4) oraz opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do sieci Plus”, o której mowa w pkt.9, w pierwszym okresie rozliczeniowym będą proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
11. Abonent może zrezygnować z korzystania z „Pakietu do sieci Plus” i zlecić jego deaktywację. Zlecenie deaktywacji „Pakietu do sieci Plus” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Deaktywacja „Pakietu do sieci Plus” nastąpi ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zgłosił zlecenie jego deaktywacji.
„Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”
12. W ramach Usługi, po uruchomieniu „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” Abonent otrzymuje co miesiąc dodatkową liczbę minut, zgodnie z poniższą tabelą:
„Pakiet | Super10 |
Dodatkowa liczba minut | 45 |
Opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu | 10 zł brutto |
13. Minuty z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” Abonent może wykorzystać na połączenia głosowe do sieci Plus oraz na numery stacjonarne w godzinach 18.00 – 8.00 od poniedziałku do piątku oraz przez całą dobę w soboty, niedziele i święta.
14. Z zastrzeżeniem pkt. 28 Regulaminu, minuty z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” wykorzystywane są przed minutami wliczonymi w abonament.
15. Minuty z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.
16. Zlecenie uruchomienia „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
„Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin od przyjęcia przez Polkomtel S.A. zlecenia jego uruchomienia.
17. W ramach Promocji opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” wynosi 10 zł brutto.
18. Jeżeli „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” zostanie uruchomiony w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” (zgodnie z pkt.12) oraz opłata miesięczna za korzystanie z „Pakiet do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”, o której mowa w pkt.17, w pierwszym okresie rozliczeniowym będą proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
19. Abonent może zrezygnować z korzystania z „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” i zlecić jego deaktywację. Zlecenie deaktywacji „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Deaktywacja „Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy” nastąpi ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zgłosił zlecenie jego deaktywacji.
„Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”
20. W ramach Usługi, po uruchomieniu „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” Abonent otrzymuje co miesiąc dodatkową liczbę minut, zgodnie z poniższą tabelą:
„Pakiet | Super10 |
Dodatkowa liczba minut | 75 |
Opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu | 10 zł brutto |
21. Minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” Abonent może wykorzystać na połączenia głosowe na numery telefonów, które zostały wcześniej zdefiniowane przez Abonenta w ramach usługi „Swojaki” o dowolnej porze każdego dnia tygodnia.
22. Z zastrzeżeniem pkt. 28 Regulaminu, minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” wykorzystywane są przed minutami wliczonymi w abonament.
23. Minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.
24. Zlecenie uruchomienia „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
„Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” zostanie uruchomiony w ciągu 24 godzin od przyjęcia przez Polkomtel S.A. zlecenia jego uruchomienia.
25. W ramach Promocji opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” wynosi 10 zł brutto.
26. Jeżeli „Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” zostanie uruchomiony w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w „Pakiet do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” (zgodnie z pkt.20) oraz opłata miesięczna za korzystanie z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”, o której mowa w pkt.25, w pierwszym okresie rozliczeniowym będą proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
27. Abonent może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” i zlecić jego deaktywację. Zlecenie deaktywacji „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” odbywa się poprzez:
a. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl), lub
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Deaktywacja „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych” nastąpi ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zlecił jego deaktywację.
28. Jeżeli Abonent korzysta jednocześnie z dwóch lub trzech Pakietów to kolejność rozliczania minut wliczonych w dany Pakiet wygląda następująco:
a. W pierwszej kolejności rozliczane są minuty z „Pakietu do 3 wybranych numerów (Swojaków) w sieci Plus i w sieciach stacjonarnych”;
b. W drugiej kolejności rozliczane są minuty z ”Pakietu do sieci Plus i sieci stacjonarnych wieczorami i w weekendy”;
c. W trzeciej kolejności rozliczane są minuty z „Pakietu do sieci Plus”.
29. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego Super10 przez Abonenta jest równoważna z rezygnacją z korzystania z uruchomionego Pakietu/ów. Z chwilą dokonania zmiany promocyjnego planu cenowego Super10 następuje deaktywacja uruchomionego Pakietu/Pakietów.
30. Polkomtel S.A. zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu lub wcześniejszego zakończenia Promocji.
31. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.