Od 4 czerwca br. Cyfrowy Polsat, największy polski operator telewizji płatnej, rozszerza portfolio świadczonych usług o innowacyjny produkt – „TV MOBILNĄ” w technologii DVB-T – kierowany do użytkowników smartfonów, tabletów, laptopów oraz tradycyjnych odbiorników telewizyjnych. Pakiet 20 kodowanych kanałów telewizyjnych i radiowych kosztuje 19,90 zł, a dedykowane do usługi „TV MOBILNA” dekodery, zapewniające dodatkowo dostęp do bezpłatnych kanałów cyfrowej telewizji naziemnej, można kupić już za 1 zł.
- Wraz z rozwojem technologii, rynku urządzeń mobilnych i usług cyfrowych zmienia się także rynek odbiorców usług telewizyjnych. Dziś mamy 12,5 mln użytkowników urządzeń przenośnych, 9 mln gospodarstw domowych posiadających co najmniej 2 odbiorniki telewizyjne i 3,5 mln gospodarstw bez płatnej telewizji. To do nich kierujemy naszą nową usługę. Tak zdefiniowany rynek daje nam wiele możliwości wzrostu – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu.
„TV MOBILNA” to płatny Pakiet Ekstra składający się z 20 kanałów kodowanych – 8 telewizyjnych i 12 radiowych. W jego ofercie znajdują się stacje z czterech kategorii tematycznych: sportowe Polsat Sport i Polsat Sport Extra, filmowe Polsat Film, Kino Polska, TVP Seriale, Comedy Central, informacyjna Polsat News i dziecięca Nickelodeon oraz rozgłośnie: Radio Zet, Antyradio, Radio Plus, RMF FM, RMF MAXXX, Radio TOK FM, Radio ROXY FM, Radio Złote Przeboje, Eska Rock, Radio PiN, Radio Bajka, Moje Polskie Radio. Dekodery do odbioru „TV MOBILNEJ” dają dodatkowo dostęp do ogólnodostępnych stacji (FTA) nadawanych w ramach trzech multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej, w tym m.in. Polsatu, TVN-u, Polsatu Sport News, TV4, TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Kultura, TVN 7.
Odbiór prawdziwej telewizji w czasie rzeczywistym, w ramach usługi „TV MOBILNA”, jest możliwy zarówno na urządzeniach przenośnych - za pośrednictwem mobilnego dekodera M-T 5000, łączącego się siecią Wi-Fi z urządzeniem końcowym, np. smartfonem, tabletem lub laptopem – jak i na domowym telewizorze, po zastosowaniu dekodera DVB-T T–HD 1000, bez konieczności posiadania dostępu do Internetu.
Nowa usługa realizowana jest w technologii DVB-T, więc do korzystania z niej nie jest potrzebne połączenie z Internetem, co oznacza, że usługa nie generuje transferu danych i w związku z tym opłat
z tego tytułu. Jedynym ponoszonym przez użytkownika regularnie kosztem jest miesięczna opłata abonamentowa.
Z umową za 19,90 zł
Cyfrowy Polsat oferuje dwa modele płatności za usługę „TV MOBILNA” – abonamentowy oraz przedpłacony. Obydwa rozwiązania zapewniają dostęp do pełnej oferty Pakietu Ekstra oraz bezpłatnych kanałów nadawanych w ramach cyfrowej telewizji naziemnej.
Oferta z abonamentem to stały dostęp do telewizji mobilnej za jedyne 19,90 zł miesięcznie – niezależnie od ilości urządzeń, na których odbieramy usługę. Klienci mogą wybierać pomiędzy umową na 15 lub 29 miesięcy, otrzymując jednocześnie odpowiednio 3 lub 6 miesięcy Pakietu Ekstra w prezencie. Obydwa dekodery do odbioru „TV MOBILNEJ” oferowane są w dwóch opcjach do wyboru: zakupu bądź udostępnienia – „kieszonkowy” M-T 5000 za 99 zł jednorazowej opłaty a DVB-T.
T-HD 1000 za 1 zł. Posiadając usługę na jednym z dekoderów, drugi można dokupić w dowolnym momencie i cieszyć się zarówno telewizją domową, jak i mobilną w ramach jednej opłaty abonamentowej.
„TV MOBILNA” w opcji przedpłaconej
Dzięki tej formie korzystania z usługi, klient zapewni sobie dostęp do usługi „TV MOBILNA” bez konieczności związywania się umową z operatorem. Za mobilny dekoder z Pakietem Ekstra na 6 miesięcy zapłacimy 329 zł. Dekoder domowy z usługą na 6 miesięcy kosztuje 199 zł.
Po okresie promocyjnym klient może w dalszym ciągu korzystać z Pakietu Ekstra, płacąc za niego zgodnie z cennikiem 21,90 zł miesięcznie, skorzystać z bieżących promocji na zakup oferty płatnej bądź oglądać wyłącznie ogólnodostępne kanały naziemnej telewizji cyfrowej.
Urządzenia znajdujące się w ofercie Cyfrowego Polsatu posiadają wieczystą gwarancję. Aby z niej skorzystać, należy utrzymywać aktywną usługę – nieprzerwanie opłacać miesięczny abonament albo regularnie doładowywać usługę prepaid.
Z innymi usługami taniej
„TV MOBILNĄ” można łączyć w ramach cross promocji z innymi usługami Cyfrowego Polsatu – telewizją, Internetem bądź Multiofertą – otrzymując atrakcyjne korzyści. Posiadając dwie usługi Cyfrowego Polsatu, nie tylko otrzymamy 3 lub 6 miesięcy „TV MOBILNEJ” w prezencie, ale także będziemy za nią płacić o 10 zł mniej - tylko 9,90 zł miesięcznie. Z cross promocji mogą skorzystać klienci „TV MOBILNEJ” w opcji abonamentowej.
TV na smartfonie i tablecie
Na smartfonach, tabletach i laptopach „TV MOBILNA” odbierana jest po Wi-Fi za pośrednictwem „kieszonkowego” odbiornika M-T 5000, który współpracuje m.in. z systemami operacyjnymi iOS, Android i Windows. Aby korzystać z usługi, w pierwszym kroku należy pobrać z Apple App Store albo Google Play bezpłatną aplikację „TV MOBILNA” i zainstalować ją na telefonie lub tablecie.
Drugim urządzeniem dającym dostęp do nowej usługi jest dekoder DVB-T wyprodukowany w fabryce Cyfrowy Polsat Technology – T-HD 1000. Został on dodatkowo wyposażony w aplikację ipla, dzięki której użytkownik po podłączeniu dekodera do Internetu może korzystać z bezpłatnych zasobów tego największego w Polsce serwisu online video.
31 największych miast
Nowa usługa Cyfrowego Polsatu dostępna jest w 31 największych polskich miastach, m.in. Białymstoku, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Zielonej Górze. Wraz z rozbudową sieci radiowej, zasięg usługi będzie sukcesywnie rósł. Zamieszczona na stronie www.cyfrowypolsat.pl mapa zasięgu, umożliwia każdemu z przyszłych abonentów samodzielne dokonanie weryfikacji dostępności usługi w jego miejscu zamieszkania.
Kampania reklamowa ”TV MOBILNA”
Sprzedaż usługi „TV MOBILNA” wspiera startująca dzisiaj wspólna kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu i Plusa. Pierwszy etap kampanii został zaplanowany do końca sierpnia br. Obejmie ona działania w telewizji, Internecie i outdoorowe. 45-sekundowe spoty będą emitowane na antenach stacji: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, kanałów tematycznych Telewizji Polsat, TVN7, kanałów tematycznych TVN, TV4, kanałów AtMedia, Discovery Media. W ramach działań niestandardowych będą realizowane w telewizji aktywności product placement oraz sponsoringowe. W Internecie „TV MOBILNA” pojawi się na formatach displayowych, na portalach ogólnopolskich oraz w wyszukiwarkach. Dodatkowo została zaplanowana ogólnopolska kampania na nośnikach outdoorowych. Kreację kampanii przygotowali: Dział Komunikacji Marketingowej Cyfrowego Polsatu i agencja Clos Brothers. Za produkcję spotu odpowiada AB Film Production, za postprodukcję – studio Nextmedia, a za planowanie i zakup mediów - PHD Media Direction.