Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu. Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego. Kampania prowadzona jest w internecie (m.in.: Adkontekst, SmartContext, reklamę w Google i Facebooku oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork), a także w postaci akcji BTL i prezentacji reklamy na Mobilskyboard. Miejscem działań jest 19 kluczowych dla operatora lokalizacji na terenie całej Polski.
- Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy. Wykorzystujemy postać Generała, który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną. Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów. Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!). Wierzymy że postać Generała przypadnie do gustu naszym obecnym i przyszłym klientom, a w konsekwencji wpłynie pozytywnie na sprzedaż usług – mówi Przemysław Rogowski, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej Multimedia Polska.
Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja Adking.