Regulamin promocji „SuperSIM”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „SuperSIM” (zwana dalej „Promocją”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. i obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą na piśmie z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus (dalej zwaną "Umową").
2. Promocja trwa od 05.06.2006r. do 31.08.2006r. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn.
3. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: Godziny 25 lub Godziny 40, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
4. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 zł netto).
5. W Promocji nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
§ 2 WARUNKI SPECJALNE
Usługa „Swojaki”
1. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji przez 24 miesiące od daty aktywacji karty SIM może korzystać z usługi „Swojaki” bez ponoszenia opłaty miesięcznej za numery telefonu zdefiniowane w ramach tej usługi . Opis usługi „Swojaki” znajduje się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
2. Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM miesięczna opłata za każdy numer telefonu zdefiniowany w ramach usługi „Swojaki” naliczana będzie zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny (2 zł brutto).
Promocyjna usługa „Dodawanie Godzin”
3. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji może skorzystać z promocyjnej usługi „Dodawanie Godzin” na warunkach określonych w odrębnym Regulaminie Promocji „Dodawanie Godzin”.
Dodatkowy Pakiet Minut
4. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji, przez kolejnych 12 okresów rozliczeniowych od momentu aktywacji karty SIM otrzymuje dodatkowy promocyjny pakiet minut wymiennych na SMS (w stosunku 1:5), zgodnie z poniższą tabelą („Pakiet”) :
Godziny 25 | Godziny 40 | |
Dodatkowa liczba minut w ramach Pakietu, wymiennych na SMS | 15 | 30 |
Dodatkowa liczba SMS w ramach Pakietu, wymiennych na minuty | 75 | 150 |
5. Minuty z Pakietu mogą być wykorzystane na krajowe połączenia głosowe do sieci Plus oraz na krajowe numery stacjonarne.
6. Wiadomości tekstowe SMS z Pakietu mogą być wykorzystane na krajowe wiadomości tekstowe SMS do sieci Plus .
7. Pakiet rozliczany jest w pierwszej kolejności przed wykorzystaniem minut i wiadomości tekstowych SMS wliczonych w abonament oraz przed promocyjną usługą „Dodawanie Godzin”, o której mowa w §2 pkt. 3.
8. Abonent, ma prawo do wykorzystania Pakietu przyznanego w danym okresie rozliczeniowym w ciągu kolejnych 4 pełnych okresów rozliczeniowych (wliczając pierwszy okres rozliczeniowy, w którym Pakiet został przyznany). Po upływie tego okresu Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu.
9. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w §2 pkt. 4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Pakietu. W przypadku zmiany taryfy przepada także niewykorzystana część Pakietu z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych.
§ 3 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy, w okresie o którym mowa w §3 pkt. 1, niewykorzystane minuty / SMS’y / MMS’y wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie.
3. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić wybraną taryfę na inną taryfę z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany taryfy na inną taryfę z miesięczną opłatą abonamentową o niższej wartości, opłata za zmianę wynosi 30 zł brutto.
4. Jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
5. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy będzie mógł korzystać z innych promocji oferowanych przez Polkomtel S.A. wyłącznie jeżeli w treści regulaminu takiej promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 4 AKTYWACJA W PRZYPADKU UTRATY KARTY SIM
1. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
2. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM.
§ 5 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE
1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel S.A. lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach Umowy.
2. W związku ze specjalnymi warunkami świadczenia usług przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel S.A. w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w § 5 pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel S.A. kary umownej w wysokości 500,00 zł.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.