„Limitowana oferta dla firm z usługą blue connect e –mail” w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 1

Warunki oferty promocyjnej „Limitowana oferta dla firm z usługą blue connect e –mail (rozwiązanie BlackBerry)” w sieci Era:

I. Opis oferty

1. W okresie od dnia 12 lipca 2006 roku do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą ofertą promocyjną lub jej odwołania, jednak nie dłużej niż do dnia 16 sierpnia 2006 roku (włącznie), przy wyborze taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet Biznes Prestiż, operator sieci Era oferuje:

  • 50% upust na Abonament za Pakiet Wartościowy przez 12, 9 lub 6 pełnych Cykli rozliczeniowych:

  Pakiet Biznes
Prestiż
Pakiet Biznes
230
Pakiet Biznes
120
Pakiet Biznes 60 Pakiet Biznes
40
Pakiet Biznes
20
Abonament za
Pakiet Wartościowy
przed upustem
390,00 zł netto 230,00 zł netto 120,00 zł netto 60,00 zł netto 40,00 zł netto 20,00 zł netto
Abonament za
Pakiet Wartościowy
po upuście
195,00 zł netto 115,00 zł netto 60,00 zł netto 30,00 zł netto 20,00 zł netto -
Liczba Cykli
rozliczeniowych,
w których obowiązuje
upust od Abonamentu
za Pakiet Wartościowy
12 12 12 9 6 -
  • aparaty telefoniczne w cenie:

Modele telefonów Pakiet Biznes
Prestiż
Pakiet Biznes
230
Pakiet Biznes
120
Pakiet Biznes 60 Pakiet Biznes
40
Pakiet Biznes
20
ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto
Blackberry 7290* 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 488,00 zł 788,00 zł
Sony Ericsson P910i 1,00 zł 88,00 zł 388,00 zł 588,00 zł 988,00 zł 1388,00 zł
Nokia 9300 1,00 zł 288,00 zł 488,00 zł 788,00 zł 988,00 zł 1088,00 zł
Nokia 9500 1188,00 zł 1388,00 zł 1588,00 zł 1788,00 zł 1988,00 zł 2188,00 zł

* Urządzenie BlackBerry 7290 jest dostępne u Doradców Biznesowych i Autoryzowanych Doradców Biznesowych.

  • Usługę BlackBerry w cenie 50 zł netto (61 zł brutto) miesięcznie.

2. Podana cena nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta w niniejszej promocji wynosi 29,00 zł netto (35,38 zł z VAT) i jest doliczana do pierwszego rachunku.
3. Przez okres obowiązywania upustu na Abonament za Pakiet wartościowy kwota Pakietu Wartościowego do wykorzystania w danym Cyklu rozliczeniowym ulega pomniejszeniu i jest równa opłacanemu Abonamentowi za Pakiet Wartościowy.

  Pakiet Biznes
Prestiż
Pakiet Biznes
230
Pakiet Biznes
120
Pakiet Biznes 60 Pakiet Biznes
40
Kwota Pakietu
Wartościowego
w Cyklach
rozliczeniowych,
w których obowiązuje
upust na Abonament za
Pakiet wartościowy
195,00 zł netto 115,00 zł netto 60,00 zł netto 30,00 zł netto 20,00 zł netto

4. W ciągu 18 pierwszych pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji, możliwa jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa poniższe warunki:

  • zmiana nastąpi wyłącznie, na taryfę o wyższym abonamencie, niż aktualnie posiadany przez Abonenta,

  • zmiana nastąpi wyłącznie w obrębie taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet Biznes Prestiż.

5. Od 19 do 24 pełnego Cyklu rozliczeniowego licząc od dnia aktywacji karty SIM, możliwa jest zmiana taryfy, o ile zmiana abonamentu nastąpi w obrębie taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet Biznes Prestiż.
6. Zmiana taryfy, o której mowa w pkt. 5 powyżej, w okresie 12 pierwszych Cykli rozliczeniowych, powoduje przejście na Abonament za Pakiet wartościowy i kwotę Pakietu wartościowego zdefiniowane dla nowej taryfy. Upust na Abonament i obniżona kwota Pakietu wartościowego będą obowiązywały przez okres pełnych Cykli rozliczeniowych na zasadach określonych dla nowej taryfy, licząc od momentu aktywacji karty SIM.
7. W trakcie trwania promocyjnej Umowy terminowej Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
8. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
9. Cesja nie powoduje utraty prawa do korzystania z przywilejów niniejszej oferty promocyjnej z zastrzeżeniem pkt. 13.
10. Szczegółowe warunki cenowe i zasady korzystania z usług nieokreślone w niniejszym regulaminie są zgodne z „Załącznikiem cenowym do oferty taryf Pakiet Biznes”.
11. W ofercie promocyjnej dostępne są taryfy Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet Biznes Prestiż.
12. Z oferty można skorzystać u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży sieci Era.
13. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe.
14. Warunków promocji „Limitowana oferta dla firm z usługą blue connect e –mail (rozwiązanie BlackBerry)” nie można łączyć z warunkami ofert specjalnych, Umów z Klientem Kluczowym, innych ofert promocyjnych, innych cenników, warunkami Karty Stałych Warunków oraz innych warunków na podstawie, których PTC świadczy usługi Klientom biznesowym. W szczególności wszelkie upusty, rabaty i limity wynikające z Umowy podpisanej na warunkach niniejszej oferty promocyjnej nie sumują się z upustami, rabatami i limitami wynikającymi z innych umów zawartych z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o. o. Warunków niniejszej promocji nie stosuje się również do warunków wymiany określonych w umowach z Klientem Kluczowym dla taryf z grupy Nowa Era Biznes i TAKAjakTY odwołujących się do promocyjnych cen telefonów.
15. Usługa BlackBerry zostanie automatycznie uruchomiona w momencie aktywacji karty SIM.
16. Konfiguracji usługi Klient dokonuje na stronie www.era.blackberry.com.
17. Nie ma możliwości wyłączenia usługi BlackBerry w ciągu 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.
18. Możliwa jest zmiana usługi BlackBerry na usługę BlackBerryTM wersja korporacyjna.
19. Warunki opłat i rozliczania usługi BlackBerry określa Cennik usługi BlackBerry.

II. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia zestawów objętych niniejszą promocją w Autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era lub u Autoryzowanego Doradcy Biznesowego jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji, a Autoryzowanym punktem sprzedaży sieci Era lub Autoryzowanym Doradcą Biznesowym sieci Era.
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era.
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT). Przy migracji numeru, który w systemie Tak Tak ma staż krótszy niż 3 miesiące, licząc od pierwszego wykonanego połączenia, operator nalicza opłatę za przyłączenie do sieci. Wysokość opłaty za przyłączenie do sieci jest zgodna z Cennikiem usług, na który klient przenosi swój numer telefonu, bądź załącznikiem cenowym właściwym dla wskazanego w Umowie planu taryfowego. Opłata za przyłączenie do sieci jest naliczana na pierwszej fakturze.
4. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi oraz sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC w szczególności nie mają prawa do pobierania opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub pobierania kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego i Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era.
6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie PTC zastrzega sobie udostępnienie Poczty głosowej w ciągu 2 dni od daty aktywacji dla wszystkich korzystających z powyższej promocji.
7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w wysokości 500,00 zł.
8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
9. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej.
10. W odniesieniu do telefonów marki Nokia, które są dostarczane przesyłką pocztową lub kurierską, dla których Karta Gwarancyjna określa wymóg kompletu dwóch dokumentów, niewypełniona oryginalna karta Gwarancyjna nie stanowi przeszkody dla korzystania z uprawnień gwarancyjnych. Warunkiem korzystania z gwarancji jest przedstawienie faktury zakupu i oryginału Karty Gwarancyjnej.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1500,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust. 7, 8, 9, 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.

5. W przypadku utraty karty SIM, aktywowanej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić PTC dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
5.1. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie duplikatu karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC.
Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
6. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami
niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: