Heyah zaprezentowała dziś swoją nową ofertę „Przebieraj. Wybieraj”, a w niej – 5 nowych usług do wyboru. Promocja rozpoczyna się 5 czerwca. Przedstawiciele sieci Heyah twierdzą, że w ich strategii większy nacisk położony jest na utrzymanie obecnej bazy klientów. 70% z nich generuje aż 90% przychodów dla tej marki. Heyah szczyci się także tym, że cykl życia jej karty SIM jest dwa razy dłuższy od konkurencji (czyli jest to około 6-8 miesięcy).
W ramach najnowszej oferty „Przebieraj. Wybieraj” użytkownicy mają do wyboru:
Wybrany numer – 3 godziny dziennie na rozmowy z wybranym numerem w Heyah;
Taniej do Wszystkich – połączenia do wszystkich sieci komórkowych (z wyjątkiem Play) w cenie 45 groszy za minutę oraz SMS do wszystkich sieci po 15 groszy;
Wieczory i Łikendy – 300 minut na rozmowy do Heyah w dni robocze w godz. 21:00 - 9:00 oraz weekendy;
300 SMSów do Wszystkich – 300 SMSów do wszystkich sieci komórkowych;
Nowy Pakiet Całodobowy – 3000 SMSów w godzinach 9:00 – 21:00 do Heyah wymiennych na 300 minut na rozmowy w Heyah w godzinach 21:00 – 9:00;
Zostały przygotowane dwa sposoby aktywacji oferty. Każda z usług dostępna jest w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty 5,90 zł. Można je również włączyć bezpłatnie w ciągu 7 dni po jednorazowym doładowaniu konta za minimum 50 zł.
Usługi można aktywować:
Wysyłając Kod Ekspresowy
Nazwa oferty | Forma aktywacji Opłata aktywacyjna 5,90 zł | Forma aktywacji jednorazowe doładowanie za 50 zł |
Wybrany numer | *113*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# | *112*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# |
Taniej do Wszystkich | *113*2# | *112*2# |
Wieczory i Łikendy | *113*3# | *112*3# |
300 SMSów do Wszystkich | *113*4# | *112*4# |
Nowy Pakiet Całodobowy | *113*5# | *112*5# |
oraz przez:
Internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na www.heyah.pl
Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
Biuro Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222
Włączenie usługi zostanie potwierdzone SMSem. Wybrana usługa jest aktywna przez 30 dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Użytkownik może korzystać z jednej usługi naraz - kolejną może aktywować po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej usługi.
W każdej chwili użytkownik może sprawdzić stan wykorzystania SMSów i / lub minut poprzez wysłanie Kodu Ekspresowego:
*105*1# - dla usługi „Wybrany Numer”
*105*3# - dla usługi „Wieczory i Łikendy”
*105*4# - dla usługi „300 SMSów do Wszystkich”
*105*5# - dla usługi „Nowy Pakiet Całodobowy”
W najbliższych dniach Heyah rozpocznie kampanię promującą najnowszą ofertę marki „Przebieraj. Wybieraj”. Reklama pojawi się w TV -w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, MTV, Vh1, Viva) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ATL zostanie wparta działaniami w Internecie. Oferta będzie komunikowana również w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.